19.6.2024 | Svátek má Leoš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PetrK 30.10.2006 12:48

Veřejnoprávní televize???

Není mi jasné, proč si ČT1/ČT2 říkají veřejnoprávní televize. Za co platím 100 Kč měsíčně, když se na ni téměř nelze dívat? Někdy mi slaboduché reklamy připadají snesitelnější než některé pořady. Vede si ČT přehled sledovanosti jednotlivých pořadů? Pokud ano, ať se Janeček a spol. nad tím urychleně zamyslí.

jirka.s. 30.10.2006 18:25

Re: Veřejnoprávní televize???

ČÍM?

F. Čech 30.10.2006 11:48

poprvé souhlasím se Štěpánkem

Takovou slátaninu jsem opravdu ještě neviděl. Bolševická srdéčka jásala a soudruh Grebeníček jistě zapoměl i na volební propadák. Tvrzení redakce ČT 1, že "na obou stranách železné opony točili vynikající režiséři propagandistické filmy" je úplně nesmyslné a navíc dává pomyslné rovnítko mezi dvě úplně odlišné společnosti : Svobodný západ a zotročenou střední avýchodní Evropu! Film Únos rozhodně neukazoval na nějakou režijní kvalitu. A jeho sprosté zařazení na nedělní odpoledne na ČT 1 svědčí buď o pitomosti, nebo o bolševickém uvažování vedení ČT1.

Stredocech 30.10.2006 11:48

Pokud TV odvysílá také film Žid Suss, dá se mluvit o "dokumentu"

a možná by to chtělo též Pád Berlína, Ona brání vlast či Morgenrot.

ok 30.10.2006 12:09

Re: Pokud TV odvysílá také film Žid Suss, dá se mluvit o "dokumentu"

slysel jsem, ze na 1. programu v nedeli odpoledne,  ihned po tradicni pohadce budou nasledovat:

Leni Reifenstahlova: Der Sieg des Glaubens, dalsi vikend Leni Reifenstahlova:  Triumf vule

chystaji se take zabery z rekreacnich taboru Terezin a Osvetim sestrihane redaktory Ceske televize do pusobiveho pasma

pochopitelne budou tyto filmy vyvazeny eposy Osvobozeni a Sokolovo vysilanymi jeste tyz den na druhem programu

Bokonon 30.10.2006 11:18

Propaganda USA = komunistická propaganda?!!

Takže jaksi zkratkovitě: ono to bylo vlastně všude stejné. A zase, špinavosti USA nebo špinavosti CCCP, ono je to vlastně fuk. Všechno stejná pakáž.

Tedy tohle je "poselství", které chtějí soudruzi z ČT národu doručit? Koncesionářské poplatky... vážně, zrušte veřejnoprávní televizi. Prosím.

Objektiv 30.10.2006 14:19

Re: Propaganda USA = komunistická propaganda?!!

Správně, vadí ti, že vlaky  mají zpoždění, v Americe zas lynchují černochy.

ok 30.10.2006 10:30

nasazeno ve spatny cas

Takove filmy se urcite musi davat (a take nacisticka propaganda, to je jeste mnohem poucnejsi), ale urcite ne v hlavnim vysilacim case v nedeli odpoledne, kdy se rodiny treba chteji bavit u televize. Vysilat urcite ano, ale na druhem programu ve vsedni den, tak v 21:30.

Vyjimecne souhlasim se Stepankem, nasazeni den po statnim svatku v hlavnim odpolednim case je SPROSTARNA.

VLK 30.10.2006 14:22

Re: nasazeno ve spatny cas

Ten projekt je totiz padly na hlavu sam o sobe. Davat jednu pulku na jednom programu a druhou na druhem je blbina. Na druhou stanu je dobre, ze zacli takovymto hnusem. Kdyby dali nejaky skutecne dobry film z te doby, minul by se cely projekt ucinkem uplne.

vládík 30.10.2006 10:09

Ježísi Kriste, Štěpánku

Ten Únos byl přece součástí nějakého projektu. A srovnáním propagačních filmů obou stran opony. A koneckonců byl pro nás, "pamětníky", i připomenutím, jak velké blbosti se točily.

Možná, že by bylo zajímavější udělat recezi na novinku ČT - "vynikající" dvoudílné Sametové vrahy. Ona totiž i tady byla se stejnou naivitou vykreslena ta zhýralá (a já bych řekl i "imperialistická") tvář všech, kdo nějak přicházejí k penězům. A tato krása vznikla za nám z kapes ukradené peníze (peníze byly ukradeny na základě rozhodnutí prý středo-pravé sněmovny a pravého senátu).

To považuji za mnohem větší faux pas váženého Pana Genarálního (jeden z mnoha velkých).

Arccos 30.10.2006 9:51

Cyklus

Já myslím, že ČT se toho dopředu navysvětlovala dost. Jde o celý cyklus propagandistických filmů a obou stran - Před oponou/za oponou. Já osobně jsem se na to s chutí podíval a občas i zasmál. Jediné, co bych snad udělal jinak by byl čas a místo uvedení (ČT2 mimo prime time by bylo lepší) a lépe bych orámoval uvedení filmu do kontextu cyklu, aby i slepí a hluší, jako třeba Štěpánek, si to nespletli s obyčejným programem.

terra 30.10.2006 10:11

Re: Cyklus

Souhlas, tahle kombinace byla především vrcholně nevkusná - tedy zahájení toho cyklu ve spojení s mizernou informovaností a datem státního svátku (to především).  Ale nějak mi dochází síla dovolávat se vkusu - už i tady na Psu...

Pegas 30.10.2006 9:39

Lepší by bylo

;-Dbylo vysílat hudbu a zpěv pana Štěpánka! To by byla síla.

Ales 30.10.2006 16:36

Re: Lepší by bylo

R^;-D To bych doporucoval vsem obdivovatelum Stepanka, aby konecne zjistili, kdo to je

jirka.s. 30.10.2006 18:30

Re: Re: Lepší by bylo

Tvore (oslovení člověče se mi příčí), netroufám si odhadnout, jaký třes by tě asi zachvátil, kdyby se pan Štěpánek odhodlal ze strachu před tebou emigrovat.

yxc 30.10.2006 9:39

Ten Kazanův fil byl škvár typicky americký

t.j. prostoduchý sujet, zasazený do atraktivního (pro američany) rámce. Ale je možné, protože to bylo v dobách persekucí za neamerickou činnost, že si chtěl vylepšit kádrový profil, který měl z džívějška polepený.

Objektiv 30.10.2006 14:23

Re: Ten Kazanův fil byl škvár typicky americký

Zatím co Únos bylo veledílo. Zásadní rozdíl ovšem tkvěl v tom, že jednop bylo o touze po svobodě a druhé od oddanosti k poddanství. Jinak nějaké cancy o vylepšování si kádrového profilu jsou nesmysl. Za "neamerickou činnost" se pokládá a pokládalo třeba lhaní, například o tom, že nejsem členem KS a neúčastnil jsem se její podvratné činnosti předepsané Kominternou.

Old 30.10.2006 9:27

Na ČT2 v neděli k večeru

byl amer. film z r.1953 o útěku cirkusáků v 50.letech z Československa, něco malinko naivního tam taky bylo, ale jinak mě to doslova strhlo, zas jsem si uvědomil, tu nepochopitelnost, že někdo ještě může volit komanče. A že mohou například i stále učit! Třeba z Havl.Brod je zvolený poslanec  - komunista a učitel Bičík.

RomanL 30.10.2006 12:33

Re: Na ČT2 v neděli k večeru

Jo, tak nějak náhodou jsem přepnul a zůstal jsem na to hledět až do konce. Dost poučné...

Old 30.10.2006 12:44

Re: Re: Na ČT2 v neděli k večeru

Kritici píší, že ten cirkus by v reálu přes hranice nepronikl, že to byla americká agitka. Já to cítil dost silně věrohodné, i když vím, že se to nestalo, žádný cirkus neutekl, ale ten strach,odhodlání, špiclování, touha po svobodě, to oslovovalo.

Karel H. 30.10.2006 9:24

Opravuji svůj komentář ze začátku diskuze

O tom cyklu Před oponou za oponou jsem vůbec neslyšel. Pakliže je to tak, pak mi vysílání té slátaniny zas tolik nevadí a chápu ho.

Hnyk 30.10.2006 9:22

Ale jděte, kde zůstal český smysl pro humor

Blíží se Halloween a to je zvykem vysílat v televizi pořady kterými se lidi straší. Prostě, zombie vylézají z hrobů!:-D:-D:-D

VLK 30.10.2006 14:30

Re: Ale jděte, kde zůstal český smysl pro humor

To je zajimavy pohled na vec. Ale presto to meli pustit o dva tydny driv. Ted je uz po volbach a tak uz je to straseni k nicemu.

hodne neRah 30.10.2006 9:19

jo, a my

yy "verejnopravni" umelce povinne platime....

F.A.Kekule 30.10.2006 9:18

To přece nikdo nemohl brát vážně ani tenkrát!

¨To je ale p..el! Že pan Štěpánek nemá smysl pro humor je jasné, ale vy ostatní? Přece bylo naprosto jasné, že TV chtěla ukázat, jaké příšerné hovadiny se v ideologii používaly. I můj desetiletý vnuk se chechtal, když viděl, jak zpívají Internacionálu a imperialisti bezmocně skřípou zubama. Ten Kazan byl  mimochodem taky dost příšerný, ale Amíci to tenkrát tak viděli. Jen mě udivuje, že si nikdy nevzali nějakého poradce, který by jim řekl, že to všechno je úplně jinak. Péesáci byli možná pitomí, ale takhle...

0007 30.10.2006 9:13

Pane Štěpánku, jim to trapné určitě není a nevěřím, že šlo o omyl

smutné je na tom to, že tuto bolševickou agitku platíme všichni na poplatcích. Kdyby se zrušily poplatky, tak mě to vůbec nebude vadit. Jak říkal už Železný, televize má přepínač kanálů.

Sch.glosátor 30.10.2006 9:24

Nejdůležitější je vypínač.

Pozoruhodné  je, že se říká vypínač a ne zapínač. Jako by bylo samozřejmostí, že něco je zapnuté a teprve velkou vymožeností je instrument, kterým se to dá vypnout. V nouzi postačí sekera, palice, nebo štokrdle. Daleko účinnější metoda než vytažení zástrčky nebo vypnutí hlavního jističe.Pokud jde o poplatky, kdyby nebylo zbytí, rád bych si připlatil abych se nemusel dívat. Stávající měsíční poplatek za nedívání, beru-li v potaz hodnotu svého času,  mi připadá jako  nejlepší investice.

hugo 30.10.2006 9:09

Pan Štěpánek asi nečte noviny

tady to píší

Přemek 30.10.2006 9:08

Nikoli přehmat, záměr

Uvedení Únosu nebyl přehmat, ale záměr; ČT totiž bude uvádět po tři neděle vždy jeden propagandistický film československý na ČT1 a pak jeden americký na ČT2. Ale to vy víte, vám se chtělo jen řádně rýpnout a proto jste - jak jinak než demagogicky - tuto informaci pominul.

(Samozřejmě by bylo fajn vedle toho uvést třeba dokumentární seriál o čs. filmové propagandě)

Sch.glosátor 30.10.2006 9:02

Ne všem.

Jen hlupákům, kteří nemaje nic zajímavějšího a radostnějšího k počínání se na ty ptákoviny dívali.Ostatně taková je naprostá většina pořadů. Hlupáci nevěčí, že televizní přijímač má takový čudlík, kterým se dá vypnout a že lepší je takovým čudlíkem toho zloděje času nezapínat.