29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

OSTUDA: Dáša Havlová jako Gusta Fučíková

Dospíval jsem za socialismu, bohužel. Někdy v roce 1984 nás na gymplu nahnali do tělocvičny, kde seděla jakási seschlá stařena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlček 17.8.2015 10:22

Re: Rozhovor s ředitelem Dilie Jiřím Srstkou

Pane Ptáčku, srovnávat to, že se potomci V. Huga ozvali, když někdo přepsal neuctivě Bídníky, s tím, že žena bývalého prezidenta Havla kšeftuje s jeho jménem je zcela mimo mísu. Je to srovnávání autorskych práv s nechutným kšeftováním se jménem.

M. Josovič 17.8.2015 8:49

to myslíte vážně?

Váš příspěvek mě docela pobavil. Já považuji Václava Havla za pomateného pseudosocialistu, který trpěl utkvělou představou, že je povolán změnit svět. Srovnání s TGM je nehorázná urážka našeho prvního prezidenta.

Bohužel Na VH se projevilo, že nedokončil ani střední školu a byl kulisákem.

J. Vintr 17.8.2015 9:19

Re: to myslíte vážně?

No, ona i ta legenda o T.G.M. je hodně mimo realitu. Jenže lidi to mají rádi, tak proč jim nevyhovět ...

P. Neubauer 17.8.2015 12:44

Re: to myslíte vážně?

Karma

J. Vlk 17.8.2015 18:09

Re: to myslíte vážně?

Naprostý souhlas !

Jinak článek i diskuze o....sakra jak se to řekne slušně  :-)  . Ale i to mají někteří zde rádi. A moc.

J. Lepka 17.8.2015 12:48

Re: to myslíte vážně?

To vám řekli na VUMLu ?

J. Vintr 17.8.2015 15:13

Re: to myslíte vážně?

Jednou slyšel záznam projevu "tatíčka" Masaryka v rádiu. Když to řeknu hodně slušně, tak nic moc. Ono třeba to rozbití Rakouska-Uherska taky nebyl moc inteligentní nápad.

Z. Baldova 17.8.2015 17:11

Re: to myslíte vážně?

Rudej M. Josoviči filipiči vy jste si spletl  jmena to urcite pisete o Klausovi

F. Vejr 17.8.2015 20:14

Re: to myslíte vážně?

Ano, Václav Havel měl vizi a sice zrušit politické strany a funkce měli být jmenovány.Neřekl kým. Tedy zrušit podstatu demokracie. Tím se zařadil do role levicového extremisty. (Kholovi nabídl utvořit jen jednu evropskou stranu v čele s vůdcem). Stále s Luxem kul pikle proti pravici, kde mohl dosazoval své lidi a tvořil to jeho "jsoucno", jak říkával. To jeho jsoucno byla jenom jeho neuskutečnitelná vize.

J. Kanioková 17.8.2015 23:03

Přesně,

on byl v politice naprostý mimoň. Utopista. Prostě jako většina filozofů.. Realita je pro ně v podstatě nepřítel..

J. Dvořák 17.8.2015 7:42

Jestli to někdo náhodou neví co byl Havel zač!

Zloděj a podvodník! Stačí se zeptat těch co s ním seděli!

J. Swozil 17.8.2015 7:38

Mám na chatě kadibudku pojmenovanou "Hajzl Václav Havel"

A nic jsem nezaplatil, heč !!!

P. Dvořák 17.8.2015 8:17

RE: Mám na chatě kadibudku pojmenovanou "Hajzl Václav Havel"

Aby z toho nebylo třicet let místo třiceti tisíc.

J. Lepka 17.8.2015 12:49

Re: Mám na chatě kadibudku pojmenovanou "Hajzl Václav Havel"

Obdivuhodné, Svozilová, chlubit se vlastní hloupostí!

Z. Baldova 17.8.2015 17:09

Re: Mám na chatě kadibudku pojmenovanou "Hajzl Václav Havel"

Vite pane blbe ze se do te Vasi  smrdute kadibudky hodite  jako hmota?

J. Fridrich 17.8.2015 7:29

Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku Gustu do nějaké roviny s druhou ženou pana presidenta Václava Havla. Zjednodušeně - Václav Havel byl moudrý a čestný filozof a státník, srovnatelný jedině s TGM - vážili si ho nejvýznamnější státníci v civilizované části našeho světa.

On a jeho druhá žena vadí některým chudákům v naší zemi.................tak si musí kopnout bez zjišt'ování kdo tento stav navodil.

J. Swozil 17.8.2015 7:51

Prý "filozof" ! Havel byl prolhaný pokrytec a lhář

Stačí si pustit třeba ty jeho "Hovory z Lán" - to jsou neuvěřitelné  bláboly  !

Vždyť jenom plácal  hňupiny a  lhal, na co šáhl, to podělal, Fridrichu.

Y. Volny 17.8.2015 8:00

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Hlavně to byl naivní člověk co se nechal oblafnout a nás taky podvedl-"budou vás strašit nezaměstnaností" !A píše se preZident a ještě opravdu nevím proč 'pan prezident',měl snad na zvonku nebo schránce napsáno 'pan'? Žádný titul nezačíná slovem pan,je to jen druhá strana totality a soudruha.

F. Vejr 17.8.2015 8:12

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Pane Fridrichu, myslím že řeč je o parazitizmu na známém jméně a to srovnatelné u obou je. Obě na tom finančně parazitizovaly. Přirovnávat V. Havla k TGM nelze, V. Havel jako vynálezce špatné nálady, nepolitické politiky, sametové revoluce, to aby komunisté nepřišli k újmě a jiné. Říkat že V. Havla uznával svět, není pro mě měřítko, neb mě zajímá hlavně to, co udělal pro reformu státu tady u nás doma a vychází mě, že likvidoval pravici a vlády. Postavil se proti většinovému systému u Ústavního soudu a tím zazdil vše co mohlo odstranit slabé vlády (rozděl a panuj). Ale tady je řeč o tom že se i dnes s tím dá podnikat a to mě na tom mrzí.

F. Lesniak 17.8.2015 8:33

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Proboha, to snad nemyslíte vážně. Srovnávat alkoholika, děvkaře a lháře s Masarykem je opravdu silné kafe. Slušný člověk by si po něm nepojmenoval ani záchodek i kdyby to bylo zadarmo. A kdo má potřebu, ať platí. Ale ze z obecního nebo státního, ale ze svého.

J. Fridrich 17.8.2015 9:07

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Pan Petrtýl napsal - a bohužel správně :

Havel žil velmi odtržen od reality. Kdyby jenom tušil ,že většina společnosti v Česku jsou lidé zlí,nedobří,chamtiví,závistiví a lenošní,nemohl by svoje myšlenky zveřejňovat. Národ, jehož prvorepublikový duch navždy zničila komunistická hydra, zůstal bez páteře a ducha. Zůstal z něj jenom spolek věčně nespokojených lidí pachtících se za svoji vlastní kuličkou. Mnohdy z velkého hnoje uválenou.

A já se přidal k jeho hodnocení :

Přesně, zcela přesně.... Samozřejmě se to netýká úplně všech, ale velké většiny lidí v této zemi ANO.

Je to hrůzně vidět i na tom, kdo a jak " uchopil " odkaz V. Havla, Patočky a dalších výjímečných lidí v této zaprděné, ubrblané, ukřivděné české kotlině.........

J. Swozil 17.8.2015 11:10

Zaprdění, ufňukaní a ukřivdění jsou havloidi jako ty, Fridri

A navíc vychcaní lháři !

F. Vejr 17.8.2015 12:23

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Řeknou mě Fridrich, oni mysleli ten odkaz V. Havla a pana Patočky tak,že oba spolu váže vlastně ta Heideberkova fylosofie o nepolitické politice, kterou se Patočka zabýval? Oni Fridrich nevědí, že tuto teorii převzal již Hitler a prohráls tím válku? Oni nevědí, že takto Hitler potvrdil v prax a odsoudi jii, že tato teorie je neuskutečnitelná, tudiž špatná? Praxe je kriteriem teorie vědí! Tak raději sem nepletou pana Patočku, to už je lepší jak píšou - Havel žil velmi odtrženě od reality , jak také ukázal v režii  svého filmu "Prozření" (nebo jak se ten kasovní trhák jmenoval).

F. Vejr 17.8.2015 13:14

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

opravuji - Haideggerova filosofie

J. Fridrich 17.8.2015 13:36

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Klídek, pane Vejr, hlavně se uklidněte, at' vás neklepne mrtvička. Nejsem sice jazykový purista, ale přece jen - co je moc, to je moc. Mluvím o vaší češtině-pravopisu. Onikat mně nemusíte, monarcha byl můj pra, pra, pra, pradědeček. Je vidět, že vás " soužky " učitelky na základce moc nenaučili ani mateřský jazyk - ale hlavně - ani historii vývoje světa alespoň v posledních cca 1000 létech a skutečnou úlohu hlavních zemí-hráčů politické scény světa.

J. Václavíková 17.8.2015 13:58

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Máte výdrž, diskutovat s těmito čecháčky :-)))

F. Vejr 17.8.2015 20:38

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Jen tak naokraj: Tou poslední větou směřujete k Rothschidům, nebo iluminátom či židovství? Je to takové od vás plácnutí do vody.Pravopis mě můžete opravovat, ale na myšlenky jste neodpověděl, neb nejste také vyznavač Martina Heiggera a nehlásíte se k těmto Havlovým myšlenkám? Asi mám jiné školy a nepatřím k Havlovým "lži-nenávistníkům", říkající si ale omylem "pravoláskaři".Dobrou!

P. Lenc 17.8.2015 8:37

Re: Myslím, že není možné dávat profláklou soudružku

Tak toto je opravdu půvabné štěknutí.

K. Frauknecht 17.8.2015 9:36

Re: Půvabné?

Mě to spíš zavání novodobým kultem osobnosti.

Kdyby si p. Fridrich založil náboženskou sektu mohl by svým sluníčkovým ovečkám vyprávět, že nám EU opravila i Kuks :-))).

J. Fridrich 18.8.2015 7:22

Re: Půvabné?

Vám, pane Frauknecht byl odstraněn zrak, sluch a vnímání naší dnešní reality, když nevidíte a neslyšíte téměř denně zprávy o velké spoluúčasti prostředků EU na stovkách našich projektů v celé zemi a v mnoha oblastech......Jinak velká pochvala - ten Kuks jste si zapamatoval dobře, někteří vám podobní mají v sobě " zúžení " jen na cyklostezky odnikud nikam................