7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

MÉDIA: Když nenávidíš, není co řešit

Bouchnout si do Jakla. Když už ne fyzicky, pak aspoň sprostým útokem v médiích. Echo24 opsalo z aktivistických médií (až o den později doplnilo několika vytrženými slovy z následujícího mého vyjádření) povídání o tom, že státní zástupce odmítl mou stížnost na nedostatečně vyšetřený útok na mou osobu v metru, a opatřilo je titulkem: Jaklova rvačka byla vzájemnou potyčkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 21.10.2019 10:36

Havel razil "pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí". Střet s Klausem je tedy opak "lež a nenávist zvítezí nad pravdou a láskou" - no potěš koště Rv

Pěkný den.

J. Svoboda 21.10.2019 10:32

Ale on si stěžuje na svém blogu ;-D

Pěkný den.

T. Hraj 21.10.2019 10:27

No, jestli to nebude tím, že v těch článcích nejde o rvačku samu (ta je jen substrátem), ale o starý dobrý střet progresivismu s konzervatismem, kavárny s hospodou, chcete-li havlismu s klausismem.

T. Hraj 21.10.2019 10:21

trochu šprochu

Takovýto případ bez důkazů a svědků lze těžko vyřešit. Pan Jakl sám píše, že v to také nedoufal a proto napadení sám ani nehlásil. Ale nezdá se, že by se u nás sport fyzických útoků na politiky šířil.

Horší je samozřejmě novinářská schopnost a připravenost demagogicky překrucovat, kydat špínu, trefovat pod pás, polopravdit atd. Pan Jakl dělá dobře, že se co nejostřeji hájí a posvítí důsledně na každý šproch, který by na sebe chtěl přilepit pravdy trochu.

R. Langer 21.10.2019 10:10

No, a podle vás je s ní něco v nepořádku? 8-o

R. Langer 21.10.2019 10:09

Ano. O spoustě rvaček se psala spousta věcí, proč ne zrovna o této? Kromě toho, rvačky lidi docela baví... ;-D

T. Hraj 21.10.2019 10:08

Pan Jakl si ale na svobodu tisku nestěžuje. Naopak. Využívá ji (např. tímto článkem) ke své obraně. A dobře dělá. Nechat ta obvinění bez reakce by byla chyba.

R. Langer 21.10.2019 10:07

Co nechápete na tom, že když se mu stalo příkoří, tak si stěžuje? Proč by si zrovna on neměl stěžovat, jak to s tím souvisí? Můžete to nějak lépe upřesnit?

B. Hančl 21.10.2019 9:50

Vy jste opravdu letadlo.

M. Valenta 21.10.2019 9:38

Jakl si stěžuje že se mu stalo "tiskové" příkoří, což já chápu, ale čemu rozumím už méně, že si stěžuje zrovna pan Jakl.

V. Církva 21.10.2019 9:35

Tak jistě. Svoboda tisku sebou nese i lži a nekvalitní novinařinu. Ale jak to chcete zregulovat tak aby jste odstranili jen ty lži? Nezbývá než si přečíst obě strany a udělat závěr. A proto je tu jaklův článek.

Š. Hašek 21.10.2019 9:23

Pan Polanský si "prostě nevšiml"!

Bylo to napadení.

M. Valenta 21.10.2019 9:20

V každém případě je dobré si na vlastní kůži vyzkoušet tu tolik panem Jaklem bráněnou svobodu tisku bez omezení. So geht das.

V. Církva 21.10.2019 9:11

Ano to souhlasím, není to jednoduchá práce. Policajt i učitel jsou, co se týká výchovy a represí jedny z nejvíce oklešténých zaměstnání. Prakticky už musí jen poslouchat aktivisty a jinak nejlépe nedělat nic.

J. Hanzal 21.10.2019 9:03

Pane Polanský, tohle nebyla žádná rvačka, ale prachsprosté napadení!!

V. Církva 21.10.2019 9:02

Tak hlavně, ve státě kde funguje policie i soudy a to schopně, nezávisle a spravedlivě, by takový bulvár ani nikdo nečetl. Ale zdá se že někteří novináři tuto práci hravě zastanou za státní orgány. Nejen vyšetřování ale především odsouzení.

Takže co tu dnes máme. Lenivou neschopnou policii, na pravdě nezávislé soudnictví. Ale to vše vynahradí aktivističtí novináři. Takže příště už budou psát odsouzený Jakl zbil do krve Sulejmana. Jako kandidát SPD je rasistický podtext Jakla jednoznačný.

Aneb, už chápu proč v Chile přišel k moci Pinochet. Pinochet byl extrém ale naši modernisté by se potřebovali něčeho bát. Teď mají za zády soudy vyškolené Franfurtakou školou. Neschopnou policii a hlavně pátou velmoc - marxistický tisk.

Š. Hašek 21.10.2019 9:02

Myslím, že sám Feri "to přikryl pokličkou". Velice rychle.

I z vedení Vrcholu09 mu bylo asi doporučeno, že ze strkačky u vína se stejně "případ nenávisti společnosti v režii presidenta Zemana neudělá". To zas Kalousek celkem má rozum.

Š. Hašek 21.10.2019 8:48

Nemusíte číst a zajímat se o "každou rvačku v republice". Mě také nezajímají mnohé rvačky před paneláky v Chanově.

Tohle napadení v metru mě zajímá.

Š. Hašek 21.10.2019 8:46

Máte pravdu.

Ale pokud budete někdy s policistou hovořit "mimo mikrofon", sdělí Vám, že za facku gaunerovi (ve službě), se klidně ocitne (s manželkou a dětmi) v "platební neschopnosti".

I díky Respektu a dalším ochráncům moderního rovnopráva.

J. Svoboda 21.10.2019 8:45

Stěžujete si na práci policie na blogu? Fakt? ;-D

Pěkný den.

J. Nevrkla 21.10.2019 8:44

Mám z toho silný dojem, že policie nepomáhá a nechrani. Proč? Měli by se stydět. A rozhodně by se to mělo řádně vyšetřit, nebo budou takové věci eskalovat.

V. Církva 21.10.2019 8:43

A vůbec jak dopadl případ Dominika Ferriho? Možná by skutečně bylo vhodné tyto případy porovnat.

V. Církva 21.10.2019 8:42

No můžete ho mít ráda i nerada. Ale policie, soudy i reportáže mají být nezávislé. Teda v neomarxistické společnosti jsou samozřejmě aktivistické a poplatně majitelům "pravdy" což je politicko-korektní název majitelů pravdy pro lež.

D. Polanský 21.10.2019 8:38

Umí si někdo představit, že by se kolem každé rvačky v republice tolik psalo, jako kolem této?

V. Církva 21.10.2019 8:34

S neschopností policie je třeba počítat jako s faktem. Navíc to jsou zbabělci. Chce to vytvořit paralelní detektivní instituci.

No a DenikN, Aktuálně i Respekt, to jsou žumpy.

P. Manda 21.10.2019 7:08

to nepřekvapuje. Chápat nemáte čím. Zlodějko jmen.

J. Kalipso 21.10.2019 6:47

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

J. Kaniokova 21.10.2019 6:26

Nedokážu pochopit jak někdo může nenávidět pana Jakla8-o

J. Hruška 21.10.2019 5:21

Soudce lynč.

J. Sedlář 21.10.2019 0:42

To máte za to, jakou stranu ste si vybral. Když byste si vybral tu správnou, pak aj když budete nacamraný blbě kýblovat a usměrněná Vám způsobí trhnutí kušule o parapet až na kožu na zádech, pak by Vám náš vrchní vyhulenec zařídil skvělý článek na téma: "život ohrožujícím břitem mu rozřízli záda, takže dle mého soudu šlo o pokus o vraždu". A kdybyste vypadal jako naježeně jako veverka z Ice age když do ní prdnou 230v, tak by to mohlo mět aj henten, razystycký podtext.