4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

MÉDIA: Jen logo mají jiné...

„Nacházíme se v období naprosto neregulovaného kapitalismu, kdy je potřeba, bohužel, takovéto mezery v morálním chování lidské společnosti eliminovat.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 24.6.2015 14:35

Je ultralevičácký Matějka mediální bourák?

:-)) Fanouš už dávno žádný legální majetky, ani LOGO nemá, ale zaníceně tepe do ČT jako sjednaný. Nelíbí se mu ani komentátor, ani asi celý ten ansámbl v ČT. Pro chytrolína Matějku tam placenej flek furt a furt nemaj a nemaj. Burič to za posledních 2O roků nedotáhnul ani k tomu, aby si dodělal aspoň tu maturitu. Z vyššího principu mu zůstaly už jenom megadluhy na VZP, FÚ nebo taky jinde a ten půjčenej mikrofon se šňůrou odnikud nikam, co se s ním rád předvádí. Na vedlejšák pak robí blogera či další pomocnou hoknu. Dře jako kůň, až se z něho kouří-nekouří.cz

http://cms.parlamentnilisty.cz/image.ashx?w=632&h=307&f=matejka.jpg&id=3053

J. Plzák 24.6.2015 14:04

Co to přinese?

"Ano, já se domnívám, že zákon je namístě, je sice antiliberální".

Liberálnost je jedna z hlavních podmínek svobodného a spokojeného podnikání.

Opak, neustálé špehování a nutnost se mu bránít, jen kazí spokojenou atmosféru.

Rozhodující je, kolik takový zákon do státní kasy přinese. Jedná se jen o další zdroj švindlování a přiležitostí ke korupci.

E. Erat 24.6.2015 13:02

Od televizního puče pod vedením

Jirky Spacáka Rumla,je ČT opět normalizovanou televizí.Schopné,ale neservilní redaktory jako Veselovského a Drtinovou vymetli.A nahradili je bezduchými loutkami jako je Tvarůžková apod.

V. Vaclavik 24.6.2015 11:33

Stoprocentni souhlas

v osmdesatem devatem jsme jen preslapli z blata do louze, ci spise z louze do blata. V mnoha ohledech je tento sofistikovanejsi socialismus horsi, beznadejnejsi.

J. Šimek 24.6.2015 12:00

Re: Stoprocentni souhlas

Pokud nerozeznáte droboučké rozdíly, jako je absence okupačních vojsk CCCP, státostrany KSČ v ústavě, jednotné kandidátky národní fronty, LM, STB, PSVB, uličních a pracovních buňek KSČ, kompletní cenzury, kádrových materiálů, dělnický původ pro vzdělání a zaměstnání, třídní boj, nekonertibilní měna, ostnaté dráty na hranicích, pětileté státní plány, VUML, ... pak máte pravdu.

Holcman 24.6.2015 14:00

Re: Stoprocentni souhlas

:-)

J. Kulheim 24.6.2015 13:20

Re: Stoprocentni souhlas

Socialismy, všech barev a odstínů, jsou stejné. Berou lidem svobodu ekonomickou i politickou.

K. Janyška 24.6.2015 10:09

ČT jen plní směrnici EU, tedy západoevropského SSSR..

Nic více a nic méně... Dzp.

J. Šimek 24.6.2015 11:11

Re: ČT jen plní směrnici EU, tedy západoevropského SSSR..

Prostřednictvím externího komentátora jiného média, tak to máte hodně slabé nápady :o)

K. Janyška 24.6.2015 19:09

Re: ČT jen plní směrnici EU, tedy západoevropského SSSR..

To je bez šťávy a rozumu, co píšete... Dzp.

V. Novák 24.6.2015 9:29

Presumpce neviny platí v trestním právu.

Majetkoých přiznání, stejně jako přiznání k jakékoli dani nebo dávce se netýká.

M. Vondráček 24.6.2015 10:30

Re: Presumpce neviny platí v trestním právu.

A na to jste přišel hlavou :-)

V. Novák 24.6.2015 10:41

Re: Presumpce neviny platí v trestním právu.

Ne. To je notorieta.

J. Schwarz 24.6.2015 11:20

Re: Presumpce neviny platí v trestním právu.

Není komické, když za majetková přiznání horuje člověk, který zaměstnává jako svého kancléře člověka s podivným původem majetku a který využívá úplně stejných kliček jako ty minulé údajně zkorumpované garnitury - totiž dělám, co mi přikazuje zákon a já za to nemohu že zákon je děravý... No dobře, ale ať podobný člověk druhým nekáže o morálce...

J. Plzák 24.6.2015 14:07

Re: Presumpce neviny platí v trestním právu.

Rozhlédněte se po světě, kde se taková přiznání praktikují a jak si státy které to zavedly hospodářsky stojí.

J. Pražák 24.6.2015 9:22

Obdobných bezmozků je v rozhlase více. Namátkou:

Pehe, Polanská, Palát,...

S. Donát 24.6.2015 9:05

Neregulovaný kapitalismus?

Tak to musí být fakt dobrej matroš. Nezbylo trochu, pane Berounský?

P. Lenc 24.6.2015 8:32

Mám

takový dojem, že Rudé Právo bylo férovější.Takový kapitalista a imperialista byl zločinec bez omezení.Ovšem ty "dobré časy" se začínají blížit opravdu kvapem.

K. Frauknecht 24.6.2015 8:04

Jasný jak facka!!!

Pokud někdo dokáže vyslovit: "nacházíme se v období naprosto neregulovaného kapitalismu" je ústavní léčba nezbytná a není nutno se tím dále zaobírat.

Teď si pokouším představit jak vypadá dostatečně regulovaný kapitalismus :-))). Onen politický komentátor (jak správně podotýká "rudá závist" z rádia SE) má zjevně na mysli socialismus!

J. Šimek 24.6.2015 9:26

Re: Jasný jak facka!!!

Všiml jste si, že Matějka ale primárně zaútočil na ČT a ČRo?

K. Frauknecht 24.6.2015 10:27

Re: Všimnul,

u p. Matějky se tomu nelze divit :-).

Komentuji ale přitroublý výrok toho stárnoucího (a zřejmě i blbnoucího :-)!) politického komentátora.

J. Šimek 24.6.2015 11:10

Re: Všimnul,

Ano, je divnej, ale jak jsem napsal, je to jen oslí můstek pro skutečný matějkův atak.

K. Frauknecht 24.6.2015 11:25

Re: Je to tak

a nepřekvapuje mě to.

J. Šimek 24.6.2015 14:27

Re: Je to tak

Nepřekvapuje vás oslí můstek?

J. Šimek 24.6.2015 6:48

Klacek na ČRo a ČT oslím můstkem přes externího komentátora.

Ten zlosyn dodával komentáře i pro Rádio Svobodná Evropa, takže to musí být skutečně agent současné státní propagandy.

Jen jestli zlosynem propagandy není spíš Matějka.

R. Gramblička 24.6.2015 6:45

hm

na takovou větu už ani blbost nestačí, redaktor si asi šlehnul LSD. A pořádnou dávku.

R. Gramblička 24.6.2015 6:50

Re: hm

...komentátor

P. Sulc 24.6.2015 2:39

Rekl bych, ze v Orwellolandske Unii

je to normalka. A bude hure, az nastoupi sharia.