18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

MÉDIA: Českou televizi je třeba zrušit

Českou televizi v téhle podobě je třeba zrušit. Proč? Protože se zcela zpronevěřila svému poslání a namísto poskytování objektivních, ověřených, ve svém celku vyvážených a všestranných informací pro svobodné vytváření názorů, poskytování objektivních, ověřených, ve svém celku vyvážených a všestranných informací pro svobodné vytváření názorů, poskytování „objektivních, ověřených, ve svém celku vyvážených a všestranných informací pro svobodné vytváření názorů“ (přesně tak to předepisuje zákon) se stala hlásnou troubou jedné (eurohujerské) názorové skupiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 5.9.2016 22:03

Re: Petr Štěpánek

Tihleti bijci proti ,,mejstrýmu" jsou čím dál zoufalejší. Trčí z toho na sto honů, jak rádi by směr určovali oni. Díky Bohu za veřejnoprávní média, byť mají do dokonalosti daleko.

B. Hamal 5.9.2016 21:53

Když zrušit Českou televizi,

tak to už rovnou všechna mainstreamový média na Západě. Jeden takový alternativec, Andre Vltchek, líčí jak to s nimi vypadá:

Propaganda mediálních center jako New York, Paříž, Londýn a jiných severoamerických a evropských měst překrucuje jak minulost tak současnost. Bez vymývání mozků a téměř totální indokrinace západní veřejnosti a "elit" klientských států by žádná imperiální a neokolonialistická politika nebyla úspěšná. Západní propaganda je perfektním aparátem. Je efektivní a téměř neprůstřelná. Evropské říše ji vylepšovaly dlouhá staletí, a evropská odnož, Spojené státy, ji přivedly k téměř úplné dokonalosti. Západní politické a ekonomické režimy vlastní téměř všechny největší mediální a distribuční kanály na světě. Světová veřejnost je živena bizarními stereotypy a fabrikacemi.

Rusko je mj. nenáviděné proto, že dává "špatný příklad", když ukazuje světu, že je možno rozvíjet se a prosperovat bez přijímání příkazů ze Západu, bez toho že by sloužilo jejich vládám a korporacím. Démonizace Ruska je nelítostná. Každý malý negativní detail je násoben a zveličován mainstreamovými médii a filmovým průmyslem. Je líčeno jako chladné, robotické, neodmyslitelné zlo bez srdce.

Čína je líčena jako nemilosrdné a nepředvídatelné monstrum připravené nyní pozřít svět.

Zní to primitivně, ale funguje to. Přinejmenším pro Evropany a severní Ameriku. Více viz: http://www.informationclearinghouse.info/article45322.htm

M. Kadlec 5.9.2016 20:23

Petr Štěpánek

Autorem článku je bývalý člen Rady pro televizní a rozhlasové vysílání, odkud byl vyhozen, od té doby asi u nemá ČT rád. Zejména ještě poté, co jej redaktor Wollner trefně označil za roztleskávače prokremelské propagandy. Se svým požadavkem se už pan Štěpánek opakuje jako Cato starší s Kartágem. Články se stejným názvem už tiskne delší dobu, na Parlamentních listech třeba 27. 5. 2015 nebo 6. 4. 2016. Navíc ještě požaduje zrušit Český rozhlas, podle Aeronetu protiruský... A co po zrušení? Vytvořit vládní vlnku, jak to kdysi chtěl Klaus?

Nevím také, kdo lidem alternativního ražení (nejsou mnohdy spíše alternativně inteligentní?) chce zacpávat ústa. O tom, komu slouží (cui bono je tak oblíbená otázka tzv. alternativních webů) by se snad nemělo vědět? Nebo by ČT měla plnit požadavky "alternativce" Jana Korála, zřizovatele serveru NWOO, aby se mluvilo o tom, "že na 11. září 2001 se podílela americká vláda, že připojení Krymu k Rusku byla správná věc, že protokoly sionských mudrců vypovídají o současné realitě nezávisle na tom, kdo je sepsal".

Pan Štěpánek je také poněkud v konfliktu zájmů, když píše o Konvičkovi, protože byl členem vedení Bloku proti islámu.

J. Šejnoha 5.9.2016 19:38

ano

V roce 89 jsem nebyl přehnaně optimistický, ale že se vrátí propagandistická ČT a ČR, to jsem opradu nečekal.

J. Farda 5.9.2016 19:32

Ztroskotanec samozvanec

Štěpánek opakuje svoji notu, ovšem jako krysař je velmi, ale opravdu velmi slaboučký! :-(

L. Novák 5.9.2016 16:59

Re: Železného pořad "Volejte řediteli" byl mnohem lepší

Nevím, jako to má diagnózu, ale léčit se to ještě dá... :-P

L. Novák 5.9.2016 16:58

Re: Spíše snesu reklamy,

Ale to jsou lži a ideomasáž. Vzpomeňte třeba na Železného...

T. Marný 5.9.2016 16:21

Re: A co bude

O tom se samozřejmě nemluví, to se v případě privatizace " šikovně přihraje " kamarádíčkům a ti budou " hospodařit " po vzoru OSA.

A. Alda 5.9.2016 15:27

Spíše snesu reklamy,

než lži a ideomasáž.

Š. Hašek 5.9.2016 15:26

Re: Zvláštní,

Ano, mrknu se občas, "nutno vědět, že v okresním městě státu Ohio se porval Afro s Neafro a Babiš s Valachovou to dají (s Jourovou) do richtiku. Případně, že zas to klima nějak blbne mimo tabulky a na Fidži maj nějak zimu". Taky Nora168 je kolosální (bez ní bych špatně spal)!!!!!!!!!! Občas to osvětlí Pithart.

Poněkud málo za 135 měsíčně!! Jest to banda spacáková, SRO kamarádíčků za peníze nediváků.

Rozezná někdo NOVU (za soukromé prachy) od "veřejnoprávní" bandy?? Já tedy nikoliv.

D. Švik 5.9.2016 14:58

A co bude

s Bakaláři, Televarieté, Angelikou, Vinetuem, Moravcem, Menšíkem a Donutilem, když zrušíme ČT ? :-)

D. Švik 5.9.2016 14:53

Re: Zvláštní,

Ne, platíme to však stále :-)

P. Krešňák 5.9.2016 14:47

Naprostý souhlas....

... souhlasím s každou větou. Krešňák

M. Hatlák 5.9.2016 14:27

Re: Dobrá rada..to ano...

Na jednu stranu s Vámi souhlasím. Na druhou to beru tak, že za jeden lístek do kina dám dnes víc, než těch 135,- Kč a minimálně jeden film, který chci za měsíc vidět určitě na ČT najdu. A znovu opakuji, neotravuje mě reklama. A mám rád pár pořadů, typu sobotní toulavá kamera, kalendárium atp. a za ty mi to asi stojí.

To o čem mluvíme, je zpravodajství a to je to zoufalství.

A. Trick 5.9.2016 14:21

Re: Souhlas.

Zřejmě milujete televizní reklamy.

M. Vondráček 5.9.2016 13:57

Re: RE

Svatá prostoto ...

M. Varadinková 5.9.2016 13:34

Re: Petře Štěpánku, sám jste býval v nějaké té

Za co bojuji já, to nechte na mně, hloupý otrapo. I Vy sám jste důkazem Latákova omylu.

T. Marný 5.9.2016 13:33

Re: Platil by to stát z daní, vybírá jich DOST

by si na sebe měl vydělávat

M. Varadinková 5.9.2016 13:32

Re: Petře Štěpánku, sám jste býval v nějaké té

Vy sám jste toho nejlepším důkazem, že se mýlíte, protože hubu nedržíte, i když nemáte co říct.

T. Marný 5.9.2016 13:32

Re: Platil by to stát z daní, vybírá jich DOST

Ten archiv by si na sebe ( provoz, údržbu záznamů )vydělávat a hlídat, zda nebudou propůjčené pořady prošpikovány reklamou. Svým způsobem je to národní dědictví, které by mělo být důstojně chráněno.

L. Novák 5.9.2016 13:17

Re: Petře Štěpánku, sám jste býval v nějaké té

Nedělám, a od referenda brexit ani nekoukám. ;-)

L. Novák 5.9.2016 13:14

Re: Zrušit je třeba parazita Železného Štěpánka

Nechtěl se kdysi Štěpánek stát ředitelem ČT? ;-)

P. Vaňura 5.9.2016 13:13

Železného pořad "Volejte řediteli" byl mnohem lepší

než to, co předvádějí pravdolásková média! Dokonce, když otevírám masovou konzervu bojím se, že z ní vyskočí pravdoláskař!

P. Vaňura 5.9.2016 13:10

Pokud by ČTV řídil stát bylo by to LEPŠÍ, než když ji

řídí nikým nevolená skupina elitářů z Pravdy a lásky, kterou většina lidí NECHCE!

Dokonce i její předání Agrofertu by bylo lepší, než současný stav...

P. Vaňura 5.9.2016 13:07

Platil by to stát z daní, vybírá jich DOST

Mimochodem, dnes má ze zákona přístup k dílům z archivu každá česká soukromá televize, ale ČTV má přednostní právo.

P. Vaňura 5.9.2016 13:04

Naprostý souhlas s autorem

Proč ČTV nevysílá ten Konvičkův projev, když už odpůrcům jeho happeningu věnuje tolik místa...

"Budete nám platit 50% daň. Já vím, dnes platíte víc ale nebojte se. Pokud to nebude stačit, my si tu druhou půlku vezmeme sami..."

R. Tesařík 5.9.2016 13:01

Re: Jen pro ilustraci..

Jauvajz.

L. Novák 5.9.2016 13:00

Re: A to znám ty

Chyba, reakce patřila k:

"No, spacáková revoluce to je přesně to, kam to tv dotáhla.."

L. Novák 5.9.2016 12:58

Re: Souhlas.

Zdarma všem! To zní tak krásně komunisticky! :-)

Ale kdo bude udržování archivu a jeho digitalizaci platit?

M. Sedláček 5.9.2016 12:58

Re: Navrhujete zrušení poplatku pro ČT A Český rozhlas

Ať je z ní komerční televize jako každá jiná. Tak kvalitní materiál si každý jistě rád zaplatí. Nebo snad ne?