27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

MÉDIA: Fantasmagorie Petra Hájka

Některé věci jsou obtížně pochopitelné. Třeba proč Česká televize zve do diskusního duelu v rámci relace Události, komentáře (UK) k tématu navýsost závažnému - sestřelení malajsijského boeingu nad Ukrajinou 17/7- člověka s tak fantasmagorickými vývody, jakým je bývalý mluvčí Hradu Petr Hájek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Plzák 12.9.2014 18:16

Smyslem vyšetřování nebylo kdo, ale proč, tvrdí Holaňďané.

Tak už i Holaňďané oblbují.

Proč letadlo spadlo, je přece jedno.

Rozhodující je, kdo to způsobil. Kdo zato odpovídá.

300 lidí zemřelo protože letadlo spadlo. Jak spadlo, je úplně jedno.

B. Jelínek 12.9.2014 14:39

Pár poznámek

Pan Hájek občas přehání nicméně jeho oponent to byla tedy taky třída - tomu bylo taky všechno jasný jen obráceně.

Co se týká UK politiků - vláda Janukovyče (ať už si o něm myslíme cokoliv) byla volena ještě v relativně klidném období a možnost volby měla celá Ukrajina. Svržen byl násilím a ty rchlé volby lze považovat za frašku. A kolik kdo dostal hlasů je vedlejší, zajímavý je skutečný vliv a s kým kdo "kamarádí". Demagogie a lživá prohlášení (nebo alespoň pochybná bez důkazů) p.Porošenka jistě svědčí o jeho "demokratičnost" a prohlášení Tymošenkové, že Rusy je potřeba zničit jinak nebude klid. Tak ty také zapadají do představy o klasické političce "západního" střihu, že?

K. Jež 11.9.2014 22:47

V ČR byla inteligence vyvražděna Hitlerem a komunisty.

Buďme rádi, že jsme rádi, taky bychom mohli mít za prezidenta třeba Grebeníčka, nebo Kalouska.

B. Hudzieczek 11.9.2014 22:22

Re: No jistě.

Jenomže Ježíšek byl Žid, jestli to náhodou nebyl ten důvod...

R. Brzák 11.9.2014 22:14

Re: pan Hájek je spíše pro zasmání - a to je

Souhlasím. Nejlepší pořad, který jsem kdy sledoval na veřejnoprávní televizi, byl "pod lampou" tuším na slovenské dvojce - na naší se jí nepřiblížil ani jeden na světelný rok.

Š. Hašek 11.9.2014 18:46

Re: pan Hájek je spíše pro zasmání - a to je

Naše TV nechce debatovat!

Naše TV chce sledovanost! Sledovanost a propagandu středorozplizlohezkých!!  Hlavně tak nějak blbě plkat! Nemá přímý vztah k názorům Petra Hájka.

Jest to průs............

Š. Hašek 11.9.2014 18:43

Re: Jsou v podstatě dvě možnosti.

Jsou mi cizí mnohé novopojmy. Ale přeháním.

Matematika jest královnou věd. Matematika totiž nestraní ani jedněm ani druhým. Já s tím problém nemám. Matematika totiž říká možná fakta. Stroze. Jasně. Pro mnohé jest to ovšem koplosální novum.

Co Vy?

Jen tak na okraj.

J. Václavíková 11.9.2014 17:55

Re: Jsou v podstatě dvě možnosti.

Jo, kreacionismus, to je bomba!

Š. Hašek 11.9.2014 17:45

Re: Pochybná dramaturgie ČT

V krátkosti.

Souhlas, pane Vyhnalíku. Začne se prostě tím, že Hájka (a jiné) na malém prostoru označíme za "divné". Dokonce i diagnostikujeme (ač nelékaři).

A o to větší prostor dáme naprostým plkalům televizního typu. Třeba z Respektu či nějakého občanskoaktivního institutu. Nebo Babišovi.

Š. Hašek 11.9.2014 17:39

Konkrétní debatu jsem neviděl.

Ale mám pocit, že když mluví pan ministerský předseda, ............ bída, kam se hrabe kdokoliv, kdo ovládá i jen zametání schodů.

Nebrat prosím jako obhajobu pořadu s Petrem Hájkem.

Jsou vydány i jeho knihy, vyprodány. Nevím, zda ministr Chovanec či již zmíněný Sobotka by byli schopni napsat knihu, která by byla občanstvem kupována a vydavatelem vítána.

Jen tak, aby řeč nestála.

Š. Hašek 11.9.2014 17:33

Re: Jsou v podstatě dvě možnosti.

Jen maličkost, nesouvisí až tak s hlavním thematem článku.

Já si taky myslím, že nebudu přímo z opice (vono by se to totiž, krom zázraku, ani asi dost dobře na tý naší kouli nestihlo). Nevím. A když nevím, tak do toho moc nekecám.

Všiml jste si, že hodně mudrlantů neví taky, ale furt žvaní?

Stačilo, aby pan Hájek řekl, že on si nemyslí, že je ze šimpanze pražské zoo a mnozí se mohli pominout - aniž by byli schopni o věci (trošku to totiž zatím všechno hapruje), říci smysluplné slovo.

Š. Hašek 11.9.2014 17:27

Re: K důkazu, že je Klaus psychopat, nepotřebujeme Hájka.

Ach jo.

J. Urban 11.9.2014 15:15

Re: Nevěřil jsem tomu co slyším

Kreml si tu platí dvě klaky, kromě IVK je to ještě KSČM. V plození pitomostí však vedou ti prvně jmenovaní.

B. Pauk 11.9.2014 14:51

K důkazu, že je Klaus psychopat, nepotřebujeme Hájka.

„Nepartajnická politika“ (podobná nezávislé advokacii), na bázi občanského zákoníku založená, má reálnou a logicky zdůvodněnou šanci, a to univerzálně.

Všechno už tady jednou bylo – jenom zodpovědný občanskoprávní, adresný a průběžný volební systém na bankovně účetním principu dosud nikoli.

Nepomůže nic jiného, než úplná, obousměrná personální ručitelská adresnost a zpětnovazebnost volebního systému na voliče, včetně možnosti levného a voličsky osobně zodpovědného referenda i přímé volby kohokoli :„Státy se prostě udržují těmi principy, na kterých vznikly“ (korupčník TGM).

Existuje stručný a logický, na partajích nezávislý projekt adresné spoluvlastnické demokracie (nikoli však falešné, diletantské a klamavé tzv. „přímé demokracie“): v článku „Právní stát" na google:

http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/organizace-spolenosti/324-pravni-stat-volby

J. Lepka 11.9.2014 13:53

Nejsem kompetentní relaci posoudit,

dal jsem přednost duševní pohodě, přesto v okamžiku, kdy jsem viděl toho bývalého hradního exota, postihla mne tragická událost. Vrhnul jsem se k TV ovladači tak rychle, že jsem si převrhl sklenku netuzemského ušlechtilého vína málem do klávesnice !Takže jsem byl nejen ochuzen o cca dvě deci, ale málem jsem ani nemohl dnes položit otázku zásadní : Co na to generální ředitel a TV rada ?

Ano, naivní otázka, hlavně že byl pořad politicky vyvážen, že tam jedna strana káže bludy a každý své profese dbalý psychiatr by s diagnózou nepochyboval, naprosto nevadí, a podněty radě posílají pouze komunisti, ať současní nebo bývalí,že.

J. Mrázek 11.9.2014 10:57

Tato fakta jsou poměrně zajímavá...

Ještě nějaká další máte ? Děkuji!

I. Schlägel 11.9.2014 9:48

Jsou v podstatě dvě možnosti.

Buď je pan Hájek paranoidní schizofrenik nebo opravdu nepochází z vývojové řady, která začíná lidoopem, jak sám o sobě tvrdí. V tom případě je čas na nový investigativní pořad o mnoha dílech v České televizi. Navrhuji název "Odkud pochází Hájek?". Vysoce nadprůměrná sledovanost zajištěna. Varianta č. 2? Hoďte na něj síť.

P. Zeman 11.9.2014 9:44

Re: No jistě.

Stačilo napsat: "Nemám rád Stejskala". Jinak tvoje argumentace stojí skutečně za howno, onanyme Franku51 :-/

M. Malovec 11.9.2014 9:42

Hájek

a jeho guru se již docela pomátli. Bude nám ČT magory za povinný poplatek vnucovat? Už dávno měli slušní redaktoři odejít. Učili to však jen dva a jejich DVTV je špička české žurnalistiky.

R. Brzák 11.9.2014 9:32

pan Hájek je spíše pro zasmání - a to je

důvod, proč byl na televizní obrazovku k takto problematické debatě přizván. Je fakt, že najít skutečně erudovaného oponenta by však bylo velmi obtížné (je-li u nás takový) a ČT si obecně velké potíže nedělá...

S článkem pana Stejskala tedy souhlas - z toho mála ověřitelných informací, které všichni máme, se o té nešťastné události, nic moc vyvozovat nedá a prokázání viníků v oblasti, kde zuří občanská válka, se mi zdá téměř nemožné. A tak nám zbývá buď zachovat zdrženlivost, nebo si vybrat stranu...

R. Houška 11.9.2014 9:05

Re: Nevěřil jsem tomu co slyším

Ano, je to sekta s 0,41% podílem mezi voliči z posledních voleb do sněmovny. Je to zcela marginální, Kremlem placená klaka agentů, eufemisticky se nazývající Institut VK. ČT pod vedením člena této klaky - Dvořáka, bude naopak do svých pořadů tyto exoty zvát víc a víc, úměrně tomu, jak o ně a jejich názory, bude mezi normálními, přemýšlejícími občany klesat zájem. Tato sebranka je schopná tvrdit, že Gruzie napadla Rusko, že se Čečenci vyvraždili sami, že WTC odstřelila CIA, a že UA sestřelila z oblohy malajský 777 v domění, že je to Putinův vládní speciál. Co jiného také čekat od bohů, co nepochází z opice, že?!

V. Povolný 11.9.2014 8:47

Nevěřil jsem tomu co slyším

když jsem poslouchal Hájka v televizi. Jakkoliv jsem s jeho názory nikdy nesouhlasil, neměl jsem ho nikdy za pitomce. Jenže v uvedeném pořadu působil spíš jako člen nějaké sekty s totálně vymytým mozkem, který není schopen samostatného uvažování a diskuse s protistranou a jen pořád dokola opakuje pár naučených frází.

CT by opravdu měla lépe vybírat, koho do prestižního pořadu pozve, protože takhle padá odpovědnost i na ni.

J. Urban 11.9.2014 7:53

I já se podivuji, že ČT toho duševně

nemocného člověka zve. Jinak asi nemá cenu se jím víc zabývat, tento článek je rovněž daleko nad hranicí pozornosti, která by mu vůbec měla být věnována.

R. Gramblička 11.9.2014 7:37

se divím,

že Petra Hájka dnes ještě někdo bere vážně...

J. Mannheim 11.9.2014 7:35

co sleduje jakákoli televize tím

že zve do svých pořadů magory? Vlastně to je princip všech reality show, kdyby tam byli normální, slušní a spolupracující lidé, tak by se na to nikdo nedíval. Když tam však dáte bandu asociálních magorů, tak sledovanost a tím pádem i penízky za reklamní časy letí nahoru. Ale ČT by zrovna z publicistických pořadů reality show dělat nemusela. A por pana Vyhnalíka - věřím, že se tu najde dost magorů, kteří Hájkovi věří, takže Váš předpoklad je tak trošku hra s ohněm - spíš jde o tu reality show.

H. P 11.9.2014 7:13

Petr Hájek

by před každým pořadem měl ukázat potvrzení od psychiatra o svém zdravotním stavu, aby bylo jasné s kým máme tu čest.

J. Mrázek 11.9.2014 6:34

Re: No jistě.

http://www.macekvbotach.cz/stredecni-glosy-10-10-2014/

J. Mrázek 11.9.2014 6:31

No...

O Vás už nikdo nic tvrdit nemusí, je to jasné .... :-)

J. Mrázek 11.9.2014 6:30

Re: Pochybná dramaturgie ČT

Vaše "argumentačně řídká událost"  je ovšem lepší ...

S. Prosek 11.9.2014 4:07

Re: No jistě.

Jeziska nam zabili zidi pan Hajek to klidne potvrdi!