6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavlík 26.1.2006 1:03

přesně tak

Některé články na centrum.cz (konkrétně z rubriky "sex a vztahy" na zena.centrum.cz) jsou okopírované z cizích webů a to včetně gramatických chyb. Problém je v tom, že k informacím z článku na upatlaných stránkách nějaké sekty se budete stavět jinak než k článku na perfektně graficky zpracovaném portálu. Pokud mi nevěříte, projeďte si to googlem.
kollyrium 25.1.2006 0:54

blbneme

stačí si přečíst některé? příspěvky do neviditelného psa
O.K. 24.1.2006 15:52

Dneska jsem si v Lidovkách přečetla

vtipný člábek o tom, jak jsou ta naše ministerstav blbá, když se bouří proti záměru MZV, aby každý úředník, co půjde v roce 2009 reprezentovat ČR do Bruselu, mluvil kromě plynné angličtiny i dobře francouzsky. Bylo nám vysvětleno, že v tom asi bude zakuklená fobie z francouzského levičáctví. Skutečnost je ovšem taková, že ministerstva mají zoufalý problém vůbec nějakého svého zaměstnance, který by byl odborně na výši, uměl obstojně anglicky, byl schopen ukočírovat jednání pracovní skupiny složené ze zástupců 25 národností od Finů po Kypřany a byl by ochoten do Bruselu na dlouhé měsíce jít, vůbec sehnat. Pokud takového mají, tak až mu vysvětlí, že se ještě musí naučit francouzsky (ve svém volném čase, samozřejmě, protože představte si, v pracovní době musí i tihle lidé pracovat), s nejvyšší pravděpodobností jim uteče. Zvlášť když ví, že ve skutečnosti se v Bruselu při jednání francouzština vůbec nepoužívá, protože všichin mluví anglicky. Ovšem tohle naše novináře nezajímalo. Proč by se starali o realitu, když můžou napsat článek plný nesmyslů?
Fil 24.1.2006 20:33

Re: Dneska jsem si v Lidovkách přečetla

Jen drobná opravička - fránina se povinně užívá při jednání ESD (ev.soudního dvora), takže není úplně pravda, že se neužívá nikde. Ale samozřejmě je to celé nesmysl, kterej si vydupala Francie a komplikuje to všem život. Není jedinej rozumnej důvod, aby se nepoužívala jen angličtina. Fil
O.K. 24.1.2006 21:37

Re: Re: Dneska jsem si v Lidovkách přečetla

Ano, mate samozrejme pravdu, ale ja jsem hovorila o urednicich, kteri maji v dobe predsednictvi CR vest pracovni skupiny v Bruselu. Ty snad v ECJ nejsou.
sadf 24.1.2006 14:37

jen mala pripominka ohledne Mnichova

umreli tam sionisticti vojaci - , kazdy vojak se sam odsuzuje na smrt.. resme radeji rezoluce ktere izrael porusil, planovanou genocidu, nerespektovani mez. prava, nekontrolovatelne zbrane hromadneho niceni a zlociny obecne proti lidskosti.. a nenazyvejme boj za zakladni lidska prava terorismem... svet  bude pak vyrazne ferovejsi a lepsi misto k ziti
ptakopysk 24.1.2006 14:42

nenazyvejme boj za zakladni lidska prava terorismem

máte na mysli kupříkladu základní lidské právo "Nahnat Židy do moře" ?
J. Mach 24.1.2006 14:58

Re: jen mala pripominka ohledne Mnichova

no, nějak by se mi v tom vašem férovějším a lepším světě moc žít nechtělo.
Strejda Pedro 25.1.2006 4:14

Re: jen mala pripominka ohledne Mnichova

kde ze umirali sionisticti vojaci? tam umirali sportovci. panacku, mluvime o olympiade, kde kdysi davno platilo, ze behem ni umlknou i zbrane ...
G. Pašek 24.1.2006 13:47

Chztrá ženská odejde nejdříve k mamince . . . . .

tam si sundá a schová kalhotky s družicovým vercajkem, oblékne si normální a jde "navštívit pro toho"strejčka" . . . .  po skončení rejdů, spokojená se vrátí k mamince, převlékne kalhotky,  olala manžel má parohy a myslí jak nad manželkou vyzrál.
ptakopysk 24.1.2006 14:04

Re: Chztrá ženská odejde nejdříve k mamince . . . . .

zapomněl jste dodat ... a zapojí je do nabíječky... aby se starýmu neztratily z displeje :o)))
Petr Zenkl 24.1.2006 10:37

George Jonas

Nevím, co je skutečným důvodem zloby pana Jonase (nebo Jonáše? pozor na automatické opravy!), ale v titulcích filmu je uveden jako autor námětu i s názvem své knihy. Když jsem překládal titulky k tomuto filmu, přečel jsem si i Jonasovu knihu (vyšla u nás již v roce 1996) a přišlo mi, že film je její poměrně věrnou adaptací. Možná ho spíš naštvalo, že ho nepozvali na tu premiéru, ale to přece není starost režiséra.
Strejda Pedro 25.1.2006 4:16

Re: George Jonas

pane, cetl jsem knihu, cetl jsem i scenar, videl jsem i film. spielbergovo dilo bylo o necem jinym ...
onlooker 24.1.2006 8:55

technický analfabetismus

Většina lidí si myslí, že družicový systém "sleduje" v tomto případě ty kalhotky. Ovšem družicový systém určování polohy je pasivní. To zjištění polohy si dělá přístrojek na zemi tím, že matematicky počítá rovnice s hodnotami údajů, zaznamenaných od více družic. No a aby se někdo dozvěděl, kte ten přístrojek je, tak by musel být v přístrojku další vysilač (nebo zabudovaný mobil), přes který by se vypočítaný údaj  vysílal příslušnému zájemci. Takže si dovedu představit, že by se to nevešlo do tang, ale musely by to být slušné bombarďáky.
ptakopysk 24.1.2006 10:13

technické problémy

zase na druhou stranu je poněkud fantastická představa, že si musí moje děvenka musí dobít spoďáry než je natáhne na sebe? Musí vyndat baterii před tím, než je hodí do pračky (přitom je schopna vyprat košili včetně stravenek na celý měsíc, neboť pán tvorstva kvůli houbání nad globálními politickými problémy opomněl tyto z kapsičky vyjmout)? Dá se procesor vyprat na čtyřicítku, nebo se srazí a počítá potom pomalejc? Šlo by vyrobit procesor vibrující pro uspokojování potřeb některých čiperek?
ptakopysk 24.1.2006 10:16

Ještě jedna technická...

nešlo by nakopat do zadele tu protoplasmu, co programovala diskusi, aby si uvědomila že jsou i jiné prohlížeče než explorer od MalýhoMěkkýho a dodělal práci???
O.K. 24.1.2006 12:34

Ptakopysku,

nemluvíš náhodou o tom, že když používám tady doma bráchovu Mozillu Firefox, tak se mi v komentářovém okýnku nechtějí posunovat řádky? Resp. posunou se, ale asi tak za 10 minut? Což mě přivádí k šílenství?
ptakopysk 24.1.2006 12:49

Re: Ptakopysku,

přesně tak. Já používám Netscape, pod kterým běží jako jádro Firefox a občas mi z toho lidovkářskýho diskusního softu naskakujou pupínky. Jinak dotázeček: máš už nějakou emajlovou adresu?
Pavlík 26.1.2006 0:42

Re: Ptakopysku,

To je divné, mě všechno funguje bez problémů. Jakou máš verzi? Já 1.0.7.
Šerlok Homeless 24.1.2006 8:37

Proč ta první osoba? Kdo MY?

ptakopysk 24.1.2006 8:43

Re: Proč ta první osoba? Kdo MY?

Autor je patrně monarchista a jedná se o plural majesticus
klon 24.1.2006 7:52

Z holywoodského filmu může zblbnout jenom blbec

takže vlastně o nic nejde.
Strejda Pedro 25.1.2006 4:20

Re: Z holywoodského filmu může zblbnout jenom blbec

kez byste, priteli, mel pravdu ...
Kikina 24.1.2006 3:53

Bulvarizujeme se ? Ne blbneme.

Tak jsem rychle projela jednotlivé oddíly NP a prakticky na všech předvádí Jan ten svůj "Cibulák". Akorát že naštve kde koho okolo. Cibulko; kopni toho snaživce do prd.le; já už ta velká písmnka  nemohu ani vidět ! Myslím, že to, co předvádí hloupý Jan, je horš jak bulvár !!!  (Jeníčku, slyšel jsi někdy termín "Medvědí služba" ???)
O.K. 24.1.2006 1:59

Paní Emilie Schindlerová

"vedle soustavné potravinové pomoci pro vězně v továrně svého manžela se koncem ledna 1945 postarala také o naprosto vyčerpané a promrzlé vězně z Goleszowa (pobočka KT Osvětim). Není žádný doklad o tom, že by se Oskar Schindler v tomto případě nějak angažoval, není ani jisté, kde v té době vlastně byl. Zatímco o Schindlerovi se dá s trochou nadsázky říci, že od konce roku 1939 do konce svého života žil z židovského majetku, práce a peněz, jeho manželka – „Anděl pronásledovaných“) přišla zkrátka, přestože jejich zásluhy byly uznány současně. Je nepochybné, že obětavost paní Emilie by nemohla vyniknout bez skutků jejího manžela. Ale právě na jejich rozdílných poválečných osudech je zřetelně vidět, že Emilie Schindlerová na rozdíl od svého manžela pomáhala lidem opravdu nezištně." Škoda, že se paní Schindlerová nemohla poté, co se s ní Oskar rozvedl a odjel na druhý konec světa, aspoň utěšovat moudrou myšlenkou pana Fraňka, že je SPRÁVNÉ, když je na tom samice po rozvodu hůř než sameček. Nepochybně by jí ohromně zvedla náladu.
ptakopysk 24.1.2006 8:22

Re: Paní Emilie Schindlerová

každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Takhle je to na tomhle světě zařízené. Koneckonců možná pro ni bylo lepší, že se s ní Schindler rozvedl. Ono koukat na stárnoucího dědka jak šoupe bačkorama po obejváku a skuhrá na bolavý klouby - nic moc perspektiva :o)
No jo, takze Spielberg 24.1.2006 9:55

Re: Paní Emilie Schindlerová

respektive Kenneally sfalsovali historicke fakty. Len mi potom vysvetlite, preco Yad Vashem reprezentativne zidovske muzeum holokaustu,  udelil uz v roku 1967 Schindlerovi titul Spravodlivy medzi narodmi a VYSLOVNE potvrdzuje aktivnu Schindlerovu rolu pri zachrane Zidov za druhej svetovej.
 
Na rozdiel od Spielberga /a ciastocne aj Keanellyho/ Yad Vashem ocenil aj podiel Emilie Schindlerovej, v 1993  jej tiez udelil titul Spravodliveho medzi narodmi. Ale dost silne pochybujem, ze by pani Schindlerova pri vsetkej svojej obetavosti a uslachtilosti mala dost schopnosti, kontaktov a koniec koncov aj penazi na zabezpecenie zachrany vaznov v takom rozsahu, v akom to dokazal Oskar Schindler. Cize historicka pravda je taka, ze na zachrane zidovskych vaznov sa podielali OBIDVAJA manzelia Schindlerovci, a to kazdy podla svojich moznosti a kazdy svojim vlastnym specifickym sposobom.
 
 
O.K. 24.1.2006 12:31

No vždyť to přesně tak píšu:

"Je nepochybné, že obětavost paní Emilie by nemohla vyniknout bez skutků jejího manžela. Ale právě na jejich rozdílných poválečných osudech je zřetelně vidět, že Emilie Schindlerová na rozdíl od svého manžela pomáhala lidem opravdu nezištně." Opsala jsem to ze stránek výstavy, která téhe paní byla věnována.
Jan 24.1.2006 1:02

Bulvarizujeme se? Ne, blbneme! Naprostý souhlas!!! CENTRALIZOVANÁ NADNÁRODNÍ A NADSTÁTNÍ INFORMAČNÍ A ZÁBAVNÍ MASMÉDIA - TOVÁRNY NA VÝROBU VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ - V RUKOU SVĚTOVÉ FINANČNÍ INTERNACIONÁLY A JEJICH ÚKOLY V OBLASTI INFORMAČNÍ A HODNOTOVÉ MANI

Bulvarizujeme se? Ne, blbneme! Naprostý souhlas!!! Viz:
CENTRALIZOVANÁ NADNÁRODNÍ A NADSTÁTNÍ INFORMAČNÍ A ZÁBAVNÍ MASMÉDIA - TOVÁRNY NA VÝROBU VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ - V RUKOU SVĚTOVÉ FINANČNÍ INTERNACIONÁLY A JEJICH ÚKOLY V OBLASTI INFORMAČNÍ A HODNOTOVÉ MANIPULACE, JEJICH PŘEDSTAVITELÉ, SPOLEČNÉ METODY A CÍLE:
Kikina 24.1.2006 3:41

Re: Bulvarizujeme se? Ne, blbneme! Naprostý souhlas!!! CENTRALIZOVANÁ NADNÁRODNÍ A NADSTÁTNÍ INFORMAČNÍ A ZÁBAVNÍ MASMÉDIA - TOVÁRNY NA VÝROBU VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ - V RUKOU SVĚTOVÉ FINANČNÍ INTERNACIONÁLY A JEJICH ÚKOLY V OBLASTI INFORMAČNÍ A HODNOTOVÉ