14.6.2024 | Svátek má Roland


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J.B.Marconi 13.8.2008 6:44

Česká TELE-vize

V ČT vládne žvanírna. Stačí občas  očima sledovat třeba stávající přenosy z O.H. Jak hlasatel nadbytečně žvaní a žvaní do sportovního dění. V ČT už dávno neplatí NEKECAT - UKÁZAT. Dokonce jsou  tito rušiví žvanilové prezentování fotkami na obrazovce asi aby slepý divák věděl kdo mu překládá obraz do češtiny. Při soutěži střelců a naději na druhé zlato do bylo tak rušivé, že jsem už musel dokonce vypmout zvuk. Vážení hlasatelé - méně keců je více kvality v přenosu a dívejte se na obrazovku možná budete více v obraze co vidí divák.

muk 13.8.2008 6:03

Re: Re: Ano,

Ha, ha, Bohata tady fňuká jako chuďas :-D

Kubista 13.8.2008 5:13

Re: Re: pane Vlku, už mne to nebaví,

Musím se připojit...pana Vlka jsem četl rád, ale obávám se, že začíná být hysteričtější, než ono kritizované zpravodajství. Tolik vykřičníků a rozhořčených zvolání jsem snad ještě v žádném článku neviděl.

Jenda 13.8.2008 4:51

Re: Máte naprostou pravdu.

R^

Petr Vileta, balík z Plzně :-) 13.8.2008 3:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, ČT je postkomunistická a Drtinová je trapná

Mole, nepovazuji se za uplne nepohybliveho, ale kdyz vezu autem napriklad kufr s naradim na opravu pocitacu, ktery je cca 25kg tezky, tak se vzdy pokousim zastavit tak do 50m od sidla zakaznika. Stejne me vetsinou ceka jeste nejaka ta chodba, schody atd. Vlakem sice temer nejezdim, ale kdyz uz jedu a mam 20-30kg tezky kufr, tak chci vystoupit z mestske dopravy, ujit tak do 50m a byt na nadrazi. Stejne me jeste ceka nejakych par desitek dalsich metru v jeho labyrintu.

mol 13.8.2008 2:24

Re: Re: Re: Re: Re: Ano, ČT je postkomunistická a Drtinová je trapná

a) ano, srovnejte, nové stanice v okrajových sídlištích Prahy mají logicky vytíženost nižší než stanice v centru (Muzeum, Můstek, Florenc) nebo třeba Dejvická, čili je prakticky jedno, kolik stanic daná linka má, protože lidé cestují i tam kam metro nejede

b) neujít 500 m je prakticky absolutní nepohyblivost; jinak já bych ty tramvaje klidně do Šervůdu klidně zaved :-)

c) centrum není bod, centrum je oblast a patří-li do něj MN, pak do něj bezpečně patří i vedle stojící HN

Finrod Felagund 13.8.2008 1:50

Re: Re: Re: Re: Ano, ČT je postkomunistická a Drtinová je trapná

ad a) jenže je větší pravděpodobnost, že pojedete jinam, než na céčko (srovnejte si, kolik stanic jak vytížených je kde), než že na céčku zůstanete a hlavně - nikdo nehovoří o situaci, kdy by veškerá doprava měla přijíždět na Masaryčku, čili nápor jen z hlavního céčko zvládá. Kdyby byl na jedné trase (už tak dost přetížené) nápor ze dvou velkých nádraží, metro by to nezvládalo.

ad b) pro mě ani pro Vás ne, pro staré lidi či handicapované ano, a pokud vím, i oni jsou občany co platí daně. Nebo se pletu?

ad c) Staroměstské náměstí je jednou centrum města, s tím se smiřte. Hovoříme-li o přístupnosti centra, centrovatější centrum než je toto v Praze opravdu není.

Finrod Felagund 13.8.2008 1:47

Re: Re: Re: Když tak mluvíme o naprostém blbci.....

Že nádraží padá je důvodem k jeho rekonstrukci, nikoliv likvidaci. Neuniklo mi vlastnictví nádraží a ostatně to jsem psal panu Langmajerovi už včera zde: http://www.lidovky.cz/odpovedi.asp?t=LANGMAJER3&akce=otazky - a pokud jste si všiml, to, oč mi jde, není realizovatelnost či nerealizovatelnost zrušení nádraží, ale fakt, že 1) radní se chovají v Praze často jako mafie (zejm. na Praze 5), 2) pan Vlk se rád staví do pozice "bijce těch všech bojujících za lepší svět", přičemž své jedovaté sliny neplive pouze na potrhlé aktivisty, ale na každého, kdo se snaží něco pro své okolí udělat.

Ad chování se slušně - mám ve zvyku se chovat slušně ke všem, kteří mi takové chování opětují.

mol 13.8.2008 1:43

Re: Re: Re: Ano, ČT je postkomunistická a Drtinová je trapná

a) a když pojedu někam na céčko z HN, tak zase úplně vynechám béčko

b) 500 m není problém ujít i se zavazadly

c) dtto, nemluvě o tom, že nechápu, proč by někdo kromě turistů lezl na Staromák (to už spíš na Václavák a tam je to blíž z HN)

Šumavák 13.8.2008 1:40

Re: Re: Když tak mluvíme o naprostém blbci.....

myslím, že by se tu našel jeden, MBA, co se o nádraží vyjadřuje až příliš (mnohem více než. p. Vlk) a navíc velmi, velmi emotivně, navíc označujíce příznivce likvidace nádraží za kdo ví co a za blbce...

Navíc má trochu problémy s větnou stavbou a slovem navíc......

Neuniklo Vám, že už to padá, že ne?

Neuniklo Vám, že ČD a Správa železniční dopravní cesty prohlásily, že na koleje a jejich využití si nedají  sáhnout? Zabýval jste se tím ,komu tam co patří a o čem může kdo rozhodnout?

Psal jste něco o tom, co je každému myslícímu člověku jasné. Tak zkuste chvíli myslet a chovat se slušně!

Finrod Felagund 13.8.2008 1:22

Re: Když tak mluvíme o naprostém blbci.....

Ehm, jistě, je o ČT. Nicméně vadí mi, jak se soudruh Vlk vždy s radostí zastane nějakého gaunera jen proto, aby se zastal gaunera (a aby nakrkl tzv. "slušné spravedlivé lidi"). Všimněte si, že na to, že to o nádraží podle Vás není, se o něm vyjadřuje až příliš a navíc velmi, velmi emotivně, navíc označujíce odpůrce likvidace nádraží za kdo ví co.

Finrod Felagund 13.8.2008 1:20

Re: Re: Ano, ČT je postkomunistická a Drtinová je trapná

Vážený pane, naučte se logiku. Přijíždím vlakem do Prahy a chci jet na stanici metra Anděl či Dejvická. Jedu-li na Masaryčku, nastoupím do stanice náměstí Republiky a metro C tedy úplně vynechám. To platí pro cestující do (v současné době) 35 stanic pražského metra. Oproti tomu ti, kteří musejí využít metro C i když přijíždějí na Masaryčku, směřují maximálně do 18 stanic. Zatímco svedete-li vše na hlavní nádraží, nezbude jiná možnost, než sednout do metra C vždycky, ať jedete na libovolnou stanici pražského metra. Za druhé mi nesoudruhujte, já jsem na rozdíl od některých nebyl členem žádné komunistické organizace. Co se týče tramvaje - zkuste se na ni táhnout se zavazadly. Překvapivě cestující vlakem mívají zavazadla, asi to pro Vás bude novinkou. Další věc - podle Google Maps je to z Masarykova nádraží na Staroměstské náměstí (centrum Prahy) 0,9 km. Z hlavního nádraží je to 1,4 km, tedy více než o polovinu dále. Máte nějaký další chytrý argument v záloze?

Šumavák 13.8.2008 1:15

Re: Re: Přesně, pane Vlku

a když se lidi naserou, mají "komentátoři" úspěšný příspěvek a půl roku co probírat.....

Šumavák 13.8.2008 1:12

Když tak mluvíme o naprostém blbci.....

napadlo Vás alespoň na chvilku, že ten článek vůbec není o nádraží?

co Vás na té politologii učí.....???

mol 13.8.2008 1:11

Re: Ano, ČT je postkomunistická a Drtinová je trapná

Tahle argumentace, že MN je ve středu města, zatímco HN je za devatero horami a devatero řekami někde na pokraji, ač jsou ve skutečnosti vzdálena od sebe pár set metrů, mě nikdy nepřestane fascinovat, soudruhu Felagunde... Stejně nachápu, proč všichni tak toužej jet zrovna do centra? Co tam, proboha? A ano, na tramvaj to není 50 m, ale 500, to je neštěstí, radši jezděte autem, když to neujdete... Vaší teorii o zaměnitelnosti béčka a céčka jsem nepobral už vůbec, když potřebuju jet někam, kam jede céčko, těžko mohu jet béčkem a naopak...

Jirka 13.8.2008 1:09

Re: Přesně, pane Vlku

Ona si totiž myslí,že klást tisíckrát stejnou blbou otázku je asertivní.;-P

Finrod Felagund 13.8.2008 0:55

Re: Máte naprostou pravdu.

Jistě, s tím se dá souhlasit. ČT je komunistický moloch, který akorát stojí hodně peněz. Nicméně to snad každý myslící člověk vidí...

Finrod Felagund 13.8.2008 0:53

Re: pane Vlku, už mne to nebaví,

Pán má rád líbivá hesla a nadávání na všechno ve stylu Švejka? Inu, proti gustu žádný dišputát...

conqueror 13.8.2008 0:53

Drtinová...

Mě by zajímalo znát chlapa který by s ní vydržel...U mě doma by byla dávno propuštěna na trvalou neplacenou dovolenou.

Vlaod 13.8.2008 0:50

pane Vlku, už mne to nebaví,

říkat Vám po každém Vašem článku "děkuji". Jenomže ty Vaše komentáře mi vždy sednou, až příliš na běžný vztah autora a čtenáře. Tak Vám alespoň zkritizuji ty úvozovky použité v článku - vpředu i vzadu umístěné dole, to nemá být. Jo, a co jsem to ještě chtěl - děkuji za další brilantní článek.   

Finrod Felagund 13.8.2008 0:50

Ano, ČT je postkomunistická a Drtinová je trapná

jenže s tou Masaryčkou jste, soudruhu Vlku, pěkně vedle. Hovoříte o odbornících - nejsem inženýr, ale o železnici se zajímám už dlouhé roky poměrně intenzivně a mohu Vám říct, že melete kraviny. Masarykovo nádraží, v rekonstruované podobě, má samozřejmě obrovský smysl. V rámci systému S (o němž jste nejspíš nikdy neslyšel) se s ním počítá coby s hlavním bodem této dopravy, mj. ze dvou důvodů: 1) Hlavní nádraží, nebude-li mít podzemní patro (kdo ho zaplatí a kam se vejde vedle metra a do budoucna magistrály?), není schopné spoje z tratí 011, resp. 091 pojmout; z tratě 120 se na Hlavní nádraží ani nemáte šanci dostat. Odřízneme kvůli tomu provoz nových jednotek City Elefant na Kolín, Kralupy či motorových vlaků na Kladno? Dále si uvědomte další věc - metro C má ve špičce nejnižší možný interval, a sice minutu a nějaké drobné. Přesto je každá souprava mezi sedmou a osmou ráno narvaná k prasknutí. Kam dáte ty lidi, kteří místo do céčka sednou do béčka? Předpokládám, že stejně jako pražští radní se na to jednoduše vykašlete a řešit to nebudete. MHD je jen pro socky, že jo. Další věc je, že aby bylo možné zapojit Masarykovo nádraží do systému Esko, z cca osmimilardového rozpočtu na Nové spojení byla cca miliarda proinvestována na to, aby bylo Masarykovo nádraží napojeno nejen na trať 011, ale hlavně 231, což dosud není možné vůbec. Tím, že zrušíte Masaryčku, jednoduše vyhodíte miliardu z kapes daňových poplatníků oknem. Další fakt je, že Hlavní nádraží je stranou centra města a není vůbec obslouženo tramvajemi (ta zastávka na druhé straně Sherwoodu fakt není dopravní obslužnost nádraží). Nemluvě o tom, že s Masarykovým nádražím se počítá jako s terminálem pro rychlodráhu na letiště & Kladno. Nemám nic proti zbourání těch bud v ulici Na Florenci a výstavbě bytů. Ale rušit nádraží úplně je nápad hodný buď naprostého blbce, nebo úplatného člověka.

Bohata 13.8.2008 0:48

Re: Ano,

Hloupému Janečkovi se točí zeměkoule opačně a nes/ere ho to.Lidi už neví kam se tocí ,protože je jedem titul kdy se točí správně.Č T není televize ,ale obrázkové rádio,kde se k různým obrázkům říká co se chce.Myslím si ,že by to nikoho nenas/íralo,kdyby těm hordám lidí rozlezlých po zeměkouli na dobrých bidlech nemusel platit 145korun měsíčně .To mě opravdu . . . . .

Nika 13.8.2008 0:36

Přesně, pane Vlku

To byly moje pocity z Drtinové, když trpělivě a rozumně odpovídajícímu architektu asi po čtvrté kladla otázku: A to tam zase bude obchodní centrum ? Asi nahluchlá...

mpscz 13.8.2008 0:34

Máte naprostou pravdu.

Tenhle skanzen socialismu řízený občas nějakým tím pozapomenutým agentem STB nebo bývalým členem LM měl být už dávno zprivatizován. Ať si klidně ty "objektivní" reportéřiny vysílají dál, ale za své.

Vlasta.on 13.8.2008 0:29

Ano,

zase dobrý. ;-D;-D;-D A přitom k pláči.;-(;-)