29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ehm 7.6.2007 14:22

Re: Re: tak se mi zacina zdat, ze ...

Primátor hlavního města v první řadě vůbec nemá právo vybírat si neplacené volno... Na dvouměsíční výlety si může jezdit po skončení funkčního období. Případně nemá vůbec na primátora kandidovat, když ví, že brzy podlehne volání divočiny;) A to se ještě nepřipomíná, že mistr Bém už si jednou odjel během oslav 60. výročí ukončení WW2 - opravdu neotřelý způsob, jak vyjádřit úctu veteránům...

Jakub 4.6.2007 7:45

nadávání

aha, takže po období nadávání na příliš velkou mediální pozornost okolo Béma (když přece tvrdil že jde o soukromou cestu), se dostávámě do fáze nadávání na mediální mlčení...ach jo, u nás je asi skutečně hlavní to nadávání

kerim 2.6.2007 7:43

Malé dušičky zpochybní cokoli čeho nejsou schopny

Není nic snazšího, než koupit si kulicha, větrovku a rukavice a vyběhnout  nahoru. Jak jistě víte, na každé větší skále je vrcholová knížka což je notes s popisem cest a ožužlaná tužka. Kdo vyleze, hezky se zapíše i s datem - buď  tam Béma najdete, nebo ne. Jaképak váhání, jen to rychle prověřte, seběhněte dolů a dejte nám vědět.  Panebože, do koho jsi to duši dal....

Kubeš 1.6.2007 21:31

Re: Po masáži prováděné p.Wagnerem

Pane Starý souhlasím, napsal jste to dobře

Eva D. 1.6.2007 20:22

Re: Zločinci a hrdinové

Víte, jak je ten Bém musí štvát? To když si šel Špidla zaběhat, mohli klidně běžet vedle něj, fotit a ještě k tomu svačit párek v rohlíku. To byl sympaťák, ten se nevyvyšoval až na Everest! ;-)

Eva D. 1.6.2007 20:17

Re: tak se mi zacina zdat, ze ...

Ty jo, takže pan starosta si před NEPLACENYM volnem měl říci o povolení v referendu, či jak to měl udělat? Strejdo, strejdo... Já jsem pro Béma nijak nezahořela, i když mě ani neštve, politiky obvykle vášnivě neprožívám, pokud mě neomezují v mém každodenním životě.Jenže, i politik je v první řadě člověk a ten úspěch Bémovi přeju.

Eva D. 1.6.2007 20:02

Re: Re: Nebyl tam sám

A za katr s ním, za katr! 8-o

Eva D. 1.6.2007 20:00

Re: Není sportovec jako sportovec

Přesně tak!  A navíc lidi, kteří švindlujou kde to jde pomalu od kolébky, nemůžou pochopit, že by tohle nebyl švindl! Někdy mám obavy, že tenhle národ zajde na tu zažranou závist a nepřejícnost a zbyde jen hrstka dosud imunních. :-/

čtenář 1.6.2007 18:26

Za bolševika si papaláši, aby nemuseli zaujmout zřetelné stanovisko, zalehli na matrace v SANOPSu. : - )))

Tak prr 1.6.2007 18:15

Re: Po masáži prováděné p.Wagnerem

dovoluji se ohradit, když nevolím ODS ,tak jsem sockomunistický prd. Hodně krátkozraký názor a mezi námi, ODS mele už z posledního. Doufám, že budou brzy volby a vyhraje zdravý rozum a prostor dostanou menší strany.

strejda pedro 1.6.2007 17:53

Re: Nebyl tam sám

omyl, panacku, pan starosta je povinen skladat ucty svemu zamestanavateli ... to neudelal a dodnes nedela ... kdyby slo o obycejny soukromy podnik, mel by uz davno padaka a na krku policii ...

strejda pedro 1.6.2007 17:48

tak se mi zacina zdat, ze ...

... podporovatelum pana starosty uniklo nekolik zavaznych drobnosti. v prvni rade, pan starosta je volenym cinitelem, tudiz zamestnancem danovych poplatniku, a jako takovy je POVINEN jim skladat ucty. tohle neni, jako kdyz si nekdo vezme volno v urade, ze chce vylezt na milesovku. v rade druhe, jakozto verejny cinitel si pan starosta nechal zaplatit vylet od soukromych podniku, aniz by rekl, ktere to byly. neda se nic delat, ale je tu moznost stretu zajmu, a navenek to tak take vypada. at uz to je nebo neni pravda, SLUSNY politik, a to pridavne jmeno zduraznuji, vi, ze kolem jeho osoby nesmi vzniknout ani zdani neceho takoveho. proc to zdani vznika? proste proto, ze zadny sebe si vazici soukromy podnik nevrazi prachy do neceho z cisteho kamaradstvi: ve stovce pripadu ze sta je to neco za neco. a prave to neco za neco pan starosta zamlcuje a zamlzuje. kdyz to spojite s okolnosti, ze nektere zpravy kolem jeho cesty jsou hodne, ale opravdu moc hodne nepravdepodobne (viz serpova smrt), dluzi pan starosta svym zamestnavatelum, tj. danovym poplatnikum, nepohodlne velike mnozstvi vysvetleni ... a pokud jde o to, ze ty otazky klade jediny sdelovaci prostredek: halt, nekdo musi byt prvni. spis jsem se zarazil nad sdelenim, ze ostatni novinari panu starostovi zatleskali, kdyz jim rekl, ze zadny z podpurnych podniku nema nic spolecneho s prahou. kdyby totiz byli opravdu novinari, kteri znaji sve remeslo, vedeli by, ze drbum, dohadum a famam se nema verit ... do chvile, kdy byly zdeuredne vyvraceny ... nemluve uz ani o tom, ze mi jako novinarskemu veteranovi prijde krajne neremeslne, ze novinari nekomu tleskaji ...

Psí vrah Čumil 1.6.2007 17:39

Hehehehehe, Wagner a Žantovský co zblblí sockomunističtí prdové... :-))))

Gratuluji, pane Starý!

Starý J. 1.6.2007 17:02

Po masáži prováděné p.Wagnerem

teď ještě Žantovský! O co jim vlastně jde? Já opravdu nejsem příznivec Béma, ale co je moc, to je moc! Pokud jsem Béma slyšel, několikrát zopakoval, že se jedná o jeho naprosto soukromou akci, přeje si, aby jeho výstup nebyl spojován s politikou a publicitou. Tak, jako se choval velice střídmě před odjezdem a na téma jeho akce se téměř odmítal bavit, tak se chová i nyní. Oznámil, že si splnil svůj sen a teď má haldu práce! Toť vše! Žádnou publicitu nedělá a zřejmě o ni ani nestojí. Taková expedice se připravuje ne 14 dní, ale většinou nejméně rok, takže argument o tom, že zdrhl před prosazováním reformy je rovněž pasé.

A výkřiky zblblých sockomunistických prdů o tom, že tam vůbec nebyl - to nestojí ani za zmínku se tím zabývat, jen si zaťukat na čelo a uvědomit si, kdo takové kraviny vykřikuje. Hlupák Martin zde mele již poněkolikáté o dálnici na Everest, takže předpokládám, že tam rovněž už byl. Oni bezmozci neví, že dnů k výstupu je vhodných jen několik v roce, takže blábolit o dálnici může opravdu jen osoba rozumu značně mdlého!

tommi38 1.6.2007 16:35

Vážení lékaři,komentátoři i autore,

pár příspěvků na téma „Bém a Čomolungma“ jsem si přečetl a musím konstatovat, že pan Bém jako primátor určitě není ve zbytku světa (kromě Česka) tak známý, že by spousta anglicky mluvících novinářů(německy, francouzsky) byla ochotna ho následovat a vůbec se jím zabývat. Troufalost a nafoukanost několika zap*děných českých novinářů, přirovnávajících pražského primátora k primátorům Berlína ,New Yorku nebo Paříže je přinejmenším drzost. Neboť kdo zná p.Béma mimo hranice Prahy, potažmo ČR? Proč si pořád u nás někdo hraje na „hybatele“ světem?

Starý J. 1.6.2007 16:33

Re: BÉM NEVOLAL Z VRCHOLU KVŮLI ŠPATNÉMU POČASÍ

Další Šerlok, nebo blb?

Starý J. 1.6.2007 16:28

Re: Zločinci a hrdinové

Poopravil bych Vás:

...že si nemilý pražský primátor na skaliskách rozbije tlamu...

Už tu negativní kampaň kolem Béma přestávám chápat! O co jim vlastně jde?

Mirda 1.6.2007 16:26

Zamestnavatel byl rad

Pardon jeste jsem zapomel informovat. Ptal jsem se sveho zamestnavatele, jestli bych take mohl na 2 mesice odfrcet do prirody. Mam v planu zdolat Milesovku (to vite nejsem takovej strelec). Zamestnavatel rikal ze klidne, at vypadnu. Dokonce byl tak vstricny ze chtel, abych odjel okamzite. Doslova rikal neco jako  "na hodinu".  Ani nechtel vedet, kdy se presne vratim. Takove mame v CR fantasticke zamestnavatele ! Takze kdo si jeste chcete splnit svuj sen - nevahejte a vyrazte.

Mirda 1.6.2007 16:17

Nikdy na vrcholu nebyl

Kazdy trochu informovany clovek vi ze Elvis Presley zije v Argentine a Americane na Mesici nikdy nebyli. Stejne jako americti kosmonaute, tak i primator uskutecnili vystup v hostivarskych atelierech, proto s nim pochopitelne zadny novinar nemohl cestovat. Jak jinak by odstin modre oblohy na pozadi Bemovych fotografii mohl nachlup odpovidat odstinu purpurove modri RAL1002 vyrabene v zavodech BarvyLaky nedaleko atelieru.  To nemuze byt nahoda !  Ve skutecnosti byla cela akce rizena proradnou americkou CIA, a mela za ukol pripomenout Cechum, ze existuje jete vyssi kopec nez ten v Brdech, a ze by taky mohl radar  stat uplne jinde nez u nas. Ale nas, spickove absolventy Vecerni Univerzity Marxizmu-Leninizmu (VUML) nemuze takova provokace zmast. My vime kde je pravda !!

Rudolf 1.6.2007 15:48

Re: Re: Everest

Máte pravdu, pětimiliardový výdělek je pro Vás denní chleba.

Rudolf 1.6.2007 15:46

Re: Re: Re: Re: Re: Pan Bém se s tím traumatem vyrovná,

Je prostě rozdíl mezi člověkem, který vyleze na Mt. Everest a člověkem, který se bez jezdících schodů v metru nehne. Ostatně je i jistý rozdíl mezi Mt. Everestem a Řípem, což jeho každoroční "zdolavatele" asi štve.

Rudolf 1.6.2007 15:35

Re: Hm, Petr Žantovský byl vždy nájemný šmok, toho času kope za Topolánkovo křídlo v ODS.

Neplacené volno platil Čumil? Toby si na Čumila meli dávat bacha v každém suoermarketu, aby jim taky neplaceně neplatil.

Malý Aston 1.6.2007 14:45

Re: Nejčtenější na webu Petra C I B U L K Y: NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o další

A proč by jinak dělali v listopadu 1989 revoluci?Revoluce něžná,toť Stb+KGB+křoví které dělal Havel,Petr Uhl který z živého Živčáka udělal mrtvého studenta.A dnes,kdy se láme chleba s radarem každý pozná kdo byl u KGB a kdo nebyl. Ti co řvou radar nikoliv,jsou placeni od svých chlebodárců.To přeci všichni víme i bez Cibulky.:-D

smolda 1.6.2007 14:39

Re: Re: Everest

Díky.V

Vodička 1.6.2007 14:28

Nejčtenější na webu Petra C I B U L K Y: NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o další INT

Nejčtenější na webu Petra C I B U L K Y:  NEJVYŠŠÍ VLÁDNÍ KRIMINALITA: Tajná Zpráva o masovém rozkradení českého národního majetku komunistickým KGB, GRU a jejich SPOLEHLIVÝMI vládními strukturami dnešní ČR!!! UVEDENO JMENOVITĚ!!! (Prosím o další INTENZIVNÍ šíření!!!!!!!)

JK 1.6.2007 14:24

Podstatná je

zpožděná zpráva o úmrtí šerpy a to zpoždění by měl někdo z účastníků expedice vysvětlit. Jinak i příznivci p.Béma mohou brát za pravděpodobné, že něco proběhlo jinak.

politik 1.6.2007 14:19

dokturek

Mam strach z ctizadostivych dokturku,kteri maji nazor ,posledniho pacouse s kterym mluvili,:-D

honzak 1.6.2007 14:13

Re: Já toho taky podepisuju spousty,

a co dovolená? S novináři za zadkem?A kdo o dovolené podepisuje?

portwyn 1.6.2007 14:01

Re: Re: Re: Re: Pan Bém se s tím traumatem vyrovná,

To bych ještě chápal. Mne pobavila především věta "ale já jsem tvrdý muž, tak jsem to vydržel". (tou druhou částí si nejsem jist, pokud jde o doslovné znění). Upoutala mne proto, že jsem pana Béma vždy považoval za příčetného člověka, který v médiích vystupuje relativně skromně. Toť vše.

I.K. 1.6.2007 13:56

Re: Re: Videl jsem jedinou Bemovu fotku . . .

Já to poznám třeba podle mrkání očí, Netřebo.