1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

PRÁVO: Jak jsem se nestal neonacistou

Dostal jsem předvolání k výslechu. Prý jako majitel domény www.hitlerjugend.cz propaguji a podporuji nacismus. Nevadí, že na této doméně načítám obsah webu www.komsomol.cz, vadí jméno domény.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Prochazka 28.3.2013 12:53

Re: A čemu se divíte?

To je nesmysl. Kdy a v kterém prohlášení se o to vahou své osobnosti zasadil? Proč si vymýšlíte?

K. Loucký 28.3.2013 14:01

Re: A čemu se divíte?

K paní Václavíkové a V. Klausovi: Držme se prosím faktů. Stanovisko ODS k bývalým komunistům určil zakládající kongres v dubnu 1992. Celkem relevantními argumenty bylo, že 1) je třeba zájemce o členství posuzovat individuálně, a že 2) v zásadě nelze odlišit bývalé členy KSČ od jiných zájemců o členství s "komunistickým myšlením", kteří do KSČ jen vstoupit nestihli, ale jinak by to byli jistě udělali.

P. Vaňura 28.3.2013 15:10

S bodem číslo 1 je nutno souhlasit

ALE členové normalizační KSČ se výrazně lišili, od zbytku obyvatelstva. Nebo možná nelišili, pouze upřednostnili kariéru před morálkou.

Období soudruha Gottwalda a Zápotockého bylo samozřejmě horší, než éra soudruha Husáka, ale tehdy byli mezi komunisty mnozí, kteří tomu ještě věřili. Ti většinou ať už dobrovolně či nedobrovolně, opustili KSČ v letech 1969-1970.

Pak už to bylo jenom o korytech...

M. Stuchlik 28.3.2013 17:00

Re: S bodem číslo 1 je nutno souhlasit

Jenže předseda ODS a většina členů se taky liší od většinové populace. A je zajímavé, že se velmi podobají komunistům. Metodami i cíli.

P. Vaňura 28.3.2013 23:01

Pokud by ODS byla jako KSČ v dobách své moci,

téměř určitě byste to takto nenapsal.

J. Kanioková 28.3.2013 17:07

No.... i tady to není jednoznačné... paušalizace není dobrým rádcem..

I mezi těmi po válce "věřícími" byla celá škála odstínů, tak jako mezi těmi po osmašedesátém. Vždyť i dnes je dost těch skutečně "věřících", stačí si poslechnout ekonomku Švihlíkovou či aktivisty z různých "zájmových" spolků. Zelení, multikulti, proti radaru a podobní.. Podstata jejich argumentace se neliší a oni tomu věří..

A ta koryta... třeba moje sestra od malička tvrdila, že bude doktorkou a skutečně si za svým snem šla, podřídila tomu všechno. Otci bylo přímo řečeno, že bez jeho členství je její přihláška na VŠ bezpředmětná. Je to "koryto", když to v době její blížící se matury podepsal? Po všech příkořích, které si dřív prožil?

Kdo jsi bez viny... Kdo se sám nedostal do podobných situací.. ?

J. Vydra 28.3.2013 18:02

Re: No.... i tady to není jednoznačné... paušalizace není dobrým rádcem..

Ano, sny dětí jsou důležitější než morálka, to je dobrá pohádka! Proč to nenafilmujete a budete slavná! No vlastně slavná už jste, že...

P. Vaněk 28.3.2013 15:52

Re: A čemu se divíte?

Naprostý souhlas p. Lenci.

J. Roth 28.3.2013 8:15

Ke článku

ještě můj blog o oné "knize" soustruha Kašuka: http://jakubroth.blog.idnes.cz/c/328034/Kniha-o-komunismu-pro-blbce.html

Z. Švrček 28.3.2013 8:12

to je pravda pravdoucí

Ten propastný rozdíl v přístupu k těmto ideologiím bije přímo do očí. Vždy mne to rozčílí a komentuji to slovy, že opravdová demokracie nastane až tehdy, když zástupci a propagátoři obou těchto zrůdných ideologií budou souzeni a odsouzeni za stejný trestný čin a to bez rozdílu přístupu, stejným soudcem a se stejným trestem .

Nejvíce mne v těchto případech míchají media a jejich fascinace nacismem a Hitlerem a jeho lidmi, jako by neexistovali vrazi typu Lenin, Stalin, zvíře Beria a podobně, včetně našich přisluhovačů komunismu. Jen se podívejme aktuálně na ČT2, nebo Zoom, všude samý Hitler a o Stalinových zvěrstvech nic, jen zmínky v souvislostí s bojem proti nacismu...

Přitom media jakoby se zarytým zvykem při informování  o mladých černokošiláčích používají označení "krajní pravice", ačkoliv ona ideologie je čistě levicová, stejně jako komunismus.

  

J. Urban 28.3.2013 8:25

Re: to je pravda pravdoucí

Jde o goebbelsovštinu, jak vyšitou. Co se soudruzi naučili, nezapomenou.

P. Běhounek 28.3.2013 8:32

Re: to je pravda pravdoucí

přesně, pro mně je to jedna ze zrůdných realit dneška, aktuálně s nominací komunistického lampasáckého prokurátora na post ústavního soudce, společně se zprivatizováním republiky rusáky (pes nastrčené firmy) a estébáky a komouši, jeden takový případ tupé prezentace médií je nastrčený Kellner z PPF, kteoru založili důstojníci StB Čadek a Popovič, ten byl také členem ÚV KSČ

P. Běhounek 28.3.2013 8:35

KGB, ZEMAN A KLAUS

podle jednoho zahraničního historika, specializujícího se na KGB, byl Zeman velícím důstojníkem Klause, potom se nedivme tomu jak to tu zde vypadá a jak měříme komoušům

M. Procházka 28.3.2013 17:50

Re: to je pravda pravdoucí

Již nepíši svoje myšlenky do diskusí,protože mne kdosi záměrně z nich vymazává,jinak si to nedovedu vysvětlit,ale čtu diskuse k Astonovým pohádkám a dalším,také  diskusí tady,jsem nadšen.Lidé nejsou hloupí,pamatují si, Astona ignorují a zde jmenují věcí jaké jsou a popisují jaké bylo zlo,přetrvávající do dneška,jmenují komunistické vrahy a stále ještě jmenují toto zlo pravým jménem.Je mi osmdesát let a již jsem se začal bát,že se historie začíná opakovat,že národ již zapomněl a sám si stahuje vražednou komunistickou smyčku kolem krku.Dívám se na televizi,kde vystupují komunističtí poslanci,hejtmani a radní,tvaří se dobromyslně,vyzařuje z nich klid a sebevědomí.Vzpomenu si na poválečnou dobu,kdy se chovali  stejně a jak se dostali k moci,stali se z nich krvelační psi a doslova i vrahy.Jsem šťasten,že lidé nezapomněli a vědí,co je,v jejich žovialitě,dobromyslnosti, sebevědomí a věřím,že nezapomenou.

V. Ondys 28.3.2013 3:07

:)))))) Komunismus je taky nejlákavější pro všechny krvežíznivé sociopaty především tím

že jako společenský systém v jejich rukou umožní udělat zaručeně největší počet obětí jejich zvrácených mocenských choutek především ve vlastním státě, jak beztrestně předvedli celému světu Stalin, Mao a Pol Pot, pokud to nevezme do ruky prostý lid se stejným přístupem jako v Indonésii, kdy během jednoho týdne přestala existovat druhá největší komunistická partaj v Asii hned po té čínské.

J. Kovaříček 28.3.2013 1:05

A jedou dál po svém....

Případ, popasný v tomto článku, není ojedinělý. Nejenže komunisté, ať už staří či mladí, jedou vesele dál, ale jejich zločiny nebyly sečteny a řádně odsouzeny. Za chorobným myšlením těchto lidí jsou miliony zmařených životů. Nebylo zatím v dějinách tak zhoubného zla jako je marxisticko-leninská ideologie. Jaká to zvrácenost v myslích těch lidí. Jak se jeví, novým režimem jsou tolerováni, ba přímo ochraňováni. Po mírném převratu v mezích zákona r. 1989 nebylo v Čechách vůle vyrovnat se se zrůdnou komunistickou minulostí. Zkrátka jak řekl Klaus: Za minulostí se udělá tlustá čára. Komunistický duch v této zemi nadále panuje, i když jinou formou. Veřejnost trpně přihlíží. Z toho lze usoudit, že většina českého národa je svou podstatou komunistické nátury, jak to dokazuje i president, kterého si občané zvolili. Lidem, kteří milují svobodu a lidskou důstojnost lze pouze doporučit emigraci, proti přesile hňupů a komunistických ničemů se nedá vyhrát.

P. Sulc 28.3.2013 1:15

Re: A jedou dál po svém....

Jestli se nemejlim, ten malir tluste cary nebyl Klaus ale bajecny, vsemi milovany a zboznovany Havel, taktez bojovnik za to, ze "nejsme jako oni".Havlova nikoliv presidentska moc ale lidska autorita, ktera jeden cas byla ohromna, zabranila vyrovnani s komunisty a vedla k dnesni dobe, k tomu, ze komunisti jsou opet blize k ovladnuti zeme a priblbleho lidu.

J. Krásenský 28.3.2013 6:04

Re: A jedou dál po svém....

A Pithart, který slyšel "trávu růst" a disidentské odsuzování "laciného antikomunizmu"... A dnes sklízíme ovoce: Člen rady ÚSTR Mgr. Michal Uhl nepovažuje (dle medií) období vlády internacionálních socialistů (1948-1989) za totalitu.

I. Schlägel 28.3.2013 7:33

Re: A jedou dál po svém....

Víte, kdyby bylo vyrovnání s nacismem v Německu pouze na Němcích, plácali by se v tom humusu stejně jako my. Nás neobsadili západní mocnosti ani nám nezorganizovali nějakou verzi norimberského soudu, tak co se rozčilujete. Vy si dovedete představit situaci, že s komunismem zatočí sami komunisté nebo ideologií zblblí "nestraníci"? A to vyrovnání s komunismem by dělala naše bolševiky netknutá tehdejší justice? A co takhle občanská válka, ta by Vám tehdy vyhovovala? Protože miliony komunistů a zblblých sympatizantů by se jen tak nedala. Přestaňte si malovat vzdušné zámky.

P. Vaňura 28.3.2013 15:18

Žádné"miliony komunistů a zblblých

sympatizantů" tady r. 1989 NEBYLY. Pouze tu bylo milion majitelů rudé knížky, kterým šlo většinou jen o vlastní prospěch.

Mimochodem, jsem přesvědčen, že Jakeš, Štěpán a spol. se v listopadu 1989 vůbec nebáli nějakého Havla. Oni měli strach, že pokud by se pokoušeli udržet násilím, vyřídili by si to s nimi jejich vlastní soudruzi, kteří nebyli bytostně sjatí s normalizací a mohli by je snadno nahradit. Ti by je bez mrknutí oka poslali za soudruhem Ceausescem.

P. Sulc 28.3.2013 17:18

Re: A jedou dál po svém....

Byli mezi nimi prokazatelni mordyri, Grabenicek treba, i velezradci, Bilak a jini. Par vrazednych soudcu, nestalo se nikomu, ale vubec nikomu nic. A partaj funguje do dneska a je stale drzejsi.Vse diky Provdolaskovy, ktery nad nimi drzel ochrannou ruku.

J. Vintr 28.3.2013 7:49

Re: A jedou dál po svém....

Přesně pro tento účel si V.H. soudruzi organizátoři vybrali za prezidenta ...

P. Sulc 28.3.2013 17:25

Re: A jedou dál po svém....

Ja vim, a hloupy narod mu zral z ruky, byl svatejsi nez svaty Vaclav. Dusledky toho trvaji, komuniste se zabydleli a jsou ted z nich kapitani prumyslu, ci si alespon hodne nakradli, nez zkrachovali. A Grabenicek-synacek muze ukazovat svaly a kupodivu v tom statecnem narode, kde "kazdy Cech Zizkou" a "ktery se neda" se nenajde par lidi, kteri by mu nekde v noci rozbili hubu, podle znameho hesla "pro hubu na hubu"

V. Václav 30.3.2013 15:01

Re: A jedou dál po svém....

PAne, nevím a kromě přímých aktérů nikdo nemůže vědět, co se dělo v "zákulisí" v roce 1989. Ale myslím si, ža takhle házet hnůj na Havla není férové. Čisté to být nemohlo, protože tehdy tady ještě byli Rusáci, lidové milice, které mohli ještě komouši použít. Myslím si, a možná že se také mýlím, že Havel byl ten běžec s tou vlajkou nebo lucernou před autem, jak bývalo v Aglii, když začínala auta, byl do značné míry idealista, který neměl zkušenosti s lidskou sviňárnou. Běžel, možná i správným směrem, ale Klaus, řidič toho auta za ním, mu mezitím za jeho zády uhnul i s pasažéry auta změnil kurs směrem do tmy a bahna.

P. Běhounek 28.3.2013 8:37

Re: A jedou dál po svém....

podepisuji, vyhrát se nadá, ale nelze přestat bojovat, to by si tato verbež přála

V. Václav 30.3.2013 14:49

Re: A jedou dál po svém....

PAne ,souhlasím s vámi, komunisty měli zlikvidovat hned v roce 1990. Likvidovat je dnes, to by znamenalo udělat z nich mučedníky, zvláště, když jsou stále jednou z nejsilnějších stran, byť stále v opozici. To by nevadilo, kdyby Klaus a jeho banda ODS, nyní Kalousek a jeho TOP nedělali takové sviňárny, že lidé jako ryba z otrávené vody se chytá zrádných vějiček. Někteří lidé je volí pouze ze vzdoru, z revolty. Kdyby Klaus již od začátku nedělal podrazy proti této zemi, tak by mohli komunisti tady existovat jako směšná relikvie.  Ale takto začínají být i nebezpeční.

J. Urban 28.3.2013 1:02

To máte jednoduché, autore. Nacisté, to jsou

a byli všichni Němci, nebo aspoň sudetští Němci, nebo aspoň většina Němců. Zjednodušeně: Němci, zlí, vraždící, cizáci neomluvitelné. Komunisté, jakkoli mají na svědomí víc lidských životů než nacisté, byli Češi (a Slováci). Tedy hodní, protože našinci. Potomci husitů. Snad dokonce mnoho jich bylo REFORMNÍCH (cha cha!). Po 2. svět. válce jsme vystěhovali skoro VŠECHNY Němce. Po pádu komunismu jsme nevystěhovali ani jediného komunistu. Tak co se divíte? Co chcete?

J. Štrobl 28.3.2013 7:05

Re: To máte jednoduché, autore. Nacisté, to jsou

No, byli i hodní Němci. Ti přece stříleli u Stalingradu do vzduchu a potom žili v NDR.

K. Frauknecht 28.3.2013 7:24

Re: To máte jednoduché, autore. Nacisté, to jsou

No jo, ale ty už nejsou hodný, protože je schlamstli ti zlí. Takže opravdu platí co Němec to lump, ale nás nedostanou - my to víme, viz volební hysterie :-)!

I. Schlägel 28.3.2013 7:34

Re: To máte jednoduché, autore. Nacisté, to jsou

Přesně tak.