7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

MÉDIA: Jak lže Česká televize

Jedna z věcí, kterou nechápu, je, proč z redakce zahraničního zpravodajství ČT ještě nevyhodili Petra Zavadila. Nejnovějším "úspěchem" tohoto propagandisty je série reportáží o smrti amerických diplomatů v Benghází v Libyi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 17.9.2012 13:13

Je taky dost podivné

že Lybijská armáda dorazila na místo až za čtyři hodiny. Schválně si zkuste v Praze stoupnout před americkou ambasádu a hodit kamenem. Řekl bych, že to bude trvat jen pár vteřin, než vás někdo srazí k zemi. A to jsme v mírové, Americe přátelsky nakloněné zemi.

V. Novák 17.9.2012 15:56

Jaká libyjská armáda?

To je stejné, jako hledat v Libyi vládu - nic takového tam nemají. Mají někoho, kdo se prohlašuje za vládu - a neposlouchá ho ani pes na dvoře.

A je tam spousta skupin klanových milicí, skoro každý má aspoň samopal - a ty milice se nenávidí navzájem, bojují spolu a jediné, co mají společné, je zarytý islám a nedůvěra a nenávist k čemukoli neislámskému. Armádu nemají.

R. Houška 17.9.2012 12:41

Informace pro Netzery, Landy a Nováky, a jim podobné

bolševiky a fašounky, kteří se tetelí blahem, když je někde zabit Američan. Byl zabit diplomat při výkonu svého povolání, dokonce na svém svrchovaném území. Jeho mrtvola, nebo polomrtvé tělo bylo vláčeno ulicemi tupým, fanatickým davem, jehož celková hodnota pro lidstvo, nedosahovala ani hodnoty malíčku toho zabitého. To je fakt. Jak k tomu zabití došlo, a jak o tom informuje váš soukmenovec Zavadil v bulváru zvaném ČT, není podstatné. Tak si klidně v sobě neste tu nenávist vůči všemu, co má něco společného s Amerikou a tleskejte ručičkama, že má momentálně ve svém čele slabocha nejasného původu. Já zas budu doufat, že se to změní, abych si nemusel za pár let nechat narůst plnovous, a na hlavu nasadit laňtuch.

V. Novák 17.9.2012 12:47

Je přílišný požadavek, chtít po vás,

abyste si přečetl, na co reagujete? Zjevně ano - stejně jako očekávat, že to pochopíte...

S. Landa 17.9.2012 12:51

Re: Informace pro Netzery, Landy a Nováky, a jim podobné

A kdepak jste se dočetl, že se někdo z nás raduje ze zabití Američana, Šmudlo?

S. Netzer 17.9.2012 13:13

Jste sice blbý a neinformovaný,

ale Vaše přesvědčení je neotřesitelné. Vy víte, že ten nebohý diplomat "byl vláčen ulicemi tupým, fanatickým davem", protože to píše nějaký bezvýznamný bloger.

Kdybyste nebyl blbý, a poohlédl se na internetu, kdo všechno tyto zvěsti o lynčování hlásá, tak byste zjistil, že všem je společný antiamerikanismus, v případě JSS News je to prorepublikánský, protiobamovský autor. Jinak je to heterogenní konglomerát autorů, s islamistickým, proiránským, nebo konspirologickým pozadím. Dokonce jsem našla i jeden gaullistický web, což ale není překvapující, protože gaullisti se nikdy nějakými proamerickými sympatiemi nevyznačovali.

Ale protože jste blb, je všechno vysvětlování marné.

S. Landa 17.9.2012 13:37

Re: Jste sice blbý a neinformovaný,

Nemohu si pomoci paní Netzer, ale za tyto rozpory evidentně můžete Vy. Proč v diskuzi s panem Houškou užíváte slova jako heterogenní konglomerát či konspirologické pozadí? Je zřejmé, že je pro něj jakékoliv slovo delší než kupříkladu slovo "marmeláda" prakticky nečitelné. Jděte trochu do sebe......

S. Netzer 17.9.2012 13:46

Re: Jste sice blbý a neinformovaný,

Ještě, že tady není Kopretina. To bych si navíc vysloužila výtku, že "fandím" muslimům. Tak mám jenom za soukmenovce nějakého Zavadila, nebo jak se jmenuje, o jehož existenci jsem se dozvěděla teprve z tohoto článku.

S. Landa 17.9.2012 14:00

Re: Jste sice blbý a neinformovaný,

Je fajn, že Kopretina "musela ke strojům" a diskuze se staly, když nic jiného, přehlednějšími...  :-)

H. Lukešová 17.9.2012 17:55

Re: Jste sice blbý a neinformovaný,

Ne, nemusela jsem ke strojům, ale na rozdíl od tebe, dělám i něco jiného, než že diskutuji a diskuse plevelíš ty sám.

H. Lukešová 17.9.2012 17:58

Re: Jste sice blbý a neinformovaný,

A nefandíte snad? Izrael příliš neobhajujete, patříte k antisionistickému táboru, jako Juchelka, Janeček nebo Stwora, Izrael ráda nemáte, Vaše věc

R. Houška 17.9.2012 13:58

Re: Jste sice blbý a neinformovaný,

Tak jste si pánové a ??? hezky pokecali, zbytnělá ega pohonili... Nu což, i takových je třeba, aby život nebyl jednotvárná nuda. Přeji Vašim Velikostem příjemné odpoledne, možná i kousek večera, a já si jdu, jsa zahanben svou neinformovaností a omezeností, něco přečíst, abych byl hoden poklonit se příště Vašim šosům, nekonspirologickým pozadím, a všeobjímajícím znalostem.

V. Novák 17.9.2012 15:49

A jako správný blbý a neinformovaný samozřejmě k věci ani ň.

Ani malilinkaté ň. Ani to nejmenší ňíčko...

Samozřejmě, že byste se snad pokusil porozumět tomu, co píše ten, koho osočujete - to by snad mohlo i ohrozit vaši ideologickou pevnost u víře, takže ani náhodou!

Možná byste se nemusel klanět šosům, ono by stačilo, kdybyste neplácal hovadiny.

R. Houška 17.9.2012 16:50

Re: A jako správný blbý a neinformovaný samozřejmě k věci ani ň.

Jsem opravdu rád, že se vám ulevilo. Ale dejte pozor, abyste neprasknul ve švu, to není nic příjemného.

J. Salek 17.9.2012 13:56

Re: Jste sice blbý a neinformovaný,

Nemyslim ze ten dav byl uplne tupy kdyz dokazal dobit amabasadu a zastrelit par diplomatu, kteri prece museli mit nejakou ochranku. Evidentne tam bylo par lidi kteri moc dobre vedeli co delaji. Kdyz zajali ziveho americana, tak ho proste nechali lidem at si s nim pohraji. Melo by existovat spousta zaznamu z mobilnich telefonu, tak urcite jeste uvidime zajimave zabery z "prevozu" diplomata do nemocnice.    

J. Schwarz 17.9.2012 16:28

Re: Informace pro Netzery, Landy a Nováky, a jim podobné

Západní vůdcové totiž z té své politické korektnosti a kašírované ušlechtilosti docela zblbli. V zoufalé snaze chovat se "fér" a nestranně jsou schopni nejen omlouvat, ale i pomáhat nepříteli, na druhé straně klidně podrazí své dlouholeté  přátele. Idea "rovnosti" je naprosto pošetilá, představa že všechny lidské životy, přítele jak nepřítele jsou rovnocenné přímo idiotská. V realitě je přítel cenný, zatímco hodnota života nepřítele je záporná. Jaký má smysl pomáhat "egyptskému, libyjskému či afghánskému Lidu" jako celku, když tam existují jak skupinky přátel tak davy zuřivých fanatiků nenávidějících náš způsob života. Rozumné by bylo pomoct v Afghánistánu našim přátelům / třeba těm afghánským ženám, které  nechtějí zůstat analfabety zavřenými za zdmi svých obydlí a podřizujícími se choutkám svých zbožných mužů / i za cenu toho, že zbytek tamního "Lidu" vybijeme. Útočníky jsou přece tamní musulmani. Totéž platí pro Arábii. Davy s pěnou u hub poslat přímo k Allahovi - napalmem. Dost bolo humanity. Aby vlastní noviny popsaly tisíce stran tím, jak jsme nelidští když armáda zabije omylem pár civilistů v případě, kdy nejen oni "civilisté" jsou nepřátelští, ale kdysi  druhá strana  na nějaké civilisty vůbec nehraje a zabíjí hlava nehlava je zrada. S takovými lumpy by mělo být naloženo po muslimsku - aby ochutnali, co podporují. Howgh.

V. Novák 17.9.2012 9:55

Manipulace je běžná praxe novinářů, která ovšem nevadí, je-li "správná".

Správná manipulace je taková, která podporuje jednostranné vidění světa, dělící ho na dobré a špatné, přičemž dobří jsou Areričani a všichni jejich spojenci - čím spojenečtější, tím lepší.

Velvyslanec Stevens byl jedním z organizátorů protikaddáfíovského puče, "velvyslancem" u "Revoluční vlády" v Benghází, organizátorem dodávek amerických zbraní, munice a zpravodajských informací povstalcům (částečně AlKajdá). Pokud byl zabit pancéřovkou, jak říká jedna z vícera verzí jeho smrti, pravděpodobně to byl "meč jímž zacházel a jím taky sešel". Vlastní "meč"...

Mimochodem - to, že dav byl ozbrojen, o ničem nevypovídá. Libye je - i díky velvyslanci Stevensovi - plná zbraní, zejména ručních. I těžkých ručních zbraní, jako pancéřovek nebo SAMů. Nikdo neodzbrojil jednotlivé kmenové milice, které každopu chvíli vedou boj zejména mezi sebou - a nejen ČT o takových bojích informuje pouze, odehrají-li se na letišti plném letadel se západními byznysmeny. Nejen ČT zakrývá (teď už to bude obtížnější), že Libye se po západní intervenci změnila v nestát, v klubko kmenových a klanových záští a bojů. V něco, jako (sub)tropický Afghánistán... S ropou...

J. Salek 17.9.2012 11:23

Re: Manipulace je běžná praxe novinářů, která ovšem nevadí, je-li "správná".

P. Novak predvadi zase jednou jednobarevne videni sveta. Spatni jsou vdycky jen Americani. Samozrejme ze pomohli svrhnout Kaddafiho a pomohli chtene ci nechtene islamistum. Nevim proc Kaddafiho odpravili, ale myslim ze v Lybii hrali druhe housle. Prim hrala pozice Britu, kteri prvne podporuji a kamaradi se s Kaddafim, aby ho uz po par mesicich odepsali. Americane pod vedenim Obamy jsou tak uz 4 roky vicemene pasivnimi pozorovateli. Obama je vpodstate jen vlacen situaci sem a tam. Vyklidili Irak a vyklidi i Afganistan. Ztratili ozice v Egypte, a pred tim i v Turecku a Libanonu. Vliv ziskava radikalni politicky islam. Je otazka co mohli delat, ale appesement tomu rozhodne nepomaha. V Syrii je zrejme kazde reseni spatne ale mozna ze bude nutne ten stat rozstepit. Neni jasne co muzou Americane ziskat v Afganistanu. Klicovy vliv v regionu ma Pakistan. Mozna bude nejlepsi priznat si poctive situaci, ze k politicke moci se dostava ideologicky islam. Proti nemu je nutne postavit jinou ideologii a ne islamistum pochlebovat. Vira islamu je zalozena na nevedomosti. Nasledovniky je tak nutne udrzovat v nevedomosti a v povedomi o vyjimecnosti a nadrazenosti Islamu. Tuhle ideologii je mozne nabourat pokud si jeji nasledovnici uvedomi vlastni zaostalost a primitivnost. Inteligentnejsi jedinci jsou neradi manipulovani a ti primitivni jsou zase neradi za hlupaky. Napriklad krestane jsou denne masirovani propagandou o vlastni zaostalosti bigotnosti a neschopnosti a myslim ze to na ty primitivnejsi vrstvy opravdu pusobi. Muslimove by k tomu meli byt mnohem vice nachylni. Ti inteligentni nebudou chtit byt ovladani a primitivove se budou marne vztekat. Vladnouci vrstva pak bude oslabena. Myslim ze sance na uspech zklidneni muslimu pak bude vetsi nez s politicky korektnim pochlebovanim a multikulturalizmem.      

V. Novák 17.9.2012 12:13

Pan nivák předvedl, že našim novinářům je běžné jednobarevné

vidění světa, v němž jsou Američani vždy ti hodní. Ostatně nejen novinářům - jimi manipulovaným ovčanům zrovna tak. Nic víc a nic míň.

V Libyi konkrétně došlo celkem rychle na "boží oplatky". Případně tam "boží mlýny" zamlely rychleji než bývá zvykem.

Ne že bych z toho měl radost - ale snad se konečně Západ vzpamatuje. Od r. 1980 sází na muslimy a islamisty, sází na to, že to jsou "parchanti, ale naši parchanti" - nejdřív podporou mudžáhidů v Afghánistánu (kde si vychoval Usámu), potom kosovských Albánců a Muslimů v Bosně, Čečenců, invaze do Iráku znamenala posílení náboženských stran a hnutí ("demokratičtí" politici se tam navzájem posílají na šibenici, den odchodu USArmy prohlásili za státní svátek a všichni se shodnou jen v odporu ke křesťanům), potom v Tunisku, Libyi, teď v Sýrii...

Není toho už dost?

A dělo se to pod americkými presidenty jak republikánskými (Reagan v Afghánistánu, Bush Jr. v Kosovu), tak demokratickými (Clinton v Kosovu a Bosně) - v tom si můžou podat ruce.

S. Landa 17.9.2012 12:58

Re: Pan nivák předvedl, že našim novinářům je běžné jednobarevné

Nemyslím, že by si Západ nějakým způsobem "vychoval" Usámu....

J. Salek 17.9.2012 14:04

Re: Pan nivák předvedl, že našim novinářům je běžné jednobarevné

Asi stejnym zpusobem jak si vychovava teroristy v Gaze, Lybii ci Iraku. takovyho teroristu je nutne bud zlikvidovat, nebo ho zavrit az zcerna. Ne ho nechat oslavovat. K tomu by byla ale zapotrebi uplna kontrola nad dobitym uzemim. Tu americane nikdy nemeli snad az krome prvnich par mesicu po dobiti Iraku. Z tohoto pohledu je asi nejlepsi pristup v Syrii, kdy se konflikt necha vyhnit. Poradek tam nebude, ale ztraty a naklady budou minimalni (alespon pro ty co se konfliktu nezucastni). Verim tomu ze Bush hnan krestanskou laskou by se v Syrii angazoval. Obama chytre vi ze by mu to znovuzvoleni nevyneslo. 

V. Novák 17.9.2012 15:52

Ale vychoval. Vycvičil, naučil konspiraci - a dobře.

Usáma byl vynikající zbraň proti Sovětům v Afghánistánu, lepší než místní warlordi, protože se nemusel ohlížet vůbec na nic a nehrozilo, že by podlehl pokušení se dohodnout.

Jenže mu zapomněli dodělat bezpečnstní pojistku...

S. Landa 17.9.2012 16:51

Re: Ale vychoval. Vycvičil, naučil konspiraci - a dobře.

Jenže jsem se nikde nedočetl, že by přímo Usáma měl se Západem co do činění. On sbíral prachy od vlád i soukromých osob z muslimského světa, ale s Američany apod. do kontaktu zřejmě nepřišel....

J. Charvát 17.9.2012 23:02

Re: Pan nivák předvedl, že našim novinářům je běžné jednobarevné

Ano, pane Nováku, je to přesně tak nebo možná o trochu horší. Bohužel, lidi, kteří jsou závislí jen na "informacích" z TV, to nevezmou. Tam je předkládána (i "zásluhou" novinářů jako ten, o němž tady diskutujeme) pouze zcela výběrová, pohodlná a černobílá vize reality. Proč - zda z důvodu hlouposti a nevzdělanosti novinářů samých, kvůli snaze jejich chlebodárců o koukavost zpráv, která zvýší "sledovanost" a jejich prémie, nebo kvůli zlovolné manipulaci politiků a tajných služeb, které je řídí (dle mého nejméně pravděpodobná varianta) - to se tu můžeme do alelújá dohadovat. Ale každopádně to lidé vidí a slyší, tomu věří, a podle toho formují své názory (o nichž ti hloupější ještě ke všemu ani na moment nepochybují). Protože tedy TV neinformuje o totálním rozvratu státu v Libyi a o tom, že tamtéž směřuje Sýrie, mohou se idealističtější TV diváci domnívat, že tam západ pomáhá dobré věci. A chraň Příroda, tenhle idylický obrázek se snažit narušovat. 

S. Rehulka 17.9.2012 13:54

Re: Manipulace je běžná praxe novinářů, která ovšem nevadí, je-li "správná".

Vážení censoři, někoho necháte se vykecávat, někomu krátíte příspěvek ! Trhněte si nohou !

J. Jehlík 17.9.2012 9:35

Bolšounské vidění světa

Případ Libye není ojedinělý.Tendenční zpravodajství z USA, o neskutečných lžích o dění v Syrii(nekriticky přebíraných od al Džazíry) ani nemluvně.Rada pro rozhlasové a televizní vysílání mlčí a mlčí.Proč asi?

E. Sevrát 17.9.2012 7:51

Velvyslanec USA tedy skončil stejně

jako plukovník Kadáfí,kterého pomáhal aktivně svrhnout.

R. Houška 17.9.2012 8:20

Re: Velvyslanec USA tedy skončil stejně

Ano, toto je nepopíratelný fakt, který by měl Amíkům otevřít oči. Ale se současným prezidentem to nejspíš nehrozí.

S. Netzer 17.9.2012 8:20

Re: Velvyslanec USA tedy skončil stejně

:-))))

P. Schuster 17.9.2012 8:47

Re: Velvyslanec USA tedy skončil stejně

Mantrou současného amerického prezidenta je tzv. politická korektnost (k muslimům, k černochům - tam to má název pozitivní diskriminace)a naši pisálkové a reportéři (hlavně z ČT) to do písmenka dodržují.