29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavelka 10.9.2006 13:24

Lépe to dopadnout nemohl

Holka je na svobodě, a navíc ještě v balíku, aniž by ještě začala pracovat. Během několika dnů vydělala za práva k rozhovorům mnoho miliónů. Může si koupit nové auto a bydlení - sen většiny chudých Evropanů z východu a z Česka.

Faust 10.9.2006 8:32

A teď si tu diskusi převedeme sami na sebe...

Ta dívka je vlastně unesená dvakrát, jednou fyzicky a jednou mentálně: ten muž ji sice unesl, ale protože byl jedinou osobou, se kterou se během svého dospívání stýkala, tak ji prostě učaroval a nahradil ji nejen mámu, tátu a milence, ale celý svět...  Proto také po jeho smrti po něm smutní a ráda vzpomíná, jak společně zdobili její "pokojík", aby byl hezčí... Takže kdo se tu vlastně chce podivovat, kolik desetitisíců lidí u nás dodnes smutní po komunistech  a každý večer si zavzpomíná, jak to s nimi vlastně bylo pěkné.... Říká se prý tomu "stockholmský syndrom", když si terorizovaný vytvoří emotivní pouto ke svému vězniteli, ale já bych to spíš nazval syndromem  zcizené intimity... A úplně stejné, je to i s tou medializací...

Další taxt tady: http://blog.lide.cz/johanesdoktorfaust/2006/08/29/138 

Jap 10.9.2006 2:32

PRINZEZNA JEMELKA ZASE BLBNE

a opet potvrdil, ze je osel. Na tom jezdit v aute v noci po Pzrizi s oplilym ridicem rychlosti 200 km v hodine, a roztristit se o sloup mostu jak to predvedla princezna Diana, na tom neni nic chytreho, spise je treba odsoudit jeji nezodpovedne chovani a ponekud omezenou inteligenci. Na to v jak privilegovanem postaveni Diana byla , tak dopadla velice spatne a vlastni vinou. A to ze od ni, tak krasne zeny a matky jeho deti princ Charles utikal ke Kamile, take neco vypovida, musel k tomu mit duvod. A jestli i pan Jemelka " se obcas propadl do sneni" jako 10lete devce o tom byt anglickou princeznou v tom panu Jemelkovi nemuzeme pomoci. Ale at nas do toho netaha a nemluvi za nas .

Ta Rakouska holka, Natasa, to je neco jineho, te nedal nikdo nic zadarmo a to ze jeji kazdy krok ridi medialni poradci je naprosto na miste a ja ji preji kazdy haler ktery na svoji story vydela. Verejnost ma pravo vedet, zadarmo, ze byla byla drzena proti sve vuli, kde a kym a ze je na svobode. A pokud chce verejnost vedet vice, stavnate detaily, a bulvarni zdroje ji to chteji umoznit, tak at pekne zaplati. A presne tak to ta holka smeruje a ja ji obdivuji, protoze zpocatku i jeji rodice zblbli,spise nechali se zblbnout medii a zacali hloupe zvanit, skoro se otacet proti vlasni dceri, takze vsechna rozhodnuti asi delala holka sama a udelala je dobre, zatim. A pokud chce nekdo polozit nejake penize na stul a ziskat vylucne prava na jeji story, pro film ci knihu, tak at to udela , ale prvni musi vysolit penize na drevo, zadarmo ani kure nehrabe. A jestli na tom maji byt vydelany nejake penize, tak ma na ne pravo Natasa a aby je neshrabl nekdo jiny, potrebuje radu, medialnich expertu a pravniku. A zda se ze to dela, zatim maji jenom jeji jednu fotku a rozhovor, kde jeji poradce sedel kousek od ni a drzel hyeny z medii zkratka.

Jap 10.9.2006 2:34

Re: PRINZEZNA JEMELKA ZASE BLBNE

A jestli tu story Natasa pribarvi, to me vubec nezajima, naopak at si poslouzi. Protoze pokud se chce , nejaka "citliva" hyena vloupat do soukromi tak tezce zkouseneho ditete a mlade zeny, tak je potreba z te hyeny vymackoun kazdou kazdou korunu, kazde euro, kazdy dolar. A presne to Natasa dela. Take uz chce barak kde byla veznena, doufam ze uz zablokovala barak a mejetek veznitele, jeho prodej, ci prevzeti jako dedictvi, protoze to se neda zaplatit penezi co ji ten nasilnik sebral a co ji dluzi.

herdekbabka 9.9.2006 19:45

nějak nevím ale dost mi to připomíná jedno dost staré scifi od Gerta Prokopa - z knihy Nohy se přece nekradou

snad jediný rozdíl - hrdina nekoukal na TV ale hibernoval  jinak stejné ....

Lišák 9.9.2006 16:41

Kampuschová je v pohodě jsem slyšel...

... žádná újma na intelektu a tak...

Já jí spíš vnímám jako příklad toho, jak může být přínosné uchránit někoho docházky na základku;-D

Aleš Procháska 9.9.2006 14:22

No a co

Ta holka je chudák, ať jsou okolnosti jakékoliv a ať se veřejnosti jeví jakkoliv. Přišla o léta života a byla nucena žít s magorem, to by neudělalo radost nikomu.

To, že něco média zkreslují je samozřejmé - přece neprodávají informace ale emoce. Nechápu, že se nad tím může někdo pozastavovat. Jestli chce někdo informace ať se nekouká na televizi ale čte třeba Chemical Abstracts :-) A jestli z toho Natascha bude mít nějaké peníze tak jí je do posledního centu přeju.

lord z hor 9.9.2006 11:58

ORF není bulvár

Myslím že pan Jemelka si zvolil pro svuj komentar nejsnazsi cestu -  kritiku medií - kterou jsme v bledomodrem mohli cist ve vzhtahu k jinym udalostem (napr. reality show) Rakouská ORF se myslím celé akce zhotila ze ctí - na ukor atraktivity (resp. sledovanosti) se vyhla nejozehav. tematum (napr. zda byla unoscem znasilnovana....to naše TV Nova by s tím naložila hruběji!

a propos - možná nás za pár měsíců (až o ni začne zájem uvadat) zaplaví titulky že N. je ještě panna

A.D. 9.9.2006 8:31

Došlo někomu,

při té kritice, že Nataschu vychovávala televize? Že v kritickém pubertálním období jí společnost kromě jednoho psychopata dělaly telenovely a romantické filmy, u kterých si jinak sní ženy v domácnosti, jako nad náhražkou neuspokojivé reality? S tím rozdílem, že pro Nataschu to BYLA realita, ona neměla korekci v reálném světě, neměla kolem sebe kamarádky, ani ostatní ženy různého věku. Tak jaký div, že stylizuje svou osobnost jako vystřiženou z nějakého románu?

grr 9.9.2006 9:05

Re: Došlo někomu,

Jakákoliv televize je lepší než špatná vlastní rodina. Ostatně s matkou má N. zjevně velký problém, neustále na ni útočí. Pro psychology je to úžasnej zdroj pro cestu do hlubin lidské duše. Jen aby nezapomněli cestou na pacienta, který ještě žije. Celý ten mediální cirkus je vskutku ohavný, i když pochopitelný, přítrž by tomu měla udělat ona sama..... Jenže... těžko tomu odolá, je hrdinkou dne, nese to peníze, pozornost davů... to všechno ji může postupně zničit, pokud nedokáže postavit svůj život rychle na něčem jiném, než je trauma z podivného dětství,  dospívání  v odloučení, z náhlé smrti věznitele. Přes tu "masku", co jí nasadili, bylo vidět, že je to jen malý uzlík nervů. Chudák holka. Mauglí na tom byl líp.

Olinka 11.9.2006 6:10

Re: Re: Došlo někomu,

asi tak, Maugli byl na tom lip!...ta divka nemuze byt nic jineho, nez uzlik nervu a je otazka, jak se zaradi do "normalniho" zivota..obavam se, ze nasledky dlouhodobeho vezneni budou dozivotni...penize, ktere vydela medializaci sveho pribehu, jsou jen slaba naplast!:-/ presto si myslim, ze N. musi byt silna osobnost, protoze dokazala uteci po tak dlouhe dobe, to je velmi pozitivni... touha po svobode nakonec prevazila!R^

V. H 9.9.2006 9:10

Re: Došlo někomu,

Presne tak mozete tvrdit, ze ju vychovavala kvalitna literatura, pripadne, pokial uz televizia, tak skor kanaly typu Discovery. A vobec by som nezavrhoval variant My Fair Lady, dokonca ho povazujem za pomerne pravdepodobny.

Vseobecne povedane, vazeni spoludiskuteri, je az  zabavne pozorovat, ako sa snazite vysvetlit, ze vam Natasa nesedi do klise ubohej vystrasenej obete oblecenej v handrach a komunikujucej skrekmi a posunkami. Takze si pomahate sebastylizaciou, medialnou stylizaciou a podobnymi barlickami miesto toho, aby ste sa zamysleli, ci Natasa skutocne nehovori pravdu.  Ze do nej jej unosca skutocne bol /svojim pokrivenym sposobom/ na smrt zamilovany, staral sa o nu a dal jej vsetko okrem slobody. Samozrejme, uz to "okrem" uplne staci, aby sme jeho odsudili a Natashu lutovali, ani jedneho z akterov by sme vsak nemali cpat do nejakych skatuliek. Howgh.

grr 9.9.2006 9:27

Re: Re: Došlo někomu,

No tak mně došlo leccos. Až z ní vymáčknou první komentáře o tom, jakej byl psychouš v posteli a co s ní všechno dělal v 8, 10, 15 letech, bude s ní ámen.  Teď ji všichni obdivují, pak ji začnou pomlouvat. Vždyť přece stokrát neutekla, i když mohla, utekla teprve, až byla plnoletá a chtěla zkusit taky něco jiného než "one man show", neee?

A.D. 9.9.2006 9:52

Re: Re: Došlo někomu,

Neměla jsem na mysli vzdělání (kvalitní knihy, vzdělávací pořady), ale vzory v chování, které mohla mít skutečně pouze z filmů, možná románů.

Natascha je obviňována z pózování, ze stylizace pro média, protože se chová, mluví a gestikuluje úplně jinak, než by se očekávalo u "normální" dívky jejího věku. A málokdo si to spojí s absencí reálných dívčích a ženských vzorů během dospívání.

Nemyslím, že by se přetvařovala a lhala (že neřekne úplně všechno, je v pořádku a doufám, že to vydrží). Ta podivná nevěrohodnost je daná právě tím, že se se chová jako hrdinky romantických příběhů. Což není kritika, jen úvaha o možném vysvětlení. 

Je mi jí líto, obzvlášť, když namísto soucitu se na její adresu ozývají spíše teorie o dobrovolném spolčení s úchylem. Asi jako když je znásilněná oběť nařčena z toho, že "si beztak koledovala a možná se jí to i líbilo". Fuj.. :-(

V. H 9.9.2006 12:37

Re: Re: Re: Došlo někomu,

Hm, lenze tie "realne" dievcie a zenske vzory jej televizia mohla tiez poskytnut. O co je Sex v meste menej realny ako D. Steelova? Mne osobne pripada  Natasina dospelost, vaznost, vyzretost skor ako dosledok nedostku podnetov na rozptylenie. Znie to kruto, ale jednoducho mala v izolacii viac casu rozmyslat. A to cloveka vzdy niekam posuva.

Skuste presnejsie povedat, v com vam Natasa pripada ako hrdinka romantickych pribehov? Teraz vazne nechcem utocit, ale nie je v tom iste ocakavanie, ako by sa po takejto skusenosti "mala" spravat?

A.D. 9.9.2006 16:09

Re: Re: Re: Re: Došlo někomu,

Neočekávala jsem asi nic, ten pořad si pustil kupodivu mažel, resp. něj narazil při svém oblíbeném přepínání a nechal to chvíli běžet. Ale připadalo mi, že mluví tak nějak "scénářově", jako z filmu, o kterém bych řekla, že se postavy vyjadřují nevěrohodně, jinak, než v reálném životě. To není jedna konkrétní věc, spíš soubor prvků - gesta, pečlivá výslovnost, kontrolované emoce.. Když slyším mluvit jiné 18ti leté holky, je to prostě úplně odlišný projev.

V. H 9.9.2006 17:03

Re: Re: Re: Re: Re: Došlo někomu,

No, takze jej v podstate chybala spontaneita, schopnost uvolnene komunikovat, dostatocny /k jej veku/ podiel bezstarostnosti.  S ohladom na podmienky, v ktorych to chudak dievca zilo, je to pomerne logicke, druhy variant by asi bolo zuriace sialenstvo. Imho ste spravne popisala priznaky, ale nespravne detekovala priciny.  Ale nechajme to uz tak, zacinam si pripadat ako voyer, z psychologickeho hladiska mi uvazovanie Natasi /a jej unoscu!/ pripada nesmierne zaujimave, na druhej strane, ide o skutocny pribeh a skutocnych ludi a uz na to nejako nemam zaludok.

A.D. 9.9.2006 20:12

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Došlo někomu,

Já se jí svým příspěvkem zastávala! :-)

Vadilo mi, že ji lidé obviňují z komedie a předstírání a nikoho nenapadlo, že její chování je důsledkem toho, co prožila :-(

V. H 10.9.2006 10:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Došlo někomu,

Ale v tom sa zhodujeme. A ja som samozrejme pochopil /a ocenujem/ ze ste sa jej zastala. Cela nasa diskusia bola skor o tom, CO z toho, co si prezila, jej spravanie sformovalo do dnesnej podoby nez o tom, ci sa stylizuje. Tam sa skutocne zhodneme, ze ta miera stylizacie je mala, pripadne nulova.

Jarmila 9.9.2006 20:05

Re: Re: Došlo někomu,

Natascha řekla, že často trpěla hlady- to jsem byla překvapená, proč se jí moderátor nezeptal, proč? Její váha 49 kilo napovídá, že tomu tak skutečně bylo. Takže milující únosce? Něco mi tam nehraje.

grr 9.9.2006 7:42

já myslím, že nejcennější je to sdělení únoscům a obětem

aneb oběť netřeba hned zabíjet, je možné si s ní docela dobře užívat. Osm let suše přežije i o chlebu se salámem, pak svět užasne nad její krásou a moudrostí.  Oběti zas dostali naději, že při troše šikovnosti lze uniknout ze spárů rodičům i magorům a ještě na tom vydělat balík. Magor se zabil předčasně, média mohla i s ním pořádat divácké orgie, vydělal by majlant a po pár letech by ho pustili z basy za vzorné chování. Jak rychle se svými  vydělanými penězi propadne  mladá nešťastnice svodům obyčejného světa, kterých ji ten magor prý ušetřil zavřením do zemljanky, to budeme jistě moci sledovat na pokračování. Vznikne kniha, film a televizní seriál a manuál, jak na to.

Josef 9.9.2006 3:29

Únosy dětí

končí čATO SMRTÍ,  z této sdívky udělala média hrdinku. Pokud vím, soused vídal na zahradě mladou dívku . proč nezavolala o pomoc? Média by se měla věnovat důležitějším a tragičtějším věcem, ale místo toho v nich vládne senzacechtivost, hoví vkusu zvědavých  Kolik dětí umírá denně hlady, kolik jich žije v otřesných podmínkých, kolik zla na dívkáchi dětech působí vojáci,,,  Z té Natašy dělají mediální hvězdu, už chce psítmkniho... Neprospívá ta kampaň tomu děvčeti samému.Naše média jsou jako trhovci, kteří nabízejí postě zboží,

které jde na odbyt.i

tom1978 9.9.2006 0:37

Jaká oběť médií? Ona sama ty média řídí...

Kdo sledoval její zpověď v TV, tak to musel vidět. Ta perfektní stylizace, decentní makeup, perfektně promyšlené odpovědi. Co se skutečně v tom domě dělo se asi nikdy nedozvíme, ale ta holka očividně velmi rychle pochopila, v jaké poloze ji lidé chtějí vidět a přesně do té se taky stylizovala. Její počáteční projevy lítosti nad smrtí únosce očividně moc sympatií nepřinesly, tak to posunula, a udělala z toho soucit s jeho matkou. Otázky na sexuální zneužívání odmítla úplně, jen ať si lidé a média dál domýšlejí, jak to vlastně bylo, to tomu příběhu dodává na zajímavosti a dráždivosti. A ty plány na pomoc jiným týraným ženám v Mexiku nebo kde, to už působí až kýčovitě, jak když uchazečky na Miss všechny do jedné opakují, že budou pracovat pro světový mír.

To vůbec neznamená, že jí nevěřím, že si prošla peklem. Zvlášť na počátku, kdy byla "jen" unesená holka, co ji drželi ve sklepě a děsně se bála. Ale mezi ní a únoscem se toho evidentně odehrálo víc, dokonce to sama nepřímo přiznala, když se zmínila, že jí mnohokrát vyhrožoval tím, že se zabije. Nikoli ji, nebo její rodiče a příbuzné, ale sebe. To jasně ukazuje, že ke konci to byl on, kdo se na ní stal psychicky závislý a já nepochybuju o tom, že si to uvědomovala a od určité chvíle toho i využívala. Nikdo mi nenamluví, že vážně věřila, že by ji byl schopen zabít, kdyby se mu v nějakém tom obchoďáku nebo galerii vysmekla a dala se na útěk, když ji nedokázal zabít ani jako v podstatě cizí malou holku, co unesl, a která ho mohla kdykoli usvědčit. Myslím, že po těch prvních letech se jejich vztah ustálil do jistého neutrálního stavu, ačkoli ho třeba v skrytu nenáviděla, a když začala dospívat a došlo jí, jaké si k ní únosce vytvořil citové pouto, začala to být naopak ona, kdo měl převahu. Nakonec ji ten starý páprda přestal bavit, tak utekla.

Jarda 9.9.2006 1:52

Re: Jaká oběť médií? Ona sama ty média řídí...

Spíš to tvoje psaní je o tobě, ty blbče.

Ano, je to manipulovano 9.9.2006 7:05

Re: Re: Jaká oběť médií? Ona sama ty média řídí...

Ano, zivi se na tom tym psychologu, jako se zivi na Madonne nebo treba na Jacsonovi, a ti vytvareji obraz pro mainstreamovou verejnost tak, aby byla dalsi a dalsi poptavka po pribehu. Devce na tu hru pristoupilo, a tak si budou moct vymyslet, dokud o vec bude zajem.

richard 10.9.2006 14:30

Re: Jaká oběť médií? Ona sama ty média řídí...

"... ale ta holka očividně velmi rychle pochopila, v jaké poloze ji lidé chtějí vidět a přesně do té se taky stylizovala..." - tohle je tvůj obrovský omyl, pokud by opravdu chápala, v jaké poloze ji lidé chtějí vidět a vyhověla poptávce, chovala by se jinak: malinkaté, nedostatečně psychicky vyvinuté děvčátko-žena, co má těžké trauma ze zlého a ošklivého pedofila, která hovoří tiše, zajíkavě, se sklopenýma očima a která politkorektně dodává, že si nepřeje trest pro uchyláka kvůli sobě, že mu odpustila, ale že chce,  aby už nikdy nemohl dalšímu dítěti ublížit, takhle přece vypovídají do TV ty správné a dobře spolupracující oběti.....vy chcete vidět a slyšet tohle - jenže téhle  holce nic očividně nescházelo, možná se spíš s milencem pohádala, než doopravdy chtěla zdrhnout a teď je spokojená za prachy a víceméně i vděčná, že nemusí hrát naučenou roli komediantky;-D;-D;-D.

AeroKarel 9.9.2006 0:30

Ale nechte tu chuděru být !

Copak Pes musí být bulvár na síti?

jonáš 9.9.2006 0:32

Re: Ale nechte tu chuděru být !

Dyť to tam vespod máte napsaný, (Psáno pro Česká média) 8-o

miron 9.9.2006 0:12

A jak se zdá,

ani Ivan Jemelka neodolal. Ovšem má navrch, on to přece jen kritizuje. Ostatně, co když to děvče opravdu takové je? Co pak?