18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

PRÁVO: Vandalství, nebo umění?

V posledních dnech vypukla diskutérská válka na téma Smetanova hrdinství, spočívajícího v počmárání předvolebních plakátů a útěku před trestem. Obhájci Smetanova činu tvrdí, že namalovat politikům tykadla je hrdinství, umělecký projev, případně vyjádření politického postoje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlk 5.4.2012 10:08

"Umělci"

V současnosti začíná být uměním nebýt vandalem.

J. Šimonová 5.4.2012 0:55

Re: Já souhlasím s článkem

Dík za příspěvek i podporu.

R. Langer 4.4.2012 12:37

Re: Jasně,

Já o něm mám informací dost... :-P

J. Němec 4.4.2012 8:08

Re: Já souhlasím s článkem

To bylo věcné a výstižné. Jak dlouho jste tu slohovku promýšlel? :-p

J. Němec 4.4.2012 8:07

Re: Já souhlasím s článkem

Spíš chuť na inzultaci. Takovou hospodskou facku, za to že si do huby neviděj. Kostkou bych taky mohl trefit někoho z rodiny. A jak se říkalo po osvobození bratrskou armádou SSSR, příbuzné si člověk nevybírá. Rodina poslance v tom tedy může být nevinně. ;-)

J. Němec 4.4.2012 8:04

Re: Já souhlasím s článkem

Malůvkář dostal trest veřejných prací. Až když tento trest odmítl, byl odsouzen jinak. Trochu méně manipiulace s daty by se hodilo.

Rekce s rozbíjením oken byla na poznámky, že plakáty byly z našich daní. sledujte text.

Ke zbytku se netřeba vyjadřovat, jelikož není k tématu a souvislost je jen přez oslí můstek stvořený díky neporozumění psaného textu mé reakce.

J. Charvát 3.4.2012 22:02

Re: Já souhlasím s článkem

Ty háčky na tom Vašem blábolu vadí vskutku nejmíň.

J. Jurax 3.4.2012 21:25

Re: Já souhlasím s článkem

... Mám tedy právo přijít k domu poslance a rozbít mu okno kamenem, protože je placen z mých daní? ...

*

No, právo určitě nemáte, ale přiznejte si, nemáto občas cukání vzít pořádnou žuliho kostku ...

J. Jurax 3.4.2012 21:23

Re: Milí, zde diskutující soudruzi,

 ... poničí váš vlastní majetek jenom proto, že vás třeba nemá rád, že jste schopnější, bohatší ...

No, ale politiky má málokdo rád, bohatší jsou určitě - proč by jinak do té politiky lezli - a schopnější jsou taky - zjevně všeho. Nejsou ovšem schopni pracovat pro občany, kteří je zvolili ... a proč taky?

J. Jurax 3.4.2012 21:19

Malovat tykadýlka je neškodné

No, ničit cizí majetek se nemá a vůbec, ale celkem vzato můžeme být rádi, že lidi našim čackým politikům, co vztávajíce lehajíce nemyslí než na blaho státu, národa, lidu i občanů, akorát přimalují na ksicht na plakátě tykadýlka. Co kdyby je chtěli namalovat přímo na leb politikovu - někteří třeba paličkou na maso - a mohlo by být ještě hůř ... lid je znechucen politikou a politiky pod libovolnou fanglí sdruženými a stejně si je zase zvolí ... spasitelé typu zelených a veverek nefungují a etablované strany voliče zase oblbnou, stejně není na výběr ...

Ž. Halabudová 3.4.2012 16:04

Re: Milí, zde diskutující soudruzi,

A zemane, jak víš, že je to křupan? A já, že jsem pokrytec?Soudruhu smělý, že ty máš informace tajné?

M. Martin 3.4.2012 16:02

Re: Milí, zde diskutující soudruzi,

Pane Zeman naprosto s Vámi souhlasím.

B. Brousková 3.4.2012 16:00

Re: Milí, zde diskutující soudruzi,

Chytá vás fantas? asi ano! Ptejte se kohokoliv, komu vandalové poničili například auto, způsobili škodu v řádu tisíců, kolik napařili v případě polapení pachateli  V mém případě chytili před časem dvojici, která na Zbraslavi během jediné noci poničila z plezíru osmnáct aut. Lámali antény  zpětná zrcátka a stěrače. Táta s patnáctiletým synem. Otec řidič z povolání. Táta dostal několik měsíců podmínku, syn vyvázl , jak jinak, bez trestu.Náhrada škody veškerá žádná. Je ovšem skutečností, že soudkyně se docela určitě nejmenovala Langerová.

Ž. Halabudová 3.4.2012 15:56

Re: Já souhlasím s článkem

Skvělá argumentace, bohužel pro natvrdlé málo platná.Zkrátka Mašínová = vrah, malůvkář = zločinec na 100 do lochu. Ještě bych mu přidala půst a chininové tablety.Ať si to užije.Bude po něm pátrat celá policie,je to přece zločinec na útěku, střílí se bez vyzvání.

Ž. Halabudová 3.4.2012 15:44

Re: Šimonová

Už jsem příliš stará na to, abych se styděla.Ale Šimonová by se měla stydět za to,co vyplodila ona.Srovnávat Mašínovou s hromadným vrahem, je dost hustý, jak se dnes říká.Jinak použiji parafrázi z filmu Vyšší princip, který měli tak rádi komunisti.Vražda na tyranovi, není zločin.

P. Zeman 3.4.2012 15:24

Milí, zde diskutující soudruzi,

byli byste tak empatičtí s křupanem, který poničí váš vlastní majetek jenom proto, že vás třeba nemá rád, že jste schopnější, bohatší či jenom tak z plezíru? Pochybuju. V ten okamžik by to byl vandal který zaslouží minimálně popravit :-/. Jste jenom banda pokrytců!

P. Zeman 3.4.2012 15:18

Re: xxx

Ano. Ale to snad není důvod, proč něco ničit?

P. Zeman 3.4.2012 15:16

Re: Jasně,

Jste naprosto mimo mísu. Chtělo by to pár informací, o čem ten případ vůbec je :-).

B. Brousková 3.4.2012 14:28

Re: Já souhlasím s článkem

"Mám tedy právo přijít k domu poslance a rozbít mu okno kamenem" (?) Vážený pane vy  víte o někom , kdo skončil na tvrdo za mřížemi pro rozbití nějakého okna?  Povyprávějte nám o tom !  Krom toho onen "zločinec"  nic nerozbil, jen přimaloval nějaká tykadla či co. Na kus papíru k jednorázovému použití, protože po volbách ty papíry musely být stejně odstraněny a to i ty nepočmárané. A vám se zdá nepodmíněný trest přiměřený? Protože právě to je to, oč tu běží! Politický motiv? Ten z takové prkotiny  vyrobili až patrně zešílivší vyšetřovatelé, prokurátor či státní zástupce a paní či soudružka soudkyně. Mimochodem jistý Pavel Wonka se za totáče dopustil zločinu tím, že se pokusil na vlastní pěst kandidovat do tehdejšího Národního shromáždění. Protože na tak obludný zločin tehdy komouši neměli paragraf, dostali ho za mříže pro "rozkrádání majetku v socialistickém vlastnictví "  poté, co v jeho skříńce na pracovišti při nečekané razii našli jakousi vrtačku. On sice tvrdil, že jí v životě neviděl, ale přesto skončil za mřížemi. Po odpykání trestu se měl  pravidelně hlásit k raportům  na esenbácké fízlárně. On to nařízení ignoroval, protože se domníval, že nic neprovedl a že byl v kriminále nevinně. Skončil znovu za mřížemi , jako nebezpečný recidivista a tam ho umlátili horliví komoušští bachaři. Na druhou stranu vím o případu , kdy v době vrcholící normalizace, byl z ČSAD 104 na pražském Smíchově na hodinu vyhozen z práce řidič, který zničil ve "svěm" autobusu plakátek oslavující tehdy konaný sjezd KSČ. Zaplatil zničený plakátek , byl vyhozen z práce (pro ztrátu důvěry) a kupodivu tím to také skončilo. Žádní esenbáci , žádný prokurátor, žadná soudkyně. A to prosím za totáče!!  Určitě ještě žijí nějací pamětníci.

R. Langer 3.4.2012 13:43

Re: Naprostý souhlas

Naprostý nesouhlas

R. Langer 3.4.2012 13:43

Jasně,

za počmárání pár papírů do lochu! Doufám, že se třeba vašim dětem či vnukům dostane stejné spravedlnosti a výchovy... :-P

J. Boleslav 3.4.2012 13:10

Naprostý souhlas

J. Boleslav 3.4.2012 13:08

Re: Blbost Šimonové

To je docela zvláštní, jakou verzi máte? Doufám, že legální.

J. Boleslav 3.4.2012 13:06

Re: Šimonová

Halabudová, to je zoufalé, co jste vyplodila. Čtete si svoje příspěvky někdy po sobě a nestydíte se při tom aspoň trochu?

J. Urban 3.4.2012 11:45

Re: Něco tak hloupého a sprostého jsem dlouho nečetl.

Souhlas, člověku se z ní chce mezi blitím zvracet. Kraaaawa nebeská!

J. Urban 3.4.2012 11:43

Re: Blbost Šimonové

souhlas stopro!

J. Urban 3.4.2012 11:42

V tomhle absurdistánu je celý článek a hlavně

jeho závěr jen další absurditou. Miliardy z rozpočtu se odklánějí, územní plán se mění podle požadavku mafiána - vše beztrestně - a někdo tady plesá nad odsouzením natvrdo za počmárané plakátky. Autorko, jseš 3,14ča.

J. Němec 3.4.2012 11:28

Re: Já souhlasím s článkem

*zbraně   (ne zbraňe) ... to jsou ty narychlo činěné opravy čísla jednotného na množné :-)

J. Němec 3.4.2012 11:25

Já souhlasím s článkem

Krom paní Halaboudové a pana Kolmana se tu nikdo nepokoušel jakkoli argumentovat a jen prská urážky.

Je původ peněz, a to nijak nelegální, důvodem k poškozování za ně pořízeného? Mám tedy právo přijít k domu poslance a rozbít mu okno kamenem, protože je placen z mých daní? Pak tedy těžko obstojí argument o nemravném užívání peněz z daní.

Myslím, že pokud by daný řidič alespoň cokoliv vytvořil, dalo by se diskutovat o nějakém svobodném vyjádření. On ale něco zničil. Nic na tom nemění zaujatost soudkyně, ani vztahovačnost ODS (ostatní to nechali s nadhledem plavat). ODS, ať už je to sebevětší parta grázlů, má v demokracii právo se bránit soudní cestou. Udělali to. Trochu se obávám, že politická angažovanost pana Smetany byla více Novácko/hospodská a o vyjádření legitimního politického názoru začal zpětně uvažovat až když bylo zle. Jeho neochota nést trestní zodpovědnost za svůj čin jej staví do stejného světla, jako kritizované korumpující a korumpované politiky.

Článek paní Šimonové, na téma Mašíni má velmi ostrý nadpis a ten zjevně stačil mnoha kritikům k vytvoření názoru. Kdo ten článek celý četl, nemá důvod se rozčilovat. Obhajování popravy lidí, čistě z ideologických důvodů, je poněkud problematické a paní Mašínová se v tomto směru opravdu rovná svému kolegovi z Norska. Narozdíl od nora, však zbraně v rukou drželi její příbuzní a nebylo tolik obětí. A možná tu máme i paralelu s případem pana řidiče. Zpětně vybájený "legitimní" politický motiv. Pan řidič se ale naštěstí jen nudil a neměl v ruce zbraň, stejně jako asi žaludek na zabíjení nevinných lidí. To bratři Mašínové měli zbraňe, vyhlídky lepší budoucnosti za hranicemi a zajímavé pokušení plné kasy peněz.

V. Kolman 3.4.2012 11:02

ZKUSTE SE VÁŽENÍ ZAMYSLET.......

.....KDO! v konečném důsledku platí tyto v podstatě nic neříkající bilboardy? Jsme to my všichni, kdo prostřednictvím daní financujeme tyto přihlouplé "obrázky". Ta tykadla (a nejen tykadla!) by docela rád přikreslil kdekdo - kdyby mu to vůbec stálo za námahu.

     Je s podivem, jak se v praxi uplatňuje známý fakt, že čím je kdo hloupější, tím méně rozumí žertům a srandě obecně. Moudrý pollitik by se nad těmi tykadly pouze pousmál a mávnul rukou. Schizofrenií a strachem o moc ochromený politik kolem sebe hned začne kopat a exemplárně trestat smělce, který si dovolil dotknout se jeho majestátu :-))

     Naposledy se tak chovali bolševičtí papaláši v t.zv. "socialismu" - co pamatuji.