23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

MÉDIA: Paradoxy novinářské vendety proti Klausově rodině

Teze, že děti za své rodiče nemohou, nepochybně platí. Nicméně teze, že rodinná anamnéza kandidátů do vysokých politických funkcí – a zvláště pak kandidátů prezidentských – se v kampani nemá vytahovat, je dokonale pomýlená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pokorný 15.2.2013 12:34

Re: Stávající prezident ... tím spíš

já chtěl vložit o majetku adoptivního strýce, pak jsem to smazal a jenom částečně. Nevšiml jsem si. Protože i majetky a soudy formují dotyčného. Takže o výše napsaném máte pravdu. Moje chyba. Nečtu po sobě. Stačí?

J. Kombercová 15.2.2013 12:33

Re: Štěpánku, máte pravdu. Jenže

Jak NESMÍ? O tom NESMĚT si pamatuji dobře, žila jsem v tom 40 let.

Š. Šafránek 15.2.2013 12:32

Okecávání neokecatelného

- to je páně Štěpánkův, dnes poměrně slušně zformoulovaný text. Článek v Lidovkách jsem četl, a podpásového v něm je jedině to, že to postižené muselo zabolet. Autor článku o Mištinovi netvrdil, že celoživotní nacista Hardegg je méně, či stejně, či více vinen, než úředník fašistického státu a posléze komunista Miština, který se podílel na arizaci židovského majetku, autor pouze umožnil čtenáři, aby si udělal názor sám - a každý jistě pochopí, že snaživý klotový rukáv není totéž, co účastník puče. Na druhou stranu je známo, že páteří každého režimu jsou splehliví a loajální úředníci, extrémem byl v tomto směru Eichmann, kterému také uložili úkol, aby pořešil židovskou otázku.

Autor článku v Lidovkách opakovaně deklaroval nevhodnost trumfování se předky manželek, ale pokud jedna strana totéž dělala, obstraral munici i straně druhé.

J. Václavíková 15.2.2013 12:31

Re: Doufejme a vel

Taky jsem o tom uvažovala a napadla mě jedna snad potěšitelná věc. Zeman, aspoň zatím, snad takhle zfanatizovaný fanclub nemá. Tohle tady má typické znaky sekty.

J. Václavíková 15.2.2013 12:29

Re: Stávající prezident ... tím spíš

A navíc, což ovšem není záhadou, nýbrž spíše typickým úkazem, si dotyčný nedohledal či nechce vidět fakta, že totiž dotyčný nezemřel, když Lívii byly dva roky, ale šestnáct.

C. Coton 15.2.2013 12:29

Re: Stávající prezident ... tím spíš

Díky, plně se ztotožňuji.

C. Coton 15.2.2013 12:27

Re: Stávající prezident ... tím spíš

Nemorální je, že se jedná o vendetu a s tím záměrem. V podstatě to připustili i Lidovky, které s tím přišly. A jako pomstu to chápe většina, vč. přispěvatelů, kteří jsou na této diskuzi se svými výkřiky: kdo seje vítr....

J. Urban 15.2.2013 12:27

Re: Stávající prezident ... tím spíš

Jo, ale vysvětlujte to nějakému bIbovi ...

J. Stejskal 15.2.2013 12:24

Re: Hon na Václava Klause

Tak to máte dobrý s obdivem takové "přímosti". To si tu ještě dost užijete.

C. Coton 15.2.2013 12:20

Re: Štěpánku, máte pravdu. Jenže

Kdy už konečně přestanete omílat ta bolševická hesla? Klaus nahlas řekl, co si myslí a na základě čeho si to myslí. Nelhal a řekl nahlas to, co si myslelo 55% voličů. JENŽE v české kotlině se NESMÍ veřejně říkat, co si doopravdy myslíme. Pokud se tak stane, pak se dočkáme minimálně urážek, nadávek, vyhrožování a posprejovaného plotu. Nebo obvinění z velezrady. Myslím, že to Vás na Klausovi krká nejvíc- že se těch následků nebojí.

J. Forman 15.2.2013 12:19

Doufejme a vel

Klausismus je velmi agresivní odnož bolševismu. Doufejme, že dejde do kytek spolu se svým tvrcem.

Š. Šafránek 15.2.2013 12:19

Re: Stávající prezident ... tím spíš

Je mi záhadou, že po měsíci propírání Schwarzenbergových rodinných poměrů může někdo napsat jako reakci na porovnávání významu tchánů KS a VK při formování osobností dotyčných takovou pitomost, jako že "Schwarzenberga vychovával nevlastní otec". Tedy: Schwarzengerga vychovával vlastní otec, a otec (ani vlastní, ani nevlastní) není totéž co tchán.

J. Kombercová 15.2.2013 12:15

Re: Štěpánku, máte pravdu. Jenže

Kde to vidíte? Doložte.. :))

J. Forman 15.2.2013 12:15

Re: Pane Štěpánku, v čem je podstata

Nenávist ke knížeti je nesmysl - ničím tuto zemi nepoškodil.

Nenávist ke Klausovi má hluboký smysl - čím mohl, tím tuto zemi poškodil.

Tož tolik o té nenávisti a jejích kořenech.

J. Brunner 15.2.2013 12:11

Re: Štěpánku, máte pravdu. Jenže

Momentálně sejete vítr Vy.

P. Vaněk 15.2.2013 12:08

Děkuji pane Štěpánku

za Vaši odvahu psát důležité a potřebné věci a nebrat předem do úvahy hýkání té sebranky, zalykající se nenávistí a závistí, která se ze smutně proslulého diskuzního fóra na Seznamu.cz zřejmě přesunula na NP.

C. Coton 15.2.2013 12:08

Re: Hon na Václava Klause

Že se Havel takhle nechoval VEŘEJNĚ, je pravda. Není pravda, že nebyl ješitný, zákeřný, vypočítavý a mstil se. Měl ale jinou povahu než Klaus a tak pletichařil postranně, za zády, kličkami a neveřejně.  Zdrojů pro toto tvrzení je požehnaně.

Klaus je mi v tomto sympatičtější. Je brutálně přímý a když se mýlí, tak NAHLAS a za svým mýlením si stojí (i kdyby ho to mělo zabít). Tu PŘÍMOST obdivuju. V zemi, kde se jiný názor trestá minimálně nadávkama, výhružkama a počmáranýma plotama to stojí za obdiv.

P. Vaněk 15.2.2013 12:02

Re: :-))

Strášák jste spíše vy, tomu na hradě nesaháte ani po paty.

C. Coton 15.2.2013 11:57

Re: Hon na Václava Klause

Že se Havel takhle nechoval není pravda. Měl jinou povahu a tak pletichařil neveřejně, postranně a kličkami. To mi je sympatičtější Klaus se svou brutální upřímností. A i když se mýlí, mýlí se nahlas a za svým mýlením si stojí. V jeho přímosti ho obdivuju, protože říkat některé věci nahlas se u nás stále trestá minimálně nadávkama, výhružkama a počmáranýma plotama.

J. Kombercová 15.2.2013 11:44

Re: Štěpánku, máte pravdu. Jenže

Užil jste v tomto případě hezké české slovo "tříbit"... zde ovšem mimo mísu.

Použiji jiné, nejen české, ale také hezké a hlavně na místě: Kdo seje vítr, sklízí bouří.

P. Pokorný 15.2.2013 11:41

Re: Stávající prezident ... tím spíš

Teď mluvím čistě za sebe. NE! Ale nikoliv takto, jestli jste četl Lidové noviny jako senzaci dotyčného. Já knížete mám rád. Ale nikoliv jako MINISTRA ČESKÉHO zahraničí, jako českého prezidenta. On se nějak formoval a všem to dává najevo dlouhodobě. I Klaus - Sudety apodobně to dával dlouhodobě najevo. Ta informace o knížeti je známá dlouho. A pouze připomenutá, že by se měli lidé zamyslet, proč je tak strašný spor Klaus versus Schwanzenber v zahraniční politice. Rozumíte? A výsledek ¨je i přesně podle scénáře: my knížete nechceme, ale máme ho rádi jako člověka. Ale opačná strana začla nenávistně ječet je skoro gestapák Klaus a jeho rodina. Diskuzní fóra to potvrzují. A ohlasy opačné strany. O nic víc nešlo. Správně vyvolané emoce.

P. Remeš 15.2.2013 11:29

Re: Stávající prezident ... tím spíš

Nepopírám, že jde třeba o více či méně o zajímavá fakta, ale z toho snad plyne, že o stávajících prezidentech a nacistoidní zapletenosti jejich příbuzných je zakázáno psát???.

Z. Švrček 15.2.2013 11:25

Re: Štěpánku, máte pravdu. Jenže

Proč žvanění, paní? Já ta novinářská lejna četl naprosto stejně (a naprosto stejně jsem vnímal i onen "overkilling" novinářů a diskutérů na veejných fórech ve "prospěch" Švaezenberga). Tož proč mluvit o žvanění zde, kde si čtenář-diskutér tříbí svůj názor a dojem z napsaného, když daleko více žvanili jiní.

M. Varadinková 15.2.2013 11:22

Re: Paní Varadinková opět v roli užitečného idiota.

Můj zájem o to, jak to bylo se Schwarzenbergovou minulostí, trvá bez ohledu na to, jestli Klaus sedí na Hradě nebo ne. Klaus je středobodem vesmíru (nenávistného) pro Vás, ne pro mne. Já chci jen znát tu historii celou, i s tím nepěkným, co Schwarzenberg tají nebo bagatelizuje.

M. Varadinková 15.2.2013 11:18

Re: Paní Varadinková opět v roli užitečného idiota.

Neustále komentujete mně, a ještě k tomu lživě a hloupě. Tak nelžete, že nekomentujete někoho.

Pokud nějaké názory (na něco jiného, než  na osoby těch, jejichž názory se Vám nelíbí) máte, tak jsou tvrdě utajené, protože sem jste je nikdy nenapsal. Vždy jen plivete a  útočíte na ostatní diskutéry.

P. Pokorný 15.2.2013 11:15

Re: Stávající prezident ... tím spíš

Onen příbuzný, co formoval Klausovic rodinu zemřel, když paní Lívii byly dva roky, tudíž je za něj zodpovědný? Otec (nevlastní) Schwanzenbergera vychovával. Jenom pro informaci. Jak "nepodstatný" detail. Stačí dohledat. Fakta.

P. Kolář 15.2.2013 11:14

Re: Kdo jinému jámu kopá

Musím konstatovat,že jsem už v této diskusi četl spoustu názorů,jsou mezi nimi i urážky,ale poprve je tu i vyhrožování.Mohl byste pane Maleček blíže specifikovat,jak by se ten řiťolezecký výkon nemusel panu Štěpánkovi vyplatit?

M. Varadinková 15.2.2013 11:13

Re: Osobní atak!

Spletla jste si vlákno, bezpochyby jste to chtěla dát k příspěvku, na který jsem reagovala.

M. Varadinková 15.2.2013 11:10

Re: Kniha, která se šíří jen samizdatem - dozvíme se někdy pravdu?

Zatlouká. Tvrdí, že Schwarzenbergové neměli nic společného s Lety. Asi ví, že se mají za co stydět.

J. Kombercová 15.2.2013 11:10

Re: Štěpánku, máte pravdu. Jenže

Žvaníte.