29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

PRÁVO: Českej džihád...

Média uvedla, že ve vazbě je umístěn 70letý pán, který kácel stromy na vlakové tratě a zanechával na místě arabské nápisy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Donát 2.3.2018 10:46

Re: Většinou s panem Vodvářkou souhlasím - ale dnes

Tak pan Vodvářka třeba neví nic o islámu, netuší, jakou muslimové sehráli roli v Evropě.

P. Lenc 2.3.2018 11:00

Re: Většinou s panem Vodvářkou souhlasím - ale dnes

Ano, většinou s panem Vodvářkou souhlasím, ale dnes...Dnes to je dost nechutný blábol.

K. Zelený 2.3.2018 11:45

Re: Většinou s panem Vodvářkou souhlasím - ale dnes

Za tou vaší větou: "My neznáme historii minulých tisíciletí, kdy se tlačili do Evropy za starého Řecka a Říma, pane Vodvářka" si opravte otazník na tečku, případně vykřičník, který je k vaší hloubce neznalosti historie a tím její pitomosti přiměřenější.

F. Houžňák 2.3.2018 10:29

My o tom "cizím elementu" víme docela dost, to jenom

Vodvářkové ječí, že jsme pitomci a nevíme nic. A to, co víme, nám říká, že tenhle element tady nechceme.

J. Svoboda 2.3.2018 13:12

Re: My o tom "cizím elementu" víme docela dost, to jenom

Mluvte za desetimiliontinu národa, vy nulo.

F. Houžňák 2.3.2018 15:05

A kolik těch elementů máte doma, živíte je a šatíte?

Poskytujete jim také služby vaší dcery či manželky?

J. Svoboda 2.3.2018 15:30

Re: A kolik těch elementů máte doma, živíte je a šatíte?

Nijak to nesouvisí s tím, že mluvíte za všechny, jak to dělaoli komunisti před listopadem, vy nulo.

J. Novák 2.3.2018 16:57

Re: My o tom "cizím elementu" víme docela dost, to jenom

Jan Werich prý řekl : "Takže vy chcete vědět, co si myslím o nacistech, ano? Řeknu vám to kulantně. Připomínají mi mohamedány - ti taky přijdou k vám domů a nejdřív se tváří mile, ale pak vám zakáží jitrničky, pivo a děvčatům sukně. A vy pak nevíte jak, ocitnete se v mešitě a musíte se modlit k alláhovi, aby vás nekamenovali." A i kdyby to náhodou neřekl, tak je zde hezky jednoduše popsána musulmánská metoda likvidace evropského kulturního prostředí.

P. Rudolf 2.3.2018 10:15

"Sociální sítě

jsou plné různých skupin, které nepokrytě vyhrožují jak příchozím, tak i těm, kteří nesdílejí onen současný mainstream bezbřehé nenávisti."

Přesné! Autor evidentně čte diskuze na Psu, neb stav pojmenoval naprosto exaktně.

S. Donát 2.3.2018 10:24

Re: "Sociální sítě

Nebudou-li přicházet, nikdo jim nebude nadávat. Nikdo je nenutí sem lézt. Jak prosté.

R. Gramblička 2.3.2018 10:36

Re: "Sociální sítě

ale na Rudolfa přesto moc složité

R. Mayer 2.3.2018 11:10

Re: "Sociální sítě

Možná pan Rudolf nečetl v roce 1969 Matřídoušku, možná tenkrát nebyl na světě. Vyšla tam tenkrát básnička, která končila slovy "... ať si jsou, kde si jsou, jen ať nám sem nelezou!". Tenkrát se jednalo o nějaké mužiky v laptích, dnes jde o jiné lidi, ale princip zůstává.

M. Malovec 2.3.2018 11:40

Re: "Sociální sítě

Tu Mateřídoušku mám schovanou.

L. Kubeš 2.3.2018 12:51

Re: "Sociální sítě

Je neskutečné, s jakou pravidelností napíš Rudolf na jakékoli téma vždycky něco, co je naprostým opakem reality. Sleduju to delší dobu a tou jeho neomylností se už docela bavím =))

M. Malovec 2.3.2018 9:46

Neřekl jste

politicky korektně, jakou národnost měl onen pán (ráčí-li pisatel ještě vědět, co národnost je). Pak se dá teprve určit motiv činu. V prvním případě mohl chtít patrně zabíjet, ve druhém mohl chtít zoufale upozornit na nikoliv neznámé nebezpečí, když už ho Evropa ignoruje a jde mu naproti.

J. Farda 2.3.2018 9:41

Určitě stojí

za přečtení: https://ego.ihned.cz/c1-66065530-jsem-muslim-ale-oponuji-slunickarum-a-multikulturnim-vitacum-rika-arabista-a-sudansky-konzul-petr-pelikan

J. Kombercová 2.3.2018 13:55

Re: Určitě stojí

Dík za odkaz. Pana Pelikána jsem několikrát poslouchala, když ho čt pozvala, a byl mi sympatický. Rozhovor s ním jenom potvrdil. Vyjímám: ...když říká, že po Praze je jeden podnik vedle druhého vietnamská kuchyně, čínská, indická, kebabárny.. a že by také rád viděl české podniky.

- Protože máte rád vepřové?

- Jsem přece muslim! Maximálně moravské vrabce nebo španělské ptáčky

a to je drůbež.

:)

J. Svoboda 2.3.2018 9:15

Kolik dalších lidí uvěřilo tomu, že cukrovka

se léčí sladkostmi, ti teda zabijí jen sebe ...

O. Uživatel 2.3.2018 13:36

Uživatel požádal o vymazání
J. Svoboda 2.3.2018 15:32

Re: Kolik dalších lidí uvěřilo tomu, že cukrovka

To se ovšem našich lidí, na rozdíl od léčení cukrovky v podání Zemana, netýká. No hlavně, že jste mě jinde peskoval za logiku, trumbero :o)

J. Kostrba 2.3.2018 9:14

Strach z cizího elementu, o němž mnoho nevíme?

Autor konstatuje: Evropa řeší velmi závažný problém s příchodem jedinců z jiných kontinentů ... Zatím není možné zcela spolehlivě rozlišit, jestli příchozí opravdu potřebuje pomoc ... Systémové řešení tohoto problému se hledá a doposud nejspíše žádné není. Uváděné kvóty jsou či budou zcela nefunkční.

Co však funguje zcela spolehlivě, je vyvolávání xenofobních nálad, všudypřítomného strachu z cizího elementu, o němž mnoho nevíme.

Od roku 2001 ovšem všichni vědí, co dokáže islámský fanatismus. Hodně byla pak zmiňována skutečnost, že Muhammad Atta studoval na Technické univerzitě v Hamburku a že fanatikem se stal v místní mešitě.

V roce 2010 řekla Merkelové, že se ukázalo, že vedle sebe nedokážou žít lidé z různých kultur. "Multikuluralismus selhal, ale naprosto selhal. Přistěhovalci by se měli například více učit německy." Takže strach z migrantů, kteří nedokáží vedle nás žít, naprosto nedokáží, a jejich víra je může vést k vražednému fanatismu, to že je "strach z cizího elementu, o němž mnoho nevíme"?

Autor je zkrátka veden xenofobními náladami falešného multikulturalismu proti tomu, co, snad, chápeme jako evropskou kulturu.

J. Svoboda 2.3.2018 9:18

Re: Strach z cizího elementu, o němž mnoho nevíme?

Autor hlavně konstatoval, že proti multikulturalismu se teroristickými činy bojovat nedá.

Pěkný den.

V. Student 2.3.2018 12:28

Re: Strach z cizího elementu, o němž mnoho nevíme?

A co je mi do toho, jestli potřebují pomoct? Jestli si v Chotěbuzi vynucovali ve dveřích přednost před ženou a na jejího muže vytáhli nůž, tak ať si pro tu pomoc táhnou do nějaké muslimské země, kde je takové chování obvyklé. Například:

Saúdská Arábie, Irák, Írán, Sýrie, Jordánsko, Libanon, Lybie, Spojené arabské emiráty, Pákistán, Afghánistán, Jemen, Libye, Alžírsko, Maroko, Tunisko, Somálsko, Jordánsko, Indonésie, Malajsie, Ázerbajdžán, Albánie aj. (zkopčeno na dvě kliknutí z netu!)

Už se někdo pokusil seriozně vysvětlit, co je pudí do střední Evropy, když mají na dosah ruky země, které jsou jim kulturně mnohem bližší, nebo je takový rozbor xenofobní?

V. Student 2.3.2018 12:31

Re: Strach z cizího elementu, o němž mnoho nevíme?

Ach, Libyi tam mám(mají)dvakrát, zkopčil jsem bez kontroly, omluva...

S. Donát 2.3.2018 9:10

Ano, přesně. Exemplární trest.

Vyválet v dehtu a peří a poté vláčet ulicemi za koněm po českých a moravských městech, aby si to lidi pamatovali.

V. Student 2.3.2018 8:13

A je to tady.

Skutek vyšinutého magora se bude posuzovat jako trend, jako důkaz, jací jsme nenávistní a zlí. Tohle se přesně někomu hodilo do krámu. Doufám, že se tím neprostřílí až k tomu, že tady otevřeme brány nepřizpůsobivým, ženské otravujícím a jim ubližujícím magorům. Nechci tady druhou Chotěbuz.

Tohle je jak ta fotka utonulého muslimského chlapečka, co s ní mávali sluníčkáři. Teď budou mávat fotkou s kusem klacku na kolejích! Tady se podívejte, Češi, jak jste zlí!

J. Svoboda 2.3.2018 9:27

Re: A je to tady.

Dávno ne jen klacek na kolejích.

Chomutov 27.5.2017. 13ti ranami z Beretty 9mm zavraždil podobný nešťastník nevinného člověka v domění, že zasahuje proti teroristovi.

Taky to nemyslel nijak zle?

S. Donát 2.3.2018 10:14

Re: A je to tady.

On už byl odsouzen, že mluvíte o vraždě?

J. Svoboda 2.3.2018 10:45

Re: A je to tady.

Nebyl, určitě to uhraje na nutnou sebeobranu, když vypálil 13x na projíždějící auto. Jasná nešťastná náhoda antiteroristického hrdiny.

Pěkný den.

S. Donát 2.3.2018 10:47

Re: A je to tady.

Já netvrdím, že to uhraje na nutnou obranu (nikoliv sebeobranu, bránit můžete i jiného člověka, nejen sebe). Já jen, že ještě nebyl odsouzen a máme tady něco, jako presumpci neviny, že?