1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

GLOSY: Česká televize na válečné stezce

S veřejnoprávní televizí, jež je už sedmnáctým rokem na válečné stezce proti prezidentovi republiky, není něco v pořádku. Neměli bychom řešit prezidenta, ale Českou televizi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Kusák 18.11.2019 13:07

Při vší úctě k Vám, obdivuji Vaší trpělivost, ty blbosti poslouchat. Já televizi, resp. její zpravodajství neposlouchám, a z reakcí na netu, asi nejsem sám. Pusťte si Al Jazeeru English a máte ten nejlepší přehled, co se děje ve světě. A u nás? Jsou i jiné alternativní informační zdroje než ta mainstreamová. Třeba Info.cz.

V. Církva 18.11.2019 12:46

Ano, to je správné řešení. Bohužel mám pocit že autoregulace moc nefunguje a důchodci jezdí i ve špičkách. To by odpadlo.

V. Církva 18.11.2019 12:44

Já myslím že máte pravdu. Nemám rád populistická gesta a vasí mi že 80 procent toho co vydělám je přerozdělováno, ale nejsem ani dogmatický pravičák. Takže jízdné pro studenty a důchodce mi nevadí.

V. Církva 18.11.2019 12:41

A jak souvisí Barrandov s ČT? Kromě toho že svou "neutralitou" nahrává Barrandovu k sledovanosti.

V. Církva 18.11.2019 12:37

Tak jízdné pro studenty je populismus. Ale když příbuzní 18 letí zobáci jezdili na prumku autem, což teď asi není výhodné, ušetří se peníze i ekologie. A tak zlevněné jízdné může přispět ekologii i rodinám s dětmi. Takže, jsou horší zákony. Ale jsem zaujatý, protože na tom taky ušetřím.

Co se týká televize, s jízdným to nesouvisí ale koncesionářské poplatky bych chápal jen kdybychom si jako koncesionáři sami volili vedení. Jinak rozbít mafie české televize s dědičnými vazbami dodavatelů programu a umělců co tam vystupují, s tím souhlasím. Takže ano, platit by to měl stát a kontrolovat občané. Myslím že funkce ředitele by měla být jen na 4 max 8 let, jako prezidentování. Co se týká Moravce. Však mu nechte nějaký program, ale prostřídat stojaté vody by se mělo. Co se týká Fokusu s Čaputovou, trochu jsem to viděl, nemluvila zl, jen zbytečně. Že je třeba zrychlit soudní řízení a Mečiarismus byl svinstvo ví i malé dítě. Jen začít jednat. Perlu tomu dodal Vácha, že pravda je jen jedna, jen neřekl že lidé ji vždy neznají (jinak bychom nepotřebovali pluralitu a vlásu více stran). Rovněž paní vědkyně když mluvila o jednoznačnosti ve vědě , zapomněla že třeba už i výzkumy se "ohýbají" ty společenskovědní samozřejmě, ale třeba už i testy léků. Ale především politika není matematika, přesná odpověď je nad schopnostmi lidstva.

M. Prokop 18.11.2019 12:34

Děsivé ne. Nudné, zavádějící dost často. Hlavní problém je nedostatečné rozlišování zpráv a komentářů a usilovná snaha většiny redaktorů, moderátorů a podobných, prosadit svůj světonázor. U takového Moravce občas skutečně děsivé.

M. Krčmář 18.11.2019 12:20

A na uvolněný trůn usedne Štěpánek. Haleluja!

M. Valenta 18.11.2019 11:55

Koukám na všechno možné od Foxe, německou ARD a občas i ČT. A jsem rád pane Prokope, že se na ni nekoukám sám neboť občas mám dojem, když vidím třeba Štepánkovy výlevy, že by to mělo být něco zcela děsivého.

P. Aron 18.11.2019 11:53

To je zvláštní, jak lidé jako jste vy vetšinou místo argumentů jsou schopni jen urážek.

M. Prokop 18.11.2019 11:36

To asi koukáte na jinou ČT. V té místní je převaha P&L, občas proložené komoušem nebo okamurovcem, jako odstrašujícími příklady.

T. Kočí 18.11.2019 11:01

Nástup do Agrofertu je blízko. Peníze možná již chodí.

J. Kraus 18.11.2019 10:52

Přišla mi poštou do schránky na moje jméno obálka s logem České televize a v ní nabídka ke spolupráci v rámci výzkumu spokojenosti diváků s televizními pořady. Do předchozí věty jsem shrnul jejich poněkud kostrbaté formulace, vynechal "realizuje" a podobně. Ale budiž. Tak jsem se zaregistroval a za pár dní už jsem měl v mailu požádání, abych vyplnil první dotazník. Bylo to deset bodů, kromě všech podstanic ČT tam byla i Nova, Prima apod. V jednom bodě táže se autor dotazníku, jak moc že sleduji jednotlivé stanice - škála je od jedné do pěti. U ČT-D, tedy zřejmě dětské, zaškrtávám, že nikdy. Hned v dalším bodě se mě autor ptá na oblíbenost jednotlivých stanic, škála opět od jedné do pěti. V prvním bezrozmyslu zaškrtávám u ČT-D jedničku, tedy minimální oblíbenost. Pak mi to dojde, ale ta jednička je tam natvrdo, nepomůže vrátit se zpět, musel bych asi stránku znovu načíst. Ale kvůli tomu bych psí diskusi nezatěžoval. Je škoda, že se do ní nedá vložit obrázek finální stánky onoho dotazníku. Je to přehled vyplněných dotazníků, přehled velmi stručný a vyskytuje se v něm slovo "vyplňění".

O. Schnabl 18.11.2019 10:44

Pane Štěpánku, vy se jednou tou Vaší nenávistí udusíte. Nikdy jsem si nemyslel, že uražená ješitnost může dosáhnout do takových rozměrů. Vy jste mě o tom dal důkaz že ano.

J. Pokoutný 18.11.2019 10:36

Jak tak čtu vaše názory k ČT i podobným otázkám, nechápu, proč se tak čertíte, navíc neslušně ad hominem, s. P. Kmoníčku? Včdyť vy už máte názory tak vyladěné, že vám ani ta Mora168. ani Moravec nemohou říct nic objevného, čemu už byste sám nevěřil.

J. Pokoutný 18.11.2019 10:30

Mám rodiče důchodce, takže mám pro ty slevy porozumnění. Na stranu druhou, už v r.1991 jsem si v Hamburku v tamní MHD všiml zajímavého systému, kdy důchodcovské slevy platily jen MIMO špičky. To mohlo na jednu stranu zvyšovat obsazenost v "hlušších" částech dne, na druhou stranu to tamní důchodce, myslím, nijak zvlášť nepostihovalo (tedy pokud byli ocjotni tomu přizpůsobit své zvyklosti)..

J. Laták 18.11.2019 10:29

Pane Štěpánku, čt 24 je skvělá. Dovedete si na jejím místě představit Soukupův Barandov a jeho režiji oslav 30. výročí listopadových událostí? Vy možná ano, neboť patříte k lidem "zvláštního ražení", kteří projevují vřelý cit k patologicky rozpadlé figuře s nekonečnou žízní a touhou po moci, stejně jako ke slovenskému zbohatlíkovi - bolševiky hýčkanému esu pro "lepší časy." Chápu, že u Soukupů občas bývá i sranda, jenže kdy se stalo, aby v Česku nebyla? Byla za Husáka, byla za Gottwalda, byla i v Protektorátu Böhmen und Möhren, tak proč by nemohla být u Soukupů na Barrandově s roztomilým panovníkem? Aby ne, vždyť celá hradní ambulanc se všemi utahanými rádci a zbytkem bolševické špíny si to přece zaslouží. Odměnou mu je pak vaše spokojené chrochtání, které pan prezident nadevše miluje, jenže, kdo na to má mít žaludek ..? EU[>-][>-]

J. Pokoutný 18.11.2019 10:26

No a kde by o tom získali informace, když o tom není nic v Guardianu, NY Times nebo Washington Post, o CNN nemluvě? Ony sice existují i jiné zdroje, ale ty jsou pro tu neomarxistickou partu mimo politický obzor.

M. Valenta 18.11.2019 10:14

Odkud pan Štěpánek asi tak čerpá informace? V jednom má ale pravdu, na ČT je až moc Filipa, Okamury a Klause.

V. Pavelka 18.11.2019 10:09

Spousty lidí zjistí, že dnešní jízda ve vlacích je pohodlná bezpečnější než v autech ,je to dobrá reklama , rozhodně to nejsou vyhozené peníze [>-]

V. Pavelka 18.11.2019 10:03

Jeden z požadavků žlutých vest na Macrona byl korigování a přístupu do TV France , o tom a mnoha jiných problémech v EU?!EU Nám zaměstnanci "Naší "TV neřeknou nic , nebo jen bleskově , zato měsíce máme tisíce komentátorů kteří mlátí prázdnou slámu Brexitu , ale co se děje v Rakousku , nebo Madarsku podrobněji , to nikdy !!!!EU[>-]

Z. Rychlý 18.11.2019 10:00

Nora a Moravec, vždyť oni se tak vehementně berou za Dobro pro všechny, cožpak to nevidíte? A jak nás všechni ti pravicoví exkrementi vedou do války? Nebýt Nory a Moravce byla by Pravda zašlapána do země.I s Láskou. Nebo s láskou zašlapána do země, teď jsem zmaten:-)

K. Kik 18.11.2019 9:56

Naprosty souhlas

Š. Hašek 18.11.2019 9:33

Ať se bijí!!! Ta masa těch visících na rtech Moravcovi .....

Mohou začít tím, že podle sledovanosti přeberou na svá bedra poplatky těch občanů, kteří se za Zaměstnaneckou TV, s.r.o nebijí a ani ji moc nesledují. Zde myslím sebe.

7 000 000 000 Kč ...... a ta propaganda Nora-Goebbels, estrády s blikátkama, po osmé opakování červené knihovny, zakázky pro kámoše, výjezdový poplachreportér na konec světa kvůli blbosti, sledovat vaření dvou nedouků, kteří slovem guláš říkají směsce surovin kydnutých do kastrolu (a hlavně tam vrazit víno z Chile) ..........

Na tohle všechno mi stačí bohatě zástup komerčních televizí! Ty to zvládnou! Lépe. Dá se přepnout. Reklamy já vydr. Reklamy jsou ostatně často docela prča. Říkat půčoviny s vážnou tváří profesora, to se často nevidí.

Takhle přímo platím (musím!) to děsné stvoření Nora168.

Zkráceno.

P. Kmoníček 18.11.2019 9:32

Na TV Barrandov. Tam najdete vše co bude Vašemu IQ vyhovovat, Sušeni.

P. Kmoníček 18.11.2019 9:29

Štěpánku, to jste dopadl. Souhlasí s Vámi i Š.Hašek !

Š. Hašek 18.11.2019 9:20

To jízdné je "poněkud levičácko nesystematické". Ale pokud vezmeme v potaz těch několik miliard ročně ........ ani nemá se cenu tím zabývat.

Hodně se tím "zabývají/do toho šťourají" ostatně politici, kteří mají studenty/rodiče starší přímo v rodině.

Š. Hašek 18.11.2019 9:17

Vidím to stejně jako pan Štěpánek. Detailů pár a nepodstatných.

A navrhuji:

Ten - kdo sleduje TVzaměstnanců dnes a denně - ten zůstane na poplatku.

Já (a jiní) kteří ji sledují ab und zu (já tak 20 hodin ročně) - ti by platili systemem časově závoslého telefonního poplatku. U mě to vychází cca na třicetník měsíčně. Technicky to zvládne patnáctiletý počítačový machr.

Dobré účty dělají dobré přátele.

D. Polanský 18.11.2019 9:10

I jízdné vadí?! Využil jsem toho letos pouze jednou, vyrazil jsem na Vysočinu na houby. Platil jsem vlak 48 Kč. Tam i zpět nás v mém půl voze sedělo cca 6. Kdybych měl platit 180 Kč, nejel bych, takhle má ČSD se mně alespoň těch 48 Kč.

V. Pavelka 18.11.2019 9:01

Takto Štěpánek mluví už dávno před nějakou radou.

J. Hanzal 18.11.2019 8:55

I nevyžene, pane Štěpánku, nevyžene. Ovšem pokud by se taková akce uskutečnila rád bych se ji zúčastnil, a to docela aktivně;-D!!