Děkujeme za pochopení.
vládík
Díky
Zejména za ukázku praktik ČT při "objektivním zpravodajství a publicistice". Je to zcela obecný přístup tohoto (námi krvavě placeného) media.
Mimochodem: myslíte, že by přes politruky přešel pořad objektivnější, který by ovšem neměl název "Zašlapané projekty"? Praktiky ředitelů ČT se za posledních 40 let nezměnily.
tich@dohoda
podekovani panu Hrbkovi, za hezky clanek
i doprovodne komentare. Ostatnim diskutujicim/s vyjimkou par ideologickych blbu/ dekuji za prispevky. Protoze nejsem technik, clanky jako je tento pro me byvaji zdrojem pouceni, zejmena v diskusi nasledne zazni spousta fundovanych nazoru. Clovek se porad uci, takze jeste jednou, DEKUJI . Cest :-)
chk
To jsme ještě dopadli líp než...
...v americkém Settlu, kde postavili v centru velkolepé metro, a protože jim asi nezbyly peníze na jeho zprovoznění a dostatečné prodloužení, tak v něm jezdí trolejbusy. Naštěstí jsou koleje zapuštěné asi jako u nás tramvajové, tak je to technicky možné. Zato tam měli v celém centru hromadnou dopravu zdarma.
Pro Terese: ČKD rozkradl jistý pan Maroušek a jeho pidifirma, který ho předtím s velkou slávou privatizoval. Lidé, kteří ho znali již z dřívějška a mělu tu "čest" s ním spolupracovat, to předpovídali hned. Naopak zásahem státu (překvapivě rozumným) byla firma opět zestátněna (tedy to co z ní zbylo) a pak znovu privatizována. Ostatní se uvidí později.
Ladislav N
Re: Ten v roce 1990 spáchal sebevraždu.
Ovšem nikoli kvůli neúspěšnému projektu českých vlaků pro metro, ale kvůli úspěšné podpoře okupačních záměrů SSSR v roce 1968.
vincenzo
Jo a ještě něco
ten "bermudskej" trojúhelník Florenc – Museum – Můstek nebyl moc kvalitní návrh, jak se ukazuje, protože dělá značný problémy v současnym propojení metra s příměstskou železnicí .. dvojúhelník Hlavní nádraží-masaryčka (doopravdy, ne s pětisetmetrovym tunelem do stanice pod poříčem) by posloužil městu i lidem líp. Voni asi pánové List s Beladou nepředpokládali, že si někdo dovolí zrušit před Hauptbahnhofem a u Václava tramvajovou trať, ale stejně to nebylo moc prozíravý -- buď se měly ty linky křížit v jednom místě, nebo naopak vykrejt trojúhelníkem širší obvod centra. A jedno to křížení mělo bejt pod Wilsonem.
Jenda
Re: Jo a ještě něco
A proc zrovna pod Wilsonem jestli se muzu zeptat? Opravdu si myslite, ze zrovna hlavak generuje tak velke mnozstvi cestujicich pro mestskou? Kdyz vetsina lidi do Prahy prijizdi auty a autobusy a ti co prijizdi vlaky vetsinou vystupuji uz nekde bliz k okraji?
Jirka1
Ještě k podzemní tramvaji
Myšlenka podzemní tramvaje v Praze nebyla v 60. letech nic nového, debata o ní se vedla již ve 30. letech a v roce 1939 padlo rozhodnutí o její výstavbě: http://www.youtube.com/watch?v=jxJCdxRk-08 S nástupem Němců bylo toto rozhodnutí zrušeno a v roce 1940 bylo vyprojektováno metro - ke stavbě už nedošlo. Koncem 60. let se tedy situace zopakovala - nejdříve padlo rozhodnutí o tramvaji, pak změna na metro.
Nebyl to tehdy ojedinělý koncept, stejným způsobem řešili problém i v Německu - Stuttgart, Frankfurt, Hannover. Podzemní části byly stavěny s parametry metra, ale zpočátku v nich jezdily tram linky. Později byly některé trasy kompletně převedeny na metro, v některých je doteď zachován provoz tram. Více na: http://www.urbanrail.net/eu/euromet.htm
Franta
Soudruh Kapek byl formát!
Pamatuji si ho dobře, vždycky jako houpací kůň roztleskával sály a vyřvával k tomu " Ať zije KSČ ! " Typický komunistický papaláš, který měl na Rokycansku nemovitosti a polnosti, kde se nepráškovalo a pěstovalo a chovalo vše jiným způsobem, než co jedli ostatní spoluobčané v naší krásné socialistické vlasti. Neuměl se ani zastřelit, náš soudruh ředitel. To stačí.
Antonín Hrbek
Re: Soudruh Kapek byl formát!
Pro krásu svých nemovitostí si nechal pan Kapek za tovární peníze udělat nerezový plot.
krmič
Zcela obecně
Co je na tom divného? Ono se ve vyspělém světě nestornovaly nikdy žádné projekty? Napadla mě třeba ta letadla, o kterých byl před časem článek v Čechovinách. Skoro bych řekl, že proti tomu je nějaká hloupá tramvaj zanedbatelná.
Jirka1
Re: Zcela obecně
Ve světě se samozřejmě projekty stornovaly též. Ale obvykle z toho důvodu, že se časem ukázala jejich ekonomická nevýhodnost nebo se změnily potřeby zákazníka. Ne proto, že projekt byl hotový, výroba mohla začít, ale politici řekli ne.
Kajan
Pane Hrbku, je vidět, že se v tehdejším komunistoickém prostředí opravdu vyznáte ! Nešéfoval jste nakonec tomu Kapkovi Vy ? Dzp.
Mata Mata
Re: Pane Hrbku, je vidět, že se v tehdejším komunistoickém prostředí opravdu vyznáte ! Nešéfoval jste nakonec tomu Kapkovi Vy ? Dzp.
Vy jste ale chviej. Někdo se pokusí objektivně něco vysvětlit a takovyto ťulpas to pokazí,
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz