6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

MÉDIA: Normální Trikolóra, nenormální ČT

Trikolóra volá ve svém programu po návratu normálního světa. Myslím, že by se to mělo týkat i novinařiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 30.9.2019 7:58

Myslím, že tentokráte ne. Myslí na zadní vrátka.

P. Dvořák 30.9.2019 8:10

Tím jste myslel co? Že jako Štěpánek souhlasí s V.K. ml?

Nebo že píše proti ČT a ČRo? Vy pamatujete, že by je někdy chválil za jejich téměř podvratnou činnost?

H. Fátor 30.9.2019 7:51

Spíš by mě zajímalo, jestli tu propagandu novináři dělají z nějakého vyššího rozhodnutí svých nadřízených, nebo jsou opravdu sami tak zmanipulovaní (a záměrně se vyhýbám slovu hloupí), anebo se prostě sešla/byla vybrána parta stejně ideově založených lidí.

J. Vavruška 30.9.2019 8:43

A víte, že je to jedno? Představte si, že potřebujete rozkopat travnatý dvorek, abyste tam mohli začít pokládat dlažbu. Můžete na to někoho najmout, vysvětlit mu přesně, proč to potřebujete, zaplatit a nechat ho pracovat. Anebo můžete najít člověka s vhodně chamtivou povahou, dalšího, který se rád chlubí v hospodě. Tomu druhému řekněte, že jedete na týden na Bali, a že se bojíte, aby vás někdo neokradl, tak jste zakopal všechny své cennosti na dvorku. No, a pak jen čekáte a máte to zadarmo.

Jiný příklad: když cvičíte psa, aby něco na povel přinášel, vysvětluje mu, k čemu to potřebujete? Ne. Trpělivě opakujete povel a pokaždé odměníte správnou reakci. Pak už to dělá automaticky, jen mu musíte pokaždé dát pamlsek.

A tak to chodí i v žurnalistice. Proto nemají novináři žádné speciální vzdělání, aby příliš mnoho nepřemýšleli. Jejich "vzdělání" je hlavně drezura.

H. Fátor 30.9.2019 8:49

Asi máte pravdu, že pokud jsou novináři uzavření v nějaké své sociální bublině, která jim za jejich výkony tleská, pak není potřeba nic měnit. Hlas lidí, kteří jsou mimo tuto bublinu, tedy se s nimi příliš nestýkají, není pro ně nijak zajímavý.

V. Mokrý 30.9.2019 8:51

Obojí je pravda, někteří jsou za to zřejmě placeni i bokem.

D. Mach 30.9.2019 7:28

Samozřejmě má tentokrát Štěpánek pravdu. Když si VKml založil stranu a chce v ní dělat předsedu, tak proč by měl mít protikandidáta? To přece není ani logické ani demokratické. Nebo by snad měl mít Babiš v ÁNO protikandidáta? Nebo Okamůta v SPD? Kam bychom se proboha dostali. Nedělejte demokracii ve stranách namyšlených diktátorů.

A. Novák 30.9.2019 7:33

až se vyprofiluje struktura strany, zvýrazní se další jednotlivci a na příštím sněmu třeba bude někdo proti Klausovi kandidovat.

Jde ale i o to porovnání, jak informuje ČT o Kiskovi a o Klausovi...:o)

M. Klas 30.9.2019 11:07

On pan Kiska založil stranu v ČR? Proč by se o ní mělo referovat podrobně?

A. Novák 30.9.2019 12:46

protože podobně jako u THO byl jediným kandidátem na předsedu.

Na tom, že je ze Slovenského státu, snad tolik nezáleží...

J. Pokoutný 30.9.2019 8:13

Hezký kňuk. Jak prosperuje strana, jíž zvyšujete IQ vy? Řekněte, prosím.

K. Salajka 30.9.2019 8:58

Výjimečně souhlas. Pokus o odebrání strany Václavovi sr. proběhl. Nedovedu si představit , že by o financích vysbíraných u Klausů v kuchyni (Na Hanspaulce) na nový projekt, rozhodoval nějaký demokraticky zvolený niktoš. Fakt ale je, že novináři se mohli o programu zmínit, když už informovali o hezkých manifestacích, zpochybňujících verdikty nezávislých státních zástupců.

A. Novák 30.9.2019 7:04

sjezdový projev presidenta Klause se dá aspoň najít na jeho stránce, ale co ostatní řečníci? THO by měla být aktivnější v informovanosti, nikdo jiný to za ně neudělá...

O. Musil 30.9.2019 6:25

A co je to normální novinářina? Kde jí můžeme vidět, slyšet nebo číst? Je normální politik, který na otázku, aby blíže vysvětlil některá svá hesla jen odpoví (volné parafrázuji, nejsa novinářem), že to jsou zatím jen hesla.

A. Novák 30.9.2019 5:56

Příznačný je i způsob, jakým se ČT vypořádává s moderátorem Lubošem X. Veselým...

V. Mokrý 30.9.2019 6:29

Jo, včera se ten jejich/ČT/ ňůsrům o tom předvedl. Doufejme, že to byl konečně impuls k tomu, aby se o ČT začali poslanci starat tak jak mají.

V. Mokrý 30.9.2019 5:50

A Rady i poslanci k tomu/k ČT stále mlčí, bohužel. Přitom stačí donutit je aby konali.

Asi by to chtělo předčasné volby jako v Rakousku.

A. Reček 30.9.2019 7:01

Ano, chtělo by to předčasné volby u nás, aby už konečně z parlamentu zmizeli komunisti R^!!

V. Mokrý 30.9.2019 7:43

Jo, z mnoha stran.

R. Langer 30.9.2019 8:47

To by jich tam moc nezůstalo... ;-D

J. Mareš 30.9.2019 1:18

Jojo s tímto článkem lze než souhlasit...jediné znepokojující je, že Neviditelného psa již pár let vlastní "pan" Babiš...stačí jen něco zveřejnit a něco radši né...a mínění lidí je ovlivněno! :-( A to se na těchto stránkách už dlouho děje...

P. Han 30.9.2019 1:26

Nevlastní. LN pouze poskytují servis.

"Provozovatelem serveru je O.Neff,s.r.o. se sídlem Praha 5, U Mrázovky 1, IČ: 64514985, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 44979."

P. Dvořák 30.9.2019 4:42

No to je zase postřeh! ". . . . něco zveřejnit a něco radši né . . ." Ehm.

Znáte snad nějaký server, noviny, časopis, rozhlas, televizi, kde by bylo zveřejněno úplně všechno?

Sem s ním!!!!

P. Dvořák 30.9.2019 4:43

Pardon, patřilo to pod J. Mareše. Nějak to přecuklo. :-)

J. Mareš 30.9.2019 8:51

Dobrý den, nemám pocit , že bych "čtil sýru" ale všiml jste si z jaké adresy vám přijdou reakce na příspěvek? Je to z lidovky.cz,,, a o tom, jak některé články které z Neviditelného psa zmizí jsem si s panem Nefem už psal. Mám tento web rád ale musí se od určitého okamžiku brát více s rezervou...

P. Dvořák 30.9.2019 4:58

A ještě jednou.

Než znovu začnete stříkat síru, přečtěte si ten absolutní blábol, který dnes vytvořil Jan Payne v článku SPOLEČNOST: Proč tu pořád máme babišinec?

Pak (možná) přijdete na to, jaký nesmysl jste napsal i vy: "...stačí jen něco zveřejnit a něco radši né...". Že by (podle vás) vlastník Neviditelného psa nechal zveřejňovat články proti sobě?

Ptám se vaší poslední větou: "Takže co se vlastně na těchto stránkách už dlouho děje... " ?

R. Langer 30.9.2019 8:54

Tak tak. To se prostě zase jednou projevil lidový demokrat. Vůbec si nevšiml, že Zemanovi a Babišovi se tady nadává v podstatě v jednom kuse, ale on svým selektivním lidovědemokratickým pohledem vidí holt jenom některé články. ;-D

R. Novak 30.9.2019 0:26

ano, takto informuje medialni zumpa v podani neutralni a nezaujate CT