2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

PRÁVO: Názor není zločin

Pokud máte také na espézetce svého auta přeškrtnutý znak EU nebo pokud ji máte doplněnou českou vlajkou, nenechte se zastrašit policií. Když neomezujeme čitelnost značky, nesmí nás nikdo za vyjádření názoru na EU popotahovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 31.5.2016 12:48

Re: Nepřipadá mi podstatné, zda někdo má, nebo nemá

Vy jste soud?

J. Novotny 31.5.2016 11:21

Re: Nepřipadá mi podstatné, zda někdo má, nebo nemá

Myslím, že se v této otázce policie chová spíše zdrženlivě. To, že upozorní veřejnost, že je přelepování v rozporu s platnou legislativou, nevidím jako špatný krok. Naopak.

Stejně tak byste neměla upravovat jiné doklady - občanku, řidičák, pas apod.

B. Loewe 31.5.2016 8:59

Rusofil?

To by mě tedy zajímalo, proč hned ten, kdo je proti EU je hned putinovec a rusofil? EU se mi také zhnusila svojí idiotskou byrokracií, rozhodováním o nás bez nás apod. A nepřipadám si jako vyznavač Putina.

Nesnáším úředníky v Bruselu, Junckera a císařovnou Merkelovou. A neznamená to nic jiného, než tohle. Jsem Čech. Tak proč mám lézt do zadku Bruselu a všem jeho vyznavačům? To že je někdo kritický a používá mozek znamená jediné.

Takže všechny pomýlené názory na to, kdo je hned rusofil a putinovec si strčte všichni za klobouk.

M. Valenta 31.5.2016 10:02

Re: Rusofil?

To jistě ne, ale mezi odpůrci EU jich je podezřele hodně a to i po odečtení bolševiků.

R. Brzák 31.5.2016 10:08

Re: Rusofil?

Co je podezřelého na tom, že svobodu a odpovědnost, tedy svůj život ve vlastní režii milující člověk kritizuje EU? Stejně tak by kritizoval Ruský režim, kdyby se nedejbože roztahoval nad našimmi hlavami.

Otázka ale zní - jak a kdo určuje, kdo je putinofil či putinovec či rusofil? Je to ten, kdo hodně kritizuje EU a málo kritizuje Rusko? A tu o tom "břevnu v oku svém" neznáte? Jen pokrytec si neudělá pořádek před svým prahem a kritizuje souseda (jakkoliv je to soused buranský). A o bordelu u nás, to je v EU, snad není pochyb.

R. Langer 31.5.2016 10:27

Re: Rusofil?

A co bolševici z EU, ty počítáte kam? :-D

R. Gramblička 31.5.2016 11:00

Re: Rusofil?

A o tom, kdo je mezi nimi rusofil či bolševik určuje kdo? Valenta, Rajman nebo Netzerová? :-P

M. Valenta 31.5.2016 11:47

Re: Rusofil?

To se většinou dá lehce poznat pane Gramblička. Když někdo omlouvá ruská extempore, spílá Američanům , vidí se v Zemanovi a zároveň označuje EU jako bolševický moloch, tak je kdo?

R. Langer 31.5.2016 12:04

Re: Rusofil?

Takže správný je ten, kdo omlouvá evropská extempore, pochlebuje Američanům, vidí se v Khárlovi a zároveň označuje Rusko jako bolševický moloch?

Se mi zdá, že to nějak nepasuje... :-D

M. Valenta 31.5.2016 14:33

Re: Rusofil?

Škoda že nenapíšete něco na co se dá odpovědět.

J. Václavíková 31.5.2016 12:04

Re: Rusofil?

Klausofil :-)

M. Prokop 31.5.2016 12:50

Re: Rusofil?

Konkrétně, kdo?

P. Han 31.5.2016 14:45

Re: Rusofil?

No vidíte. A já ruská extempore odsuzuji, Putina označuji za diktátora a nebezpečí pro celý svobodný svět, Američany pokládám za poslední záchranu tohoto světa, Zeman je mi odporný. Ale EU pokládám za bolševický moloch, takže místní fízl a eurohujer Žitný mě označuje za putinofila. To jsou paradoxy...

M. Valenta 1.6.2016 8:14

Re: Rusofil?

Žádné paradoxy. Vy nesplňujete většinu kritérií, takže Vaše reakce byla zbytečná.

A. Richtr 31.5.2016 16:57

Tak to je dano tim, ze nepritel meho nepritele je muj pritel a kdyz lidi vidi logiku v tom co dela Putka tak je pak vic simpatico nez los Makrelos z Bruselu... a to i pro me... neni to zadny terno, ale uvedomte si co by se stalo, kdyby v Rusku vypukla obcanska valka kvuli nejednote(jednoti se pod Putinem)... to by byl takovy pruser ze Irak se Syrii a Ukrajinou by byl fakt medikem

R. Langer 31.5.2016 10:26

Re: Rusofil?

Jo jo, eurokomouši z EU prohlašují odpůrce EU za komouše. To už tak komouši dělají - prostě lžou, stejně tak jako svoje bratry nácky označují za pravici. ;-)

M. Prokop 31.5.2016 12:49

Re: Rusofil?

Když se někdo nezmůže na logické námitky, žvástá o rusofilství. Normální průběh ...

K. Janyška 31.5.2016 8:57

Ano, názor není zločin. Ale ve vašem případě je zločinem,

že nedokážete, jako docent ekonomie, nevzdělaným lidem, a jsou jich miliardy, sdělit něco o spontánním řádu lidské interakce a lidského světa... Dzp.

J. Lepka 31.5.2016 10:55

Re: Ano, názor není zločin. Ale ve vašem případě je zločinem,

To už je obsese!

Nejvyšší čas s tím něco dělat.

K. Janyška 31.5.2016 19:23

Re: Ano, názor není zločin. Ale ve vašem případě je zločinem,

To je nutnost. To je neuvěřitelnost... Dzp.

P. Kmoníček 31.5.2016 8:56

Pane Machu,

já na rozdíl od Vás jsem prožil celý svůj dospělý život v komunistické diktatuře.V r. 1968 zhasla první naděje,abychom se zařadili mezi státy demokratické.Druhá příležitost nastala po r.1989 a buďme za ni vděčni.Možná jste už někdy někde slyšel,že nikdo není dokonalý,nebo kdo jsi bez viny hoď kamenem a podobně.Proto bych Vám doporučoval,abyste si vážil toho,že členy EU jsme.Opakuji:NIKDO NENÍ BEZ CHYBY!Pokud tomu co říkám nerozumíte,nebo máte nějaké výhrady,tak si zajeďte prožít třeba na Kubu rok života běžného člověka.

R. Brzák 31.5.2016 9:24

Re: Pane Machu,

Pane Kmoníčku, "zařadit se mezi státy demokratické" je k ničemu, když se nenaučíme být demokraty. Ano, nikdo není bez chyby - ale je chybou zločinnou, jestliže bude ten chybující (v tomto případě vláda, nebo EU) kritiku svých chyb odmítat, nebo dokonce postihovat. Protože pak už si bude "demokratický" jen říkat - takové při své paměti jistě znáte...

EU, vlády států, ale i každý "šéf" libovolné spolupracující skupiny lidí by měl své kritiky pěstovat a jimi předkládané informace podrobovat pečlivé analýze. Neboť jen to je cesta, jak nepodlehnout přirozeným jevům, jakými je provozní slepota (na úrovni firmy), nebo korumpujícímu vlivu moci!

P. Kmoníček 31.5.2016 9:40

Re: Pane Machu,

Pane Brzáku,obecně máte sice pravdu(přešlapy),ale blíže a to nesrovnatelně blíže k vyvozování důsledků přešlapů mají rozhodně režimy demokratické než totalitní.A i když v EU není stav ideální a dá se na něm dost věcí zlepšit,je pro mne daleko přijatelněší než za Gottwaldů,Zápotockých a dalších zločinců.Pan Mach,jako europoslanec by byl daleko užitečnější,kdyby demokratickou cestou bojoval proti nešvarům v Europarlamentu,než aby dělal takovéto "klukoviny" a ještě k nim vyzýval další občany.

R. Brzák 31.5.2016 9:52

Re: Pane Machu,

S první větou souhlas.

Ideální stav neexistuje. Samozřejmě máte pravdu - žijeme v nejlepší době. Pan Mach dělá to, co v EU parlamentu zmůže - nic. Ten moloch totiž logicky dělá a bude dělat to, co si bude přát největší platící... A není to nic nelogického. Protože občané voliči jsou příliš vzdálení a zpětná vazba nefunguje. Čím více je stupňů oddělujících občana od vlády, tím hůře. A to je EU. Bojovat proti nešvarům - to jste řekl hezky, podobně mohli bojovat proti nešvarům naši poslanci národní fronty...jejich moc byla podobná té páně Machově...

J. Novotny 31.5.2016 10:29

Re: Pane Machu,

EU je jenom odrazem národních států, stejně tak jsou naši papaláši jsou odrazem naší společnosti. EU funguje špatně, nicméně ČR jako taková je na tom ještě hůř. Až si zameteme před vlastním prahem, tak můžeme zvažovat tlak na změnu EU, nebo odchod. Ale teď bychom s tím co máme v Parlamentu při odchodu směřovali na Ukrajinskou, či Řeckou stezku.

R. Langer 31.5.2016 10:33

Re: Pane Machu,

Ehm, v čem je podle vás na tom ČR hůř, než okolní "rozvinuté" demokracie? Já vám to řeknu - v ničem, protože někteří z nás si ještě bolševika pamatují na vlastní kůži, takže mají podobné "demokratické" praktiky, jaké nám teď EU předvádí, ještě v živé paměti.

J. Novotny 31.5.2016 10:47

Re: Pane Machu,

Parlament ČR dokáže generovat neuvěřitelné paskvily, lidová tvořivost našich Poslanců nezná mezí. Mezi nejlepší kousky je podpora solárů, která skoro přivedla zemi k bankrotu, následně zatížení dodatečnou daní, která byla retrospektivním opatřením, podkopávajícím veškeré právní jistoty. S tím, že stáhneme jenom české vlastníky, ti zahraniční to dostanou zpět v arbitráži. Dokážeme generovat i takové drobnosti jako zmatečnou přednost na kruháčích. Na českém školství se skvěle podepsala parlamentní tvořivost, každé volební období zanechalo svou stopu. Anonymní akcie na doručitele, skvělý vynález, v EU snad unikát, bez EU bychom to jeli tak dál. Regulace nájemného, také skvělá věc, made - in Parlament CR. Prodej OKD. Řebíčkovo stavební úsilí. Zvedací most na Labi..

EU nám obrovsky pomohla v době vstupování, protože jsme převzali z velké části fungující koncepty. Geniální nápady našich Poslanců by se projevily v každém paragrafu. Metodou pokusů a omylů bychom doháněli 40 let zkušeností západní společnosti.

Naši poslanci nedokážou ani rozlišit tři hlasovací tlačítka, takže se hlasování často opakuje, když se pak postižený diví.

R. Langer 31.5.2016 12:00

Re: Pane Machu,

Hm, a kde se asi vzala ta hlavní podpora pro tu "ekologickou" solární energii? A kdo je tady největším pobíračem dotací za "ekologická" biopaliva? Obávám se, že pro stromy nevidíte les. Evropští socani nejsou o nic lepší, než ti naši, zato ti naši mají díky EU páku na všechny ty kraviny, bez kterých se obejde 80% lidí (a těch zbylých 20% to živí). Je nemoudré si kálet do vlastního hnízda a nevidět při tom, že okolí se brodí ve sra*kách. Na nějaké regulované nájemné (které mimochodem už delší dobu neplatí) si ani nevzpomenete, až začnou přidělovat přistěhovalce do každé rodiny (nebo za sousedy, to bude stačit). Že situace není až tak vážná? Právě naopak, je mnohem vážnější, než si většina lidí uvědomuje. Takže opravdu nevidím, co pozitivního jsme od té EU převzali, když to, o čem píšete, vyprodukovala z větší části právě ta EU, a ten zbytek tady zůstal ještě po komančích.

J. Novotny 31.5.2016 13:14

Re: Pane Machu,

K podpoře jsme se jako stát zavázali. Podobu podpory jsme si zvolili sami, podepsaly se na tom všechny strany (například v UK je jiný systém a problém nemají).

Co se přistěhovalců týče, tak mohu srovnat naši vládu a Slováky, Poláky a Maďary. I Rakousko dokáže reagovat, pokud ne vláda, tak ji vymění.

A ano, otázka přistěhovalců může vést k tomu, že odejdeme z EU. A pokud za máme předsedu vlády měkýše, tak to nedokáže vymezit jako čáru, přes kterou jít nelze a tak je odchod či rozpad o to pravděpodobnější. Jenže ten měkejš nám zůstane a budeme víc ve větru.

P. Kmoníček 31.5.2016 13:10

Re: Pane Machu,

Pane Brzáku,je vidět,že jste dobu pod vedením Národní fronty nezažil a Europarlament také neznáte.V Bruselu poslancům nic nehrozí ať si hlásají co chtějí.V r.1969 byla situace u nás daleko více kompromisnější než v r.1953.A ti poslanci,bylo jich málo,kteří projevili jiný názor než vládnoucí zločinci,jak dopadli?Buď měli další život zkažený nebo změnili názor a ti charakternější se do konce života styděli sami před sebou nebo emigrovali.To v Bruselu Machy nečeká a můžou s otevřeným hledím bojovat A pan Mach vyzývá ke křížkování EU na espézetkách.No nezdá se Vám to nějak hodně laciné?