4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pipin 29.9.2006 17:00

Uvidíme co bude

Vy všichni rozumbradové, počkejte si až jak to dopadne, to co tu předvádíte je bohapusté tlachání...

DJing cheb pako 28.9.2006 20:29

Respekt respektuji

a pokladal jsem ho za kvalitni periodikum. Kvalitni neznamena, ze souhlasim se vsemi clanky, ale celkovemu zamereni (tolik kritizovanemu) jsem vcelku hovel.

Se soudem jaky je novy Respekt pod Bakalou, pockam az nejaky bude ;-P.

J.G. Pašek 28.9.2006 19:30

Autore, děkuji za článek a informace . . . .

Konečně jsem se dovtípil o co jde a proč ty domýšlivé primadony s ohrnutým nosem odešly . . . .

Rudé BBC někomu chybí? To je na tom české zpravodajství, noviny-TV-radio,  tak špatně, že jim nikdo nevěří a potřebují cizí?

doxtan 28.9.2006 19:39

Re: Autore, děkuji za článek a informace . . . .

ano, jsou na tom opravdu tak špatně. Alespoň ty tištěné a vysílané, na internetu lze občas něco najít.

zcr 28.9.2006 19:09

Milej pane Zantovskej,

nechte si ty reci o ceske sekci BBC. Mne nahodou dost chybi, coz by se o Vasich clancich rozhodne napsat nedalo.

richard 28.9.2006 15:26

Takže z Repektu,

ve kterém alespoň občas vycházely dobré články se stane další bezbarvý multikulty politkorektní blábol typu Reflexu....je zajímavé, jaké noviny zanikají (např. Český Deník...)

jasan 28.9.2006 15:31

Re: Takže z Repektu,

reseni je snadne - kdo o nej stoji, at si ho zaplati.

kodl 28.9.2006 11:12

Žantovského bláboly

Smutné čtení od našeho starého známého mediálního blábolisty. Žantovský je bezpáteřný vyprázdněný mediální žvanil, dokazuje to opět tímto článkem. Podobně jako tleskal, když zlikvidovali jedinou seriózní rozhlasovou stanici (BBC) tleská teď "změně" Respektu. Nemohu se zbavit dojmu, že to je i mimo jiné proto, že i v Respektu moc dobře znají jeho oportunní minulost (viz jeho kariéra v předzvratkové Melodii).

Čermák bohužel není podle mého názoru člověk, za kterým je viditelná a důvěryhodná stopa novináře a tím pádem ani důvěryhodnost pro změny k lepšímu.

Zaplať Pán Bůh za Respekt a jeho právě netuctový přístup ke komentování a rozboru nejen politické situace. Jestli z něj chtějí udělat další obrázkový časopis tak je to jeho pohřeb.

Vladimir 28.9.2006 14:51

Re: Žantovského bláboly

Pravdepodobne nechtene jste uderil hrebicek na hlavicku a to hned nekolikrat :

"zlikvidovali jedinou seriozni" BBC - kdo ? satan ODS ? "voni" ? ???

"zaplat pan buh za Respekt" - uz ani Schwarzenberg, ani panbuh to nezaplati, tak si nekdo koupil hezky znejici jmeno periodika.

Tak co byste s tim chtel delat ? Co byste treba zdanil, aby se ta prava nezavisla zurnalistika mohla dale delat ? Cigarety ? Benzin ? Alkohol ?

kodl 28.9.2006 16:18

Re: Re: Žantovského bláboly

BBC dle mého zlividoval ingnorantský přístup mediální rady beze snahy věc řešit. Když si informace nastudujete, snad to pochopíte také tak.

Nechci státní noviny. Budu rád, pokud pochopíte, že co největší názorová paleta na mediálním trhu je v zájmu nás všech, Vás nevyjímaje. Držím Vám palce. Já osobně přispívám k udržení tohoto periodika tím, že si ho kupuji. Jen lituji, že je nás málo a mrzí mne, že žiju ve společnosti, kde většina nečte nic a když, tak plátky tipu Aha a podobně. Naštěstí nejsou v mém bezprostředním okolí a tak to nevidím tak černě.

Marian 28.9.2006 11:09

Repsekt,

tak jak jsem jej  znal, mi  bude  nesmírně  chybět. Bez  Vašich  článků, pane  Žantovský,  bych se obešel mnohem raději. To mi  věřte.

čtenář 28.9.2006 9:52

Respekt potopil

už redaktor Holub tím, že z něj udělal stranické noviny dnes zanikající US. Dnes už jen sdílí její osud.

Mejla 28.9.2006 9:29

Respekt dojel na svoji orientaci-neorientaci. Dobré články se tam pravidelně střídaly

s levičáckým blábolením, oslavou Cikánů a sudetských Němců, takže lidé pravicového smýšlení jako já si jej sice občas koupili, ale nikdy nepředplatili. Kdyby se Respekt profiloval jako skutečně seriózní týdeník, stabilizoval by si zákaznickou základnu a mohl existovat. Některá čísla se však opravdu nedala číst.

Ladislav 28.9.2006 11:13

Re: Respekt dojel na svoji orientaci-neorientaci. Dobré články se tam pravidelně střídaly

Je to tak. Dalsim problemem jsou studenti jako autori - vysledek byla povetsinou hruza. Asi tak do poloviny 90-tych let byl Respekt velmi, velmi kvalitni, pak to zacalo jit z kopce. V poslednich letech se zacal menit na tribunu ekologistu a multi-kulti aktivistu.

šaša 28.9.2006 11:16

Re: Re: Respekt dojel na svoji orientaci-neorientaci. Dobré články se tam pravidelně střídaly

souhlas

doxtan 28.9.2006 19:36

Re: Re: Re: Respekt dojel na svoji orientaci-neorientaci. Dobré články se tam pravidelně střídaly

nesouhlas

Bradley 28.9.2006 8:45

Povinnost jít s dobou?

Všichni vyčítají RESPKTu, že nejde s dobou. Dnes prostě všichni musí jít s dobou. Copak je už dnes pojem konzervatismus definitivně odpískaný? Tento postoj mne překvapuje zejména u p.Žantovského. Jeho guru, Václav Klaus, se přece prohlašuje za jednoho z nejkompetentnějších nositelů onoho konzervatismu.

Pan Žantovský ve svém článku použil stejnou podpásovku, jakou vyčítá JakubuHorákovi. Jemu má za zlé, že na novou tvář RESPEKTu útočí skrze nového šéfa (Milan Čermák). Žantovský však na dosavadní podobu útočí přes jeho kritika. J to to samé, akorát v blědě modrém.

Mně vůbec nevadí že je RESPEKT nějak zaměřený. Takový už politický týdeník prostě být musí, pokud se nechce dostat do situace absolutní bezpohlavnosti. Smutnější je totální stranickost u většiny zpravodajských deníků (čest výjimkám, jako jsou např. HN).

Pokud se RESPEKT změní k obrazu Čermákovu, vznikne tu pravděpodobně něco jako nový TÝDEN a tím pádem příjde o svou výlučnost. Jak už napsal kdosi přede mnou; RESPEKT jako jediný dokáži přečíst od začátku do konce.

Perkele 28.9.2006 8:17

Tak to bude asi chyba ve filtru :-)

Esmerald 28.9.2006 6:52

Telefonní seznam

RESPEKT je dosud snad jediný časopis, který lze číst a vnímat jako referenční bod v otázkách, v kterých jisté reference občas potřebujeme. Pokud p. Bakala chce financovat TÝDENÍK ( ? ) o rozsahu telefonního seznamu okresního města a to na křídovém papíře, pak si snad mohl zvolit i jiné jméno pro tento experiment. Nevím, kolik předplatitelů získá,  možná několik agentů, kterým křídový časopis slouží v čekárně na stolku k ubití času klientů, kteří stejně mají jiné myšlenky, ale rozhodně ztratí čtenáře, kteří tyto myšlenky vyhledávají. Kvalitu mnoha existujících podobných časopisů, třeba National Geographic, stejně nemůže překonat. K tomu, přenášet kvalitní názory lze použít i běžný papír, kvalita je v osobnostech. 

mik 28.9.2006 1:37

"žurnalistická" národní fronta versus Respekt

"Redakční a názorové stereotypy" Respektu jsou asi tak to jediné co se v tomto státě dá číst. Nepřekvapuje, že se jej naše žurnalistická národní fronta snaží zlikvidovat. Arogance peněz vydělaných systematickým oblbováním již tak dost zblblých čechů našimi finančně i dezinformačně úspěšnými bulváry vydávanými za informační média z autorova příspěvku čpí na sto honů. Ale pořádný článek sám napsat neumí.

dvd 28.9.2006 5:14

Dotaz

V kterém svém tvrzení nemá autor pravdu?

Alois 28.9.2006 8:24

Re: Dotaz

Čtenáři nepotřebují další zpravodajský časopis, těch tu máme fůru. Specifikem Respektu jsou dobré reportáže, komentáře, polemiky a rozhovory, investigativní žurnalistika. Zprávu umí napsat dítě v páté třídě, zajímavý komentář nevycucaný z prstu, to už málokdo. To milieu čtenářů a autorů Respektu je v  kvalitě obsahu.

JAB 28.9.2006 10:45

Re: Re: Dotaz

No, já jsem Respekt kupoval léta, někdy nesouhlasil, ale nikdy nebyl dotčen. To mne potkalo až letos zjara, když tam vyšel paján na LSD a oslava narkomanství jako takového. A kupovat jsem přestal- Ostatně jsem se obdobně zachioval i k Heraldu v USA, když tam vyšel (1985) oslavný čklánek na spartakiádu (od Drápalové). Žádal jsem o uveřejnění opravy, nevyhověli a já zrušil předplatné.

zirje 28.9.2006 13:24

Re: Re: Re: Dotaz

rušit předplatné kvůli článku o drogách (a teď je jedno jakých), který byl pokusem o trochu jiný pohled na mediálně a společensky promasírované téma, rozptyl jehož hodnocení se pohybuje od postojů KDU až po J.X.Doležala, se mi zdá být docela zkratkovitou reakcí, která se tváří jako kamenně neúhybná zásadovost.  Trochu pubertální čin. Které deníky a společenské týdeníly jste ještě přestal číst, či jim s gestem zrušil předplatné? S tímto postojem bych nemohl ani projít okolo novinového stánku. 

J.G. Pašek 28.9.2006 22:21

Re: Re: Re: Re: Dotaz

U voleb hlasuješ svým "hlasem" u novinového stánku hlasuješ peněženkou . . . .