21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

MÉDIA: Rány pod pás Livii Klausové

Pokud si někdo myslel, že dno české žurnalistiky je už tak nízko, že níž už být ani nemůže, sobotní Lidové noviny ho vyvedly z omylu. Šéfredaktor LN Dalibor Balšínek zdolal další hlubinný rekord a Karel Čapek se zřejmě obrací v hrobě. Během dne pak zprávu Lidových novin přebrali a přitesali rovněž výtečníci z jiných médií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 11.2.2013 12:52

Re: Je to taková ta železná logika věci.

Klaus: "A já to samozřejmě chápu, že lidé za svoje tchány nemohou nebo rodiče případně, ale na druhou stranu prostě, myslím si, že by to mělo být téma prostě v této zemi.“

J. Brunner 11.2.2013 12:47

Re: kde jste byl, Štěpánku, když Klausovo lokaj Jakl zveřejnil parodický text na KS?

Nepíši nikdy žádné sáhodlouhé litanie ze kterých kape nenávist.

J. Tínek 11.2.2013 12:45

Re: Když je Klaus na odchodu

Jak kteří.Ne všichni jsou nemorální  h.....é....Kolik jich (příznivců KS ) znáte osobně ?

S. Netzer 11.2.2013 12:25

Je to blb.

Autor nezapomenutelného výroku "Quisling nebylo vymyšleno v Československu". Zato Klaus bylo vymyšleno v Československu. Želbohu.

M. Moravcová 11.2.2013 11:57

Re: Když je Klaus na odchodu

a na koho? na KS. Takže kdo teď kálí na paní Klausovou a Klause? Příznicvi KS. Že jsou podporovatelé KS  nemorální hajzlové kázající o morálce,  se tím vlastně prokázalo samo.

J. Barto 11.2.2013 11:51

Vsem

co tu tvrdi, ze se jedna o stvanici na Klause.

Ten se s celou svou rodinou naplno zapojil do volebni kampane. Uz to samo o sobe je nestandartni ve fungujici demokracii.

Nejen to, zapojili se zpusobem zvlaste odpudivym. Takze, zumpu otevreli oni. Jiste, hnusne to ted pachne!!

P.S.Opravdu nekdo veri tomu, ze se pani Klausova ( 10 le zena prezidenta) nikdy nezajimala o to, cim byl otec v minulosti?

A co synacek? Tak ho zajimalo, co delal tchan KS, ze zabudol se podivat na dedu.

R. Langer 11.2.2013 11:39

Re: Lepší ji mít natrženou, než se rochńat v té Klausově ....:-)

No, oni tu svou mají natrženou, a rochňají se v jiné. :-D

R. Langer 11.2.2013 11:37

Re: Kdo seje vítr

A kdo seje, a kdo sklízí? ;-)

K. Loucký 11.2.2013 11:35

Re: Klaus mladší: Posmíval se knížeti za hymnu, jeho studenti proti němu sepsali petici. "Ktéé tomof muj, ktéé tomof muj," tak ukončil Václav Klaus ml. oficiální email ...

Mýlíte se. Šlo o dokument školy, jejímž je Klaus ml. ředitelem. (Sám sebe v novinách snad ještě neinzeruje?)

K. Loucký 11.2.2013 11:34

Když je Klaus na odchodu

Nevytáhlo se to, "když je Klaus na odchodu". Vytáhlo se to, když celá Klausova rodina se pustila do házení špíny a bláta. Vám to není podezřelé?

J. Kalina 11.2.2013 11:34

kterého otce myslíte

je jisté, že KS má 2 otce, 2 matky a krát 2 i babiček a dědečků. Jedni jsou biologičtí  a druzí adoptovaní. Nevím co kdo z nich provedl špatného nebo dobrého, je mi to ukradené, ale jak to tak bývá asi to bude nějaká směska s tendecí tam či tam podle toho kdo to posuzuje.. Důležité je toto: adoptován byl v dospělém věku, po osobním zvážení pro a proti. Zajímá mne pouze zda se píše stále o tom jediném otci (tom nebo onom) nebo se jednou píše o jednom - jaký to byl dobrý  .... a jindy o druhém jak byl dobrý v něčem jiném a skládá se nám účelově jeden ideální předek- otec??  Dále dědí se po jednom nebo po druhém nebo po obou? Je známo, že aspoň někomu se to nelíbí neb je KS žalován svojí "sestrou" ??  A ještě něco: předkové všech pisatelů byli ještě nedávno buď katolíci nebo protestanti, němci nebo rakušáci, slované nebo keltové a ti všichni nemohli být malé svině a zcela jistě něco provedl a pořád buď válčili nebo upalovali. Co je opravdu průšvih je, že pošlete SMS odpověď známému, že napíšete blog a on to někdo rozmázne jako by jste to říkal v TV ve 20:00. Všem bych připomenul, že z psaného není vidět, zda se u toho smějete, zda je to nadsázka, ironie a čtenář to chápe zhusta podle sebe a ne podle autora..

L. Kubeš 11.2.2013 11:31

Re: Ex-bigbíte, absolutní lidskou morální žumpu, začala vypouštět

Stručná, jasná a vtipná odpověď autorovi, gratuluji !

V. Kováčová 11.2.2013 11:05

Re: Tolik nenávisti.

Štvavá  kampaň některých médií vůči Klausovi pemanentně probíhá už léta a všichni vědí která média to jsou. Ano, jeden článek LN  nic neznamená. Jde přece o to,  jakoukoliv cestou dehonestovat Klause a znemožnit mu angažovat se na politické scéně ČR. Máte smůlu. Klaus je bojovník a čím víc budou média útočit, tím víc se bude do dění v politice zapojovat.

R. John 11.2.2013 10:58

Konečně řekl pravdu :-))) Bože to je vůl :-))) Nekompromisní bolševik:-)))))

J. Kalina 11.2.2013 10:49

Rkterého otce myslíte

P. Remeš 11.2.2013 10:44

Re: Tolik nenávisti.

Tvrdit, že článek LN připomíná štvanice padesátých let, je demagogie. Článek pouze poukazuje na skutečnost, že Klaus junior si naběhl na vidle, když zahájil přesně tutéž kampaň, která se mu vrátila na hlavu jako bumerang. Jak to napsal už Gogol: "Proč nadávat na zrcadlo, když máš křivou hubu"

R. John 11.2.2013 10:33

Tram -tararáá , za jedna pane Houško. :-)

R. John 11.2.2013 10:29

Lepší ji mít natrženou, než se rochńat v té Klausově ....:-)

R. John 11.2.2013 10:26

Děkuji za Váš soucit vůči mě .... :-))

R. John 11.2.2013 10:25

Ovšem nenávist k Havlovi a Knížeti je tak vlastenecká a naprosto v pořádku..... :-)))

   

R. John 11.2.2013 10:22

Tak tak, zaplacené, zaprodané, štvavé vysílačky.......

   nejste člen korespondent  Rudého práva ve výslužbě ? :-)

Z. Švrček 11.2.2013 10:19

Je to taková ta železná logika věci.

Když se s Kalusem nedá dostatečně diskutovat na  úrovni jeho argumentů, zbývá jediné, dehonestovat jej jako osobu, jako "nositele" nevhodného názoru a ty, kteří se jej zastanou je třeba do toho zahrnout také. To se, jak i z diskuse vidno, všeobecně daří. Celé to zapadá do té teorie o kampani proti němu. Nicméně on to přežije, Petr Štěpánek jistě taky a ti, kteří vrhají namísto argumentů jen svá zakyslá slova mají jednu těžkou úlohu: musí sami se sebou vydržet až do konce svých životů a tudíž jsou spíš k politování.

R. John 11.2.2013 10:19

S dovolením bych se pod Váš příspěvek podepsal.

J. Farda 11.2.2013 10:10

Rány pod pás ....

Takže pan Štěpánek nám chce sobě vlastní expresivní formou oznámit, že útok na paní Schwarzenbergovou skrzevá jejího otce byl legitimní, ale reakce vyrovnávající skóre je podlá. Samozřejmě že je celá oboustranná záležitost nechutná, ale kdo to začal, pan Štěpánek cudně pomíjí. Chucpe. Tečka.

J. Vyhnalík 11.2.2013 10:04

Re: Radil bych nepřekrucovat ...

Pokud by názory VK ml. zůstaly na jeho blogu, vědělo by o nich pár lidí. Pochybuji, že některý z jeho kritiků tady v diskusi by na ten blog sám od sebe zavítal. Ovšem o jejich publikování v denících, webovém zpravodajství a TV se postarali ti samí novináři, kteří informaci o jeho dědečkovi vytroubili do všech stran.

Opakuji, kádrování lidí podle jejich předků je hloupé. Skoro tak, jak nepochopení rozdílu mezi mediální kampaní a soukromým blogem.

I. Lyčka 11.2.2013 10:03

Re: Mne by zajímalo,

Jenže Klaus je v politice už 23 let a doposud se o tom mlčelo, i když je to ptákovina. Ale že zrovna teď, když je Klaus na odchodu, se to vytáhlo. Vám to není podezřelé?

O. Rychlík 11.2.2013 9:58

Teatrální rozhořčení

bývá ve Vašich příspěvcích poměrně časté. Já často s Vámi i souhlasím, ale na druhou stranu si myslím, že často rychleji píšete než myslíte. A to už od dob Vašeho angažmá v televizní radě. Proč LN otce paní Livie vůbec zminily popsal autor článku a zde spousta komentářů. Já si myslím, že špatný je i příklad predikce první dámy USA, která by neuměla anglicky. Pominu-li, že trochu dnes umí anglicky téměř každý, nota bene když v USA bydlí, nebo tam alespoň pravidelně jezdí, jsou Američané k jazykovým nedostatkům mnohem tolerantnější. A příchod první dámy, či pána v USA, který bude primárně hovořit španělštinou je asi docela blízko. Neumím si však představit, že by v USA ve finále prezidentské kampaně zautočil mediálně známý syn stávajícího presidenta na hendikepovanou manželku kandidáta na presidenta následujícího. A přitom by to nemělo fatální dopad na porážku protivníka takového kandidáta. A to zas vypovídá něco o nás. Tož tak.

S. Ševeček 11.2.2013 9:57

Re: Jestli tomu rozumím,

Zavedl evidenci ukradeného židovského majetku - tím se možná staral o to, aby ten majetek nebyl rybama rozkraden. Možná se někteří pronásledovaní slovenští Židé po válce mohli domoci snáze spravedlnosti.

M. Varadinková 11.2.2013 9:56

Re: Vidím, že to sedlo, to je dobře. :-) A bolí to. To je taky dobře. :-)

Totéž, co otec Lívie dělal pro Slovenský štát, jste Vy sama osobně dělala na komunistickém ministertvu pro komunistický stát.

P. Lenc 11.2.2013 9:54

A tak si říkám

 s kým jsem se to oženil, manželčin tatínek byl za protektorátu státní zaměstnanec na poštovním řediteství.Kdo ví, jestli ty poštovní zásilky které v protektorátu kolovaly nenesly punc kolaborace a on nebyl vinen. Že bych se na stará kolena rozvedl?Ale nyní vážně.Lidi, copak opravdu nevidíte že jde o cílené útoky a věřím již tomu, že někým dobře zaplacené?Klaus se mně může líbit nebo také ne, ale to co se v poslední době děje a to především díky lidem, co si říkají"novináři" začíná připomínat komunistické štvanice v Rudém právu.