Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
MÉDIA: Bude česká televize zrcadlit názorové proudy společnosti?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
L. Zídek 22.10.2023 17:31Náprava v ČT09 , které vládnou ultralevicové gangy úchylů přisáté na veřejné finance je nemožná . Pouze rozpuštění a znovu vytvoření má šanci. Ovšem ne pod kuratelou 5lepry... |
![]() |
J. Vágner 22.10.2023 11:30Odpověď na autorovu otázku zní: Nebude. Novému panu řediteli držím palce, ale nemůže se mu to povést. Pomocí médií jako je ČT, se v této zemi zcela pragmaticky drží moc. A k tomu nějaké zrcadlení čehokoliv nepatří. Samozřejmě uplatnění surové moci v médiích vede k omezené demokracii a nerovným podmínkám ve volbách. Míra té nerovnosti je dokonce pravidelně, při každých volbách měřená. Jak? Porovnání výsledků exit pollu s volebními výsledky. Co přesněji charakterizuje nerovnost ve volební kampani, než voliči zastrašení tak, že mají obavy sdělovat po odvolení své volební preference. Jen pro zajímavost porovnaní. Poslední troje volby v Česku a poslední na Slovensku, havárie odhadů exit pollu, poslední volby v Polsku exit polly zcela přesné. Pochopitelně to bude rychle napraveno a i v Polsku budou média, která zjevně dosud poskytovala nějakou alternativu zglajšaltována, tak jako je tomu u nás. |
![]() |
P. Princ 22.10.2023 12:05Taky si myslím, že o výsledku voleb do značné míry rozhoduje střihač na Kavčích horách. Ale s Vaším vysvětlením havárie odhadů exit pollu strachem nesouhlasím. Sběrač/ka dat, který klade otázky u východu z volební místnosti, přece nemůže nikoho zastrašit. Navíc ho/ji můžete zcela ignorovat. Příčinu rozdílu mezi odhadem a výsledkem vidím píše v tom, že pro některé voliče jsou volby něco jako show-zábava-sport, a z dotazování mají srandu. Pokud sledovali předvolební kampaň, nelze se jejich humornému naladění divit. |
![]() |
M. Kocián 23.10.2023 17:34Vždyť už to nic jiného než reklamní slevová akce ani není. Nevolí se osobnosti, ale reklamní kampaně a podle toho to také vypadá. |
![]() |
M. Pivoda 21.10.2023 22:20Wikipedie (v jazyce českém): Gilbert Keith Chesterton (29. května 1874 – 14. června 1936) byl anglický spisovatel. Jednalo se o autora románů a detektivek, literárního a společenského kritika a diskutéra, novináře, esejistu, básníka, historika, dramatika, křesťanského myslitele a zastánce katolicismu. .... .... https://cs.wikipedia.org/wiki/Gilbert_Keith_Chesterton Alexander Tomský ve svém článku píše: "... Už před sto lety si G. K. Chesterton všiml, že se některé ctnosti odtrhly od svého náboženského kontextu, jako například mystická láska k bližnímu, a nyní samostatně bloudí a páchají veliké škody. Milý pane řediteli, zapouzdřených pověr a bludů novináře nezbavíte, kdyby se Vám ale podařilo najít jim kolegy odlišných názorů, rozbil byste v televizi názorovou bublinu. ...." |
![]() |
M. Baloun 21.10.2023 20:57Pan Tomský se letmo dotkl genderismu. Chtěl bych se zeptat, co si myslíte o trans osobách v ozbrojených složkách? |
![]() |
Z. Lapil 22.10.2023 17:40Pokud nemají že svých sexuálně standardních kolegů fobii, říkám: Proč ne? |
![]() |
P. Kubáč 21.10.2023 20:16Poláci měli do voleb karty rozdané takto - státní TVP - kopala za konzervativní vládu a téměř stejně veliký soukromý POLSAT kopal za pokrokáře. Bylo to až nezvyklé vidět jak se státní televize snaží miláčka EU roztrhat na cucky. U nás žádná polarizace není NOVA - jsou "ne-zprávy ze skladu Kauflandu", snad PRIMA a její franšíza CNN (americké matce navzdory) občas řekne něco, co se vzdáleně blíží realitě nebo dokonce pravdě. |
![]() |
M. Baloun 21.10.2023 20:56zvlášť pikantní jsou v 360 komentáře Lukáše Valeše |
![]() |
M. Koutný 21.10.2023 15:08Marcel Augustová se takřka rozplakala, když měla oznámit volební vítězství Donalda Trumpa. |
![]() |
D. Ondrejkovič 21.10.2023 12:49Migranti logicky přicházejí zejména do zemí na vnější hranici EU a potom se snaží dostat tam, kde mají nějaké zázemí (třeba příbuzné) a kde se obecně nejlépe žije (třeba Německo, Francie, Belgie, Švédsko...). Tyhle země tedy nesou největší zátěž. To jsou ti obyvatelé domu v posledním patře, kterým teče děravou střechou do bytu. Takže není jiné cesty (a NIKDO jinou cestu nezná - zejména ne ti, kteří tvrdí opak), než rozložit náklady mezi všechny byty v domě, aby se ta "střecha" mohla co nejrychleji a co nejlépe opravit. Což se děje právě tou nedávnou migrační dohodou na úrovni EU - formy nákladů jsou jediné dvě možné - buď ten stát bude řešit bezprostřední náklady - tedy třídění migrantů na legální a nelegální a vracení těch nelegálních, anebo - pokud to nebude chtít dělat sám (jako třeba my), tak se na nákladech bude podílet finančně, a to částkou 20 000 EUR (tedy nikoli 22 tisíc, jak se lže v tom odkazu, co se masivně šíří). A není to žádná pokuta - je to jedna ze dvou možných forem podílu na řešení primárních příčin migrace. |
![]() |
P. Brich 21.10.2023 13:22Prvotní rozlišení je, že legální migrant má pas a v něm razítko od imigračního úřadu, na rozdíl od nelegálního. Aby mohli co nejrychleji a nejlépe opravit střechu svého domu, je nejlepším řešením, aby si sousedé nabrali co nejvíce tuláků a buď si je solidárně převezmete, anebo jim za ně zaplatíte výpalné |
![]() |
A. Teplý 21.10.2023 14:03Naprosto se mýlíte. Řešení EU není opravit střechu - ale distribuovat vodu do všech pater. |
![]() |
P. Brich 21.10.2023 14:42
|
![]() |
J. Řezníček 21.10.2023 18:51
|
![]() |
R. Langer 22.10.2023 5:57
|
![]() |
J. Barcal 21.10.2023 15:32Vy jste totálně mimo. Jediným řešením je efektivně střežit vnější hranici EU, potažmo Schengenského prostoru, a nelegální migranty sem nepouštět, a ty, co tu už jsou, tak je vykopnout. Naši předkové budovali Evropu pro nás, ne pro nějaké ekonomické vyžírky, kteří tu akorát umí páchat zločiny a zapalovat auta a rabovat obchody. Oni mají zůstat doma, a budovat ty jejich zanedbané země pro své potomky tak, aby nebyly pořád zanedbané a rozvrácené korupcí a zločinem. |
![]() |
J. Farda 22.10.2023 18:47
|
![]() |
V. Petr 21.10.2023 18:07Zalepení střechy = postřílet migranty už na hranicích. Vaše "řešení" znamená, že má zatékat rovnoměrně do všech bytů a to čím dál více! |
![]() |
M. Matura 21.10.2023 19:06Není to pokuta, je to vypalné! |
![]() |
V. Církva 22.10.2023 13:54Konec, Aneb když nezastavíte velkou vodu ale rozlijete ji, bude povodeň, především když je té vody hodně moc. Migraci je nutno zastavit na hranicích, ucpat díry a posílat mimo Evropu. Použít na toto naše peníze dává smysl. Použít peníze na přerozdělování znamená zvýšit přísun migrantů. V konečném důsledku pak bude výsledek nulový na volná místa přijdou další migranti. Je jich totiž půl světa co se chce nastěhovat do Evropy. Přibívají rychlej než ti co jsou v Evropě rozdělováni. |
![]() |
Z. Lapil 22.10.2023 17:45Budiž. Ale platí to, když si obyvatelé oněch vyšších pater tu střechu proděravěli sami, argumentujíce, že to zvládnou a označující nás za nepřející dešťofoby, když jsme jim v tom chtěli bránit? |
![]() |
J. Václavíková 22.10.2023 19:52
|
![]() |
D. Ondrejkovič 21.10.2023 12:48Překládat slovo "gender" jako "pohlaví" je přibližně stejný nesmysl, jako překládat "butterfly" jako "létající máslo". Ale pro blbečky, kteří skočí na lep čemukoli, dobrý. |
![]() |
P. Brich 21.10.2023 14:44Genderisté ale to pohlaví náramně připomínají |
![]() |
V. Petr 21.10.2023 18:10Vidíte, jned jsem poznal, že jste to napsal Vy. Přečetl jsem si totiž Váš výše ležící, stejně pitomý, příspěvek. Je sice o něčem jiném, ale patří ke stejně degenerované ideologii... |
![]() |
P. Kubáč 21.10.2023 20:18Angličtinu neovládám úplně dokonale, ale na různých "pochodech hrdosti" jsem viděl pochodující hrdě ukazovat svůj "gender" mezi řemeny - docela zřetelně. |
![]() |
J. Václavíková 22.10.2023 19:53Tady hážete perly sviním. Tohle je na ně moc složité. |
![]() |
P. Sura 21.10.2023 11:38Televizní poplatky pro veřejnoprávní televizi by se měly platit podle SKUTEČNĚ ODSLEDOVANYCH POŘADŮ. Tim totiž by televize konečně zjistila, kolik toho vysílá k nekoukání. A to zejména u "publicistických" pořadů. |
![]() |
L. Netolická 21.10.2023 15:54Takový nesmysl jsem už dlouho nečetla. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=9GHyw_3K2pq_D7J&p=NBBcaWBM%7cYzl6ISxu_7%7c6xyZ9S5ldaPBFwsWES%7cbdyDDBi_s%7cSSXWbDGCjm&x=zveQEE)