23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
realysta 22.7.2008 12:54

Re: Připojuji se

Blázníte, Nevýdělečná odtahovka, A kdo by dával úplatky politikům za to, že vymyslí takovou kravinu jako je vymáhání plnění zákonné povinnosti soukroumou firmou? To už by odtahovka mohla být státní? Ale kde by Bém a spol vzali na své záliby - třeba na himalájskou turistiku?!

Honza42 22.7.2008 12:25

Proboha, jenom to ne. Jen si tam zůstaňte i s Blažkem. Spíš doporučuji oplotit ostnatým drátem.

arteye 22.7.2008 12:08

Re: Re: diskutujete o dílčích problémech,

a proč bych to dělal? nemá právo mně kdokoliv, natož pan Blažek, Bém a celá to horda mudrců a lehkoživků v čemkoliv omezovat, nebo vyhánět, nebo mi vyprávět co je pro nás dobré a co ne. Jen to svědčí o Vaší předpoprděnosti.  a obráceném přístupu. Já jsme občan, já platím daně, tak dělejte něco ať je mi zde kde chci být, dobře a ne se přizpůsobovat.

Čtenář 22.7.2008 12:01

Tupolebci

nejsou bohužel jen u obecní, ale také u státní,mohl bych vyprávět .....od potíží s gramatikou, po pletení si dojmů a pojmů........

Malý Aston 22.7.2008 11:49

Re: diskutujete o dílčích problémech,

Tak se vystěhuj na venkov,tam je místa dostatek!

Malý Aston 22.7.2008 11:47

Re: Re: Zase jeden chytrák!

Tak se Vám všem pokorně omlouvám ale tak jsem se nasral,že jsem použil slovo parkování místo slova zákaz parkování.Podívejte se,platím si parkování před barákem a platím 6 000,00Kč ročně a dalších 1 800,00 Kč když si musím každý rok parkování obnovovat. A nějaký pisálek,když tam náhodou nestojím si tam postaví autíčko v domění že jsem již umřel.:-D

Honza ze Žižkova 22.7.2008 11:35

Drobný omyl

MP nemá právo kohokoli zvát k podání vysvětlení! Pouze k sepsání protokolu o podaném vysvětlení!

Pár slůvek a obrovský rozdíl.

Nejhorší je, že to vědí, a stejně zvou.

Pejzlerka 22.7.2008 11:23

Re: Zvláštní úvaha autora vymýšlených faktů

Pan  Pacner,  jak ho  známe,  si  většiny našich společenských  problémů a bolestí,   ani jedním  očkem  nevšimne,  píše  spíš  "nové  " články  o  J.  Gagarinovi.   Avšak  běda,  jakmile  někde  "zakopne"  a  musí sáhnout  do  portmoné,  tak  to  je hned oheň  na  střeše  a  ještě  notně  rozezlený  ,  korensponduje s policií,  poté ,lajíc, čile "publikuje", všelijak  se snaží   kačky  za  pokutu  rychle  dostat  zpátky, to vůbec nedělá    špatně.

Předseda 22.7.2008 11:19

Re: Re: Pasáž

To ne, ale že nejvíc ho naštvalo ne to, že platil pokutu (za kravinu), ale to že jí nezaplatil ještě někdo další. Aneb "Dobrotivý Bože, soused má kozu, dej ať mu chcípne!" :-)

elvik 22.7.2008 11:16

Re: Nevím, jak v Praze,

to nesmyslne rozdavani boticek je dalsi tema pro spravni soudy. Nema to zadny ospraveditelny duvod. Vsude v Evrope se dava za sterac slozenka. V fungujicim pravnim state ji obcan bud do danne lhuty zaplati nebo se obrati na prislusne organy. Kdyz to neudela to ani ono, nasleduje pokuta vyssi atd. az v krajnim pripade do soudniho postihu s patricnymi vylohami. Ze stat nedokaze pokuty za spatne parkovani vymahat je veci organizace statni spravy a ne postizeneho obcana. Reseni tohoto problemu pomoci boticky je prinejmensim nemravne. A ze na tomto okradani obcanu se souhlasem obecnich organu jeste vydatne participuje soukroma firma,  to uz snad patri do oblasti sci-fi.  

arteye 22.7.2008 11:13

diskutujete o dílčích problémech,

ale všimli jste si, jak je Praha ke svým občanům celkově nepřátelská? V podstatě se jedná o samou represi, zákazy a přikázání,výhrůžky a pokuty, a mám pocit, že za pár let bude problém i jít po chodníku jen tak. Zony jsou neštěstí, dojde to časem tak daleko, že sice budu moct parkovat před domem, ale nikam s autem nezajedu, protože Praha bude celá zona. auto mám proto, abych jím něco někam odvezl, zařídil a používal jej, ne vše jde zařídit, či odvézt MHD. Takže vlastně mi berou svobodu a za peníze, které za auto platím už takhle, se mi vysmívají.. Plať blboune a neremcej. V podstatě meritum věci není blaho občana, ale peníze, které z nás zdírají pod záminkou čehokoliv. A bohužel ani ti trefně nazvaní tupolebci nejsou zárukou jakékolov spravedlnosti, v podstatě jsou jen výběrčí v žoldu magistrátu, navíc se u nic sešla sebranka individuí bez vzdělání, nepokrytě si užívající jakoukoliv záminku k buzeraci pod rouškou vyhlášek a předpisů bez lidského přístupu. Tak to cítím a chce se mi z toho blejt, velebnosti....

doktor 22.7.2008 10:46

Nevím, jak v Praze,

ale v našem bývalém okresním městě na jihu Moravy parkování nezajišťuje Městská policie, ale pražská firma Activ s.r.o. Při nesprávném parkování (to popsané p.Pacnerem, s prázdnou ulicí residentů, tu bývá typické) dává ACTIV SPOLU S MĚSTSKOU POLICIÍ botičky. Chcete-li se jich zbavit, přijedou dva lidé v autě MP: jednomu (z Activu) zaplatíte 2/3, druhému (z MP) 1/3. Město by prý nebylo schopno parkování zajišťovat tak lacino!

222 22.7.2008 10:26

Proboha tam je tolik členů ODS jako na magistrátě?

To je tedy hrozné.

elvik 22.7.2008 10:25

okamzite odtahovani aut, ktera nikterak neohrozuji plynulost a bezpecnost

silnicniho provozu, jak je to praktikovano policii v Praze, je zrejme celosvetove unikum a uz je na case aby zakonost teto zjevne kontroverzni praxe byla proverena spravnim soudem, zrovna tak jako sazebnik pokut udilenych v ceskem silnicnim provozu, jejichz vyse je zcela neadekvatni k prumernym prijmum ceskych obcanu. V civilizovanem svete pravnich statu totiz nelze jen tak libovolne stanovit vysi nejake pokuty. Zvlastni symbioza mezi jednotlivymi policajty a odtahovkami by pak v civilizovanem svete jiz davno zamestnavala nejen soudy spravni ale take soudy trestni. Ale co chtit v zemi, kde kdejakxy hejhula ma majacek a mysli si, ze kdyz jede na tenis nebo na svatbu, tak muze jet jakou rychlosti chce. Jsem jen zvedav co budou tito  ustavni cinitele blabolit, az pri takove veledulezite jizde nejakeho obcana nebo obcanku zprovodi ze sveta.  

ptakopysk 22.7.2008 10:24

Re: Pasáž

"čecháčkovstvím" máte na mysli autorův odpor k selektivnímu vymáhání spravedlnosti? To je snad dobře, ne? Nebo podle vašeho názoru je správné, že někteří jsou si rovnější?

Bubranik 22.7.2008 10:07

spatna vec..

 Ano, myslim take, ze to odtazeni nebylo zadnym prinosem k bezpecnosti a plynulosti provozu. Ja jezdim do stredu evropskych velkomest nejradeji taxikem, nebo MHD.  Usetrim si tak nervy , nesapravedlive pokuty a postihy,  take cas s hledanim parkoviste a pripadne poskozeni.  Dovoluji si doporucit.i jinym spoluobcanum.:-)

miron 22.7.2008 9:55

kompetence?

Poté, co jsem po hodinovém parkování našel před autem zbrusu novou značku zákaz stání a za stěračem pozvánku na MP, bych těmto švarným junákům svěřil tak maximálně evidenci psích exkrementů.

Předseda 22.7.2008 9:52

Pasáž

"Ovšem nejvíc mne naštvalo, že na mém místě potom stálo jiné auto, také bez povolenky." vypovídá o čecháčkovství víc, než asi autor chtěl, že ;-)

ucitelas 22.7.2008 9:43

Re: Zase jeden chytrák!

žádná značka zákaz parkování neexistuje,zjisti si to malej

Honza42 22.7.2008 9:12

Re: Re: Re: neomezená rychlost v obcích

Ta chybná věta je ta, že řidičák dostávají chytří lidé. V tom je celý problém dopravy. Řízení auta je mimořádně náročná činnost a schopnost ji řádně vykonávat má tak 20-40% populace. S tím, jak ve školství klesají požadavky na nesení osobní zopovědosti za konání, se toto procento bude nadále snižovat.

RL 22.7.2008 8:59

Re: Zase jeden chytrák!

Pán zřejmě neumí číst že? Autor nepsal, že stál v zákazu parkování, nýbrž ve vyhrazené zóně pro rezidenty a to je podstatný rozdíl. Měl by jste si nastudovat dopravní značky a omezení, pak by jste nepsal nesmysly;-)

PPP 22.7.2008 8:43

Re: Re: neomezená rychlost v obcích

Proč pane Honzo42 tak vehementně kritizujete moji poslední větu? Vždyť sám připouštíte, že se podle ní důsledně řídíte. Jste chytrý člověk, proto si rychlost v obci určujete sám. To je naprosto v souladu s moji poslední větou. Sám jste si rozhodl, že jste chytrý - sám jste si určil rychlost. Nic jného netvrdím ani já.

Radek 22.7.2008 8:40

Připojuji se

Minulý týden jsem zaparkoval u pravé krajnice v jednosměrné ulici. Odtáhli mě kvůli parkování na chodníku. Za mnou stál týpek na přechodu. Když pominu, že jsem nestál na chodníku, a že neodtáhli i druhého hříšníka, nejde mi do hlavy, jak jsem omezoval provoz. Odtah přeci slouží v situacích kdy někdo brání provozu. Nebo ne? Odtahovka má být státí, policejní složka. A tedy nevýdělečná.

conqueror 22.7.2008 8:38

Re: Zase jeden chytrák!

Pán pracuje u MP?;-O Slovník a styl by tomu napověděl...

[][][][][][][][][]

Honza42 22.7.2008 8:38

Re: neomezená rychlost v obcích

To je zajímavý nápad. A teď vážná otázka. O kolik myslíte, že by stoupla nehodovost? Ve většině věcí, které myslíte ironicky, totiž máte pravdu. Přesně tak jezdím už skoro 30let. Ano, uprostřed obce, kde nikdo není jezdím rychle. Jak stárnu jezdím pomaleji, protože mám pomalejší reakce. Samozřejmě jezdím s moderním vozem mnohem rychleji než se starým Warburgem...... Takže povětšinou pravdivý příspěvek, až na tu ironii. Jenom ta předposlední věta je nesmysl, obecně i ve Vašem konkrétním případě.

Jst 22.7.2008 8:25

Re: Parkování v zóně

Vážený pane,

již jsem požádal svou radnici, aby zavedla stejná pravidla. Doufám, že jezdíte i mimo hranice svého obvodu, u nás vás taky rádi odtáhneme.

A možná by se to mohlo udělat tak, že kolem Prahy (a nebo jenom jejích patřičných částí) se vybudují čidla a budete platit za hodinu, kterou budete mimo svou městskou část. Z vybraných peněz se potom bude přispívat na parkování u vás.

Jst

lolo 22.7.2008 8:15

Re: Parkování v zóně

Nemusíte do každé pudele jezdit autem. Jezděte MHD, nebo choďte pěšky-je to zdravé.

Malý Aston 22.7.2008 8:12

Zase jeden chytrák!

Věznice jsou plné nevinných recividistů a silnice plné chytráků.Značka zákaz parkování je pro srandu a jednoho chytráka,který napsal článek to stálo 3 000,00 Kč. A tak uražen,on světový pisálek musí platit pokutu.Zřejmě měl dojem,že se všichni poserou když jim napíše a uvede své světové jméno.Mám dojem,že ti kteří jsou přesvědčeni o své velikosti jsou ti nejhorší jak na silnici tak i v soukromén životě.

Malý Aston 22.7.2008 8:07

Re: neomezená rychlost v obcích

Naprosto s Vámi souhlasím.Jen těch zbytečných značek a zbytečně namalované čáry na silnicích,kolik to musí stát prachů.Navrhuji všechno demontovat a každý řidič pojede podle toho jak je chytrý.Peníze,které se ušetří za radary,nová auta pro policajty,jejich platy a platy městských strážníků ale ponechat ve státní pokladně.Z položky " Doprava samochodka" vyplácet účastníkům dopravních nehod premie na zakoupení nového vozu nebo celý pohřeb těm,kteří nepřežijí.:-D

ptakopysk 22.7.2008 8:06

Re: Re: Strážníci "strhávající body"?

"Tak pane řidiči, jak to uděláme? Spáchal jste přestupek blablabla a to je za dva body. Tak co myslíte?"

... a potom šustot jakýsi. ;-P