5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

MÉDIA: Ameriku už jsme předehnali!

Co si za svůj život pamatuji, vždycky jsme chtěli Ameriku předehnat. S výjimkou protektorátu a raného stalinismu, kdy jsme ji chtěli zničit. Ale pak už jsme ji chtěli hlavně „dohnat a předehnat“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Stirský 2.7.2018 9:33

To, co málo kdo z nás umí,

je vyhodnocovat zprávy. Mnozí tomu, co slyší či co si přečtou, věří jako evangeliu. V dnešní době, kdy jsme zprávami zahlceni, je někdy opravdu těžké odlišit výmysl a polopravdu od informace pravdivé. Zde je zakopaný pes.

P. Klíma 2.7.2018 9:18

Skvělý článek! Podepisuji každé slovo.

B. Lukáš 2.7.2018 9:14

Přepněte si na hradní TV Barrandov

Pokud nevěříte ČT, tak si přepněte na hradní TV Barrandov, kde vám sebestředný J. Soukup svými pořady podá i patetickým způsobem mistrně upravené a často pokřivené " objektivní " informace, podobně jako tomu bylo u "rádia Jerevan". Raději však poslouchám sdělení J. Ovčáčka, která mimo hodnot informačních přinášejí i lepší náladu.

P. Lenc 2.7.2018 8:59

Dobrý

pane Vlku.Už se zase národ učí číst mezi řádky.

V. Student 2.7.2018 8:53

A zachytil jste nový trend v USA?

Politika (političku) prosazující současnou vládní politiku (tedy "Trumpovce") vypískat z restaurace, z jakékoli veřejné akce. Skandovat nadávky, řvát na ně tak dlouho, až se prostě seberou a jdou. A klidně před jejich dětmi. Vymyslela to nějaká jejich pokroková černošská politička. Takhle se na trumpovce musí, a klidně před jejich dětmi, přáteli, příbuznými..

Tedy ona si to myslí. Ovšem daří se. Už psali o nějaké ženě, která musela odejít z restaurace, protože jí sluníčka prostě nedala pokoj. Sluníčka si ovšem klidně dál budou říkat demokratická a považovat se za slušné lidi. To je myslím ale ta jiná demokracie, ta liberální, ne?

V tomhle jsme tedy ještě Ameriku nepředehnali, ale já myslím, že všeho do času. Volil jsi Zemana? Tak tady se, ty jeden zlý člověče, nenaobědváš! Uff, ještě že mám dítě odrostlé, vlastním názorem se většinou řídící...

V. Novák 2.7.2018 13:25

Re: A zachytil jste nový trend v USA?

Nebyla to ta chytrá Maxine Waters, která Trumpovi vytkla kontakty na Putina, který "stále napadá Koreu" a protestovala proti ruským hekrům, kteří "dosadili v republice Limpopo prezidenta - diktátora Aybolita" (česky "Doktora Boleeta")?

V. Student 2.7.2018 16:25

Re: A zachytil jste nový trend v USA?

No jasně. Taková militantní černoška, co proti bělochům vymýšlí pořád nějaké sviňárny.

D. Stirský 2.7.2018 8:27

Zase motanina, jako vždy.

Má vzpomínka na rok 1968? Rodiče sedící u stolu s novinami. V deskách vystřižené články. Reportér. Atd. atd. Je hloupost tvrdit, že rok 1968 "dělali" jen novináři. Ale podíleli se na něm v míře dosti veliké.

P. Klíma 2.7.2018 9:21

Nemáte pravdu. A moc vám to nemyslí.

M. Klas 2.7.2018 7:55

Duševní hygiena kontra noviny,tv, rozhlas

Některé noviny,TV a rozhlas není možné číst,sledovat či poslouchat ,když chceme zachovat duševní zdraví nebo alespoň základní stabilitu!Velmi to připomíná poměry před rokem 1989,kdy to bylo také náročné na duševní odolnost. To samé muselo být ve středověku třeba za husitské doby,kdy bylo kázáno o nesmyslech a češi a Jan Hus se trhli a začali to dělat po svém.Hlavně ať nám Pán Bůch rozum zachovati ráčí,jako tehdy ,tak i dnes a ať se jdou se svojí výchovou,propagandou multi-kulti,genderu a "opravdových" hodnot vycpat!

M. Šejna 2.7.2018 7:46

pan Vlk senior trochu přehání

Já například věřím zprávám v ČT na 100%. Musím ale rozlišovat mezi televizními zprávami a televizními komentáři. Komentářům televizních zpravodajců nebo přizvaných "odborníků" nevěřím skoro nic.

Takže když napřiklad ČT oznámí, že oslabila koruna, tak tomu věřím. Neveřím ale následnému komentáři "ekonomického znalce", který prohlásí, že za to může Putin, jindy pro změnu Trump, jindy zas Zeman nebo Babiš.

M. Krátký 2.7.2018 7:42

Pane Vlku, zase nádhera

v ČT teď "kraluje" ten fešák, co se vrátil z Ameriky - to je keců a kroucení, když má něco říct ( jeho jméno jsem zapomněl )

J. Matoulek 2.7.2018 0:53

Myslím,

že Vlk kecá.

P. Dvořák 2.7.2018 3:58

Re: Myslím,

Pokud jste ctitelem ČT 1, pak jistě kecá.

O. Slejsarová 2.7.2018 6:32

Není nad TV Barrandov, což? Někteří si třeba ověřují info z více zdrojů, podle tématu, dnes to zas není takový problém, víte? Taky nesouhlasím s máváním procenty lehkou rukou, jak to v článku činí pan Vlk.

P. Dvořák 2.7.2018 7:15

Re:

Jak jste přišla na Barrandov? To moc nápadů nemáte, což by odpovídalo, že sledujete Barbaru.

Stačí mít zdravý rozum a poslouchat ČT 1 nebo ČT 24. Potom už není potřeba mávat žádnými procenty.

V. Student 2.7.2018 9:00

Re:

Copak Barrandov, ale tady se za "Barrandov" považuje vše jiné než čétéčka. Prima tam patří taky? Nedávno ukazovali kus rozhovoru sluníčkářské moderátorky s maďarským vyslancem. Protože se tam ta dáma projevovala jako ingnorantská, manipulativní a ve finále ještě prolhaná, na čétéčkách o tom nebylo ani slovo.

Na Nově mluvili o hrozivém nárůstu zločinnosti v Lonýně, barva pleti útočníků doložena příslušnými videozáběry (ty kamery v mobilech, to je takový vynález, že bych se nedivil, kdyby to sluníčka zkusila zarazit). Viděla jste o tom něco na ČT?

V. Student 2.7.2018 9:02

Re:

Ne na Nově, ale na Primě. Omlouvám se za překlep.

J. Svoboda 2.7.2018 10:16

Re:

Nova, Prima a Barrandov lákají na bulvár prvoplánově. Mustr je pořád stejný - vražda, autonehoda, pátrání po dítěti, okradený senior, zácpa na silnici, málo sněhu, moc vody a na závěr roztomilé zvířátko + pozvánka na drby z Blesku.

J. Farda 2.7.2018 10:40

Re:

Podepisuji!

P. Dvořák 2.7.2018 10:54

Re:

Což ovšem neznamená, že se to nestalo nebo že to není pravda.

J. Svoboda 2.7.2018 11:36

Re:

Bulvár žije zásazdně z "prý, možná, kdyby, asi, ..", takže relevance pavlačové drbny. Sázet na to, že se něco stalo tak, jak to prezentují, je od vás dětinské.

Pěkný den.

V. Student 2.7.2018 11:48

Re:

Jo, takže opravdu bulvár a nedůvěryhodnost a drby a nepravdy všude, jen ne na čétéčkách. Ano, to zní důvěryhodně.

J. Svoboda 2.7.2018 11:54

Re:

Vyvrátil jste nějak můj popis chování našich privátních TV, ne.

Pěkný den.

V. Student 2.7.2018 16:30

Re:

Promiňte, ale řeč byla o důvěryhodnosti veřejnoprávního média. Já chápu, že otočit to na ty ostatní je jedna ze strategií, ovšem ne na každého platí:-)

D. Bystriansky 2.7.2018 11:49

Re:

Američan ubodal devět lidí...no, automaticky se mi vybavil bílý trumpovec, asi pod dojmem masmédií a ono bác je to černý amík jak malovaný. Asi mám předsudky vůči bílé rase.

https://www.breitbart.com/texas/2018/07/01/refugees-children-injured-in-boise-mass-stabbing-attack-suspect-arrested/

J. Svoboda 2.7.2018 11:57

Re:

No hlavně to nijak nesouvisí s tím, že naše privátní TV je v podstatě bulvár, kde na pravdě až tak nezáleží, důležitá je sledovanost. Ta přináší peníze z reklam a obsah vysílání je jen výplň, coby zdání serióznosti.

Pěkný den.

V. Novák 2.7.2018 13:27

Re:

No hlavně to nijak nesouvisí s tím, že naše veřejnoprávní TV je v podstatě bulvár, kde na pravdě až tak nezáleží, hlavně když "politická linie" je správná.

O. Slejsarová 2.7.2018 11:15

Proto se sleduju dle možností co nejvíc, jen ten Barrandov fakt nedávám, tam už mě dráždí i znělky.

P. Han 2.7.2018 6:42

Re: Myslím,

Myslím, že Vlk nekecá.