29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
egoist 11.8.2007 10:51

Pane Štětino

tak hlavně , že vyhrála pravda  a spravedlnost..to jsem rád..

Lippold 11.8.2007 10:37

Štětina - dříve přičinlivej bolševik a nyní největší spravedlivej

Už aby tihle převlékači kabátů vymřeli ....

Realista 11.8.2007 10:16

Vážený pane senátore, vy jste zářivým příkladem toho, jak člověk z politiky dovede totálně zhloupnout...

a ztratí se svou paranoiou veškerou soudnost. Konečně ve straně zelených už mě překvapili mnohé osobnosti, od Jaquesky vyvolávající rozbroje při demonstracích, aby se zviditelnila před objektivy a ještě si k tomu vezme své děti, Uhla,který se chtěl zviditelnit na památníku v Letech po Jichočeské matky úplacených z Rakouska,jejíž jedna ,,matka " se stala ministryní, extremistu Stropnického a paronoidního Šetinu, kterému na jednu stranu vadí, že čistě kriminální kauzu korupce vyšetřuje státní zástupce údajně napojen na STB, zatímco mu vůbec nevadí, když den před uzavřením spisu je spis předán jinému státnímu zástupci, který jak známo z tisku tvrdě pronásledoval signatáře charty 77 a snaží se udržet v justici do důchodu se svou tvárností.Divím se, když vy a někteří komunisté jste proti odstranění neomezené imunity, která by se měla zmenšit pouze na výroky a to v parlamentu či senátu i mimo něj třeba v době volební kampaně. Musím říci,že směšovat kauzu Hlučín s kriminálním případem korupce, ze které byl nařčen a nedošetřen Čuněk a pomíjet i to, že dodnes nevysvětlil původ oněch 0,5 milionu,že v kauze figurovali svědci, kteří falešně svědčili ve prospěch Čunka, pomíjet i to, že Vaškůj chtěl uplácet svědkyni, dle tisku a strkat hlavu do písku před argumenty, které nejsou vůbec spojeny s komunismem ani s STB, zato však třeba s mafií z topných olejů, může jen člověk, který ztratil v politice jisté morální hodnoty a stal se z něj politický blafal, o čemž svědčí i napsaný článek.;-D

Ccecil 11.8.2007 10:36

Re: Vážený pane senátore, vy jste zářivým příkladem toho, jak člověk z politiky dovede totálně zhloupnout...

z poměrně správných vět z počátku to přechází do nepřijatelného a hloupého osočování a dál už je to memorování polopravd a lží novinářů. I takoví jsou lidé.:-/

Petr Q. 11.8.2007 13:29

Re: Vážený pane senátore, vy jste zářivým příkladem toho, jak člověk z politiky dovede totálně zhloupnout...

Tebe, který se zde (kdoví proč) označuješ jako Realista, si dovoluji ujistit, že senátor Štětina - narozdíl od tebe - Realisto jeden užvaněnej - žádné znaky paranoi nevykazuje.

omaha 11.8.2007 10:10

Pane Štětino!

Jen houšť a větší kapky! Alespoň individua typu brmboše co nejdříve klepne pepka. Při sepisování podobných nenávistných komunistických agitek jim nutně musí stoupat TK a tudíž při jejich životosprávě, kterou provozují po bradavičníkových putykách čtvrté cenové skupiny enormně stoupá naděje, že příroda zasáhne!

Brmboš 11.8.2007 10:17

Re: Pane Štětino!

Klídek pane ovado podle toho jak píšeš ty klepne pepka spíše tebe. Ale já vám přeji, aby jsi psal ještě dlouho bez vás by to nebylo ono.

omaha 11.8.2007 11:12

Re: Re: Pane Štětino!

Tvé přání, brmboši, milerád plním! Poslední dobou jsem navýsost v klidu, přes svůj pokročilý věk mám TK 120/75, stravuji se celkem zdravě, nekouřím, nechlastám, a pokud je pravdou, že minuta smíchu prodlouží život o hodinu, tak piš vesele dál! Dožiji se tak v pohodě stovky!

omaha 11.8.2007 11:18

Re: Re: Pane Štětino!

P.S.: Na ten tlak si dej skutečně majzla! Ten pravopis, to je výsledek tvého vzdělání a nebo rudé clony před očima?  Míchání vykání a tykání nevěští nic dobrého. Zkus to ještě s onikáním!

Malý Aston 11.8.2007 10:22

Re: Pane Štětino!

Nevím,nevím ale Vaše přání se zřejmě nesplní.Již starý Iljič říkal,že komunisté a jejich přisluhovači jsou zvláštní lidé(debilové).Na ně nic neplatí jen velký bič a malý dvůr.Když se jim to hodí tak zavírají nebo řvou o dodržování lidských práv a mají plnou hubu demokracie.Jenže pojem jejich demokracie(diktatura proletariátu) a naší demokracie je tak vzdálen,že to nejsou schopni pochopit.Oni jsou vlastně šťastní občané,co řekne Paroubek nebo Filip,to je svaté a žádné pochybnosti si nepřipouštějí.Ten jejich systém že ÚV rozhodlo a oni musí plnit příkazy se nástupem Paroubka stal zase jejich zákonem.Diskuze je zbytečná,jsou řízeni jedním chorým mozkem a kdo neposlouchá je škaredý a ihned vyhozen.A koryta jsou koryta a tak drží všichnu hubu a krok což vedoucím socek a komoušů naprosto vyhovuje.:-D

Fredy 11.8.2007 10:53

Re: Re: Pane Štětino!

R^

Stanley 11.8.2007 11:13

Re: Re: Pane Štětino!

 Astone, s Vaším názorem souhlasím.  Neštěstí ovšem vidím v tom, že vzhledem k náladám ve společnosti ,se tito pánové proderou k moci.  A pak se máme na co těšit .  Ostatně již to slibují dopředu !

Malý Aston 11.8.2007 10:07

Reforma soudnictví,policie a státního zastupitelství!

Nepotřebujeme reformu ekonomického ždímání občanů,potřebujeme reformu která nám zajistí,že zákony budou dodržovány především těmi,kteří se jimi mají řídit jako první.Soudy a soudci jsou již tak nezávislí,že tvoří stát ve státě.Policie bojuje jedna proti druhé a státní zástupci,kteří je mají kontrolovat pomlouvají jeden druhého.Tento problém se týká jak praváků tak i leváků.Tak kdo vlastně řídí tyto složky,které mohou kdykoliv a kohokoliv zavřít a tak dlouho šetřit až něco vyhrabou?Kdo to tady vlastně řídí?Odboráři protestují kdykoliv si Štech zamane ale ne proti zvůli státních orgánů ale dle pokynů z Lihového domu.Nemám zájem aby tady zase rozhodoval nějaký ÚV jako za komančů koho zavřít a koho popravit.Jak je možné,že Paroubek a jeho banda která tady vládla 8 let si dovoluje pomlouvat všechny složky státní moci jakmile se jim výsledek jejich práce nehodí do krámu?Copak Paroubek,Rath,Sobotka a Hašek jsou nadřazeni policii,soudcům a státním zástupcům?A co ta tlustá bývalá vrchní prokurátorka ,kterou Paroubek vyhodil a dnes kope za socky? Copak tam tak dlouho dělala ta babizna,co dnes každého pomlouvá?Za co brala prachy?Kdo ji dneska platí?:-D

franta 11.8.2007 11:20

Jak je možné,že Paroubek a jeho banda která tady vládla 8 let si dovoluje pomlouvat všechny složky státní moci jakmile se jim výsledek jejich práce nehodí do krámu?

Tato věta silně připomíná komunistické Rudé Právo.Chci se ale zeptat: co dělá pan Štětina ? Ten nepomlouvá složky státní moci (státní zastupitelství v Přerově), protože se mu výsledek jejich práce nehodí do krámu?  Jak to má normální občan rozpoznat ? Vy Astonku to máte jednoduché, Vy si nasadíte modré brýle a je Vám všechno jasné, že ?  Stejně jako komunistům, kteří se od Vás lišili jen barvou těch brýlí

Regan 11.8.2007 13:38

Re: Jak je možné,že Paroubek a jeho banda která tady vládla 8 let si dovoluje pomlouvat všechny složky státní moci jakmile se jim výsledek jejich práce nehodí do krámu?

Asi jste byl vzorným čtenářem rudého práva!

omaha 11.8.2007 14:02

Re: Jak je možné,že Paroubek a jeho banda která tady vládla 8 let si dovoluje pomlouvat všechny složky státní moci jakmile se jim výsledek jejich práce nehodí do krámu?

Jejda, on je teďka kojzar i optik? Kolipak dioptrií sis, franto, u něj vyzvedl?

Stanley 11.8.2007 11:28

Re: Reforma soudnictví,policie a státního zastupitelství!

 Další souhlas Astone, ale pozor tito lidé se proderou k moci !   Aby se svými odpůrci nezůčtovali jednou pěkně "po bolševicku", jak říkával major Borovička !

Brmboš 11.8.2007 9:51

Vždy je důležité kdo k vám mluví.

Štětina je největší parchant ze všech lumpů v zemi. To, že jezdil v době kdy jiní nedostali ani pas je známé. On však raději řeší jiné věci než sebe. Jen vůl uvěří tomu, že to v minulém režimu bylo možné, ani v Sovětském svazu, si nikdo neškrtl bez povolení zajet jen tak na Sibiř mimo členů sibiřské rozvědky. To ví každé dítě. Proč tento lump se najednou přebarvil a bojuje proti Obstovi, který nemohl být ani v STB je mladý a byl v té době kluk. To vy pane Štětino házíte na lidi špínu proto, že chtěli soudit Hučína. Já už jsem tady jednou napsal, že to co Hučín v této zemi provádí by např v USA odseděl jako kvalifikovaný terorista ani by nestačil otevřít hubu protože i na šaškárny pokud začínají být nebezpečné může člověk doplatit. Čunek to je mimo mísu, ale sprosté vydírání státních zastupitelství Hučínem v tomto případě je útok ze strany senátora na orgán spravedlnosti a to činíte stále. Samozřejmě ještě mongolského lékaře zde nejsem seznámen, ale pokud se ho zastáváte vy mám stejné pochybnosti jako u Hučína a Čunka. Jste ukázkou toho nejhoršího co z komunismu zůstalo. Bolševické myšlení, zákazy a beztrestnost stejných lumpů jako jste vy. Jelikož naši justici přímo řídíte můžete mi říct kdo bude soudit Brožovou a Vondrušku koho jim přidělíte za státní zástupce, aby to měli jisté a jaký soud to bude soudit? Nebo ještě lepší udělejte seznam jak kteří zástupci na co se hodí ať i dole lidi vědí o kterého v tom či onom případu požádat paní Veseckou o předání třeba doChebu nebo Znojma.Místo toho, aby jste vypracovávali kvalitní zákony, které by neumožnili nikoho nespravedlivě stíhat řešíte symboly, kterým se ještě nedávno až na vyjímky klaněl celý národ včetně vás a mstíte se soudruhům, kteří nechtějí převléci kabát. To je práce za kterou vás lidé platí. Bída srab a neštovice já dodávám, že k tomu patří i Štětina.

Fredy 11.8.2007 10:09

Re: Vždy je důležité kdo k vám mluví.

Ano, já také s panem Štětinou naprosto souhlasím. Prostě uhodil hřebík na hlavičku a proto se rudí i oranžoví komunisté mohou pominout vzteky. Nadávají, kopou kolem sebe, vyhrožují a lžou. To jim šlo vždy velice dobře.

Brmboš 11.8.2007 10:13

Re: Re: Vždy je důležité kdo k vám mluví.

Jenže vám jedni rudí nevadí a jini ano. Netrpíte náhodou rozdvojením osobnosti pak by to bylo naprosto jasné.

RZ 11.8.2007 10:28

Re: Vždy je důležité kdo k vám mluví.

Pan Štětina tam jezdil točit filmy a napsal pár knih. Pro takové případy byly i tenkrát jiné předpisy. Nebo si snad myslíte, že pp. Hanzelka & Zikmund byli agenti KGB? A k Hučínovi: Píšete, že v USA by jej zavřeli. Proč tedy nezavřeli Mašíny?

franta 11.8.2007 11:24

Asi jste to zase nepochopil

V USA by Hučína i Mašíny zavřeli zcela určitě, kdyby se TAM dopustili stejného činu jako tady. Jak prostě milý Watsone.

Stanley 11.8.2007 11:47

Re: Asi jste to zase nepochopil

Vysvětlete mi Franto, proč by Mašínové a Hučín bojovali v USA proti komunismu ?

franta 11.8.2007 12:07

Re: Re: Asi jste to zase nepochopil

Třeba ze stejného důvodu jako jistý McCarthy neblahé paměti. Ale nechápu proč se mě na to ptáte. Podstatou věci je dopuštění se určitého činu.

Petr Q. 11.8.2007 13:20

Re: Vždy je důležité kdo k vám mluví.

Kdyby měla blbost schopnost nadnášet, tak tebe Brmboši, by musela katapultovat mimo zeměkouli.

doktor 11.8.2007 9:45

Dobrodruh Jaromír Štětina

si neuvědomuje, že svou angažovaností v trestních kauzách na straně vybraných obviněných automaticky jejich nevinu zpochybňuje.

Petr Q. 11.8.2007 13:15

Re: Dobrodruh Jaromír Štětina

Soudruhu RSdoktore, vy si neuvědomujete resp. nejste schopen si připustit existenci lidí nezávislých na mediální či jakékoli jiné indoktrinaci, odolných vůči automatickému zpochybňování čehokoli na základě předpojatostí vůči angažovanosti kohokoli v jakýchkoli trestních kauzách?

doktor 11.8.2007 14:43

Re: Re: Dobrodruh Jaromír Štětina

Milý Petře Q., vaše oslovení je pro někoho s mou anamnesou větší urážka, než vůbec můžete tušit. Naštěstí další části vaší složité věty naznačují,  že vaše myšlení je zabíhavé, nepřesné a nelogické, což vypovídá něco i o vás. Takže - mávnu nad tím rukou. MUDr.XY, odborný lékař.

Petr Q. 11.8.2007 18:23

Re: Re: Re: Dobrodruh Jaromír Štětina

Jste ke mě vskutku (nesnesitelně) laskav, milý doktore, že jste ochoten nad mou maličkostí mávnout rukou.

Pro značný časový odstup jsem jaksi pozapoměl, že se mi na fakultě (přírodovědecké) dostalo - mimo jiné - (z úst dosti věhlasného pana profesora, kterého jsme k danému problému konfrontovali s publikovaným názorem jistého odborného lékaře) poučení; poté co doktorův názor profesor logicky a přesvědčivě vyvrátil, suše poznamenal:  Ale pamatujte si, pánové, že nejchytřejší doktoři jsou vždycky doktoři medicíny.

Tož mi promiňte - doktore, MUDr. XY., ale v reakci na váš předchozí příspěvek mi nebylo (nemohlo být) známo, že ráčíte být doktorem mediciny, takže jsem o vašem doktorství usuzoval pouze z obsahu příspěvku.

kaspar 11.8.2007 9:39

JIři Štětina

Autor je kreten. Jo a taky senator.

Ja porad premyslim, co na Vas Hucin vi, ze mu tak jdete na ruku.