5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

PRÁVO: Amnestie prezidenta republiky trochu jinak

Téměř každý článek, glosa nebo pojednání o amnestii prezidenta Václava Klause začíná povzdechnutím, že o amnestii bylo již napsáno vše a pak pokračuje až k závěru, že by se do budoucna měla pravomoc vyhlašovat amnestii, jakožto feudální přežitek, prezidentovi odejmout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Frauknecht 27.5.2013 8:01

Dobrý.

Přesto, že .."dlouhé články prý nikdo nečte a argumenty v nich obsažené již vůbec ne.." jsem dočetl do konce :-).

Kromě logického rozboru ve světě celkem běžného aktu (tedy vlastně rozboru reakce části naší veřejnosti :-)) mě zaujala myšlenka zrušení prezidentské funkce. Jsou okamžiky, kdy by to bylo pro ČR prospěšné.

Z. Sohorova 27.5.2013 7:59

Re: Pravdoláskařům se nelíbíte

Myslim ze klapky mate na ocich vy a ta znacka Hajkova :) Nejste vy do rodiny s tim moudrym Klausovim radcem Hajkem co neni z opice ?,asi jo!!!!:)

K. Kužel 27.5.2013 7:55

Re: to: p. ŠUGORT- Vaše slova

Ano, myslím, že žádného jiného předsedu české vlády nebude nikdo vinit z žalostného stavu české justice. Václav Klaus, to je ovšem jiná, ten podle hlásných trub médií může snad i za bolševické politické procesy :-)))))

Z. Sohorova 27.5.2013 7:54

Re: Jako vždy naprosto špatně

Pane Vachmajstr Mrazek vy jste ale moudra chapajici hlava....Na urovni pepka vyskoc

J. Mrázek 27.5.2013 7:51

Jako vždy naprosto špatně

Chápu, že nechápete, ale Vaše trvalé nechápání téměř všeho je únavné . Blondýny nad Vámi hravě vítězí ...

J. Mrázek 27.5.2013 7:48

NEZÁVISLÉ soudy...nechápete....

To je pak těžké ....

J. Mrázek 27.5.2013 7:46

Pravdoláskařům se nelíbíte

Berete jim jejich možnost si kopnout do logicky a rozumně jednajícího člověka, který jim léta hatil plány na připojení se k sousedovo budované další říši .. .....dostanete kapky!

V. Hajková 27.5.2013 7:26

to: p. ŠUGORT- Vaše slova

Proboha svatého !!!!! Pět let ve funkci premiéra a čtyři roky ve funkci

předsedy parlamentu měl možnost zákonodárné iniciativy, kterou by se

česká justice dostala do tolik potřebného stavu, aby byla schopna řešit

efektivně zmiňované trestní případy, táhnoucí se tolik let. On  p.  Klaus ,  když  byl  předseda  parlamentu-  to  už  byly  případy-  které  se  táhly  více  jak  8 let  a  kdy  měly  probuh  čas  vzniknout  :-))))))))))))))))))))))))

M. Trhlík 27.5.2013 7:22

Re: Spatny clanek nahrava spatnemu prezidentu

Už zase jako obvykle paní Hajková dáváte odkazy, které nic nevystihují. Chvalozpěvy a "fakta" se vždy zveřejňují všem těm, kteří vládli v dané společnosti. Zatím čas ukázal, že ne vše je tak krásné. Podívejte se na historii všech našich prezidentů, jak byli vychvalováni, když žili a jak skončili. Že právě Vy tady meditujete nad tím, kdo je či není blb.

M. Trhlík 27.5.2013 7:14

Re: Problém je v tom, jak 24 let po systémové změně justice fungujece

Paní Hajková, kdy už konečně přestanete upírat lidem nárok na jejich vlastní názor. Vše co je dobré, je jenom to, co uznáte za vhodné. O negramotech nehovořte, protože Klaus měl celé roky na to, aby ovlivnil nesmyslné zákony, které justici svazují ruce. Místo toho, zakončil celé své snažení, nesmyslnou amnestií, která je podložena jen diletantskými zákony, které si vytvářejí lidé k obrazu svému. Když někdo ukrade něco za pár korun, není problém ho odsoudit. Tam, kde se točí desítky milionů korun, stačí obejít pár nesmyslných nařízení, proces se protahuje a nakonec ti co kradli nejvíc, se z toho dostávají bez trestu. A to věděl velmi dobře i Vámi obdivovaný Klaus a za celou dobu působení v politice, vyvrcholila jeho snaha po nápravě nepovedenou amnestií. Já se zase nedivím Vám paní Hajková, znalkyně všeho práva, že Vás rozčiluje to, že někdo pochybuje o "schopnostech" Klause. Už jste se místo těch "tetek" zamyslela nad tím, co vlastně prospěšného Klaus pro republiku vykonal? Zatím pokračuje ve stejném duchu i ze svého Institutu. Kritizuje analyzuje a to je vše.

M. Šurgot 27.5.2013 7:08

Milá dámo, zkuste nejprve číst a pak mystifikovat...

Ani jedním slovem jsem neuvedl, že by měl prezident zasahovat do práce Policie a justice, natož ji ovlivňovat....

Ani jedním slovem jsem nenapsal, že prezident má zákonodárné iniciativy.

Ä už vůbec jsem nekritizoval pana Lisse za jeho článek a ani jedním slůvkem jsem s ním nepolemizoval.

Napsal jsem svůj osobní názor, stejně jako jej napsal pan Liss, na obecný problém, ke kterému mne inspiroval pořad na Radiožurnálu. Předpokládám totiž, že není potřeba používat invektivy, urážky a jiné nelibé věci vůči autorům komentářů. To je přece zbytečné, mnohem lepší je vyjádřit svůj názor na věc.

Jenže, vzhledem k obsahu Vaší reakce na můj příspěvek, a při vší úctě k Vám, nejsem si úplně jist, že zastáváte stejný názor na způsob vedení diskuze. Přeji Vám i přesto hezký den.

Z. Sohorova 27.5.2013 6:51

Re: Spatny clanek nahrava spatnemu prezidentu

Myslim ze primo blb neni ,ale peklajdar Klause to ano

Z. Sohorova 27.5.2013 6:48

Re: Problém je v tom, jak 24 let po systémové změně justice fungujece

V. Hajková  Ja zase nechapu nejakou  znacku HAJKOVOU jak muze se zastavat podvodnika Klause  Mate totiz klapky na ocich a nebo nechcete nic vedet co Klaus jako prezident mel delat a co nedelal Kritizoval vse o cem nemel ani tuseni,ale o tom jak zachranit zlodeje a podvodniky to umel skvele Ja jsem z Brna,ale nevim odkud jste vy,ale verim ze i ta z Horni dolni by pochopila daleko drive to co vy, asi nikdy ne!!!!! Pan LISSE je celej  Klaus Junior... a tecka...

Z. Sohorova 27.5.2013 6:41

Re: Nemyslím si,

Pane Pavel Lepe to nemohl nikdo napsat Plne s Vami souhlasim

V. Hajková 27.5.2013 6:41

Re: Spatny clanek nahrava spatnemu prezidentu

Jak  si  mohl   tento  člověk  dovolit  napsat  tak  špatný  článek :)))))   Vždyt  je  to  proti  Vám  uplný  blb, že??   http://www.ludeklisse.cz/cz/zivotopis

Z. Sohorova 27.5.2013 6:40

Re: Spatny clanek nahrava spatnemu prezidentu

Za to Vy pane Kolar jste jiz napraveny Klausem az moc...

V. Hajková 27.5.2013 6:36

Re: Problém je v tom, jak 24 let po systémové změně justice fungujece

http://www.ludeklisse.cz/cz/zivotopis

V. Hajková 27.5.2013 6:34

Re: Problém je v tom, jak 24 let po systémové změně justice fungujece

S  velkým  pobavením  čtu  ty  nehorázné  plky  - co  jste  tu  Vy  a  značka  SOHOROVÁ  -zplodili!  :-))))  Takže  podle  Vás  muže  vlastně  prezident  zasahovat  a  ovlivnovat  práci  JUSTICE  a  Policie??  TAK  TOTO  MUŽE  NAPSAT  JEN  NAPROSTÝ  NEGRAMOTA.  Jaké  má  v  tomto  smyslu  prezident  zákonodárné  iniciativy??  Co  všechno  tomu  Klausovi,  jste  schopen  naložit  -  a  pak  jej  za  to  tepat??  :-))  Je  neuvěřitelné-  jak  taková  teta  Sohorová  z  Dolní  -Horní  si  dovolí   kritizovat  p,  LISSE   za  tento  skvělý  článek,  ze  kterého  jste  i  Vy  nic  nepochopil! 

B. Pavel 27.5.2013 6:29

Nemyslím si,

že pan Klaus vykonával prezidentský úřad úspěšně. Pan bývalý prezident rozeštval českou společnost,on je hlavním původcem toho, že česká veřejnost je z velké části protievropská, daleko více než v ostatních zemích EU. Svým protievropským působením se zasloužil o negativní obraz Česka v Evropě. Zasloužil se i o negativní obraz Česka ve světě (nejen propisovačka).

Nesdílím ani názor autora článku na amnestii. Určitě ho nesdílí ani poškození v amnestovaných kauzách (např. ti co zaplatili milony za byt a byt nemají).

A. Reček 27.5.2013 6:20

Re: Problém je v tom, jak 24 let po systémové změně justice fungujece

Přesně tak. Proč třeba nevyužíval možnosti upozorňovat na toto a jiné neduhy v projevech na Nový rok atd.  Klaus vyrobil zmetek a to už nikdy u lidí zůstane v paměti.

M. Šurgot 27.5.2013 6:10

Problém je v tom, jak 24 let po systémové změně justice fungujece

23.5.  jsem v autě poslouchal relaci, kde redaktor  Veselovský z Radiožurnálu s Jaromírem Tejcem probíral návrh zákona o státním zastupitelství. Nejde mi přímo o samotný zákon a ani o obsah tohoto konkrétního programu.

Podle nejvyššího státního zástupce tento zákon změní justici a to údajně výrazně, zaznělo z rádia...

A mně napadlo - jak je vůbec možné, že teprve 24 let (!!!!) po systémové změně, kterou nepochybně "sametová revoluce" byla, se řeší, jak má fungovat Policie, státní zastupitelství a justice. A tedy - bývalý premiér České republiky devadesátých let a předseda českého parlamentu z přelomu tisíciletí, Václav Klaus, "řešil" ve funkci prezidenta, 24 let po "sametu", 16 let po odchodu z funkce premíéra a 10 let po odchodu z funkce předsedy parlamentu, nedostatky české justice vyhlášením amnestie...

Proboha svatého !!!!! Pět let ve funkci premiéra a čtyři roky ve funkci předsedy parlamentu měl možnost zákonodárné iniciativy, kterou by se česká justice dostala do tolik potřebného stavu, aby byla schopna řešit efektivně zmiňované trestní případy, táhnoucí se tolik let. Také měl v tom samém období možnost zákonodárné iniciativy, která by řešila rozpor mezi socialistickým právem, neznajícím v době svého vzniku kapitalistické podnikání, a tolik potřebným právem pro svobodné podnikání v demokratické společnosti...

A tak mne napadá, že Klaus amnestoval i sám sebe, svou bývalou práci...

V. Oslej 27.5.2013 5:54

Re: Spatny clanek nahrava spatnemu prezidentu

Problém zcela evidentně není ve článku, ale ve vašem přístupu. Předkládáte jako fakta tvrzení, a jdete přesně ve schematech, ve článku popisovaných.

P. Kolář 27.5.2013 5:50

Re: Spatny clanek nahrava spatnemu prezidentu

Mám pocit,že zrovna Vy patříte mezi ty neopravitelné,paní Sohorová.

P. Pavlovský 27.5.2013 5:39

V. Klaus se tu 22 let významně podílel na vládnutí

Měl na to celou, většinou vládnoucí, partaj.

Za stav orgánů, činných v trestním řízení, za protahováná různých kauz atd. je přece spoluzdpověný.

On přece měl na personální utváření těch orgánů přímý nebo zprostředkovaný vliv!

Z. Sohorova 27.5.2013 4:30

Spatny clanek nahrava spatnemu prezidentu

Vas clanek je dlouhy a o to vice spatny...Nejhorsi na Vasem presvedceni je, ze si myslite,ze Klaus rozryl krtka  Souhlasim s Vami jen z malou zmenou Klaus  rozryl  krtka hlavne u clanku 2  kde vedome pomohl zlodejum a podvodnikum kteri okradli lidi. Misto aby ze sve funkce prezidenta tlacil na soudy k ukonceni zdlouhavejch  procesu .Amnestie byla Klausem dobre pomyslena v jeho prospech o tom neni rec. Dale se zminujete o uspesnem prezidentovani Klause  Po dobu jeho 10 let vladnuti neudelal tento clovek  vubec nic dobreho pro na siCR  Nadelal spousty trapasu a spatnosti jak ve svete ,tak i doma Tento nazor nemam sama ale  troufnu si napsat miliony lidi v CR Klaus byl moc spatnym prezidentem a mel by konecne  odejit do duchodu a ne zase kritizovat vse kolem sebe  to co on nikdy nedokazal opravit