2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

PRÁVO: Zákaz kouření v restauracích a ideologie

Místopředseda TOP 09 Miroslav Kalousek v rozhovoru na rádiu Impuls řekl k zákazu kouření v restauracích: „..není to moderní..“ [kouření v restauracích], „..do restaurací, kde se jí, kouření nepatří, doma v jídelně také nekouříme..“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 17.2.2015 9:55

Uživatel požádal o vymazání
F. Eliáš 17.2.2015 10:07

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Jistě. Jsou lidé, kteří vůni cigaret vnímají stejně, jako vůni lidských výkalů. Se svými výkaly by měl být člověk v ústraní

S. Landa 17.2.2015 10:10

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Přesně. A proto nechodím jíst na veřejné toalety a citlivý nekuřák by se měl vyhýbat označeným kuřáckým prostorám.

R. Langer 17.2.2015 10:39

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

No, mě třeba zase smrdí tvarůžky, a to mnohem víc, než cigarety. Zakážeme je taky, nebo prostě holt nebudu strkat rypák někomu cizímu do talíře s tvarůžky?

K. Janyška 17.2.2015 10:41

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Smrdí, ale neškodí... Dzp.

R. Langer 17.2.2015 10:43

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Proč si myslíte, že pasivní kouření škodí? Přečetl jste si "studii"? :-D

O. Uživatel 17.2.2015 10:55

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 17.2.2015 11:05

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Jistě, pasivní kouření škodí. Jejda, ale ono to vlastně není pravda. Ale lhát se musí, pro dobro celého světa. :-P

S. Landa 17.2.2015 11:08

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Já bych to nechal, nevím, kde je pravda a diskuze půjde jiným směrem. Důležité je, že nekuřáky nikdo nenutí, aby do kuřáckým restaurací chodili a případně tak škodili svému zdraví.

O. Uživatel 17.2.2015 11:11

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 17.2.2015 11:18

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Nejde mi vložit odkaz, to je ale zajímavé...

R. Langer 17.2.2015 11:21

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

https://www.google.cz/search?client=aff-cs-maxthon&channel=channel1&q=Pasivn%C3%AD%20kou%C5%99en%C3%AD%20a%20odhalen%C3%A1%20pravda%20o%20jeho%20%C5%A1kodlivosti&gws_rd=ssl

R. Langer 17.2.2015 11:24

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

To je taky špatně. Tak si do Googlu zadejte: "Pasivní kouření a odhalená pravda o jeho škodlivosti", budete to mít jako první odkaz.

O. Uživatel 17.2.2015 12:22

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 17.2.2015 13:10

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

No, za tu mám tady celou dobu vás. Možná až Rudou.

R. Langer 17.2.2015 11:23

Re: Zákaz kouření je věcí soukrormého práva, ne politického

Hm, to je bezvadné, jak se to vzpírá, vidím, že ani na Psu ta pravda tak nevoní...

M. Prokop 17.2.2015 9:11

Jakmile se dobroserové rozhodnou "páchat dobro"

nic je nezastaví, žádná logika, natož svoboda.

Současný stav, kdy existují kuřácké i nekuřácké restaurace, je dokonale vyhovující.

Proto ho dobroserové chtějí zničit.

O. Uživatel 17.2.2015 9:54

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 17.2.2015 10:42

Re: Jakmile se dobroserové rozhodnou "páchat dobro"

Aha, tak drogy jsou špatné, áááno? No, doufám, že až budete potřebovat nějaký akutní lék, tak zrovna žádná droga nebude po ruce, bylo by o jednoho dobrosera míň. :-P

O. Uživatel 17.2.2015 11:13

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 17.2.2015 11:18

Re: Jakmile se dobroserové rozhodnou "páchat dobro"

To vy tvrdíte, že drogy jsou špatné, já ne. Tak doufám, že se bez nich také naprosto obejdete. A doufám, že určitě nepijete ani čaj, ani kávu, a ani nejíte čokoládu.

O. Uživatel 17.2.2015 11:25

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 17.2.2015 11:42

Re: Jakmile se dobroserové rozhodnou "páchat dobro"

No, tak jste to ale nenapsal, že? Takže je to přece jenom jinak, že? Takže vlastně by nakonec nebylo správné, kdyby nikotin jako droga neexistoval a drogy obecně, že? Protože tak jste to původně napsal. No, jinak vy máte zase evidentně závislost v nadávání na kuřáky, ale to bude psychického původu, ne drogama. :-D

O. Uživatel 17.2.2015 12:24

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 17.2.2015 13:11

Re: Jakmile se dobroserové rozhodnou "páchat dobro"

Ne, pomalu se musí na vás, protože plácáte hovadiny, a ani si neuvědomujete důsledky svého plácání. Je to jako s malým dítětem. A ta neškodnost pasivního kouření je snad v tom článku vysvětlena na dostatečné úrovni. Nebo pro vás snad ne?

J. Jurax 18.2.2015 1:03

Re: Jakmile se dobroserové rozhodnou "páchat dobro"

Jojo, drogu - tak zakažte v restauracích konzumovat lihové nápoje. Škodí zdraví, rozvracejí rodiny a ničí zdraví. Alkohol je návyková droga.

J. Slanina 17.2.2015 8:59

Jak myslíte....

...že to dopadne pokud projde onen stupidní "protikuřácký" zákon? Na dveřích každé druhé hospody bude cedulka: "Soukromý kuřácký klub". Při vstupu dostanete klubovou legitimaci a bude vymalováno. Může to skončit tak, že budete mít ve šrajtofli štůček podobných kartiček.

M. Prokop 17.2.2015 9:11

Re: Jak myslíte....

To by byla ta lepší verze.

R. Langer 17.2.2015 10:44

Re: Jak myslíte....

No, obávám se, že to neprojde.

B. Volarik 17.2.2015 8:13

Nutno přihlédnout k jedné maličkosti:

Sedím-li v restauraci u svého stolu a jím, nijak tím nekazím požitek z jídla lidem u sousedního stolu. Sedím-li v restauraci a jím, kuřáci u sousedního stolu totálně ničí můj požitek z jídla, které jsem si zaplatil. Těžko vnímat vůni pokrmu, když máte nozdry plné hnusného pachu z cigaret a chce se vám kašlat....maličkost, že ano?