21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

MIGRACE: Kdo fandí islamizaci Evropy

Mnozí inteligentní lidé si asi kladou otázku, jak je možné, že tolik rovněž inteligentních, vzdělaných lidí (u nás i ve světě) nechápe nebezpečí islamizace Evropy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 5.10.2017 10:55

Nepohodlná skupina obyvatel můžou být třeba kriminálníci

Naši předkové by je všechny pověsili, neb "mladý viselec k stáru nepokrade."

V. Braun 5.10.2017 10:54

Re: Dosaďme si

Vidět analogii označujete za intelektuální nesmělost pane Franci?

P. Vaňura 5.10.2017 10:53

Máte samozřejmě PRAVDU!

Zelení multi kulti degeneráti NEJSOU představiteli naší kultury, ale jejím Odpadem!

V. Braun 5.10.2017 10:52

Konečně slovo "chlapa"

Tak je to konečně venku a pan Černocký to řekl (téměř) na plnou hubu. Je třeba vystoupit z EU abuchom si mohli schválit a zavést své vlastní "Norimberské zákony" a zatočit s nepohodlnou skupinou obyvatel.

Jen mi to nepříjemně připomíná jinou dobu, kdy jsme pod kuratelou EU netrpěli a mohli si zcela nerušeně (například) zatočit s kulaky.

P. Vaňura 5.10.2017 10:50

Pokud by Židé podnikali teroristické útoky, nebo "jenom"

chtěli zakázat kříže ve školách, vepřové v jídelnách, vytvářeli no-gone zóny a jejich počet rostl geometrickou řadou, atd. atd., byla by Vaše analogie pravdivá.

J. Tachovský 5.10.2017 10:50

Re: Já bych ty dva odstavce shrnul.

To mate dost popletene. Zaklady euroatlanticke civilizace jsou antika, krestanstvi a osvicenstvi. Nic zeleneho, multikulti a gender zakladem nasi civilizace neni. To jsou jen marxisticke pokusy o znovuziskani vlivu a moci.

J. Tachovský 5.10.2017 10:47

Re: Islám je možné zakázat,

Samozrejme, stejne jako fasismus a komunismus. Ale na to nikdo nema koule.

J. Kulheim 5.10.2017 10:41

Těm ubužákům nejvíc škodí lidé jako vy, pane Rudolfe

Tito lidé přicházejí do Evropy většinou proto, aby se měli materiálně lépe, než ve své původní domovině. První generace uvědomovala, že tady mají lepší zabezpečení než ve své domovině. Jejich potomci, kteří jsou, podle místa narození např. Francouzi, si začnou uvědomovat, že jsou jiní než domorodci. Mají sice stejný občanský průkaz, stejná psaná práva, ale mají jiné náboženství, zvyky, tradice, kulturu a p. Nemají domov nikde. I když se ve Francii narodili, většina Francouzů je za Francouze nepovažuje. Stávají se z nich lidé druhého řádu.

Zůstávají stále jiní a stávají se z nich postupem času frustrovaní jedinci, kteří nenávidí vše odlišné. Takoví lidé jsou lehce zneužitelní lidmi, kteří jim ukážou na ty, kteří jsou příčinou jejich problémů. Nabídnou východiska a jednoduchá řešení. Atd.

Všechno je to velké nedorozumění, za které budeme všichni pykat. Největším viníkem jsou lidé joko vy a politici, kteří si mnohdy tyto nešťastníky netahali jenom proto, aby se stali jejími voliči. Každý člověk je originál a těžko ze všech uděláme altruisty stejné jako Matka Tereza. Češi jsou jiní jako Němci, Evropané jiní jako Arabové, Indové, atd. Na tom nic nezmění ani sociální inženýři v Bruselu, kteří nejsou schopni respektovat spontánní vývoj lidské společnosti.

P. Švejnoch 5.10.2017 10:39

Re: Dosaďme si

Pokud by to byla stejná "parta" jako v New Yorku, pak zcela určitě. V angličtině se takové situaci říká "Dog eats dog", neboli "Jedno zlo je decimováno jiným zlem".

A to, domnívám se, za oslavu stojí. :-)

J. Pražák 5.10.2017 10:36

Lesk zlata zatemňuje mozek i oči

Politici musí vědět o tom, jaké zlo je islámská ideologie. Jenže jsou asi hodně silně "motivováni". Je za tím hromada peněz.

I dnes u nás existuje řada §§, které islám umožňují ihned zakázat jako ideologii směřující k potlačení práv a svobod,....

Už před 40 lety Jean Raspail v románu Tábor svatých popsal invazi divochů do Evropy. Myslím, že Soros a Merkel tento román použili jako realizační příručku pro organizaci islámské invaze a genocidu původních Evropanů.

A. Alda 5.10.2017 10:23

Islám je možné zakázat,

aniž bychom k tomu museli měnit Ústavu.

I. Koreň 5.10.2017 10:22

Re: Jak víte, že většina lidí

Třeba hledají lepší perspektivu než léta života v nefungující zemi nebo v uprchlickém táboře?

Proč odcházely tisíce lidí z ČSSR do Ameriky, která je naší mentalitě vzdálená možná víc než Evropa Syřanům?

J. Kulheim 5.10.2017 10:20

Mírumilovná většina je irelevantní.

Je to pro mne asi složité.Já proti lidem, kteří praktikují jakékoliv náboženství ani proti nikomu nevěřícím , nic nemám. Nech si doma dělají na co jsou zvyklí a dodržují svoje tradice. Ať se přijdou do ČR podívat. I k nám na jižní Moravu. Pokud budou mít zájem můžou si dát burčák, pečené vepřové koleno. Když si dají něco jiného, tak je určitě nikdo nezavře a neuřeže jim hlavu.

Většina muslimů je mírumilovná. S tím nelze nesouhlasit. Odhaduje se, že mezi muslimy je pouze 15-20% radikálů. I kdyby jich byla polovina, tak je to 160 000 000. Komunistů bylo u nás pouze 10% a stačilo to, aby tady vládli 40 let. Ono totiž mírumilovná většina je irelevantní.

Američané jsou v Americe. Somálci nech jsou v Somálsku a pokud budou chtít žít v ČR, tak ať o to požádají. Doktor, který vystudoval v Somálsku zdarma, je potřebný víc v Somálsku než v ČR.

Máme tady svojich darebáků dost. Budeme muse stavět nové kriminály.

H. Lukešová 5.10.2017 10:17

Re: Z duše a přesně, howg

Holt termín neomarxismus se ustálil pro neolevičáky, nenávidějící vlastní bílou rasu, přející si islamizaci, nenávidějící klasickou rodinu...Zkrátka dnešní neomarxista se snaží zničit všechny hodnoty, na kterých kdysi Evropa stála.

R. Houška 5.10.2017 10:14

Re: Dosaďme si

No, nejspíš jste pilně studoval postupy jistého říšského ministra lidové osvěty, milence naší filmové hvězdy. Kdybyste si prosím pěkně přečetl korán, nemohl byste podobné blbosti pouštět do éteru, a věděl byste, že rozdíl mezi umírněným a radikálním muslimem je pouze ten, že ten umírněný ještě nesplnil jednu ze svých základních povinností, jak se zalíbit Bohu, aby mohl vstoupit do jeho rajské zahrady. Ten druhý už tuto povinnost splnil.

I. Koreň 5.10.2017 10:12

Re: Jak víte, že většina lidí

Čtěte i vysvětlivky překladatele, jsou nutné pro pochopení kontextu - pokud člověk nevystudoval arabistiku.

P. Lenc 5.10.2017 10:11

Re: Slet rasistů?!

Jen tak dál Timure Rudolfoviči,ten úsměv na tváři který dokážete vykouzlit v tento pošmourný den opravdu potěší.

J. Sedlář 5.10.2017 10:05

Re: Slet rasistů?!

Krása, já věděl že to bude souboj argumentů. Určitě ne slet rasistů, bo islám není rasa. Ani xenofobů, bo co umí ona ideologie lze vidět při pohledu do historie dávné i nedávné. O vzdělání můžeme dát řeč, ale na to bychom potřebovali nezávislého arbitra.

Máte li zájem vést věcnou diskuzi s předkládáním argumentů, můžeme začít.

I. Koreň 5.10.2017 10:01

Re: Dosaďme si

Tak si říkám, co by se stalo, kdyby nějaká parta naletěla letadlem do sídla EK. Čechů není miliarda, takže by do ulic nešly miliony, ale jak tak čtu reakce čtenářů NP, nějaká tisícovka by se nejspíš na oslavě sešla.

J. Fridrich 5.10.2017 9:50

Re: Souhlas s autorem článku. Integrace muslimů ? Ona

Dle starého dobrého moudra že " opakování je matkou moudrosti " je jistě lepší smysluplné věci opakovat, než vymýšlet nové VOLOVINY, jak je nyní moderní - a podle toho svět také vypadá...

Š. Hašek 5.10.2017 9:45

Re: Dosaďme si

Kolego Rudolfe,

já si pamatuji, že pojem "dosadit" v matematice znamená "dosadit z definičního oboru".

A islám a judaismus/křesťanství nebudou asi v jednom definičním oboru, znamená to tedy, že prostým dosazením čehokoliv do rovnice, podle Vás, Vám vyjdou nesmyslné půčoviny. Asi jste už zapomněl. Matematika dnes chybí - Šabatová a Marksová příkladem!!

Asi jako dosadit do guláše místo krkovičky vinnou révu (voboje sou potraviny, voboje je náboženství, jak jste naznačil).

Pravdou je, že podobné dosazování teď je velice módní v kruzích "pražských novovzdělanců". Taky se říká "hodinky, nebo holinky ..........".

R. Franc 5.10.2017 9:41

Re: Dosaďme si

Ne, neudělá to s Američany, ani s židy, rovněž tak nepsal o Vietnamcích, Rusech, černoších - Vy jste, pane Rudolfe, jak už jsem psal u jiného Vašeho příspěvku, skutečně intelektuálně nesmělý (a patrně i momentálně zaostalý).

Š. Hašek 5.10.2017 9:24

Souhlas.

Pouze poznámka o pojmu vzdělanosti:

Pokud se někdo "topí" v pojmech Ústava ČR, zákony republiky, státní občanství, sekulární stát, .............. . A nahrazuje to "rádoby myšlenkou" - že všichni (!!!) přece "vyznáváme současné moderní lidskoprávní hodnoty" - ten není vzdělaný. Možná za čas bude, zatím je v jeho hlavince hodně školení, příruček, sdílení názorů úzké party/charty, setřásá se to tam.

Junge Revolutionäre alte Hofräte. Čím dřív k přerodu dojde, tím lépe. U Šabatové asi nikdy.

V souladu s poznámkou: Je soudružka Šabatová vzdělaná??

P. Rudolf 5.10.2017 9:12

Re: Dosaďme si

Evidentně je to i na vás příliš složité, tak ještě jednou pro ty největší prosťáčky:

Muslimů je na světě skoro dvě miliardy. Autor je všechny označuje za teroristy, naše nepřátele a chce je odsud vyhnat a Islám zakázat. Udělá to taky s Američany?

R. Franc 5.10.2017 9:02

Re: Dosaďme si

Tedy pane Rudolfe, teď jste zabodoval. Tak Vy jste neslyšel nic o "krvechtivých" muslimech? Nevím, kde jste byl 11.září 2001, ale ve všech televizích (nehrálo se tenkrát ještě na politickou korektnost) byly nejméně týden záběry z muslimských zemí, kde miliony a miliony muslimů oslavovali smrt skoro 3000 nevěřících. Jestliže si ani tohle nepamatujetre, pak jsou Vaše příspěvky skutečně o hovnu. Kolik mrtvých potřebujete, abyste prohlédl?

J. Šimek 5.10.2017 8:39

Já bych ty dva odstavce shrnul.

Seznamovat mládež se základy euroatlantické civilizace je vymývání mozků a bílé Čechy + vata, aby to nebylo tak zřetelně rasistické.

S. Netzer 5.10.2017 8:39

Re: Souhlas s autorem článku. Integrace muslimů ? Ona

Tapetář opět v akci.

P. Rudolf 5.10.2017 8:28

Re: Dosaďme si

Máte samozřejmě pravdu, také jsem to o nich neslyšel, stejně tak, jak jsem to neslyšel o muslimech. To, že pár hovad mezi nimi něco takového dělá, je daleké od toho napsat, že to dělají muslimové.

Mohl bych taky po mnoha událostech v USA napsat, že Američané jsou sprostí, brutální vrazi, kteří chtějí jen zabíjet nevinné lidi včetně dětí. Ale já to pochopitelně nenapíšu, neb by to byla zhovadilost a velmi neslušná urážka Amíků.

Není to na vás přece jenom trochu složité.

M. Petrilak 5.10.2017 8:17

Re: Dosaďme si

Spíš co nám tu předkládáte Vy? Pane Rudolfe, co jste vlastně za člověka? Vždy oponujete nezvratitelným faktům a předkládáte pokroucené myšlenkové konstrukce jen abyste dokázal, že máte pravdu. Takže jestliže je podle Vás autor článku příkladný exemplář nácka a rasisty, Vy jste příkladný exemplář umíněného hlupáka, který jde vždycky proti zdravému rozumu.

P. Švejnoch 5.10.2017 8:13

Re: Skutečně?

Tak to zkusme:

"... tam, kde narůstá koncentrace judaismus vyznávajících přistěhovalců, narůstá terorismus. ... . Otevřeme naši zemi dokořán judaistické invazi? Během pár let tady máme „no go zóny“, volání po právu šaríja, politický judaismus a teror obecně..."

Ne, myslím, že Vaše dosazování nefunguje, pane Rudolfe...

Z čehož vyplývá, že jste vedle jak ta jedle - tak, jak je u Vás již takovou hezkou tradicí. :-)