4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mejla 10.7.2008 9:45

Komunisti a nacisti byli bratry až do r. 1941. Společně rozbili ČSR,

společně vydávali na smrt demokraty, na které pořádali hony po celém světě......

Jura Jurax 10.7.2008 14:10

Re: Komunisti a nacisti byli bratry až do r. 1941. Společně rozbili ČSR,

společně vydávali na smrt demokraty, na které pořádali hony po celém světě...... zejména na Litoměřicku a v deltě Orinoka  ;-P ... SSSR může za leccos, ale za Mnichovský diktát a jeho přijetí v roce 1938 stěží ;-) pakt Molotov-Ribbentrop je až z roku 1939

Komunisté a nacionální socialisté nebyli bratry - ale byli si v základech, netodách i praktickém dopadu svého učení hodně podobní,  ovšem spěli do pekel po vlastní, odlišné cestě ...

A Hitler a Stalin byli diktátoři - to byli řekněme bratranci ;-D

pbla4024 10.7.2008 9:57

Re: Re: Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

Můžete zde (na podporu vašich tvrzení) připojit seznam spojeneckých smluv, uzavřených mezi západními mocnostmi na straně jedné a nacistickým Německém na straně druhé v letech 1933 až 1939? Seznam smluv a společných vojenských akcí Třetí říše a SSSR ochotně dodám.

Jura Jurax 10.7.2008 14:15

Re: Re: Re: Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

No, jedna smlouva uzavřená mezi západními mocnostmi na straně jedné a nacistickým Německem na straně druhé by byla - a dost neslavná, mnichovská ... ale nebyla spojenecká, to je fakt.

pbla4024 10.7.2008 14:56

Re: Re: Re: Re: Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

No to nebyla, já jsem velice opatrný.

Ps.: Které místo bylo cílem největšího francouzského náletu v roce 1940?

Branik 10.7.2008 10:10

Povazuji lzi modrych komunistu o spojenectvi Stalin - Hitler za lumparnu

Vy opravdu tvrdite, ze 23.8.39 rissky zahranicni ministr Joachim von Ribbentrop a a jeho sovetsky kolega Vjaceslav Molotov v Moskve za pritomnosti Josifa Visarionovica Dzugasviliho zadnou smlouvu, ve ktere 'se zavazují upustit od jakéhokoliv násilného

aktu, od jakékoli válečné akce, od vzájemného napadení, které by provedly

buď samy, anebo ve spojení s jinými silami' nepodepsali? A kdo jsou tedy osoby na teto fotografii:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:MolotovRibbentropStalin.jpg

Ja jsem se docetl pravy opak:  http://www.fronta.cz/dokument/sovetsko-nemecky-pakt-o-neutoceni

PS: obe zeme meli uz od dubna 1926 smlouvu o neutralite. Nemci dokonce davno pred rokem 1933 vyvijeli zarodky budouci risske branne moci a luftwaffe na uzemi SSSR, coz jim bylo Versaillsekou smlouvou prisne zakazano. At uz Nacek nebo Bolsevik - jeden jako druhej, fujtajbl!

R. J. 10.7.2008 17:56

Re: Re: Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

Ano, a také je nahnali na Mongolsko, Besarabii a Finsko, jak jen to ten"kapitalista" dělal,vehnat mírotvorce Džugašviliho hned do tří válek.To byl "vykuk" ten "kapitálista".Laskavě nechte být čítanky, to není dobrý zdroj informací,pak jste jen takový malý vzteklounek co plká nesmysl na nesmysl,a nebo jste starnický pracovník a pak všechna "čest", od těch komunistických lží, jste se neodchýlil ani o píď, soudruh tajemník Vás pozdravuje a pošle Vám medajli za "pravdu".Totiž jako ten jejich plátek píšete.

J.M. 10.7.2008 10:32

Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

Tichá dohodo, docela mě potěšilo, že vám došly argumenty pro obhajobu toho komouše, zakladatele LM, poslušného  vykonavatele svinstev Kriegla. Jinak byste se neuchýlil k takovému proudu nadávek a sprosťáren. Ale chápu, hájit takovou stvůru, to není jen tak. Ale on ten Janouch je něco pdobného, proto ten paján.

Marat 10.7.2008 12:15

Re: Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

Není to ten Janouch,který byl a je zetěm zuřivého bolševika Arnošta Kolmana?

Jura Jurax 10.7.2008 13:55

Re: Re: Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

Je - mimochodem, přečtěte si Kolmanovy paměti, je to zajímavé čtení ;-)

Marat 10.7.2008 12:13

Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

tichá@dohoda je postižen těžkou paranoi.Nemůžete se divit že věří v bludy a káže bludy.Něco takového co ten nešťstník tady hlásá,to se vtloukalo do hlaviček žáku obecných škol hnedle od 48 roku.A on si to ještě upravil podle svých nemocných představ a hlásá to jako fakta.

Jura Jurax 10.7.2008 13:45

Re: V roce '39 poctivy komunista nebyl antifasistou, protoze Sojuz a Rajch byly od 23.8.39 spojenci v boji proti temnym silam a vrahum Volstritu.

A nejvíc se mi líbí, jak diskutéři v zápalu boje hážou fašisty i nacisty do jednoho pytle - vypovídá to mimochodem o úrovni diskuze a přehledu diskutérů ... ;-D

Jinak ovšem to, co tady prezentuje tichá dohoda jako obraz dějin, učili mne tak cca v roce 1963 až 1964 v dějepise - akorát dohodu Molotov-Ribentrop zamlčeli (žáčci by to nepochopili). No a tichá dohoda na této úrovni ustrnul, neboť je jeho rudému srdci milá :-/ 

tich@dohoda 10.7.2008 8:59

Pozor všichni tito stateční si ani v 68 nepřipouštěli nějaké zásadní změny režimu, trochu popustit otěže ale pevně je držet.

zbabelci,kolaboranti a praskaci dnes hazi spinu na "muze prazskeho jara" /viz titulek/ . Politologove i historici /vcetne cizich/ se shoduji na tom, ze vitezstvi "prazskeho jara" by vedlo k pluratnimu politickemu systemu bez vedouci ulohy KSC. Komuniste by pravdepodobne meli dal silnou pozici ve spolecnosti ale to meli v te dobe napr. v Italii ci Francii take, rozhodne vsak museli dat prostor jinym stranam a nazorum, coz se prave delo v dobe "prazskeho jara" O zverstvech a lumparnach komunistu /rudych/ v 50'ych letech a mensich za normalizace snad neni treba pochybovat. Ovsem faktem je, ze cca 20 let po 68 roce KSC vladla diky zbabelosti a oportunismu dnesnich "statecnych antikomunistu" , tehdy ovsem pro socialisticke zavazky , praskani a kolaboraci nemeli na "antikomunismus " cas . Tak si to vynahrazuji dnes, pekne v anonymnim  bezpeci internetu. Cest vy kolaborantske hurwy :-(

Šnek 10.7.2008 8:58

Nedopatření.

Neuvedl jsem, že píši o Janouchovi.

Šnek 10.7.2008 8:57

Na vyskoškolská studia odešel do SSSR - stojí ve Wikipedii.

Já vím, pár jich tam muselo jít studovat víceméně povinně.

Janouch tam ale spěchal dobrovolně.

Nešlo o žádný omluvitelný hřích mládí. Tam prostě museli být všichni - Trockým počínaje a Slánským konče. Ještě že se z větší části povraždili sami.

VLK 10.7.2008 20:52

Re: Na vyskoškolská studia odešel do SSSR - stojí ve Wikipedii.

Šneku, a nemohl byste mi říct, kam měl v té době jít od nás studovat, když chtěl studovat teoretickou fyziku? Rusové v ní byli jedni z nejlepších na světě. To vím, neboť jsem sám něco podobného studoval, naštěstí už v době, kdy se to dalo studovat i u nás. Ale pořád jsme měli spoustu ruské literatury a mozí jezdili na stáže do Ruska.

tich@dohoda 10.7.2008 8:43

a jak jste bojoval proti komančům Vy, tichá dohodo?

cely zivot soudruhu DVD /viz vas titulek/ a taky jsem za to tvrde zaplatil. Ja jsem si svuj podil svobody tvrde vybojoval a tvrde zaplatil, jedine stesti, ze holky byly tehdy jeste male, takze na nich se komanci /rudi/ tehdy jeste nemohli mstit a potom sli od valu. Ovsem s odvahou pana Kregla se vubec nemohu merit, ja jsem bojoval sam za sebe, on mel obrovskou zodpovednost. Prave proto, ze vim jake to je, musim tomu cloveku vyjadrit svuj respekt a uctu. Gorbacov byl taky komunisticky aparatcik ale v momentu, kdy se lamal chleba nasel dost odvahy se postavit a dal nam svobodu. Nikdy nebudu dost vdecen za to, ze mi bylo dano se toho dozit, poznal jsem dost slusnych lidi, kteri to stesti nemeli. Kazdy den po 17. listopadu 1989 beru jako bonus navic, vsechny, ty dobre i spatne . Za to co dnes mam, ceho jsem dosahl, co jsem mohl videt a poznat , za to vdecim predevsim sam sobe, zadnemu kolaborantskemu narcisovi ani zadne strane slozene ze zlodeju/kolaborantu/praskacu, to obecne plati pro celou politickou scenu v CR . Cest :-)

Milan 10.7.2008 8:01

Velebení gaunera

Je nutné znovu připomínat, že Kriegel byl v roce 1948 politrukem v lidových milicích. Fakt si myslíte, že nevěděl co se děje ? Opravdu si myslíte, že se k němu nedonesl osud generála Píky ? Potom do roku 1952 byl náměstkem ministra zdravotnictví a zaváděl zde zdravotnictví sovětského typu.Fakt si myslíte, že nevěděl co to znamená? Milada Horáková byla popravena v červnu 1950. On nevěděl jak to bylo? Co se to snažíte tvrdit ? Krigela prostě začala mlýt doba, kterou zaváděl. Je to jako Slánský, Reicin (ten zlikvidoval generála Píku) a spol.. Kriegel měl jednu kliku, a to, že ho nepověsili. Chybí mi zásadní věc. Kriegel se nikdy nedistancoval od toho co dělal,nikdy od něj nezaznělo ani slovo pokání. Přidávám ještě tuto citaci z historie KAN "Rudolf Battěk: ... Oni nás samozřejmě tehdejší vedoucí komunisté nebrali příliš vážně. Dá se říct, zdůvodněně, protože jsme nebyli politickou silou v pravém slova smyslu. Já připomínám jenom tu kuriozní situaci, když tam byl ještě František Kriegel na jednání v Národní frontě a když nám pak po určitém jednání řekl, nás tam bylo několik představitelů KAN: "No, kluci, snad si nemyslíte, že to převezmete do svých rukou?!" To jsme si rozhodně nemysleli. (ČTV 2, 20. 8. 93)" Kriegel byl komunistická svině a navždy komunistickou sviní zůstane.

Franta 10.7.2008 8:42

Re: Velebení gaunera

Naprosto souhlasím. Kriegel byl komunista, hovado, jako všichni komunisti, a celá ta slavná Národní fronta. A ty stupidity o Pražském jaru a socialismu s lidskou tváří jsou celé na blití. Dnes to kaýždý může vidět, jací to byli dementi, bez inteligence, ani se neuměli vyjadřovat, žvanili stále stejné fráze. Proto jsou ty domumentární filmy tak cenné, že každý může vidět, co to bylo za blbce. Především Dubček - nevzdělaný dement, s inteligencí na úrovni pomocné školy, agent Moskvy. A celé ty naivní představy o roce 1968 se projevují do dneška - komunisti jsou v parlamentu a ve všech dalších stranách. A celá Evropa to vidí, nám to ovšem nevadí. Blbý, co ???

Šnek 10.7.2008 8:44

Re: Re: Velebení gaunera

Jo pánové, vrána vráně oko nevyklove.

Ten Janouch mne zklamal.

Hrad 10.7.2008 9:02

Re: Re: Velebení gaunera

Nasaď si oči skleněné a dělej, že nevidíš, co vidíš, jako politik. Mylý Franto "celá Evropa", co to je?  Napřed si nakresli mapu Evropy a pojmenuj její hranice a významné okrajové body. Jen tak ,co ti dovolí tvá paměť(mentální mapa se to jmenuje) a pak ji porovnej se skutečnou mapou. Zjištěné rozdíly vyhodnoť. Dobré cvičení pro "týpky" tvého rozměru, kterým je všechno jasné. Z tvé dikce je vidět, že se nezalekneš svých "kvalit" a dál budeš plodit soudy, které se opírají o (slovo chabé je nevyjadřuje) o chabé premisy. Komunisty rodí sociální podhoubí. Lidé jako ty vznikají konzumací vepřového a hovězího. Pak se rozmožují předáváním zkušeností. Tvé ego zůstalo stagnovat na úrovni tříletého dítěte, když objevilo své já.

nezaujatý 11.7.2008 10:04

Re: Re: Re: Velebení gaunera

První komunista byl Kristus, usiloval o sociální spravedlnost a jak dopadl. 

Reálný kapitalismus vytváří nezaměstnané, chudé, bezdomovce a prostitutky.

Nevidtelná ruka trhu (spekulativní kapitál) DEVASTUJE I MEZILIDSKÉ VZTAHY.

dulcibelka 10.7.2008 9:18

Re: Velebení gaunera

R^

Mirek 10.7.2008 7:35

Komunista

Možná měl postoj, ale pořád to byl jen komunista. A o to jde. Pokud by ta rudá parta tady neudělala pod Got... převrat, nabyli by u moci a myjsme nemuseli mít Komunsmus a nežili bychom za ostnatými dráty 40 let a neprznili by nás soudruzi a ... vlastně co dodat. Dělat z něj hrdinu. No to je prostě bl.ost a ukázka zoufalství. On jen malinko odčinil to , čeho byl součástí a co budoval.

stransky 10.7.2008 8:00

Re: Komunista

Jo, milej pane,víte kulový. Na Masaryka také naléhali, aby se stal diktátorem a zrušil parlament. Naštěstí odmítl, ale v roce 1945 jsme už sami dobrovolně sovětizovali zemi. Co byste chtěl od človkě, který vyšel z chudých poměrů Haliče, zažil Velkou hospodářsku krizi a dvě světové války? Na lidi i události musíte pohlížet tehdejší optikou, abyste tomu porozuměl.

tich@dohoda 10.7.2008 7:10

opet podekovani autorovi za hezky clanek :-)

predpokladam, ze stejne jako vcera se zde do pana Kriegla budou navazet modre komunisticke hurwy a budou jej spinit. Poslouchejte vy spinave , tupe , bezcenne , kolaborantsko-praskacske modre komunisticke hurwy. Kdyby mel kazdy z vas alespon miliontinu odvahy pana Krieglla tak komunite /rudi/ v CSSR nebyli u moci 40 let. Byli jste to vy , vy kolaborantske zbabele praskacske swine kdo svou zbabelosti drzel komunisty u moci, kazde 4 roky jste jako poslusne stado sli k volbam a dali jim legitimitu k jejich lumparnam. Byli jste to vy a vasi zbabeli rodicove a prarodicove kdo jim horlive plnil socialisticke zavazky a poslusne nadsene maval a vyrvaval komunisticke hesla na maskaradach typu 1. Maj. Pan Kriegel byl cely zivot poctivy a statecny clovek, nenahrabal si jak je u politika beznym zvykem, zustal rovnym a poctivym chlapem cely zivot . Ovsem pro modre komunisty je vzorem zlodej, komunisticky kolaborant, oporunista a mocichtivy narcis. Je to pochopitelne je stejny jako oni, v dobach kdy se lamal chleba byl stejne zbabely jako oni, tomu vzdy mohou zavrit huby: "vsak nech na hlave, ty jsi taky drzel hubu a kolaboroval"  , nich wahr soudruzi /modri/  Cest :-)

dvd 10.7.2008 7:41

Asi Vám v té hysterické tirádě ušlo

že František Kriegl byl - alespoň ve vztahu k této zemi - něco jako žhář, který se na stará kolena stal hasičem. --Mimochodem, jeho postoje v první polovině let padesátých zachytil ve svých denících prof.Charvát. Žádná sláva.

BTW: a jak jste bojoval proti komančům Vy, tichá dohodo?

Karel 10.7.2008 7:53

Re: Asi Vám v té hysterické tirádě ušlo

Milý dvd, přeci si nemyslíte, že tichá dohoda čte či snad má povědomí kdo to byl prof. Charvát. Tichá dohoda je jen blbeček, který nahrazuje argumenty urážkami - bodejť by ne, když vysvětlení aktivit pana doktora Kriegla v letech 1945 - 1951 by ten jeho idylický obraz trochu narušilo.

whaler 10.7.2008 8:23

Re: Re: Asi Vám v té hysterické tirádě ušlo

Máte pravdu. Zapšklý debílek tich@dohoda si tady honí svoje ego.

Stenly 10.7.2008 8:20

Re: opet podekovani autorovi za hezky clanek :-)

Celý život byl statečný člověk? To jako díky jednomu nepodpisu? Kde byla jeho statečnost v 50 letech? Nesouhlasím s heroizováním těchto vysokých činitelů, nesouhlasím s tím, že se k moci po 89 vetřel i Dubček, který po 68 žebral o koryto (v 68 z něj lidi udělali hrdinu a on se pak podělal a sypal si popel na hlavu). Pozor všichni tito stateční si ani v 68 nepřipouštěli nějaké zásadní změny režimu, trochu popustit otěže ale pevně je držet.