3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

MIGRACE: Proč tolik islamistických vražd?

Pan L. David v jednom svém příspěvku na Neviditelném psovi vyslovil zajímavou myšlenku, že Alláh, božstvo všech islamistů, ovládá jejich mozky a může přepnout jejich nastavení z módu mír do módu válka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 26.7.2016 19:32

:)))))))))))))))))))))))))

J. Pražák 26.7.2016 15:48

Autor hodnotí pohnutky z pozice Evropana

Proto mu uniká jeden princip islámu, tedy rozdělení světa na Dar al Harb (Dům války), tedy části světa, kde islám nevládne a Dar al Islam, (dům islámu), tedy tam, kde už islám vládne a zavládne islámský mír.

H. Lukešová 26.7.2016 15:37

Re: Autor

Nechápu, jak vy nebo někdo jiný může obhajovat takový hnus, jako je islám. Po tom vše, co muslimáci páchají.

Š. Hašek 26.7.2016 15:27

Re: Autor

No, jest to jasné. Němka nejste, Váš příspěvek má racionálno naší domácí dozorčí na nádražních záchodcích.

My, čeští pepíci, tady alespoň rozvedeme věty, na které reagujeme. Dřív jsem aspoň bral v potaz Vaše německé věty, teď si dám majzla, nechci být v Hirschmühle za blbce.

S. Netzer 26.7.2016 15:05

Re: Autor

Najděte si jiného adresáta pro vaše bláboly, islamologu ochotníku.

To platí i pro toho anencefala nad vámi.

Š. Hašek 26.7.2016 14:47

Re: Jen tak na okraj:

Vy jste nepochopila obohacení naší společnosti, mluvila o tom kráska Jourová - ta z toho brusele.

Š. Hašek 26.7.2016 14:45

Re: Autor

Z toho lze vyvodit, že křesťan z Prahy, který dorazil v roce 1969 do Zürichu, pocítil "i svou nulu" ve vztahu k okolí. A začal makat! Svět se mu nebortí. A překulilo se to do kladných hodnot.

Muslim, jakmile pocítí "svou absolutní nulu" mezi křesťanskými psy - začne vraždit. Mnoho, ne všichni, nepochopí, jak jest to možné - být nulou mezi těmi psy!!!! Bortí se mu svět. A makat nezačne, až na výjimky. Skandovat BOJ!!!, jako v Hamburku - už deset let, večer. Znáte dnešní Hamburk??

Ale to všichni vědí - krom Vás a budovatelů bruselských. Mohla jste to zkrátit.

Když za lepším - můžete začít rozdávat, ze svého. A hlavně nepoučujte, že vrah z Nice "šel za demokracií"!

R. Langer 26.7.2016 14:42

Re: Pane Šejno,

Ano, a přesně tak pan Šejna pracuje s příspěvky. :-D

R. Langer 26.7.2016 14:39

Re: S tím hodnocením emigrace a vlastní neemigrace jste to

To napište vy, co podle vás očekává emigrující pasák koz ze Senegalu od EU, když vám na tom tak záleží. :-P

R. Langer 26.7.2016 14:38

Re: Smutnou nulou

Lepší veselá nula, než pomatený psychopat s vypatlaným mozkem. :-P

R. Langer 26.7.2016 14:35

Re: Autor

Jasně, slimáci evidentně utíkají za politickou, náboženskou a národnostní svobodou. A dávají to radostně najevo při každé příležitosti.

Už to nehul, pátá kolono! :-D

J. Chaloupka 26.7.2016 13:48

Tam si žádné emigranty nepustí. Dokonce ani ty

evropské doktory. Můžete tam pracovat léta, ale jakmile jdete do důchodu, tak se musíte vystěhovat tam, odkud jste přišel. Občanství můžete získat jen narozením. Jinak ne. To bychom měli aplikovat na muslimy.

Z. Rychlý 26.7.2016 13:39

Re: S tím hodnocením emigrace a vlastní neemigrace jste to

Tak proč TO "emigruje" a nezůstává doma jako vy ? Co očekává emigrující pasák koz ze Senegalu od EU ?

Dávat rovnítko mezi emigranty naše a jejich kočování je hloupé. Držte se toho rýsovacího prkna.

S. Netzer 26.7.2016 13:11

Autor

sice neprozradil, jak "si emigrant rychle pomůže", ale nelze se ubránit podezření, že má na mysli hmotné statky, viz "snadnější způsob získání peněz" a "emigraci za lepším", o kterých píše úvodem.

Zpravidla se "za horším" neemigruje. To "lepší" nejsou nutně materielní hodnoty, ale velmi často nehmotné hodnoty, jako svoboda politická, náboženská nebo národnostní.

Z toho lze vyvodit, že autor neemigroval proto, že "není příznivce emigrace" a že se nechtěl stát nulou, jak tvrdí. Zřejmě dal přednost zůstat nulou na rodné hroudě.

O. Zuckerová 26.7.2016 12:47

Jen tak na okraj:

Právě je na Novinkách zpráva, že dva pachatelé v Normandii zavraždili (podřezali) faráře při ranní mši. Jelikož vraždit "jen tak" není v mentalitě muslimů, jak pravíte, bude muset policie upřesnit, zda nešlo např. o opožděnou reakci hugenotských potomků, případně o atypické buddhisty, kteří byli v poslední době v péči psychiatrů. Nazdar!

V. Čermák 26.7.2016 12:27

Re: Dobrá tečka!

Frustrace z cizího nepřátelsjého prostředí existuje bez ohledu na to, jestli na ni má někdo právo, či nikooliv. Navíc z toho, kdo se třeba neúspěšně snažil a tudíž nemá "vypatlaný mozek" se nestane terorista. Srovnával jsem pocity, ne emigranty.

J. Vintr 26.7.2016 12:18

Slovo Islám tuším znamená

něco jako poslušnost nebo podřízení se. Muslimové jsou od malička čepování k poslušnosti, k dodržování pravidel, které jim někdo určil. Samostatné uvažování a konání je u nich nežádoucí. To s tou frustraci je víceméně pravda, i když by se dala zdůvodnit i trochu jinak. Jenže aby se takový frustrovaný muslim rozhodl vzít zbraň a jít jen tak zabíjet lidi, neodpovídá muslimské mentalitě. Proto jsem přesvědčen, že za stoupajícím počtem útoků na evropany stojí nějaký zájem úmysl. Odhaduji, že v současné době jde tomu někomu nebo těm, kteří to řídí, o vyvolání odvetné reakce proti muslimům. Něco takového pomůže zradikalizovat i ty muslimy, kteří chtějí jen nějak žít v Evropě a nestojí o konflikty. Jakmile se ale budou cítit ohroženi (a k tomu bude nepochybně stačit jakýkoliv fyzický útok na muslimy kdekoliv v Evropě), bude daleko snadnější přemluvit, aby se začali "bránit" ...

O. Zuckerová 26.7.2016 12:02

Dobrá tečka!

Hlavně ne "frustrace z cizího prostředí", které je až moc vstřícné. O frustraci může mluvit ten, kdo se MOC a MOC snažil bez výsledku. O čemž zde nemůže být řeč. Ostatně nelze na žádný způsob srovnávat individuální emigraci s agresivní tsunami milionových komunit.

K. Janyška 26.7.2016 11:05

Protože to je v Koránu.

Tečka... Dzp.

H. Lukešová 26.7.2016 10:59

Re: Proč tolik "islamistických vražd"?

Jak jsem psala panu Šejnovi, Židé byli nevinní, nepáchali teroristické útoky, neznásilňovali nežidovské ženy a děti, nepálili auta, nedemolovali ulice, atd.atd.

Kdežto náckové a jiní antisemité vraždili Židy na základě smýšlených lží a že se přikloníte k nacismu, abyste napadala Židy, vypovídá jen a jen o vás. Náckové a jiní antisemté lhali, kdežto vlastenci a kritici islamizace mají názory na základě pravdivých faktů. U vás v Německu nyní muslimáci řádí o sto šest, ale přiznat chybu, to je nemožné.

S. Netzer 26.7.2016 10:49

Re: Proč tolik "islamistických vražd"?

"Maminka byla s dětmi na poli a po cestě domů hovoří o Židech. Gertrude nechápe, proč byli Židé dříve pronásledováni a zabíjeni. Bratr Georg ale říká, že to bylo spravedlivé, vždyť páchali takové zločiny, dokonce vraždili nevinné děti. Maminka souhlasí a ukazuje dětem křížek v polích. Muž, který na něm visí, byl jedním z největších odpůrců Židů v dějinách, říká. Znal zkaženost a podlost Židů. Bičem je vyhnal z chrámu, kde dělali obchody. Říkal, že Židé pocházejí od ďábla a proto páchají zločin za zločinem. Zemřel proto, že znal Židy a pravdu o nich sděloval světu. Proto jej ukřižovali. Přitloukli ho hřebíky na nohou a na rukou a nechali ho vykrvácet. Pamatujte na to, že Židé jsou děti ďábla a vrahové."

Z dětské knihy Der Giftpilz, vydané nakladatelstvím Der Stürmer, ne nepodobné vašemu infantilnímu žvanění o muslimech, "sionistko". http://www.holocaust.cz/zdroje/dokumenty/antisemitismus/nacisticky-antisemitismus-a-rasismus/der-giftpilz---ucebnice-nacisticke-antisemitske-propagandy/co-rekl-kristus-o-zidech/

M. Šejna 26.7.2016 10:35

paní Lukešová

ale vždyť to píšu, že nepáchali teroristické útoky. Jenže jejich chování a zvyky byly evropskou a americkou většinovou populací vnímány silně negativně.

Zkuste si zjistit důvody, přoč Židy chorobně nenáviděli třeba Henry Ford nebo A.Hitler. A dodnes je ta nenávist zakořeněna třeba v Polsku.

V. Čermák 26.7.2016 10:24

Re: Smutná nula :)

Pane Pohle, souhlasím. Vyjímka potvrzuje pravidlo a smutnu nulou může být a taky je mnoho neemigrantů. Já znám ty případy jen z pohledu odtud, ale vy byste mohl ze svého pohledu to aspoň stručně okomentovat. Zajímalo by mě to.

H. Lukešová 26.7.2016 10:22

Re: paní Lukešová

Pane Šejno, ti Židé, které Evropané pronásledovali, byli naprosto nevinní, nepáchali teroristické útoky, nepřepadávali nežidovské ženy, neznásilňovali ženy a malé holčičky, to je ten podstatný rozdíl. Muslimáci už zabili přes 200 Evropanů jenom od ledna do července, dokonce to museli přiznat redaktoři v Událostí a komentářích.

V. Čermák 26.7.2016 10:17

Re: S tím hodnocením emigrace a vlastní neemigrace jste to

Já jsem napsal pouze to, že nejsem příznivcem emigrace a proč. Jako celkem schopný projektant jsem žádného schizofrenního lokaje dělat nemusel a taky nedělal. stavby nejsou politické. Vy máte názor odlišný a já vám ho neberu. A tou "svobodou" bych tak moc nešermoval. No mohl jste cestovat a mluvit nahlas, ale člověk většinu času necestuje a nekřičí, ale žije mezi těmi domácími. Samozřejmě, že vyjímka potvrzuje pravidlo.

A. Alda 26.7.2016 10:03

Na doplnění dobře poslouží

tento článek:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zoufaly-uprchlik-Nudim-se-tady-Je-tu-spousta-starych-lidi-446312

A. Alda 26.7.2016 10:01

Pane Šejno,

když ve slově láska změníte čtyři písmena a jedno vypustíte, dostanete pivo.

Z. Švrček 26.7.2016 9:53

To není v pořádku, taková "analýza"

Oni tady přicházejí s úkolem. My, nefanatici a neveřící těžko můžeme chápat jejich pohnutky. Ale jsou tady. Dobrovolně, či pod nátlakem. Alláh je prostřednictvím jejich víry vyslal. Jedny, aby terorem rozvrátili naši civilizaci, další, tu hlavní masu, aby jim k tomu poskytli prostředky a krytí, další, aby je duchovně vedli a ještě další, aby se připravili, zorganizovali potřebné a nakonec převzali vládu, zavedli jedinou víru a její právo. Zbývají ti, kteří nakonec podorobené převrátí na islám a nepoddajné vyženou, či vystřílí, ale to mohou provést ti první, až splní svůj primární úkol daný vírou a přežijí jej. Tak to vidím já. Ekonomický útěk za lepším zde není cílem, ale pomocným prostředkem ke slenění úkolu, věci víry. Srovnávat tak dnešní migranty s emigrací za dob socialismu je mimo mísu.

P. Lenc 26.7.2016 9:36

Re: Smutnou nulou

Napsal dvounulák.

I. Schlägel 26.7.2016 9:20

Re: Z měst nebo z venkova?

Proč neemigrují do Saudské Arábie?