Neděle 16. listopadu 2025, svátek má Otmar
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vincenzo

10. 1. 2009 20:44
Jo a ještě něco

ten "bermudskej" trojúhelník Florenc – Museum – Můstek nebyl moc kvalitní návrh, jak se ukazuje, protože dělá značný problémy v současnym propojení metra s příměstskou železnicí .. dvojúhelník Hlavní nádraží-masaryčka (doopravdy, ne s pětisetmetrovym tunelem do stanice pod poříčem) by posloužil městu i lidem líp. Voni asi pánové List s Beladou nepředpokládali, že si někdo dovolí zrušit před Hauptbahnhofem a u Václava tramvajovou trať, ale stejně to nebylo moc prozíravý -- buď se měly ty linky křížit v jednom místě, nebo naopak vykrejt trojúhelníkem širší obvod centra. A jedno to křížení mělo bejt pod Wilsonem.

0 0
možnosti

Jenda

10. 1. 2009 23:40
Re: Jo a ještě něco

A proc zrovna pod Wilsonem jestli se muzu zeptat? Opravdu si myslite, ze zrovna hlavak generuje tak velke mnozstvi cestujicich pro mestskou? Kdyz vetsina lidi do Prahy prijizdi auty a autobusy a ti co prijizdi vlaky vetsinou vystupuji uz nekde bliz k okraji?

0 0
možnosti

honzak

11. 1. 2009 6:16
Re: Jo a ještě něco

Propojení vlakové a městské dopravy se plánovalo už za 1. republiky. Stahně jako přestavby pražských nádraží. Ale jaxi nezbyly peníze....

K té Florenci - za pánů Lista a Belady  se používalo i Denisovo nádraží...

0 0
možnosti

vládík

11. 1. 2009 10:09
Re: Jo a ještě něco

Tři stanice v jedné je problém.  Jak dlouhé chcete mít přestupní eskalátory? Bude se přestupovat z C do A přes  B nebo samostatnou cestou. V druhém případě - jak vyřešíte tu spleť přestupních a výstupních tunelů.  Tři stanice jsem viděl jen v NY. Ovšem přestup do třetí trati byl průchodem cca 550 m dlouhým.

Možná ti pánové o problému přemýšleli víc, než vy.

0 0
možnosti

Kanuk

11. 1. 2009 10:15
Re: Jo a ještě něco

Maličkost vám unikla. Kdyby se tratě Metra měly kříži v jednom bodě, musela by být "tři patra". Takto jsou jenom dvě. Nejsem žádný špecialista na podzemní stavby, ale podle selského rozumu tři patra jsou technicky obtížnější, než dvě patra.

0 0
možnosti

Kazan

11. 1. 2009 11:07
Re: Jo a ještě něco

Nemusela. Videl jste uz nekdy vyhybku? Nebo křižovatku kolejí?

0 0
možnosti

honzak

11. 1. 2009 15:18
Re: Jo a ještě něco

He? To jako budou přejíždět soupravy z trasy na trasu?  S lidmi?

0 0
možnosti

Pavel Bartoň

12. 1. 2009 18:39
Re: Jo a ještě něco

V dva chytráci, zajedte si do některého evropskeho města. Nebo se poditejte zde http://de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:UB...

jak se to dela třeba v Mnichově. To že něco neznáte, neznamená, že to neexistuje.

0 0
možnosti

vládík

12. 1. 2009 11:46
Re: Jo a ještě něco

Viděl. V jakém intervalu podle vás budou vlaky jezdit po společné koleji?

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz