3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pan Vajíčko 22.10.2009 14:23

Víte, Křečku

Mezi lidmi, a tedy i mezi poslanci, zásadně rozlišuji. Jsou mezi nimi ti, kterých si velmi vážím, ti, kteří jsou mi buřt a pak ti, kterými pohrdám a případně je nenávidím. Tipněte si, Křečku, do které skupiny patříte Vy... :-D

PetrK 22.10.2009 13:09

Křečku, zimní spánek volá,

koukejte už zmlknout a zalézt.

Marat 22.10.2009 13:09

Re: Demokratické volby ?

Možná že by bylo daleko lepší pro demokracií, kdyby každý kandidát kandididoval jen  za sebe a jen ve svém obvodu a né za stranu.

Jiří 22.10.2009 13:03

To je strašné!

Pane Křečku, Váš článek je jasným důkazem proč  je ve společnosti tak negativní názor na všechny poslance. Vinu na tom mají ale poslanci stejných charakteristik jako Vy! Nesvádějte to na novináře! A k tomu závěru, který mimochodem je Vaší skutečnou chrakteristikou, ne zrušit volby, ale pečlivě vážit koho volíme. Pokud toto zvládneme, věřím, že už nebudu muset nikdy číst Vaše názory. Pro mně je to hrozné! Věřím, že v příštích  volbách už nebudete kandidovat, a pokud k mé hrůze ano, pak že nebudete zvolen.

Stanley 22.10.2009 12:43

Pan Křeček

Pan Křeček má prostě smůlu, když se ve "svém, vysoce odborném " článku zastává naší " populární žvanírny" ,neboli poslanecké sněmovny!On , je zrovna ten, ktrému máme věřit!? Pan poslanec v bytě s regulovaným nájemným, pan JUDr bez titulu(jako Kalvoda),zpátečník Křeček, bojující proti všemu progresivnímu, zcela v paroubkových intencích?!! Korytář s dobrým džobem !

Glosator 22.10.2009 12:37

Autor sice právem píše, že platy poslanců nejsou nijak závratné ALE příčiny

nespokojenosti s naší politickou scénou, včetně snahy rozvěšet dotyčné na kandelábry je dána NĚČÍM ÚPLNĚ JINÝM, TOTIŽ NEBETYČNOU KORUPCÍ A KLIENTELIZMEM v politice i státní správě.

To je dáno nikoliv pouze situací v politice, ale stavem celé naší společnosti. Přidejme k tomu groupthink, politici lžou, jako když tiskne i o věcech, které jsou jasné inteligentnímu dítěti páté třídy, nesmysly, které přebíráme z EU atd. atd.

Porcování medvěda je jedním z příkladů, které toto celé doplňují.

Člověk má někdy trend uvěřit spikleneckým teoriím, kdyby se třeba některé si blízké menší strany dokázaly dohodnout, do sněmovny by se dostaly. Je možné, že to tříštění sil je úmyslné, na totéž téma se před volbami do EP vyrojily tři strany, místo jedné.

VL 22.10.2009 12:37

Má přehled

Až zase půjdu něco vyřizovat na radnici, tak se tamních "státních úředníků" zeptám, jak se jím líbí, že mají stejné platy jako poslanci. Ale radši až na odchodu.

volkswagen 22.10.2009 12:24

Re: Obvinovan jsi hlavne z vychcanosti a vyzranosti

ano

Ludva 22.10.2009 12:23

Demokratické volby ?

Když díky rozšířené a médií podporované praxi už ani nevíte, za kterou stranu bude "váš" poslanec hlasovat ? Máme právo hodit lístek do urny - a to je tak všechno. Co takhle zapracovat na právech voliče a povinnostech poslance?

Jovo Miks 22.10.2009 11:58

Tak uz jsou najemnici spokojeni

A pan Krecek zase zachranuje jina temata.;-)

Hana 22.10.2009 11:55

Re: Obvinovan jsi hlavne z vychcanosti a vyzranosti

Taky Jendo: s majetkem, který ti nepatří, se nekupčí. Sežeň si byt, nabídek jsou statisíce a táhni. Ital tě zdržovat určitě nebude!!!

Hana 22.10.2009 11:47

Vzkaz panu Křečkovi

I vy jste se pane svými demagogickými žvásty, užíváním bytu s regulovaným nájemným a hloupými populistickými názory ocitl mezi těmi, nad nimiž se národ otřásá hnusem.

JM 22.10.2009 11:45

Re: To ,by se vám hodilo....

BOHUŽEL STÍN MILÝCH OBLÉBENÝCH FANGLÍ ZATEMŇUJE ROZHLED I ROZUM když nerozeznáte prasekracii, když zastupitel-mandantář není odpovědný svým mandantů-voličům.  Když zastupitel-mandantář při svévolném výkonu mandátu není svými mandanty-voliči buď ovolitelný, nebo neexistuje možnost nápravy svévolného výkonů mandátu(mandátů) - referendum.    V české poblitice to je tak, jako by advokát JUDr. žádal mandanta o podpis bianco mandátní smlouvy!? Zparchantělí jsou zastupitelé všech barev, ne jenom některých a všichni společně si přejí podobné voliče - pitomýry. 

JM 22.10.2009 11:40

NENÍ TO SLOŽITÉ, KŘEČKU

NENÍ TO SLOŽITÉ, KŘEČKU- prasekracie je když zastupitel-mandantář není odpovědný svým mandantů-voličům.  Když zastupitel-mandantář při svévolném výkonu mandátu není svými mandanty-voliči buď ovolitelný, nebo neexistuje možnost nápravy svévolného výkonů mandátu(mandátů) - referendum.    V české poblitice to je tak, pane poslanče, pane JUDr.-e, jako by jste žádal mandanta o podpis bianco mandátní smlouvy!?  Tak že, pane ten vtip zcela po zásluze a neztrapňujte se více než předvádáte, doblbováním  voličskou veřejnosti k sebemrskačství. Zparchantělí jste zastupitelé, ne voliči.

JJ 22.10.2009 11:24

Nemame radi sibaly typu Krecka

tot vse. :-/

tomfuk 22.10.2009 11:23

To ,by se vám hodilo....

To,by se vám hodilo s.Křečku a vám podobným.To už tady bylo a velmi se to osvědčilo.Volby nevolby.Pod oranžovým praporem a s rudou zástavou v zástupu k urnám.Novináři ,hlásné trouby s.Křečků a spol.z nich udělat.Byl by pořádek.Rv

havránek 22.10.2009 11:19

ježíši

To je nechutné zvíře.

milan007 22.10.2009 11:02

nenadávej na zcadlo, když máš křivou hubu :-)

:-D

pepašachista 22.10.2009 10:52

!!!

Soudruhu Křečku, těžko donutíte aby občané měli rádi různé lžidoktory a lži inženýry. Mezi jinými byl i nějaký Křeček. Neznáte ho náhodou?

guerrier 22.10.2009 10:41

Bolševník Křeček

Křečku, vaše drzost a troufalost nezná mezí. Vypadá to že samet byla chyba. Na vás a vám podobné vč. vašeho guru Bradavice platí po vašem, po soudružsku.

Sauron 22.10.2009 10:40

Za Vaši křivou hubu nemůže zrcadlo

Pane Křečku, doporučuji občasnou diskusi i s lidmi jiných názorů, postojů i životních potřeb - jestli to ovšem nemáte od Jyřýka zakázané. Tříbí to názory, poskytuje zpětnou vazbu a v neposlední řadě vyvrací spoustu nesmyslů, kterými je Váš článek nasáklý (pakliže jste ho psal opravdu Vy, nikoliv tiskový odbor Lihového Domu). Nebudu polemizovat se vším, není na to prostor, pozastavil bych se nad viníkem, kterého vidíte v Novinářích.

Novinář je (až na čestné výjimky) plně závislý na odbytu jeho média. Píše tedy to, co chce čtenář (divák, posluchač) slyšet. Chce-li většinová populace slyšet drby, skandály a negativní informace - má je mít! Je to od novináře krátkozraké a nestátotvorné? Je to nemravné? Je to populistické? Je to především pochopitelné. Dokud bude čtenář takový, jaký je, nebude tomu jinak.

No a teď se koukněme na Vás. I Vy jste plně závislí na Vašich chlebodárcích - voličích. Upřednostňujete momentální blahobyt (státní dluh) na úkor blahobytu budoucího. Upřednostňujete zlodějinu (regulovaný nájem) na úkor vlastníků domů a těch, kteří k regulovanému nájmu nemají přístup a musí na něj formou daní doplácet. Upřednostňujete vyplácení současných důchodů na úkor toho, že za "pár" let už nebude důchody z čeho platit...atd atd. Proč to děláte? Je to od Vás krátkozraké a nestátotvorné? Je to nemravné? Je to populistické? Je to především pochopitelné. Dokud bude volič takový, jaký je, nebude tomu jinak.

Právě Vaše strana se největší měrou řídí tím, co chce slyšet volič, bez ohledu na ekonomické, společenské i morální ukazatele a budoucnost. Právě pro Vášeho předsedu jsou průzkumy veřejného mínění tím, čím byl pro Rudolfa II. jeho dvorní astrolog. Proč se rozčilujete, když jsou novináři lautr stejní jako Vy? Novináři nejsou Vaši nepřátelé, jsou jen Vaší vlastní karikaturou!

luboš 22.10.2009 10:00

vidím, že máte rád veselé vtipy,

proto  vám doporučím tragedii, aby se to vykompenzovalo. Pusťe si přenos z poslenecké sněmovny!!! Uvidíte sebe a své kolegy jak spí, telefonují, popíjejí a kantýně a potom přijímají zákony, kterým chybí hlava i pata. Jako by je tvořili absolventi ZUČ;-D 

Yosefa 22.10.2009 9:54

Re: Souhlas

Nejsi ty Lada Křečková??????

Yosefa 22.10.2009 9:51

Re: nebul, pitomečku, do politiky jsi vlezl dobrovolně a nemusíš v ní setrvávat

R^R^R^

Milan 22.10.2009 9:51

Re: K panu Křečkovi

Nesmíme zapomenout na variantu "rychle snadno doktor“ popř. "Rerum Srandarum Doctor".

Jenda 22.10.2009 9:51

Re: Obvinovan jsi hlavne z vychcanosti a vyzranosti

Nikoli. Vy jste jen zblbly. "Sehnal jsem si vymenu." ... Jak muzete menit neco co neni vase? Jiste, za normalnich okolnosti by vam majitel bytu byl vdecny, ze jste mu sehnal noveho najemnika a ze mu byt nezustane nejakou dobu prazdny. Ovsem v tomhle state nromalni okolnosti nejsou. V tomhle state maji nekteri najemnici "dekret" narizujici majitelum nemovitosti za kolik je musi nechat bydlet. Kdekoli, nezavisle na nakladech, umisteni bytu a tak dale a tak podobne. Za techto okolnosti se vubec nedivim, ze majitele odmitaji tu vasi vymenu neceho co vam nepatri a cekaji az zaklepete backorami a oni se snad mozna treba dokonce zbavi toho statem posveceneho nevolnictvi.

miklaras 22.10.2009 9:51

k zulíbání

Začínám se těšit na každý článek poslance Křečka. Od urážek politických vězňů, přes okázalé hlazení a líbání Předsedova Pozadí po tvrzení, že za vším stojí lačné novinářské šelmy, které touží trhat řídké maso pohublých, hladových poslanců...Je zajímavé, že má stále touhu psát a s morbidním sebemrskačstvím snad dokonce i číst reakce, aby se mohl utvrdit ve své víře a ve svém pojetí morálky. Je prostě k zulíbání...Piště, dědo, pište, klepu se na další téma. A pokud by vás konečně psaní omrzelo, můžete založit stranu "Sypejte ptáčkům".

Saul 22.10.2009 9:30

Výborně, Jardo

Jsem rád, že jsem se nepustil do formulace vlastní připomínky. Napsal jste to za mne velice výstižně.

pivak 22.10.2009 9:22

Ted nevim jestli se mam smat, nebo plakat

8-o

Lion 22.10.2009 9:09

Podivuhodné uvažování poslance Křečka ...

Diskuze ohledně poslaneckých náhrad a jejich vyúčtování proběhla nedávno na blogu poslance Křečka "21.09.2009: Věci veřejné a veřejná ostuda." Zajímavé byla diskuze pod příspěvkem. Cituji:

Stanislav Křeček napsal(a): Vážení, pokud jde cesťák nebo příkaz (Merry Man, H 136) , kdo by ho asi vydával a pokud jde o programy, vím že jsou, ale kdo by verifikoval správnost. Naklepat si každý může co chce, ale mělo by to smysl? 21.09.2009 17:57:10

MOR napsal(a): to: Křeček Vážený pane, jak to myslíte, naklepat si může každý co chce? Já si například nemohu naklepat co chci, mé údaje kontroluje FÚ a navíc, možná se budete divit, dodržuji dobrovolně i ty zákony, s nimiž nesouhlasím a které se mi nelíbí. Ne každý je podvodník, pane Křečku. 21.09.2009 18:02:55

Jak to pan poslanec Křeček s tím "naklepáním čehokoliv" do cesťáku myslel, jsme se nedozvěděli, i když byl o to opakovaně žádán. Ale nic křišťálově čistého to patrně nebude ...