1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

MÉDIA: Padla facka, padla na sále

Měl jsem dojem, že tohle a něco podobného, co zaútočí na Zemana, přijde, ale netušil jsem, že to přijde tak rychle. Ale měl jsem. Po zkušenosti, jak z klubka „novinářů“ v 1. kole voleb náhle vyběhla polonahá míšenka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
C. Horák 29.1.2018 17:04

Re: Článek

Nepochopil, jak se dalo čekat. Výskyt pojmu "míšenka" v textu není an sich projevem nějakého "zdůrazňování", stejně, jako ve větě "koupil jsem dnes u řezníka kilo buřtů" není zdůrazňováním profese pána, který mi je prodal. Vy si o to zesměšňování prostě říkáte.

L. Čapatý 29.1.2018 17:27

Re: Článek

Jsem si jist, že by Vám se určitě nelíbilo, kdyby vás v novinách oslovovali žid Horák a pak se hájili tím, že je to OK, že mají rádi židovské vtipy. A zase ty zbytečné výpady ...

Možná ten pohled na svět máme nastavený jinak. Ať neztrácíme čas, vám přijde normální, že pan Zeman na běžnou otázku zesměšňoval tazatele, že má vysoký hlas jako mutant ?? Říkal si o to podle vás ?

C. Horák 29.1.2018 18:38

Re: Článek

Proč do toho najednou pletete, co by se mi nelíbilo? Jestli se neshodneme ani na předmětu sporu, považuji další diskusi za marnou. Ty výpady Vás měly přimět k zamyšlení nad chybami v úvaze a nad tím, jak nepřesnými formulacemi manipulujete sám sebe. Žel, jak píšete, byly zjevně zbytečné. Případ s mutantem mi není znám a nemám chuť ho studovat.

L. Čapatý 29.1.2018 19:04

Re: Článek

Takže vy mě vlastně nadáváním pomáháte a směrujete správným směrem :-) ?? Tak to potom chápu, že Miloš Zeman je váš oblíbenec, to jsou skutečně naše světy vzdálené.

To hulvátství máte tady, předpokládám, že Miloš Zeman tím chtěl pomoci novináři k návštěvě logopeda :-)

http://tv.blesk.cz/video/3910936/zeman-po-vyhre-ponizil-reportera-ct-mluvite-jako-mutant-a-pochvalil-okamuru.html

C. Horák 29.1.2018 20:32

Re: Článek

Ne, evidentně nesměruji, jak jsem Vám právě napsal. Nebo kterému přesně ze slov "Žel - jak - píšete - byly - zjevně - zbytečné" nerozumíte?

Druhé dva odstavce jsou rovněž zajímavé, zvlášť jako reakce na mé "Případ s mutantem mi není znám a nemám chuť ho studovat."

Opravdu mne nenapadá, jak reagovat a neurážet, pročež děkuji za diskusi.

L. Čapatý 29.1.2018 21:18

Re: Článek

I já děkuji za diskuzi, bohužel dopadla jako obvykle při debatě s příznivci pana Zemana urážkami a výmluvami "to mě nezajímá, to číst nebudu" :-(

Přitom lepší důkaz o hulvátství naší hlavy těžko hledat a je to na 4 řákdy :-(

C. Horák 30.1.2018 7:01

Re: Článek

Víte, proč v diskusi nelze porazit debila? Protože on nepozná, kdy prohrál. Je to jako hrát šachy s holubem - rozklová figurky, posere šachovnici a nakonec v tom bordelu vítězoslavně ťapká.

Důkaz o hulvátství Zemana? Kdo se Vás na něj ptá? Moje první reakce se týkala Vaší kritiky p. Vlka za užití pojmu "míšenka". To jste až tak zpozdilý, že nedokážete udržet thematickou kontinuitu diskuse ani ve dvou po sobě následujících příspěvcích?

L. Čapatý 30.1.2018 9:08

Re: Článek

Koukám, že nám diskuze začíná gradovat (debil ..), teď je na řadě výzva, že si mě najdete, to je teď mezi fanoušky Zemana oblíbené :-(

Pokud nevidíte rozdíl mezi tím když o někom prohlásím že je míšenec (nebo žid, aby to bylo lépe vidět), a mezi článkem kde píši o skupině (židech, cikánech, ...), pak jsou naše hodnotové žebříčky jiné a nedá se nic dělat.

Ovšem jedno pozitivum tahle debata pro mě má, když sleduji Miloše Zemana, měl jsem strach, že nevidím nějakou jeho kladnou vlastnost nebo si příliš všímám jeho záporů, ale po každém rozhovoru s jeho příznivci mě to vyvede s omylu, jaký prezident takový volič.

C. Horák 30.1.2018 9:49

Re: Článek

Ano, přesně tak. Jako s holubem.

L. Čapatý 30.1.2018 13:42

Re: Článek

Inu radost diskutovat :-)

A teď dokonce vyšlo najevo, že ten novinář Rokytka nebyl opilý, ale otrávený drogou MAD CAT (česky Mňau Mňau) :-)

To pásmo nepřetržité zábavy, takový pětiletý Ein kessel buntes :-D

C. Horák 29.1.2018 16:57

Re: Článek

Odkaz například zde: nejenže se nevyhýbá, on dokonce zdůrazňuje! A ještě k tomu pojmenovává Cikány správně Cikány! (Snad na to ani neklikejte, ať to s Vámi nepraští):

http://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost-angela-merkelova-a-nasi-cikani-f1s-/p_spolecnost.aspx?c=A101018_203357_p_spolecnost_wag

L. Čapatý 29.1.2018 16:34

Re: Článek

I když je pravda, že poslední informace říkají, že to nebyl jed :-)

http://www.tydenikobcanskepravo.cz/2018/01/najemni-medialni-vrazi-se-me-zrejme.html

to budu muset rekaci vzít zpět :-)

R. Brzák 29.1.2018 16:52

Re: Článek

ad 1. a proč by se to v dnešní době nemuselo? Copak pan Vlk tak projevuje rasový odsudek? Já v tom rasismus nevidím, sám totiž považuji míšence za sympatické lidi (nejsou pobledlí, mají obvykle mnohem zdravější pleť, lepší sportovní předpoklady a konkrétně ženy jsou obvykle překrásné). To, že se v dnešní době mnoho lidí obává říci o někom, že je to kupříkladu černoch, vypovídá o tom, že jim straší rasismus v hlavách více, než těm, kteří to slovo použijí.

A pokud uvažujete o možných motivacích novinářů tímto způsobem, neměl byste z nich rovnou dělt věštce (protože pokud by zaranžováním akce něčeho dosáhnout skutečně chtěli - což netvrdím - pak nemohli vědět, jaké to bude mít důsledky na Zemanovo zvolení). Mohli sice chtít uděla senzaci - ničím jinýms e novinář v poslední době neuživí - ale já spíše používám hledisko zvané Occamova břitva...

ad.2 - Zeman skutečně trpí neuropatií. Ale zárověň je to pijan. Ani jedním se netají. Hodnotit, že něco potřebuje skrývat, je z tohoto hlediska věštěním. Ale i věštec se může trefit. Jenže se jen trefuje - neví...

L. Čapatý 29.1.2018 17:20

Re: Článek

atd 1) To jsem rád, že se vám míšenci líbí, ale to nic nemění na tom, že je u člověka psát rasu nebo národnost je minimálně na hranici, Vám by se určitě nelíbilo, kdyby vás v novinách oslovovali žid Brzák a pak se hájili tím, že je to OK, že mají rádi židovské vtipy.

Takhle, ať neztrácíme čas, vy věříte, že ji ti novináři nějak pomohli?

atd 2) Ano trpí neuropatií, proto špatně chodí, ale to bohužel neznamená, že na každé druhé akci je v silně podnapilém stavu :-(

Já vím, že to jakžtakž snáší a neplete se mu jazyk, ale to neznamená, že je to v pořádku :-(

R. Brzák 29.1.2018 23:43

Re: Článek

Já bych byl pochopitelně hrdý, kdyby někdo o mně napsal Žid/žid Brzák. Jenže já nejsem žid. Stejně tak bych byl hrdý, když by někdo napsal - Čech Brzák.

Occamova břitva - volba nejjednoduššího vysvětlení jako nejpravděpodobnějšího - spiklenecké teorie obvykle nejsou nejjednodušším vysvětlením...

Pokud víte, že Zeman trpí neuropatií, není důvod, proč tvrdit, že se stalo normou opilost maskovat jako neuropatii? Nesedíme přeci v hlavě Zemana (a proboha doufám, že ani v jeho játrech), což znamená, že nevíme, do jaké míry má potácivost prezidenta za příčinu chorobu, nebo opilost. Pokud to ale víte s jistotou, dejte prosím odkaz na tu kvalitní křišťálovou kouli, ze které čerpáte jistotu - taky bych ji rád získal...

L. Čapatý 30.1.2018 0:02

Re: Článek

No nevím, ale nedovedu si představit, že bych o někom svým přátelům řekl že je míšenec, ale asi to máte jiné.

Na to abych soudný člověk poznal opilce, nepotřebuje křišťálovou kouli : https://www.facebook.com/otazkyvaclavamoravce/videos/10159639661575220/

Pokud tvrdíte, že při tomhle nebyl silně opilý, pak diskuzi ukončeme, protože naše světy jsou zcela jinde.

Stejně by mě, zajímalo, jak se díváte na tu hulváctví, kdy se zeman posmíval tělesným indispozicím tazatele ?

M. Prokop 29.1.2018 18:35

Re: Článek

Jak kdy, dobré. Historky z dob bolševismu jakž takž, ovšem nesměla přijít řeč na Němce, to okamžitě zešílel.

J. Jelínek 29.1.2018 14:51

Je to tedy úplně mimo téma, ale

viděl jste někdo Ovčáčka v kruhu důvěry při oslavě vítězství? Ono to nic asi neznamená, ale přesto, kde je kluk jeden ušatá?

J. Novotny 29.1.2018 14:53

Re: Je to tedy úplně mimo téma, ale

Na Twiteru přece.

R. Brzák 29.1.2018 15:24

Re: Je to tedy úplně mimo téma, ale

Tak je to podle mne zcela korektní - pan Ovčáček je nanejvýš zaměstnanec, nikoliv přítel pana prezidenta. Přátelství se nezískává tím, že člověk dělá svou práci.

A. Alda 29.1.2018 14:16

Co novinář, to svině.

Neznám odpornější sortu lidí než jsou novináři.

A to dávno před tímto incidentem.

J. Ševčík 29.1.2018 14:21

Re: Co novinář, to svině.

ale generale co mate proti novinarum? kdyby nebyli nemel byste o cem sem psat :):):)

I. Schlägel 29.1.2018 14:29

Re: Co novinář, to svině.

Tipl bych si, že mezi novinářem z BBC a novinářem z Blesku nějaký viditelný rozdíl bude. Třetím do party pro porovnávání by mohl být "novinář" z Aeronetu. I mezi sviněmi může být docela zásadní rozdíl.

A. Alda 29.1.2018 14:56

Re: Co novinář, to svině.

Není.

I. Schlägel 29.1.2018 15:10

Re: Co novinář, to svině.

Když myslíte. :-)))

P. Radosta 29.1.2018 14:33

Kde PRAVICOVEJ novinář, tam nebezpečno!

Přesně soudruhu Aldo!

Jen si zapoměl doplnit že někerý novináři jsou našinci: Třba zrovna soudruh Rokytka.

Nebo Aston, že.

A samořejmě soudruzi novináři z Aeronetu, Sputniku, Parl.listů a tak dál.

Ale ten pisálek pravicovej fousatej co napadl našho soudruha Slezáka tomu rozbít hubu ještě víc. To máš teda pravdu.

A. Alda 29.1.2018 14:58

Re: Kde PRAVICOVEJ novinář, tam nebezpečno!

Každý novinář je darebák a dobytek. Slušní novináři neexistují. Nikdy jsem žádného takového nepotkal. Ani za komunistů, ani po nich. Neznám ani jediného slušného novináře. Ani jediného.

Jak ve středověku pohrdali katy a jejich pomocníky, tak já dnes pohrdám novináři.

V. Školník 29.1.2018 15:11

Re: Kde PRAVICOVEJ novinář, tam nebezpečno!

když pohrdáš tak proč potom diskutuješ na novinářským webu? Víš že kdyby nebylo lačných lidí po divadle v přímém přenosu nebylo by těch podle tebe odporných novinářů....

Ale přesto normální novináři existují, jen je třeba je rozlišovat zda píší o politice.

Myslím že ty nemáš rád jen ty co píší o politice.

V. Heidlerová 29.1.2018 15:16

Re: Kde PRAVICOVEJ novinář, tam nebezpečno!

No, myslím, že Vaše pohrdání velký účinek mít nebude, jen Vy se budete škvařit ve své nenávisti. Pak doporučuju Halo noviny a Blesk, to je počteníčko.

R. Brzák 29.1.2018 15:26

Re: Kde PRAVICOVEJ novinář, tam nebezpečno!

S panem Aldou nesouhlasím - ale to nic nemění na tom, že Vaše doporučení vzhledem k jeho vyjdřovanému odporu k novinářům VŠEM je strawmanem...