Diskuze
PRAHA: Úzké pruhy, ostré rohy
Děkujeme za pochopení.
Ono to celé je jen obyčejná nekompetentnost lidí,
kteří sedí na místech kam nepatří.V našem městě na nově vybudovaném přivaděči do průmyslové zóny, kde je předpoklad pohybu nákladních aut a kamionů, byly vybudovány kruhové objezdy, na kterých solo autobus má co dělat.Jen obyčejná blbost úředníků, nic jiného bych za tím nehledal.Víceméně Occamova břitva, pokud může být důvodem blbost, je zbytečné hledat jinou příčinu. :-)))
K tomu přistupuje móda
vystouplých ostrůvků s nesraženou hranou uprostřed vozovky, různé betonové překážky, které Vás v případě ucpání pruhu třeba odstaveným trolejbusem nutí jezdit desítky metrů v protisměru bez možnosti se zařadit zpět, kruhové objezdy o průměru pár metrů (třeba Brno-Slatina) s vozovkou vyježděnou tak, že při odbočování na Vyškov Vám to málem vyrazí volant z ruky, Plastové nesmysly uprostřed vozovky bránící ve výhledu v osobním autě při vjezdu do křižovatky, umělé hrboly na již tak hrbatých silnicích atd.
překážky
pro auta ve městech nenařizuje EU,ale vymýšlejí je čeští blbci,kteří se potom na EU odvolávají.
Re: překážky
Blbci to jsou to možná taky, ale hlavně je za tím typická česká úřednická zlodějna. Erární peníze se utrácejí vždycky takovým způsobem, aby se na tom mohli napakovat i úředníci, kteří o tom utrácení rozhodují. Například čtvereční metr chodníku s nějakou luxusní dlažbou se dá vykázat za mnohem víc peněz než obyčejný asfalt vozovky (a když se tam potom ta luxusní dlažba ve skutečnosti nedá, někomu zbude pěkných pár desítek či stovek tisíc). Taky projektování těch blbin se nacenit vyšší částkou, o kterou se pak úředník s projektantem podělí ...
A. Aichou 126
Úzké pruhy?
Vážený, měl byste se podívat, jak jsou široké pruhy například v Sydney. Jenže tamní občané nejsou bezohledná prasata...
Ano ano ... veřejný prostor ...
... to je ta věc, co dává zeleným soudruhům křídla. Kdyby chodníky a silnice byly soukromé, tak si zelení ani neškrtnou.
L. Novák 475
V Brně na Šelepově ulici, při renovaci parku,
vymysleli "zelení soudruzi architekti", že zlikvidují parkovací místa vedle známého "kulturního střediska" Šelepka. Vydlážděný chodník prý má sloužit k venčení psů, před automobily jej chrání velké betonové kostky. Prý pro obchcávací pejsky... V horní části pak zůstala parkovací místa zachována, ale jejich člěnění je provedeno ostrými betonovými prefabrikáty, na nichž si lze snadno (nejenom při nepozornosti řidiče třeba za tmy, ale především v zimě, kdy jsou vystupující ostré hrany schovány pod sněhem) zlikvidovat pneumatiku proražením. Mně se to už jednou stalo, na jiném místě. To ovšem byl spíš důsledek lajdáckosti začátkem 80. let v době "budování socialismu" a kladení obrubníků do ostrého rohu při vjezdu do areálu garáží. Náprava byla tehdy jednoduchá - kladivem jsem ostrý roh obrubníku otloukl do kulata, takže na něm si už nikdo pneu neprorazí.
To, co můžete vidět v parku na Šelepově ul., za bolševika přejmenovaného na "Sady národního odboje", je ale příkladem blbosti architekta, který renovaci parku a výběr betonových prefabrikátů projektoval. Před několika málo lety.
B. Graf
Ekoteroristé ovládli prakticky všechny strany...
...takže útok na automobilisty jde ze všech stran. V Praze teď řádí pán ze Syrečkova, který na dočasné zmaření jeho plánu na uzavření Smetanova nábřeží odpověděl teroristickým útokem vůči Blance.
Tito zatracení šmejdi chtějí svými úchylnými skutky škodit - oni moc dobře vědí, že automobil je jedním z důležitých faktorů svobodné a prosperující společnosti.
Já sám používám auto jen v nutných případech a na delší a "zásobovací" cesty, jinak všude chodím pěšky, jen občas použiji MHD.
Nedávno
Nedávno otevřená spojka v Řeporyjích byla velmi vstřícná, především k projektantům a stavitelům. V místě, kde je historická osada Řepora (v kritickém stavu naprosté zkázy) byl u nové silnice vytvořen 6 metrový chodník ze zámkové dlažby, vedoucí odnikud nikam, široké chodníky vedoucí podle komunikace nikam (vedle silnice jsou jen pole). Různé podchody, kamenné cestičky, zbytečná žulová schodiště nikam nevedoucí, žulové obrubníky pod ocelovými svodidly. Je zde vidět, jak se pěkně sypaly penízky "potřebným".
ano
Naprosto souhlasím a nevím co za tím je. V Brně mám pocit, že je snad vypsaná odměna za likvidaci parkovacích míst v centru. Pak tam postaví placený parking, který je tak drahý že je na něm prázdno. A vrcholem je, že pak někdo řekne, že zruší další parkovací místa v okolí aby ochránili investora, protože se parkoviště nevyužívá. Nevím, město bez aut je krásná idea a rád se do něj pojedu podívat. Ale pokud by to mělo být moje město, odstěhoval bych se jinam. Bez auta nebudu a být nechci dává mi svobodu.
Re: ano
Město bez aut není krásná idea, město bez aut je mrtvé město!
Jo, stálo.
"Stálo by za to zamyslet se a případně se i zeptat lidí."
Jenže to by se zelení soudruzi dozvěděli, co si myslí většina a oni chtějí slyšet hlučnou menšinu.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz