5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
douša 10.3.2009 9:35

Proč Kojzarovi vnuci???

Jarda Kojzar přece dosud žije, dělá redaktora a téměř denně publikuje v Haló Novinách

Cricket 10.3.2009 12:56

Re: Proč Kojzarovi vnuci???

Vnuci, ne pohrobci.

Jistič 10.3.2009 9:15

Petr Štěpánek

Něco tak ubohého může sesmolit jenom Petr Štěpánek. Bohužel mu na to daňoví poplatníci přispívají ze svého a ještě musí sanovat všechno, co během svého zašívání v různých radách stihl podělat.

Jen tak na okraj, Kotrba si taxíka platil vždy z vlastní kapsy, což je fakt velmi dobře známý i panu Štěpánkovi, jen bylo třeba ten jeho blábol o něco nafouknout.

Petr Štěpánek nádherným způsobem demonstruje, k čemu jsou všechny ty naše mediální rady. Obhajovat seskupení zkorumpovaných vyžírků, budižkničemů a bývalých estébáků, kteří prokazatelně porušují zákon, může jen ksindl stejného vyznání.

Starý J. 10.3.2009 15:33

Re: Petr Štěpánek

....Obhajovat seskupení zkorumpovaných vyžírků, budižkničemů a bývalých estébáků, kteří prokazatelně porušují zákon...

Obě rady vůbec nesleduji, ale přesto by mě velice zajímalo: soudruh Kotrba do tohoto "úděsného" (jak jej popisujete) seskupení zapadl, nebo se tam objevil naprostým omylem. A byl soudruh Kotrba z rady odpochodován jak uvádí Štěpánek, nebo znechucen odešel sám? Přece Vámi adorovaný Kotrba nemůže být (když čtu Vaše spravedlivé rozhořčení) "ksindl stejného vyznání"? Byl soudruh Kotrba mezi tento ksindl násilím nahnán, nebo tam kandidoval z vlastní vůle?

Jodola 10.3.2009 9:02

K čemu je ta rada?

Celá diskuse je zbytečná,pokud není zmíněn úkol rady.Nejsem zřejmě sám,kdo po zprávách na veřejnoprávních stanicích prchá vypnout přijímač před proudem 40 let staré hudby,navíc několik posledních let stále stejné.Není povinností rozhlasu(státního) pravdivě a aktuálně informovat?Není návazně úkolem rady splnění hlídat?

Frank 10.3.2009 9:00

Krucinál, to je argument!!

Taxálem z Prahy do Krumlova. Štěpánku, když je vám to šum a fuk, tak proč neustále otravujete? Jestli to je jediný argument o hospodaření s penězi koncesionářů, tak to jsme za vodou. Silně mi připomínáte Doležela, kterého taky odněkud vykopli a nemůžete to tak nějak oba strávit.

kernel 10.3.2009 9:28

Re: Krucinál, to je argument!!

RRTV tenkrát ve velkém rozdávala kmitočty na rádia Čas a Hey vedená bývalým agentem státní bezpečnosti Radimem Pařízkem. V pozadí se musela točit fůra peněz a zrovna v tom okamžiku dostal Štěpánek padáka a tak si na tom smlsli jeho nástupci. Že se na RRTV kupčilo s rozhlasovými kmitočty, je, předpokládám, věc známá.

BuBu 10.3.2009 7:29

Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

To, co nám předvedli naši pseudo-umělci, neboli komedianti v minulou sobotu při udílení ceny Český lev - tak to byl "do slova a písmene" : HNUS fialový !!! Komediatští ubožáci se celý večer předváděli . . . jak jsou oproti nám - plebejcům a neumětelům - jak jsou proti nám bystří, vtipní, chytří . . . a že my ostatní jsme debilové, když se nám jejich "umění" . . . nelíbí !!!

Punc hnusu tomu všemu dodávalo moderování notorického alkoholika a jeho "vtipné " dcerky  ! To, že toto "pseudo-umění" přenášela veřejnoprávní ČT 1, vedená komunistou jako poleno - Janečkem . . . . to už jen taková malá tečka za celým stavem našich sdělovacích prostředků a stavem kultury a umění !!!

Zebra 10.3.2009 7:41

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

BuBíku, ty kluku ušatá, neměl bys skočit za sexuologem, jestli nejsi třeba drobek masochista ? Žes tak nasílu čučel celý večer na nějaký fialový hnus, místo abys vyrazil za kámošema plebejcema na růžek, dal si tam pět šest kousků, proložil to tláčou a neumětelsky se zmatlal ?

BuBu 10.3.2009 8:41

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Zalez - Rudý Debile !!! Tys tu ještě (s těmi svými rádoby-intelktuálními) výkaly . . . chyběl !!!

Zebra 10.3.2009 10:27

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

BuBíku, ty seš vyloženě nevděčnej ! Člověk se tu stará o tvý duševní zdraví, nezištně poskytne užitečnou radu a ty ..... darmo mluvit. Za trest ti dneska neopravím pravopisné a stylistické chyby !

Vrba 10.3.2009 10:15

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Jo, mluvil jsem o tom paskvilu asi s deseti kámošema, a všichni se shodli, že se na to nedalo dívat!Prostě další ostuda naší "veřejnotrapné" televize!

Zebra 10.3.2009 10:23

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Až s nimi zase budete mluvit, tak jim poraďte to, co já BuBíkovi: Jak se na to nedá dívat, zmačknout knoflík a tradáá na růžek. Tam tu ostudnou čété můžou v tamní desině pěkně proprat a pak jí na hýzlíku spláchnout. Ovšem kdyby se taky jako BuBík nedokázali utrhnout, pak snad jedině k tomu doktorovi, aby jím aspoň vysvětlil proč.

Pamětník 2 10.3.2009 12:51

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Ona kultura je opravdu širší pojem.Když má rád někdo lidové písničky,nebo dechovku a nevyznává Kabáty,tak ještě nemusí být hudební analfabet.Bohužel řada lidí to staví tak,že jsou to nevzdělaní hudební hlupáci.Stejné tak je podobná situace v ČT.Já jsem zvolil variantu,že jsem se nedíval a nemám co kritizovat.Nevím kolik máte programů,ale nic Vám nebránilo v tom,aby jste se nedíval.Mohl jste si zvolit Ordinaci v Růžové zahradě,nebo Ulici a měl jste jistě postaráno o kulturní zážitek.Já jsem zvolil úpně něco jiného.

Milan 10.3.2009 8:18

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

BuBu, ty ses ale blbej...

BuBu 10.3.2009 8:39

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Podívej se nejprve na tu svou "češtinu" . . . . a pak teprve o někom říkej, jak je blbej !!!

Od Tebe je to totiž . . . obzvláště pikantní !!! ;-D;-D;-D

Burma 10.3.2009 8:43

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Milane, a čím se asi tak BuBu liší od těch blábolů níže ?? Když nějakej trotl napíše, že Štěpánek je třeba alkoholik, tak je to v suchu, ale probůh, jakmile se někdo otře o Bolka, je hned blbej. nedělám si iluze ani o jednom, ale děsí mě ta čecháčkovská přednasranost a totální deficit kritického myšlení....

Jan 10.3.2009 10:06

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Jo, ale má výhodu, že na to nemusí myslet!Prostě vyměšuje!

Petr Kiebel 10.3.2009 8:23

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

..a mě se to líbilo, máte něco proti?Kromě toho, že ubožák jste spíš vy?

Vlad 10.3.2009 10:18

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

Nikdo vám to nemůže brát. Ale všimněte si, jak v poslední době převládá tento druh křečovitého nevtipně uhulákaného humoru. Ne všichni to milují. Někdo rád ...gutntag a někdo třeba Vesničku nebo Samotu u lesa. Měl by se brát ohled taky na ty platiče televizní daně, kterým se líbí něco odlišného.

cca1 10.3.2009 10:46

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

takže pro ty ostatní to mělo běžet paralelně a moderátorem měl být nějaký "uspávač hadů" ???

kopec 11.3.2009 10:28

Re: Umění a kultura jsou obrazem stavu společnosti !!!

V ustanoveni  televizniho poplatku neni zadna klauzule o tom , ze by se program musel nekomu libit. Od toho je na ovladaci tlacitko off

cca 10.3.2009 6:55

rsto

neboli rozhodnutím strany telekomunikační odborník o5 radí informuje ó my se máme !

Nomen 10.3.2009 4:14

Taxík do Českého Krumlova.....no strašné....a to původně si chtěl zaletět zalyžovat do Innsbrucku...

a to zrovna chtěla ukázat Česká televize, ale místo toho sosani Bobošíková a Hodač na 2 dny promítali černou obrazovku...

Divící se 10.3.2009 1:39

Ale, ale ....

... bez toho dobře placeného plácala a ODS-áckého poskoka, kde by Český rozhlas a Česká televize byly, ony by snad ani nebyly ?

Pedro 10.3.2009 0:56

Štěpán Kotrba

Po tom, co si dovolil Štěpán Kotrba napsat v lednu na Blicích listech o Janu  Palachovi, je pro mne mrtvý člověk. A Blicí listy už jsem od té doby neotevřel. Tajtrlíku, díky za potvrzení názoru a střípek do mozaiky. 

Je Palach vzorem? Čeho?

Štěpán Kotrba

reakce na článek Miloslava Štěrby "Boj proti komunismu - lehčího soupeře si režim nemohl vybrat!"  ---------   Tedy - k čertu s Palachem.

Vlad 10.3.2009 10:20

Re: Štěpán Kotrba

Blicí listy jsem neotevřel od Mezinárodního měnového fondu v Praze. Mix fanatiků a lhářů.

mol 10.3.2009 0:55

no jo

Hnusák Kotrba si jezdí taxíkem a Štěpánka nesvez...

Gaston 10.3.2009 0:15

Že Vás to baví

při Vaší "profláklosti". Věnujte se něčemu méně veřejnému a užitečnému, to je pro Vás dobrá cesta. Tady už žádnou kariéru neuděláte. A doby Železného, Klause, tj pionýrského kapitalismu "bez přívlastků" neodvratně odchází. Tam jste ještě, podobně jako další darebáci" měl šanci. Je konec, doba pokročila

clay 10.3.2009 3:14

Re: Že Vás to baví

k "profláklosti" stačí zřejmě deset dvacet gastonovsky konkrétních výpadů, a je tu...;-DRv