23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

POLITICKÁ KOREKTNOST: Je suis Knötig!

„Cikórky, samý cikórky,“ komentoval mluvčí brněnského Nejvyššího soudu Petr Knötig na Facebooku fotku Romů, koupajících se v kašně. Vypukl mediální lynč, pod jehož tlakem předseda Nejvyššího soudu Knötiga odvolal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Adámek 15.6.2015 11:55

Vidím, že jsem tady jediný,

kdo si myslí, že bych výroky Nejvyššího soudu a oficální komentáře k nim neměl slyšet od člověka, který na fb komentuje, že je fontána plná Cikánů.

H. Balzám 15.6.2015 11:54

Re: společnost je rasisticky inklinující

Nemáte pravdu, rasismus je prosazování vlastní rasy jako nadřazené..

L. Křivan 15.6.2015 11:10

Re: Politická korektnost je pokrytecká, alibistická,

Fašismus, socialismus, komunismus, politická korektnost,... všechno levicové svinstvo.

L. Křivan 15.6.2015 11:04

Re: Nevím...

Používání slova cikorka není žádné buranství. Psaní na Facebook je PRIVÁTNÍ záležitost, a jak se kdo vyjadřuje privátně je jenom jeho věc. O privátní názory se naposledy zajímalo Gestapo a Stb. Ten kdo Knötiga vyhazuje (nebo jeho vyhození schvaluje) by měl být stejně zpracován jako příslušník obou zmíněných organizací.

L. Křivan 15.6.2015 10:55

Re: společnost je rasisticky inklinující

Rasismus je REAKCE na poznané nepříjemné chování jiného národa nebo etnika. Zasloužená reakce. Takže rasismus nemůže být nic špatného.

L. Křivan 15.6.2015 10:50

Že zemřela ta komunistická verbež v redakci,...

to mě nijak nezarmoutilo.  Silně mě ale nas..lo, že si vetřelá islámská pakáž myslí, že má v Evropě nějaká práva. Jedinné právo jsem ochoten ji přiznat. Právo odejít zpět do arabské vlasti.

L. Křivan 15.6.2015 10:45

Re: spolehlivých voličů ????

1) Mnoho z nich nemá ani občanství ČR. Pokud ho mají, pak velká část ho získala podvodně. (neměli čistý trestní rejstřík).

2) K volbám půjdou,  jen když je tam dovedete a dáte jim po odvolení pár stovek. Čímž je volba napadnutelná.

3) Hodně z nich se probouzí příliš pozdě, než aby stihli vystřízlivět a dojít do volební místnosti.

L. Křivan 15.6.2015 10:40

Re: odlišní jsou jinak lidští.

Rasy, to je příliš zjednodušené.  Genetické rozdíly jsou mezi národy a etniky.  Je obrovská rozdíl mezi průměrným Čechem a Arabem.

V. Novák 15.6.2015 10:33

Re: odlišní jsou jinak lidští.

Cikáni patří do stejné rasy jako my. Zrovna tak Arabové, Židé a spousta dalších.

L. Křivan 15.6.2015 10:30

Re: Pane Hlosto

Jak  vysvětlíte katastrofální neúspěchy při adopci cikáňat ?

R. Gramblička 15.6.2015 10:18

Re: Nejen panu Gremličkovi k jeho mylné představě. ;-)

s tím, co jste napsal zde, nemám problém...

R. Gramblička 15.6.2015 10:15

Re: Poznáte cikána ? Poznáte černocha ?

Fyzické vlastnosti se taky dají vypěstovat (i když během vývoje jedince jen v omezené míře to ale platí i o povaze). Intelekt je projevem nervové soustavy, která taky podléhá zákonům evoluce. Co myslíte moudrostí? Moudrost je poněkud relativní pojem. Intelekt nemusí být zárukou moudrosti, je ale předpokladem úspěšnosti, kromě toho, je otázka, nakolik schopnost empatie vychází z intelektu.

cit: "Množství idiotů je v průměru na populaci stejný v každém státě." trochu odvážné tvrzení, máte to statisticky doložené?

"že parazit vždy svého hostitele udolá." - další nepodložené tvrzení. V přírodě lze pozorovat různé varianty vztahu parazit - hostitel

P. Švejnoch 15.6.2015 10:10

Nevím...

Já s vyzněním článku tak úplně nesouhlasím... Po vystřílení redakce onoho obskurního francouzského plátku jsem říkal v podstatě to, co píše pan Brezina - tedy že se mi jejich vtipy nelíbí, protože (mimo to, že nejsou vtipné) je mi prostě proti mysli někoho bezdůvodně urážet a pak svoji zlovolnost a buranovitost vydávat za svobodu slova.

Ale stejně tak se mi nelíbí, že se jako buran (i když v neskonale menší míře) vyjadřuje mluvčí(!) Nejvyššího soudu, tedy jedna z poměrně exponovaných postav našeho soudnictví. Nepřeji si, aby můj prezident používal sprostá slova, a stejně tak si nepřeji, aby soudci potažmo jejich mluvčí používali hantýrku polosvěta.

To není otázka svobody slova, to je otázka určité noblesy či štábní kultury, nebo alespoň přiměřenosti výraziva společenskému postavení.

Takže: Nejsem Charlie a nejsem ani Knötig...!

K. Janyška 15.6.2015 10:01

Ano, tzv. politická korektnost je plodem socialismu

v palicích lidí, neboť funkce soukromého práva, které má smiřovat zájmy  lidí  byla nahrazena příkazy, plodícími lež a nenávist.  Co pak zbývá jiného, než všechno  vyvážovat pokrytectvím. Kam však pokrytectví vede, to by si měl každý srovnat sám. K neuvěřitelné nedůvěře. A kam nedůvěra ? Hanba pomyslet... Dzp.

Ś. Svobodová 15.6.2015 9:59

Re: Pan Knötig

Do ukrajinského se nedává vepřové a párek a naopak se přidávají brambory, které do ruského nepatří. Jako kdyby byl Moravský brabec z hovězí s bramborem :-)

Kradoucí Rus je vpořádku a kradoucí Cikán ne. Tady bude pes zakopán:-)

P. Švejnoch 15.6.2015 9:54

Re: Nejen panu Gremličkovi k jeho mylné představě. ;-)

A určitě je to pan Gremlička, komu oponujete?

Ale pan Gramblička má pravdu, rasa je definice biologická a různé rasy mají různé vlastnosti. A to s Vaším "objevem" parazitizmu coby životního stylu nemá nic společného.

L. Křivan 15.6.2015 9:51

Re: odlišní jsou jinak lidští.

Milý pane Hlosto, máte pravdu s propitým mozkem, genetickými defekty v důsledku incestu, což není jen častý sex v rodině ale hlavně sňatky uvnitř klanu (bratranci a sestřenice). To vše nejsou jenom sociální návyky, to už dávno je zakódováno v genech. Jak jinak vysvětlíte katastrofální neúspěchy při adopci cikáňat ?

Ś. Svobodová 15.6.2015 9:46

Re: Poznáte cikána ? Poznáte černocha ?

Odlišnosti barvy kůže je znakem toho, že dotyčný je původem ze zcela jiného kraje. A jak také jistě říkala vaše babička: "Jiný kraj, jiný mrav". A právě ty jiné mravy dráždí.

P. Hlosta 15.6.2015 9:33

Nejen panu Gremličkovi k jeho mylné představě. ;-)

Panu Gremličkovi dole oponuji a považuji za vhodné to dát i sem. V závěru konstatuji, že parazit(!) není rasová odlišnost. Parazit je životní styl!

Velice výhodné pro parazita je schovávat se za rasový útok na svou osobu, když společnost je rasisticky inklinující. Potom ten parazit má i ochranu státních orgánů a úředníci mají strach, aby nešlápli do měkkého. Výsledek je zcela pochopitelný. Parazit vyhrává v morálně položené rovině, protože je za chudáka ušlápnutého. Že spoluobčané ho vidí jako zmetka povahu, to ho absolutně nerozhodí. Umí s tím žít, protože parazit si nemůže dovolit pěstovat morálku. to by brzy doparazitoval.

Paraziticky se dají vychovávat i děti. Předně se musí naučit, co vše musí dostat od společnosti a zbytek pak, že si má ukořistit. Společnost že s ním tak jako tak bude pohrdat, takže dítko vlastně nemá na výběr. Hle další parazítek!

Stát "bojuje" proti rasismu! Je to poznat z výdajů všemožným příživám na té zvrácené ideologii. Vlastně též parazitují na společnosti. Té společnosti, která vytváří přidanou hodnotu a vlastně celý ten mejdan parazitům platí!!!

E. Erat 15.6.2015 9:29

Re: Pan Knötig

To jistě,ale já mluvím o zločinech od roku 1918 do roku 90.Tedy v případě SSSR a bolševiků.Tedy dnes když krade Rus, tak je v pořádku to napsat.Jako když krade Němec,Ukrajinec atd. Věřím,že má trochu odlišnou recepturu boršč,ovšem tu mají u spoustu receptů i naše jídla jenom podle krajů,vesnic apod.- rodin.Ale,základ bývá vždy stejný.Moravský vrabec je vždy moravský vrabec, i když se může odlišovat.

E. Erat 15.6.2015 9:20

Re: Pan Knötig

No,v Polsku nikdy neměli k Rusku žádné sympatie.Možná i proto ten název.Taktéž k v té době k Německu.Tedy píši o roce 1979,kdy jsem tam byl v Sopotech.Mluvit německy nebo rusky bylo v podstatě nepřípustné,ale Čechy měli vždy rádi,takže čeština jim nevadila.

R. Gramblička 15.6.2015 9:18

Re: Otázka

ano, to je skutečné jádro pudla - výroba a chov spolehlivých voličů  :-P

P. Hlosta 15.6.2015 9:17

Re: Poznáte cikána ? Poznáte černocha ?

Povahové vlastnosti se dají vypěstovat. Otázka intelektu není naprosto nic o tzv. rase. Stejně tak platí, že intelekt není ještě záruka moudrosti. Empatie ovšem ano. Schopnost empatie se dá ztratit v počátcích života člověka a pak už doživotně je z něj psychopat. Psychopatů máme v každé společnosti kolem třech procent. Poměr intelektu a empatické schopnosti najdete všude na celém světě stejně. Množství idiotů je v průměru na populaci stejný v každém státě. K nám nepřitáhlo z Indie množství idiotů, či psychopatů, ale průměrná populace jako v každé jiné společnosti. Poměrově stejné množství intelektu, jako empatických schopností, jakož i idiotů a geniálně nadaných. Naprosto stejná skladba v průměru u lidstva!

Tvar lebky - mongoloidní - vůbec není znakem odlišnosti člověka, krom viditelných rozdílů. Krom toho ještě lze argumentovat tím, že nemají stejnou kulturu jako my. Je ovšem otázka filozofická, čí kultura je vlastně ta správná. A vemte si, že parazit vždy svého hostitele udolá. Není to symbiont. Parazit! A být parazit je životní styl, ne odlišnost v rase!!!

Ś. Svobodová 15.6.2015 9:16

Re: Pan Knötig

Ukrajinský boršč má trochu jinou recepturu než-li ruský. Jako opravdu - bez legrace.

Jinak souhlas. I když napsat větu "Zlatnictví vykradli dva bolševici" asi taky nebude pravdivé.

J. Schwarz 15.6.2015 9:10

Re: Pan Knötig

Není on ten boršč skutečně ukrajinský a ne ruský? Já si už před lety  dával v Polsku boršč a tam mu říkali ukrajinský, ne ruský.

P. Hlosta 15.6.2015 9:02

Re: Otázka

Přesně s tímto souhlasím! Když navyknu na sociální pomoc a vyšší ambice nemám, potom v tom mohu ležet po celý život. Tedy dokud sociální pomoc bude. Taky si mohu vypomáhat kriminální činností a v pohodě přežívat. Když budu schopně používat "psí" trpící oči, nebo vyvoláním skandálu ohrozím úředníka a ten to raději vzdá ať má klid, potom mohu žít na podstatně vyšším příjmu, než "troubové" co se snažili. Tyhle metody se musí ovšem cvičit od mala, aby byly automaticky použitelné v každé situaci. Potom bych mohl i napadat ty, co by po mně chtěli třeba nějaký výkon. Použít k tomu velmi sproté výrazy a zastrašit verbálně až k umlčení, to už je naprostá samozřejmost.

Ale tohle není ani vina těch, co tohle provozují jako životní styl. Je to vina systému, který jim to umožňuje. Ono je populisticky výhodné mávat sociální politikou a věnovat z cizího(tedy našeho) miliardy k integraci do společnosti údajně nepřizpůsobivých. Výsledek nikdy nebude kladný, ale volič je volič a krom toho na miliardách se přiživí rády neziskovky, občanská sdružení a kdoví jak se tahle parazitická skupina ještě pojmenovává. Makat se zpravidla chce málokomu. Potom je potřeba donutit a to i za cenu hladu jeho rodiny. Teď ale prý práce není. Ovšem dávky ano. To se to sebelituje!

Mně nikdy nikdo na bydlení nic nedal, tak samo s jídlem a vlastně se vším. Tak nemohu cítit s "nepřizpůsobivým", ať je jakékoliv pleti.

R. Tesařík 15.6.2015 8:50

Re: A MĚ ZASE VADÍ A URÁŽÍ,,......

Gazda?? Vy jste spad z višně...a na hlavu.

R. Gramblička 15.6.2015 8:43

Re: Poznáte cikána ? Poznáte černocha ?

Pane Hlosto, rasa je termín primárně biologický, nikoliv sociologický a po biologické stránce má plné opodstatnění. To, že se lidé z různých prostředí navzájem liší není náhoda, ale důsledek přírodních procesů, známých jako evoluce. Různé rasy a etnika se navzájem liší nejen fyziologicky, ale i intelektuálně a není to nic překvapivého. (Mongoloidi z Číny či Japonska jsou výborní v dosaženém vzdělání a disciplíně, černoši jsou zas fyzicky zdatnější a vynikají ve sportech.)

Důležité z dnešního hlediska je, aby platilo, že jsme si všichni rovni před zákonem, se stejnými právy a povinnostmi.

Že se od rasového dělení upustilo po 2WW má spíš politické a morální důvody, nikoliv vědecké. Ve vědě pořád platí, že máte právo na vlastní názor nikoliv na vlastní fakta

P. Hlosta 15.6.2015 8:41

Re: odlišní jsou jinak lidští.

Kdybyste čet, co jsem napsal..... Jenže vy nevnímáte texty, jen okamžitě reagujete, protože už to máte vyjasněné. Jak, to já fakt nevím. To víte vy, jak to máte vyjasněné.

Cikánská většina na sídlištích už dávno může mít propitý mozek, poškozené děti od početí, negramotné předky, naprosto nehygienické návyky i návyky na zahálku i zvyky v rodu se předávající. Kulturně jsou i jiní. Z toho všeho vyplývá i vyšší kriminalita v průměru jejich populace. To vše jsou sociální návyky a vady a jen těžko je běžný člověk může měnit k obrazu svému. To etnikum, tak nepřizpůsobivé majoritní části, se neintegruje do majoritní společnost, nejen proto, že většina je odmítá, ale i pro nepřístupnost rodů k majoritní části. Tedy vzájemná averze.

Toto vše nemá naprosto nic společné ani zdaleka s nějakou jinou rasou, než jsou jiní lidé. Ač fyzicky odlišní, kulturně, stejně to nejsou rasové prvky! Jenže náckové nám tak zažrali do podvědomí pavědu o lidských rasách a jejich hierarchiích, kdy jsou rasy nižší a vyšší, že nelze přesvědčit přesvědčené. Spojení "lidská" a "rasa" je prostě špatně.

To neznamená ode mně, že souhlasím s pardonováním přečinů proti soužití mezi občany, natož s kriminalitou od etnické skupiny spoluobčanů. Naopak, já zastávám názor, že všeobecně by se měly přečiny proti soužití a kriminalita postihovat důsledněji a tvrději, padni komu padni. Majoritní, nebo Rom(jak se nesprávně pojmenovávají majoritní částí cikáni), všem prostě stejně. Taky sociální dávky, lékařské posudky na invaliditu, povinné platby státu a odtahy na důchody a zdravotnictví, příspěvky na děti a vynucování rodičovských povinností a odpovědnost za děti. TVRDĚ A VŠEM STEJNĚ TVRDĚ!!!

O. Istvanfy 15.6.2015 8:41

Re: A MĚ ZASE VADÍ A URÁŽÍ,,......

A keď o Vás Brit napíše že ste Czech to Vás neuráža ? Gádžo je odveké označenie bielych Rómami a pochádza zo slova gazda.