3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

MÉDIA: Jako za bolševika?

Ne, počínaje sobotou 6. 2. 2016 horší než za bolševika je zpravodajství „veřejnoprávní“ ČT1, kterou jako vlastník televizního přijímače musím financovat, i kdybych ji nikdy nesledoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 8.2.2016 10:50

Re: Byla i toto policejní provokace?

Logicky se dá předpokládat, že uniformovaní policisté se nebudou plést do práce svým kolegům, kteří momentálně plní úkoly v civilu ...

Z. Lapil 8.2.2016 12:33

Re: Byla i toto policejní provokace?

To mi nedává smysl. Dejme tomu, že útočí provokatéři. I tak by měla oficiální policie zasáhnout, že aby jako hodná a vzorně pracující získala podporu obyvatelstva. Odmítnout ochranu evidentně napadeného zdůvodněním "to je vaše věc, plaťte si ochranku" je samo o sobě nehoráznost, ale navíc jako šéf akce riskujete, že se v tom začnou šťourat soudy (budiž, máte je pod palcem), ale taky advokáti. A těch je moc a nejsou placeni státem, takže ty pod palcem nemáte.

M. slavík 8.2.2016 13:52

Re: Byla i toto policejní provokace?

Policajti jsou taky lidi a nechtějí tu čmoudy, hmmm?

Z. Lapil 8.2.2016 14:30

Re: Byla i toto policejní provokace?

Ne hmmm :-). Jak to souvisí s odmítnutím ochrany napadených VIP novinářů čili uděláním ze sebe lumpa, když mám možnost být vzorňákem? Respektive - to nemyslej ani za první roh, tj. na imidž "co policie činí, dobře činí"?

P. Remeš 8.2.2016 10:53

Re: Byla i toto policejní provokace?

Ale opět - komu by tato "provokace" měla být prospěšná? Vítačům (že by pak mohli spustit pokřik, že mezi policií jsou odmítači, a je třeba s tím něco dělat)? Nebo odmítačům, že by mohli poukazovat na lidový hněv na lživá veřejnoprávní masmédia? Nebo jde úploně o něco jiného ???

J. Šimek 8.2.2016 11:13

Re: Byla i toto policejní provokace?

Jde o celosvětové spiknutí placené vrahy z Volstrýtu, to je jasné :o)

J. Urban 8.2.2016 11:14

Re: Byla i toto policejní provokace?

Nejlogičtější se mi jeví scénář - se dvěma podscénáři: a) zdiskreditovat odmítače islamizace coby násilníky, agresory (fašisty aj., dostatek nálepek jistě propagátoři islamizace rychle najdou) b) z toho vyvodit zákaz demonstrací, omezení svobody projevu i dalších občanských svobod, které se teď tak nějak nehodí bruselistům do krámu

J. Šimek 8.2.2016 11:18

Re: Byla i toto policejní provokace?

Jo, kvůli pár pomatencům v Praze Brusel sáhne k totalitě a navíc ji zavede i u nás, vy teda máte v makovici vyváto :o)

M. Krátký 8.2.2016 9:07

ČT v sobotu večer nezklamala

seděli jsme u kamaráda v chatě - koukali se na naše tenistky ( střídavě

nadávali ) a decentně oslavovali Fandovo 61 narozky - a diskutovali o

tom jaké komentáře bude mít ČT k demonstracím proti i na podporu islámu.

A ČT nezklamala : slovo do kamery dostal výhradně účastník demonstrací

NA PODPORU ISLÁMU !!! Proti nebyl nikdo ??? ŽUMPA - tečka CZ

J. Urban 8.2.2016 10:39

Re: ČT v sobotu večer nezklamala

přece ČT nebude poskytovat prostor xenofobům, náckům a fašistům - leda mohli udělat nějaký fajn neformální rozhovor s nějakým tím maskovaným převlečeným cajtem z Thunovské ul. - či přímo s jejich "koordinátorem" (velícím důstojníkem) v hnědé bundě :-/

J. Mrázek 8.2.2016 8:55

Šíří se video s popoháněčem zakuklenců:

Spolu se zpomalenými záběry z vchodu domu (vlastník ministerstvo), odkud postupně do davu vycházejí další zakuklenci, jsou pobízeni házet po policistech čímkoli pánem v hnědé bundě, který se předtím dohadoval s policisty, že už mohou začít, aby byli připraveni....divadélko ministra vnitra pod režisérem z jaké ambasády a kavárny ?

J. Urban 8.2.2016 9:01

Re: Šíří se video s popoháněčem zakuklenců:

je to jak vystřiženo z učebnic StB, Chovanec se nazapře! Komu to má sloužit? Sluníčkům a nacibolševickým ho-wadům, podporujících zločinnou bruselskou islamizaci Evropy!

J. Šimek 8.2.2016 9:19

Re: Šíří se video s popoháněčem zakuklenců:

Sprostota, jako důkaz, vy jste z Hradu ? :o)

J. Urban 8.2.2016 9:32

Re: Šíří se video s popoháněčem zakuklenců:

a vy jste z Pelikánova ministerstva?

J. Šimek 8.2.2016 11:02

Re: Šíří se video s popoháněčem zakuklenců:

Ne, jen nenaskakuju na každou pitomost :o)

Z. Švrček 8.2.2016 10:46

Re: Šíří se video s popoháněčem zakuklenců:

Skutečně, o té provokaci se již dost mluví. Ostatně bylo to provedeno tak, že tomu čouhala sláma z bot. ČT se jen dál a více odkopává jako organizace nesloužící svým nuceným akcionářům, ale režimu a tak je vidět, že komunikační strategie vlády podporující islamizaci i u nás, o které se zmiňuje Sobotkova "hacknutá" korespondence, se v praxi skutečně provádí. Metody , které známe z rejstříku StB (ale nepocybně i jiných podobných organizací jiných států) fungují a je vidět, že jsou stále používány. Zdá se, že si dnešní elity usmslely naroubovat nám vší mocí ten jediný správný názor, který líčí násilnou islamizaci jako pomoc ubohým běžencům.

J. Šimek 8.2.2016 11:05

Re: Šíří se video s popoháněčem zakuklenců:

Vaší povinností je jít to oznámit, když máte nezvratné důkazy o nezákonném chování ČT a policie. Na co ještě čekáte?

J. Mrázek 8.2.2016 16:02

Ale komu ?????

Dientsbierovi? Šabatové s její "Aničkou" ? Bělobrádkovi s jeho americkým pasem, aby se přimluvil na ambasádě za lepší krytí provokačních akcí?

J. Klepal 8.2.2016 8:52

právo na názor

Každý má jistě právo na svůj názor, nikoliv na vlastní fakta. Autor se opomněl zmínit, že to násilí, které nemá daleko k teroru, předvádějí v České republice právě nyní jiné fašistické bojůvky, než je naznačeno výše, jak ukazují události z minulého týdne. Vzpomeňme např. na útok na přenosový vůz Českého rozhlasu, žhářský útok na Autonomní sociální centrum Klinika, pobodání sympatizanta s uprchlíky či napadení demonstrantů za otevřenou Evropu. Je nepochybné, že váleční uprchlíci, k jejichž ochraně se Ženevskými konvencemi zavázala i ČR, mohou vzhledem ke svému počtu představovat sociální problém spojený nejpravděpodobněji s poklesem životní úrovně občanů Evropské unie. Takovou situaci snad nepředpokládali ani ti nejlepší jasnovidci, kteří nedomysleli všechny důsledky ilegální invaze do Iráku, provedené USA a Spojeným královstvím pod lživou záminkou existence zbraní hromadného ničení schopných k nasazení proti evropským cílům do 45 minut. Nárůst světového terorismu a jeho rozšíření bylo po této invazi sice předpokládáno, ale jeho současný rozsah zřejmě nepředvídal nikdo. Řešení může spočívat pouze v otevřené a důsledné spolupráci stálých členů Rady bezpečnosti OSN, kteří za vyřešení násilí na Blízkém Východě nesou odpovědnost.

J. Vintr 8.2.2016 9:26

Re: právo na názor

Jaksi vám ušlo, že to "násilí, které nemá daleko k teroru" je minimálně v jednom z uváděných příkladů prokazatelně policejní provokací. A o těch ostatních se lze důvodně domnívat, že jde o to samé.

Přijímání statisíců nekompatibilních lidí do Evropy nezpůsobí jen potíže, způsobí to katastrofu. I kdyby nešlo o plánovitou invazi Islámu (jakože zcela nepochybně jde).

J. Novak 8.2.2016 9:57

Kdyz jsem cetl tu zpravu o tom pobodanem, tak mi mimodek probehl hlavou Dobry vojak Svejk placici mezi "podvlekackami" na zaver kazani feldkurata Katze. Rozplakal se proto, aby tam nechybel polepseny "hrisnik". Ja si zase celou dobu rikal, ze "slunickarum" v jejich propagande chybi nejaka podobna obet. A ejhle, objevila se, lehke skrabnuti, po osetreni z nemocnice doma... Treba se mylim, pokud ano, tomu s nozem bych pracky s chuti urazil za tu nahravku do propagandy "slunickaru".

J. Chaloupka 8.2.2016 14:17

Nezlobte se, ale jestli mi někdo párkrát zabouchá na auto

a nikomu se nic nestane, tomu neříkám útok. Leda, že byste byl tím, který událostem v r. 1989 na Národní třídě, kdy pravda někteří dostali na budku, ale nikdo nezemřel, říká masakr. Prostě některá stejná slova mají různý obsah.

J. Šimek 8.2.2016 8:36

Autor je mimo mísu.

To, co v posledním odstavci je věcí politiků. Takže brečí sice pěkně, ale na blbém hrobě :o)

A. Alda 8.2.2016 8:18

Ano, pane.

Souhlasím s Vámi.

A jsem už hodně rozzloben.

F. Žůrek 8.2.2016 8:00

Souhlasím: média horší než za bolševika

Zejména ČT oblbuje naše občany. Není nakonec divu. Pořád lidé vychovaní komunismem se dostávají do popředí. Po Janečkovi ředitel Dvořák přišel do ČT z televize NOVA, což je vůbec nejhorší televizní stanice za účelem manipulování s občany.

Škoda dalších slov.

M. Růžička 8.2.2016 7:44

Media jako za bolševika.

Horší než za bolševika za bolševika byla údajně cenzura nyní údajně není vše je nezávislé a nestranné skutečnost manipulace,lhaní,zamlčování rozdělování společnosti,kampaně proti neoblíbeným politikům,dehonestace prezidenta republiky a omlouvání krádeží státních symbolů z Pražského Hradu a i rozhodnutí soudu k této trestné věci.

Pražská kavárna a havloidní ČT uznává demokracii pouze v tom případě,že je zvolen jimi podporovaný kandidát pokud ne chtěli by zde uplatňovat Ukrajinský způsob tzv.Majdan.

J. Šimek 8.2.2016 8:38

Re: Media jako za bolševika.

Jasně, a proto odmítači islámu pochodují Prahou :o)

J. Urban 8.2.2016 9:34

Re: Media jako za bolševika.

a policisté, převlečení za fašounky, rovněž!

J. Šimek 8.2.2016 11:21

Re: Media jako za bolševika.

To víte ze Sputniku nebo tu nezákonnost jdete ohlásit?

R. Langer 8.2.2016 15:58

Re: Media jako za bolševika.

Ano, protože až budou pochodovat Prahou uctívači Islámu, tak už bude pozdě. :-P