29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

MÉDIA: To je úroveň!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
prokop 21.4.2006 23:58

Překročte svůj stín, pane Žantovský

V seriózních novinách či časopisech by se skutečně neměl objevit apriorní odsudek. Ale psaní pana Žantovského porušuje tatáž nejprostší pravidla solidní žurnalistiky. Podsouvání emotivně zabarvených nesmyslů oponentům je ubožáctví.

A když už rozhořčeně píšete, že paní Bobošíková je od krize v ČT nepřítelem novinářů (ba dokonce jeho symbolem - sic!), stálo by za to zamyslet se, proč tomu tak asi je. I ten, kdo nepodporoval stávkující redaktory, si musel připadat při sledování jejích zpráv jako za bolševických časů. Reportáž o ve skutečnosti zhruba osmdesátitisícové demonstraci na podporu stávkujících natočená o den později a zachycující hlouček posluchačů jakéhosi koncertu hovoří za vše.

Bubik 21.4.2006 22:48

to je fantastický, jak se dá vyrobit nenávistný článek o ničem

a na základě ničeho. Pan Žantovský prostě jen nemusí pana Balšínka a jeho týdeník.

Jiní zas nemusí pana Žantovského.:-D

G. Pašek 21.4.2006 21:29

Bobo starosti o hrobech českých králů, olomoucké syrečky, karlovarské oplatky . . .

Co takhle zajít se kouknout co trhovci v ČR prodávají . . . . poslední švindl?  Za 100 miliónů škrpálů ADIDAS z Vietnamu padělků objeveno ve skladišti . . . . ať o tom napíše Bobo něco.

herdekbabka 21.4.2006 19:28

mno, říká se jaký pán takový krám - nebo opačně - v každém případě - si knihu přečtu, protože historie mne poučila, že nejvíc kritizované knihy -- byly ty nejlepší.

Akorát Týdem padá dolů kosmickou rychlostí -

jepice 21.4.2006 17:33

Re: Média jsou pouze DOKONALÝM NÁSTROJEM LŽI a PODVODNÉ MANIPULACE.

Přátelé andělé, kam se na vás hrabou hrubovibrační média Bobo  a Žantovský, ani Štěpánek by jim nepomohl, aby vás zastínili. Zejména Petice za zrušení strašidel mě uchvátila. :-D:-D:-D

jepice 21.4.2006 17:28

Re: Současné aktivity paní Bobošíkové

No vidíte, já to s tou dámou mám přesně naopak. Nebyla mi nijak zvlášť sympatická, ale ani mi nějak moc nevadila. Zato po té televizní smršti mi byla tak protivná, že jsem její moderování nedokázala poslouchat ani minutu. V čem se s vámi asi shodnu, je očekávání, že od té doby nezměnila svůj náhled na věc. Takže k její knize mám podobný postoj jako  glosátor v Týdnu.

www.andele-svetla.cz 21.4.2006 16:17

Média jsou pouze DOKONALÝM NÁSTROJEM LŽI a PODVODNÉ MANIPULACE.

Média jsou pouze DOKONALÝM NÁSTROJEM LŽI a PODVODNÉ MANIPULACE. Doufám, že už loutkolidé dálkově ovládaní vlnami z Temných světů přijdou na svůj nedobrý stav, probudí se, a začnou NA SOBĚ pracovat OTEVÍRÁNÍM DUCHOVNÍHO SRDCE. Pak nebudou už tyto ovládací hrubovibrační média z pekel, ale štestí, radost, láska a kvalitní život v NEBI.Více na našem webu(místo jména)-v MENU-ovládací programy

tony 21.4.2006 12:32

melodie

Znovu.

Jste ten podrazák, kvůli němuž jsem přestal kdysi číst normalizovanou Melodii?

kuneš 21.4.2006 12:12

Autore,

přečti si nějaké starší kritiky a pouč se z historie. To, co cituješ, je normální satirický šleh, za který by se nestyděl ani Šalda. Říkat tomu "plivanec" nebo dokonce "názorový rasismus" je až trapně diletantské.

gerontusinza 21.4.2006 11:44

Pane PEGASi, proč se cítíte dotčen?Re: Re: Re: "...ona si prostě dělá své vlastní PR, a snaží se imponovat starším a méně vzdělaným lidem z venkova...."

To vám pan Ladislav tak imponuje? Zbytečně. Paní Bobošíková je proti němu geniální. Je to chytrá holka ale má (bohužel) hokynářské manýry. Škoda. Zbytečně.

gerontusinza 21.4.2006 11:34

Že byste byl také špatný novinář?? U rčitě ANO. Re: Re: Re: Bobo-bobo-bobo-bobošíková...

robertson 21.4.2006 11:19

Re: Re: tu knihu

Ja si ale myslim, ze ani Zantovsky necetl pozorne - to ze ten redaktor nepujde na krest te knihy prece neznamena, ze ji nebude cist!? Mozna je v tom hlubsi zamer, nenechat se pred cetbou ovlivnit autorkou, ktera pravdepodobne nebude mlcet ani na krtu te knihy ;)

Procházka 21.4.2006 11:09

Současné aktivity paní Bobošíkové

mi nijak zvlášť nesedí, ale za její činnost v době "televizní krize" si jí velice vážím a vážit budu. Stále více se ukazuje, že tehdy stála na správné straně. Je to vidět i ze současného chování těch, kteří tehdy stáli na opačné straně než Bobošíková. Méně otrlí se stydí a už se k tomu odmítají vyjadřovat, otrlejší dokončují v plíživou privatizaci ČT.

Pokud v knize popisuje období "televizní krize", jsem na ni velice zvědav a rád si ji přečtu.

Pedro 21.4.2006 11:03

Bez ohledu na meritum věci se pan Žantovský dopustil logického skoku.

Značka -jks- si přece nenechá ujít četbu knihy, nýbrž její křest. Věřím, že to informovanosti značky -jks- skutečně nijak neublíží, bez ohledu na to, kdo kolik bude na křtu mluvit.

pamětník 21.4.2006 10:51

chudinka svazačka europoskokyně

Svazáček Žanťáček chrání Svazačku Bobinu. Za každýho i zku.venýho režimu u kultůry a kázat chytristiky lidu. My vám na ně dost z vysoká místo Bobo bubu se.em.

Bobina je hádavá piszda před přechodem. Chudák Bobošík. Ta saň vždycky začne na odpůrce rychle mluvit a ječet, takže je slyšet jen ona. Když dostane tečku mezi oči, tak snad se dá nad ná vyhrát. Potřebuje zmlátit dvoumetrovým negrem. + to další.

valec 21.4.2006 10:25

Re: Re: tu knihu

omlouvam se, v necem mate pravdu - neni dobre dopredu zabijet autora, nevime-li co v te knize bude. v tom ma P.Z. samozrejme pravdu. ale to je trivialni pravda - myslet si, ze po tom vsem, co uz stihla opublikovat a zmediovat J.B., ted by KONECNE mohlo prijit neco kvalitniho, je pro mne ztratou casu ... podobne az ohlasi vydani sve knihy treba takovy Sladek, ma intuice mi napovi uz predem, ac - uznavam - to vlastne neni korektni.

Dr.Sid 21.4.2006 10:11

A neni to jedno ?

Kdyz se v mastali uprdne kun, taky se o tom nepise .. ;-)

HUSTOLES 21.4.2006 9:49

A není to, náhodou, tak,

že když někdo napíše (vysloví atp.) 99 blábolů, tak já už ten stý prostě  číst nemusím a přesto tuším o co půjde? Já to dnes, bohužel, porušil v případě Vašeho článku a jen se mi to potvrdilo.  To co chcete tímto článkem říci, prostě není pravda i kdybyste si upsal péro. Aktivisto.

Náhodný 21.4.2006 9:46

úroveň ?

Bobona, ta svazácká ničeho se neštítící karieristka...fuj. Jako by i monitor zapáchal při zobrazení toho jména... A pane Žantovský "To je ovšem také úroveň české žurnalistiky", mrkněte se někdy do starších ročníků Melodie, to je úroveň, že ? Hezky jste nám tehdy  předvedl, jak to má vypadat !

Ledva 21.4.2006 8:54

Re: Re: Bobo-bobo-bobo-bobošíková...

Přece nemůžete na dobrém novináři chtít, aby doopravdy četl tu příšernou slátaninu!

Martin 21.4.2006 8:51

No já viděl tu knížku za výlohou u Fischera,

a hned jsem dostal kopřivku ....

glox 21.4.2006 8:41

vtipné

Zkratce -jks- se povedla vtipná poznámka a děkuji Žantroubovi, že mi díky jemu neunikla.;-D

Mablung 21.4.2006 8:12

Re: Bobo-bobo-bobo-bobošíková...

Nepochopil jste.

Špatný novinář něco zbuzeruje a pak si to přečte.

Dobrý novínář si nejdříve něco přečte a pak to zbuzeruje ;-)

Aleš 21.4.2006 7:00

to sedí

ale přece pane Žantovský víte, že je to u nás stále obvyklé. Články různých autorů jsou odsuzovány jen proto, že je napsal ten či onen, stejně tak tomu je řadu let v politice.

Jo věcnost a méně předsudků, ale jak na to. Vítám Vaši kapičku, máte pravdu, i když paní Bobošíkovou rozhodně nemusím.

Pegas 21.4.2006 4:33

Re: Re: "...ona si prostě dělá své vlastní PR, a snaží se imponovat starším a méně vzdělaným lidem z venkova...."

Jsem starší, méně vzdělaný človběk z vesnice, ale paní Bobošíková mi neinponuje.Ponámku v Týdnu jsem četl a docela jsem se zasmál. Promiňte!

Ladislav N. 21.4.2006 3:58

Re: "...ona si prostě dělá své vlastní PR, a snaží se imponovat starším a méně vzdělaným lidem z venkova...."

Přesně vystižená podstata "politické" existence Jany Bobošíkové... R^

Ladislav N. 21.4.2006 3:55

Bobo-bobo-bobo-bobošíková...

Bobošíkovou znám z TV obrazovek i její "literárně-politické" tvorby (i zde na NP) dostatečně dobře na to, abych věděl, že tahle ambiciózní osoba hledající si dobře placené místo za co nejméně vložené námahy již občanům nemá co říct. Nedivím se tedy, že neupoutá ani pozornost serióznějších médií a novinářů (kam autora článku samozřejmě nepočítám).

"Svazačka", která si hledá koryto a je ochotna se pro úspěch spojit s kdejakým gaunerem.

Za víc slov už to nestojí....

Haf 21.4.2006 2:06

Vo čom je ten článek

sem pochopil tak, jako vo slepici a vo tom, co za ní vostává. To rozteklý většina nechce a to kulatý jen někdo. Aspoň já to tak beru a vod husy už ani rozteklý, ani kulatý. Je to jako vod labutě a ty sou teďka out. Teda ze začátku sem čet profesora taky, ale dyž vlez Zemanoj do náruče, tak ho nemusím a ani nečtu. Kdyby ji měl zlatou. Já na horký kamna jednou šáh a vopravdu sem se spálil. Už nešáhnu. Haf

hornet 21.4.2006 1:20

Re: tu knihu

Vy jste ale necetl pozorne - Zantovsky neobhajuje knihu ani Bobosikovou, stve ho, ze anonymni prispevatel do tydeniku napise apriorni odsudek knihy, aniz ji cetl - jen kvuli tomu, ze ji napsala jemu nesympaticka osoba. Zrejme se priste zachovam podobne, az uvidim nick "valec". Jeho komentar preskocim, protoze si budu jist, ze autor pise jen na zaklade antipatie vuci autorovi a ctenim jeho clanku se neobtezuje. Pritom cist umi, aspon natolik, aby precetl jmeno autora.  

valec 21.4.2006 0:37

a propos:

server Ceska media je zumpa, septik, kanalizace s uzavrenym okruhem.