3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JaL 8.9.2007 21:55

Re: Řekla bych, že z nás, občanů, někdo dělá blázny.

J. Lorenocvá byla první a dlouhou dobu i jedniný novinář, který se kauzou LTO zabýval. Nechápu, co to tady pane blábolíte. JaL

Lupin 7.9.2007 8:33

Takový rozsudek není přece za pronikání takových lidí do firem s napojením na státní úředníky a politiky zvlášností.:

A není jediný nespravedlivý a politicky motivovaný. Viz.

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/13.08.2007/207452801240030-21:30-1-reporteri-ct.html  Tam také lidé z Úžína kradli a stojí před soudem za vytunelování  půl miliardy ovšem je to u soudců  a hlavně st. zástupců z Berkova, takže jim to jistě projde. Ba co více, ti doktoři v zadu se tlačí do vlády přes zbrojaře nejen na MF jako poradci, aby si ohlídali 800 milionovou dotaci, ale ještě jsou  napojení na krk státní dvojky v podobě ,, vyznavače Bormana", který s tou prázdnou kebulí kývá. Proč prázdná kebule? Protože takové spojení dovede živit jen politický sebevrah ;-D Inu kupovat si politiky za byty je stále moderní..

No... 7.9.2007 7:14

Že by ten Kubice byl příliš mírný ve své zprávě a je to mnohem horší?

No, potěš pámbu...

mjd 7.9.2007 6:58

Stále platí

dej a bude Ti dáno, přej a bude Ti přáno. Pomalu, ale jistě i v řadě jiných případů či kauz lze toto vypozorovat. Kdo se podělil (ovšem se "správnými" osobami), má problémy tytam.

PROKOP BUBEN 7.9.2007 6:56

JISTÉ JE

 Že zisky z nelegálních obchodů s LTO byly poskytovány všem, kdož střednímu článku organisace - Kutalovi a spol. šel na ruku, nebo, koho by mohli z jakéhokoliv důvodu potřebovat.....Pocházím ze Zábřežska a  zdá se, že se INJEKCE poskytovaly ve formě darů, výhodných půjček a pod.......Usilování o beztrestnost, jako v případě VELKÝCH RYB - nevyšlo zcela, ovšem zastánců a obhájců činnosti Zábřežské Větve bylo habaděj......

Baba Jaga 7.9.2007 6:32

Člověku by plakal!

Po dlouhé komunistickém útlaku jsme se dostali do spárů jejich mafiánů! Rozplést toto klubko zla je nad síli jedné novinářky. Přesto paní Lorencovou za její statečnost obdivuji!, i když z mého hlediska, je to boj s větrnými mlýny! Je nadmíru jasné, proč tehdejší komunisté na čele se soudruhem Dybou chtěli "zhasnout"!!! Hledejte potmě rozkradené miliardy. Cha, cha! ;-€;-O

bambas 7.9.2007 19:57

Re: Člověku by plakal!

paní Lorencová na ty darebáky jste krátká,ti Vás budou všelijak zesměšnovat a špatná budete Vy.Naše soudy dříve půjdou po Vás  protože vrána k vráně sedá.Copak jste ještě nepoznala,že právo v tomto státě,je naprosto neznámá věc a naděje na zlepšení je nulová.

J.G. Pašek 7.9.2007 3:15

Paní Junková, udělejte z toho pro nás detektivku . . . .

Fafa 7.9.2007 1:43

Svedek?

Byvaly doby, kdy svedek byl clovek, ktery u soudu vypovidal o vecech, ktere souvisely s kauzou a ktere VNIMAL VLASTNIMI SMYSLY. Muzete mi prosim vysvetlit, ceho jste byla svedkem?

Pišta 7.9.2007 5:57

Re: Svedek?

Byla svědkem toho, že ač obchodování s LTO, bylo podvodem takového rozsahu, že daňový únik je odhadován na šedesát miliard, dodnes za tento tunel nebyl nikdo odsouzen. Pokud nebyl nikdo odsouzen, jak může být trestným činem pouhé konstatování, že se někdo s obchodníky s LTO spolčil? Že o tom ví paní Lorencová víc než dost , je nepochybné. Tak proč by to neměla dosvědčit u soudu. To co ví, mohla zjistit pouze vlastními smysly. To znamená hledáním v obchodním rejstříku a vyptáváním u zůčastněných osob. Když před časem zpěvák Hutka řekl v nějakém rozhovoru, že ministr Dyba ja gauner, který měl být dávno za katrem, pan ministr ho také zažaloval. Pokud to nevíte, tak Dyba byl jedním z hlavních organizátorů obchodu s LTO a jeho manželka také. Soud dal Hutkovi za pravdu a pan exministr utřel ústa. Za katrem ovšem není a asi nikdy nebude.

ll 7.9.2007 7:12

Dyba byl jedním z hlavních organizátorů obchodu s LTO

Vskutku?

Kurt 7.9.2007 7:30

Re: Dyba byl jedním z hlavních organizátorů obchodu s LTO

Vážení, skutečnost, že obchodník s LTO byl před tím vedoucím pracovníkem kriminálky už svědčí o skutečnosti, že korupce a vydírání sahá do všech struktur státní sféry, včetně soudců a osob činných v trestním řízení. Zkorumpovanost a mafiánské praktiky vč. STBáckých manýr jsou naprosto očividné v celé řadě případů. Nedělejme si iluze o našem státním aparátu.

Pišta 7.9.2007 7:59

Re: Re: Dyba byl jedním z hlavních organizátorů obchodu s LTO

Skutečnost, že stát , který má vlastní petrochemický průmysl, není schopen stanovit kriteria jak se rozliší LTO od motorové nafty, svědčí o tom, že někdo hodně vlivný musel mít z podobných kšeftů profit. Co je to cetanové číslo, by měl vědět i učedník. Manželka pana Dyby byla spolumajitelkou firmy ,která motorovou naftu označenou jako LTO dovážela. Že by tak činila bez vědomí manžela, který byl  čirou náhodou ministrem, je krajně nepravděpodobné. Náměstek, pan Klak, který zase  dával pokyny celníkům , jak mají tento produkt proclívat , měl bratra v jiné firmě , která také dovážela motorovou naftu označenou LTO. Pokud pan Dyba nebyl jedním z organizátorů , zcela jistě k nim musela patřit jeho manželka. Je nepochybné, že to co dováželi, byla motorová nafta a ne LTO. Kdyby se totiž skutečný LTO objevil u čerpacích stanic , velice rychle by se na to přišlo. Moderní výkonné automobilové motory by to dokázaly velice rychle zjistit. To cetanové číslo právě vyjadřuje vznětlivost paliva. Neboli snadnost zapálení. Ten cetan v naftě je skutečně obsažen, na rozdíl od oktanu v benzinu. To co snadno shoří v kotli by v motoru způsobovalo poruchy a ty by vedly k reklamacím u prodejců aut. A  pro ty by zase nebyl problém odhalit skutečnou příčinu poruch. A bylo by po kšeftu.

Pišto 7.9.2007 10:48

Re: Re: Re: Dyba byl jedním z hlavních organizátorů obchodu s LTO

melete o něčem, o čem nemáte páru. K jednoznačnému rozlišení slouží červená barva LTO. Problém je v celníkovi či v osobě, která zboží v ČR přejímá, problém je ve falešných papírech, protože např. německý celník nepustí to co je deklarované jako topný olej bez barvy. Problém je v tom, že existují čerpací stanice, které s radostí prodají "motorovou naftu", kterou nakoupili za dvě třetiny obvyklé ceny bez papírů. Problém je v tom, že do těch ČS se dá například zavést dělící ojej druhdy z Korama, dnes např. z Polska, jako takový s nulovou sazbou daně. Problém je v tom, že nám obchodní bilanci výrazně zlepšuje "vývoz" minerálních olejů do Rumunska apod. Problém není v systému, spočívá především v lidech, v takových jako je např. Martin Uher, r.nar. 1969 ( Má někdo ponětí kolik dluží na daních, je snad zavřený ?) Ale to vše p. Lorencová ví, mám pocit že dnes už mlčí i ona.

Pišta 7.9.2007 14:08

Re: Re: Re: Re: Dyba byl jedním z hlavních organizátorů obchodu s LTO

Nevím o čem melete vy , ale jsem si jist, že to co se vozilo přes hranice byla zcela určitě motorová nafta. Pokud to skončilo v nádržích řidičů, nic jiného to být nemohlo. Z jednoduchého důvodu. Moderní naftové motory by na cokoliv jiného, velice rychle dojezdily. Pokud by LTO skončil v nádrži historického traktoru nebo stabiláku od mlátičky mohlo by to ještě projít. Ale ty u čerpadel moc vidět nejsou. Silně pochybuji, že němečtí celníci mají  nějaký zvláštní zájem při německém exportu, který přínaší jejich státu zisk , dělat problémy. Nevím jak to měl kdo zařízeno ,ale trvám na tom ,že to byla nafta.Pokud máte modernější auto, nalijte si do nádrže dělící olej a nebo LTO a budete hned vědět o čem melu.

JoJo 7.9.2007 14:46

Re: Re: Re: Re: Re: Dyba byl jedním z hlavních organizátorů obchodu s LTO

Dělící olej se od nafty liší pouze obsahem síry, nevýznamně ve fyzikálních charakteristikách. Topný olej, který se prodává je několika druhů. Čepro a ostatní dodavatelé topných olejů do doby, než byla zřízena instituce daňových skladů a výroba či barvení topných olejů povolena pouze v nich prodávali jako topný olej obarvenou naftu. Pouze rafinerie v Litvínově distribuovala topný olej jako takový,  který na rozdíl od obarvené nafty špatně hořel, měl mizernou výhřevnost a v zimě parafínoval. Nevím do jaké míry rozumíte motorům, ale i současné moderní motory si poradí i s fritovacím olejem, proč by si neporadil s minerálním olejem s vyšším obsahem síry, možná trochu vyšší viskozitou, maximálně bude špatně startovat. "Odhalená" aféra LTO spočívala pouze v tom, že se dovážel topný olej ( tenkrát nezatížený spotřební daní a nelišící se charakterem od nafty ) a lifroval se přímo do čerpaček.  Tenkrát se alespoň skutečně dovážel. Dnes si motorová nafta udělá kolečko do Rumunska a přitom ujede 200 km. A otázka zda celníci dělají či nedělají problémy dokazuje pouze to, že jste nikdy s celníky ve věci minerálních olejů nejednal.

Fafa 7.9.2007 14:13

Pisto,

to se asi nedohodneme na tom, co znamena slovo svedek. A asi taky nedohodneme na tom, co znamena svedectvi z doslechu. Ja sice taky treba vim, ze v Ceske republice jezdi ridici casto pod vlivem alkoholu. U soudu by mne ale nechali svedcit jenom o tom ridici, ktereho jsem osobne vysetril a pripadne u nej odebral krev. A zcela urcite bych nemohl svedcit o tom, ze za tim urcite stoji Zeman s Kavanem, protoze pijou becherovku.