Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
vincenzo
Jo a ještě něco
ten "bermudskej" trojúhelník Florenc – Museum – Můstek nebyl moc kvalitní návrh, jak se ukazuje, protože dělá značný problémy v současnym propojení metra s příměstskou železnicí .. dvojúhelník Hlavní nádraží-masaryčka (doopravdy, ne s pětisetmetrovym tunelem do stanice pod poříčem) by posloužil městu i lidem líp. Voni asi pánové List s Beladou nepředpokládali, že si někdo dovolí zrušit před Hauptbahnhofem a u Václava tramvajovou trať, ale stejně to nebylo moc prozíravý -- buď se měly ty linky křížit v jednom místě, nebo naopak vykrejt trojúhelníkem širší obvod centra. A jedno to křížení mělo bejt pod Wilsonem.
Jenda
Re: Jo a ještě něco
A proc zrovna pod Wilsonem jestli se muzu zeptat? Opravdu si myslite, ze zrovna hlavak generuje tak velke mnozstvi cestujicich pro mestskou? Kdyz vetsina lidi do Prahy prijizdi auty a autobusy a ti co prijizdi vlaky vetsinou vystupuji uz nekde bliz k okraji?
honzak
Re: Jo a ještě něco
Propojení vlakové a městské dopravy se plánovalo už za 1. republiky. Stahně jako přestavby pražských nádraží. Ale jaxi nezbyly peníze....
K té Florenci - za pánů Lista a Belady se používalo i Denisovo nádraží...
vládík
Re: Jo a ještě něco
Tři stanice v jedné je problém. Jak dlouhé chcete mít přestupní eskalátory? Bude se přestupovat z C do A přes B nebo samostatnou cestou. V druhém případě - jak vyřešíte tu spleť přestupních a výstupních tunelů. Tři stanice jsem viděl jen v NY. Ovšem přestup do třetí trati byl průchodem cca 550 m dlouhým.
Možná ti pánové o problému přemýšleli víc, než vy.
Kanuk
Re: Jo a ještě něco
Maličkost vám unikla. Kdyby se tratě Metra měly kříži v jednom bodě, musela by být "tři patra". Takto jsou jenom dvě. Nejsem žádný špecialista na podzemní stavby, ale podle selského rozumu tři patra jsou technicky obtížnější, než dvě patra.
Kazan
Re: Jo a ještě něco
Nemusela. Videl jste uz nekdy vyhybku? Nebo křižovatku kolejí?
honzak
Re: Jo a ještě něco
He? To jako budou přejíždět soupravy z trasy na trasu? S lidmi?
Pavel Bartoň
Re: Jo a ještě něco
V dva chytráci, zajedte si do některého evropskeho města. Nebo se poditejte zde http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:UB...
jak se to dela třeba v Mnichově. To že něco neznáte, neznamená, že to neexistuje.
vládík
Re: Jo a ještě něco
Viděl. V jakém intervalu podle vás budou vlaky jezdit po společné koleji?
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz