4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Kubeš 16.8.2010 16:07

Naprostý souhlas s článkem

Když k tomu přidám ještě nadšení pro multikulturalismus, tak zvanou politickou korektnost a nadšení pro evropské socialistické instituce, tak mám před očima zeleného levicového kavárenského intelektuála V.H. Stačily by absurdní hry, ne absurdní realita.

J. Kanioková 16.8.2010 20:05

Re: Naprostý souhlas s článkem

Havel a intelektuálové kolem něj nikdy nežili v reálném světě. Jeho filozofické texty mě kdysi braly, ale pak mi došlo, že to fakt není o skutečném denodenním životě. Jen o ideálech, jak by to mělo být. Hodně těch idealistů jsem pak pozorovala, když se pustili do "podnikání", jak krachovali, neuměli myslet racionálně.

J. Pospíšil 16.8.2010 11:49

nesouhlas

V.Havel má rozhodně větší rozhled než autor tohoto článku.

Ale to je na jinou debatu.

Větrné elektrárny, považuji  za stavby, které krajinu nehyzdí, krásné štíhlé věže a navíc dodávají energii bez škodlivých odpadků  což se nedá říci o atomových elektrárnách

Proč se v těchto debatách nejedete  podívat třeba do sousedního Rakouska, kde mají s větrnou energií mnohaleté zkušenosti ?

Iniciativu   pana expresidenta   v organizování  mezinárodního fóra právě na tuto problematiku  považuji pro tuto zemi za  velmi prospěšnou..Samozřejmě proti začnou brojit opět  lidí s populistickou mentalitou  a naši  polovzdělanci.-

V. Pavel 16.8.2010 12:11

Re: nesouhlas

Pane Pospíšile! Respektuji váš názor a je mi dokonce sympatický! Pouze chci připomenout, co velmi dobře znám ze svého profesního oboru. Neexistuje žádný jediný "správný" názor na jakoukoliv stavební realizaci! A i třeba zcela protichůdné názory se mohou opírat o akceptovatelné argumenty! Trvalo mi několik let, než jsem se s uvedenou realitou smířil. Samozřejmě, že uvedené platí i v náhledu na větrné, či atomové elektrárny!

PS  Mně osobně se více líbí větrné elektrárny, než skutečná hrůza posazená do někdejší krásné krajiny v Tušimicích!

V. Pavel 16.8.2010 12:13

Re: nesouhlas

OPRAVA: Chtěl jsem uvést ".... u Temelína ...",  avšak o Tušimicích zmíněné platí rovněž i když v menší míře. 

Z. Bureš 16.8.2010 12:33

Re: Jste zcela "mimo mísu" !!!

To, že se Vám líbí krásné štíhlé věže s vrtulemi, které dodávají energii bez škodlivých odpadků - tak to je Váš názor . . . a ten Vám neberu, ale neznamená to, že je to názor dobrý a už vůbec ne správný  . . . . neboť : 

1) Srovnávat energetickou politiku Rakouska a naši - už to je první Vaše nebetyčná blbost !

2) Nehledě k tomu, že vrtule jsou hlučné . . . že jsou problémem pro ptactvo . . . a že těchto strašidel bychom museli mít po vrcholcích našich hor tisíce . . . tak navíc k tomuto : Každá větrná elektrárna pořebuje přívodní vedení VN, které vyrobenou energi dovede tam, kde jí je potřeba. Toto se děje pomocí většinou mnoha kilometrových vrchních vedení na betonových, nebo ocelových stožárech, která stojí mnoho miliónů korun, a která navíc hyzdí krajinu . . . a která si ČEZ započte k ceně el. energie, kterou pak účtuje spotřebitelům. A stejně tak tomu je i pro napojení fotovoltaických elektráren !!!

3) Kdyby nebyla povinná výkupní cena el. energie z fotovoltaických elektráren bezmála 13,- Kč/Kwh . . . ale třeba jako za energii vodní - tak by do toho šel jen blázen ! A tu dotaci, kterou je tato energie dotovaná - tak tu zase zaplatí pouze a jen spotřebitel !!! A to ještě vůbec nemluvím o tom, kdo, kdy a za jaké peníze bude ty strašidelné plochy slunečních kolektorů likvidovat a o tom, jak je el. systém s převahou fotovoltaických elektráren, schopný rozkolísat celou přenosovou soustavu !!!

Takto jako Vy, může s nadšením mluvit o větrných elektrárnách a zelené energii pouze člověk ze strany Zelených teroristů . . . . . anebo blázen, který neví o čem plácá  !!! Každý normální člověk, který má v hlavě alespoň minimální zbyteček mozku ví, že zásadním zdrojem el. energie v zemi, kde nefouká, pořádně nesvítí a kde nejsou pořádné vodní toky se spádem . . . . že je pouze energie jaderná !!!

V. Kain 16.8.2010 15:14

Re: Jste zcela "mimo mísu" !!!

Je to jenom bohužel nerealizovatelné přání.Všechny vychvalovače čisté elektřiny bych odpojil od sítí kam dodává proud např.Temelín a napojil bych je na ty jejich příšerné větrníky.Viděl jsem to v Rakousku.Přestalo foukat a padesát monster nerozsvítilo ani žárovku.Přál bych to těm ekologickým vyděračům,oni by je ty jejich zelené nesmysly rychle přešli.

A pokud jde o Havla,tak ten se bohužel silně podepsal na současném a stále trvajícím marasmu.Měli zadky stažené,ale jenom chvíli.Po jeho slavném výroku "nejsme jako oni" to  byl povel jako z Aurory.A tak se soudruzi opět chopili vesel a s odpuštěním ze 70% blbej národ se s nimi opět veze vstříc zářným zítřkům.Pokud tady budou Filipové,Palasové,Krausové,Jičínští,Rychetští atd. tak se nic nezmění.

B. Brousková 16.8.2010 19:07

Re: Jste zcela "mimo mísu" !!!

.....a od té doby už jedenadvacet let, při každých volbách občané jako ovce, strachy  bez sebe z Havlovy moci,  volí strany, kterým komunisti nevadí. A komouši dodnes Havla za to určitě chválí vstávaje , lehaje. Vyslovte před komoušem jméno Havel !  A zažijete erupci vzteku ještě dnes. Nepřipadá vám to trochu zvláštní ? Víte o někom , koho nenávidí podobně? Pakáž jedna nevděčná!

B. Brousková 16.8.2010 19:11

Re: Jste zcela "mimo mísu" !!!

Dobrý nápad.A Všechny bojovníky za atom, bych umístil do shromažďovacího tábora v katastru Černobýlu. Nejméně na jeden rok. Pochopitelně by se nejednalo o tábor koncentrační , ale pouze shromažďovací. Rozdíl mezi nimi vám vysvětlí Hradní Děd Vševěd.

J. Heincl 16.8.2010 15:18

Re: Jste zcela "mimo mísu" !!!

Váš příspěvek má dvě zásadní chyby. Je logický a na problém se díváte z technického hlediska. Podobného přístupu mnoho krasoduchů není schopno a proto budete nadále jejich nepřítelem i kdybyste měl stokrát pravdu.

J. Pospíšil 16.8.2010 20:53

Re: Jste zcela "mimo mísu" !!!

JEN MALÁ POZNÁMKA. jEZDÍM UŽ NĚKOLIK LET  PŘES OBLAST PLNOU ŠTÍHLÝCH VĚŽÍ  VĚTRNÝCH ELEKTRÁREN V  RAKOUSKU.Místní obyvatelé nikde neudávali, že by  je rušil hluk vrtulí.Ptáci se , podle jejich slov, vyhýbají těmto vrtulím, jejich větrný vír je odpuzuje, obětí může být pouze pták nemocný.

V. Pavel 16.8.2010 8:57

Souhlasím s autorem!

I když si Václava Havla vážím podstatně více, než jeho jmenovce a současného nástupce na Hradě, zdaleka jsem nikdy nesouhlasil a nesouhlasím se všemi jeho názory. Autor článku takové vyjmenovává velmi přesně! Ještě bych autorem vyjmenovaná pochybení Václava Havla doplnil, že jsem rovněž nikdy nesouhlasil s Havlovou osobní kolaborací s komunisty a jinými lumpy, pokud nebyla objektivně účelná z hlediska prosazení "celospolečenských" zájmů. Konkrétně míním prodej jeho polovičního dědického podílu v pražské Lucerně estébákovi Junkovi - někdejšímu řediteli polistopadového Chemopetrolu a současné paktování s nemorálním klausovským zbohatlíkem na úkor spoluobčanů, "uhlobaronem" Bakalou.

K. Kužel 16.8.2010 10:12

Re: Souhlasím s autorem!

S Vaším odsudkem V. Havla naprosto souhlasím. Ale zajímalo by mne, co Vám tak vadí na V. Klausovi.

V. Pavel 16.8.2010 10:27

Re: Souhlasím s autorem!

Pane Kuželi! K vaší otázce, co mi vadí na Hlavlově nástupci. Nepoctivost, zištnost, lhaní, podvodné označování prosazených škodlivých transformačích ekonomických kroků za "úspěchy", nemravné ovlivnění výsledku regulérní mezinárodní architektonické soutěže, podlé spolčení s Paroubkem pro odvolání Topolánkovy vlády při našem předsednictví EU - podlejší o to, že právě Topolánkova strana jej protlačila podruhé do funkce, veřejné ostudné hloupnutí o údajném globálním neoteplování a trapně komické agitování proti využívání dosaženého pokroku v úsporných svítidlech, nekonstruktivní nepřátelská konfrontační opozice vůči EU, zatajování vlastního tatínka, nemorální osobní obohacování jeho a nejbližších rodinných příslušníků a další skutečnosti! Prosím, abyste omluvil nesystémově předložený "pall mall". Díky!

J. Chládek 16.8.2010 11:18

Re: Souhlasím s autorem!

Prosím, prosím něco o Klausově tatínkovi ,moc prosím. My z periferie tyto věci neznáme a hrozně nám to chybí, já vím jen, že Pitr je vlastně Pitra, protože se taky styděl za tatínka.

V. Pavel 16.8.2010 11:31

Re: Souhlasím s autorem!

Pane Chládku! Nejsem žádná drbna, proto vás k vašemu dotazu odkážu na veřejně dostupné zdroje. Zkuste si v nějakém kvalitním vyhledávači kliknout třeba na heslo "pružinskij"!

PS Myslím, že nejen já zde uvítám, když nás s výsledkem seznámíte!  

Z. Bureš 16.8.2010 11:58

Re: Pane Pavle . . .

. . . nerad se "montuji" do rozhovoru druhých - ale nedá mi to !!! Vy jste totiž taková zajímavě rozporuplná osobnost . . . neboť : Zatím co Havla si za jeho vlastnosti, vyjmenované autorem článku a doplněné Vámi o kolaboraci s komunisty a jinými lumpy - zejména při prodeji dědického podílu Lucerny estébakovi . . . . . . vážíte mnohem více než Klause - tak na Klausovi vám vadí : "Nepoctivost, zištnost, lhaní, podvodné označování prosazených škodlivých transformačích ekonomických kroků za "úspěchy", nemravné ovlivnění výsledku regulérní mezinárodní architektonické soutěže, podlé spolčení s Paroubkem pro odvolání Topolánkovy vlády při našem předsednictví EU - podlejší o to, že právě Topolánkova strana jej protlačila podruhé do funkce, veřejné ostudné hloupnutí o údajném globálním neoteplování a trapně komické agitování proti využívání dosaženého pokroku v úsporných svítidlech, nekonstruktivní nepřátelská konfrontační opozice vůči EU, zatajování vlastního tatínka, nemorální osobní obohacování jeho a nejbližších rodinných příslušníků a další skutečnosti ............" !

A protože vše, co uvádíte na Klause, je pouze snůška Vašich názorů - nikoliv právně či vědecky podložených faktů . . . . tak v tomto kontextu musíte (pokud ovšem nemilujete bolševiky a tu jejich dobu budování socialismu) . . . . mít Klause jednoznačně radši !!!

Nebo mi chcete říci, že Vy byste provedl transformaci bolševické ekonomiky lépe, že by se Vám do toho nedostala korupce a šmejdy "malého českého člověka" (zejména překabátěných bolševiků) . . . nebo, že Klaus nemá pravdu v tom, že pohádka o míře působení člověka na globální oteplení planety, kterou hlásá Klaus, že je blbost . . . nebo že EU není taková nová RVHP . . . . . nebo že se spolu se svými rodinnými příslušníky nemorálně obohacuje, když někdo zvolí jeho ženu do dozorčí rady ?????

Člověče vzbuďte se : Píše se rok 2010 . . . a už si opravdu, ale opravdu neříkáme "soudruhu čest práci" !!! A to téměř 21 let !!!

 

V. Pavel 16.8.2010 12:47

Ke Klausovi, pane Bureši! I.

Pane Bureši! Pokusím se na vaše otázky odpovědět namátkově, stylem "pall mall", bez systémového pořadí. 1) Jako syn právníka a principiálně poctivý člověk a poctivý český občan, bych pro velkou privatizaci neupřednostňoval husákovské prominentní komunisty a mezinárodní podvodníky a nemaximalizoval jejich beztrestnost prosazením převodu státního majetku do soukromého vlastnictví účelově co nejrychleji, bez dostatečného a pro poctivý business nezbytného právního rámce. Klidně bych s realizací počkal, protože tím, že byl veškerý státní majetek "ze dne na den" rozkraden Klausem k hostině na náš úkor pozvanými "čipernými" lumpy, pochopitelně ve skutečnosti nepředstavuje žádný ekonomický celospolečenský přínos, nýbrž jen a jen ztráty. Ztráty nejen ekonomické, nýbrž ještě snad závažnější ztráty morální. K faktické moci se u nás díky Klausovi dostali v drtivé většině gauneři, kteří zde pochopitelně zavedli gaunerská pravidla podnikání, jejichž důsledky trvají dodnes a nejsme schopni je odstranit! 2) O globálním oteplování Klaus nic kvalifikovaného nezná a znát ani nemůže, protože jeho znalosti ekonoma jsou k oboru zcela irelevantní. Z pouhé elementární logiky je však nepochybné, že kdyby žádná lidská průmyslová činnost na planetě neexistovala, že by teplota Země byla globálně nižší a nikoliv jak zcestně tvrdí Klaus, že stejná. 3) Úsporné žárovky používám bezproblémově minimálně již cca 16. let. Klausova agitace proti jejich nákupu a užívání byla neskutečně hloupá. To není třeba nijak komentovat! 4) Přál jsem si realizovat Kaplického vítězný návrh řádné mezinárodní soutěže na Národní knihovnu. Naprosto nic ale nemám proti zastáncům opačného názoru. 

V. Pavel 16.8.2010 12:47

Ke Klausovi, pane Bureši! II.

Nesouhlasím ale s trapným demagogickým mediálním vystoupením prezidenta státu o "přikování se k bagru", začnou - li výkopové práce. Následný obrat Béma o 180 stupňů k realizaci kterou předtím halasně veřejně garantoval, byl ostudou nejen jeho, nýbrž i našeho prezidenta a celého našeho státu. Tak jednají "banánové republiky", nikoliv seriozní vyspělé státy mezi které chceme patřit. 5) Netajím svého tatínka. Nemám důvod se za něj stydět. 6) Žádná moje manželka si nikdy nenakradla na šperky za "milióny", jejichž údajnou ztrátu hlásila Lívie Policii při vykradení jejich vily po Gottwaldově zeťákovi Alexeji Čepičkovi, kterou s Klausem politikem později obývali. Když bydleli v paneláku na Proseku, byla ona i její choť známi, že shánějí na chalupě od sousedů dokonce i levnější vajíčka, než byla k dostání v Praze. Jak asi madam později náhle přišla ke šperkům za "miliony"? Co myslíte?..... Stačí k odpovědi na vaše dotazy?

V. Kain 16.8.2010 15:24

Re: Ke Klausovi, pane Bureši! II.

Ono sedět v několika správních radách a brát doslova za nic měsíčně statisíce není tak úplně k zahození.O tom se jí na Proseku ani nezdálo.Nevím jestli je to pravda,ale Klaus prý skupuje v Jihočeském kraji pozemky,to jsem jenom slyšel.

Z. Bureš 16.8.2010 14:50

Re: Pokud mne paměť nešálí . . .

. . . tak "husákovští prominentní komunisté" jsou z právního hlediska bezúhonní slušní lidé !!! A o to, aby nebyli potrestání, či aby nebyli z procesu privatizace vyřazeni, se "lví silou" zasloužil V.V.Havel a Petr "Dvojdomek" Pithart - to, když slyšeli "trávu růst" !!! Těmto dvěma  prosím poděkujte, že jedni a ti samí . . . . že sedí dnes v poslaneckých lavicích demokratického parlamentu . . . . .- jako velevážení, slušní a bezúhonní lidé !!! . . . a Vaše slova "státní majetek rozkradený Klausem" - tak ta ani nebudu komentovat ! Pouze si dokresluji obrázek, s kým mám "tu čest" ! To za prvé !!!

Za druhé - to co Klausovi podsouváte - to jsou ničím nepodložené žvásty ! Klaus pouze tvrdí, že finanční náklady, které to vše stojí . . . . že jsou těžce neúměrné skutečnosti - tedy jinými slovy, že člověk má na globální oteplení vliv - ale zanedbatelný  . . . v kontextu vydávaných nákladů !!!

A za třetí - Klaus - pokud vím - nikdy neagitoval v zásadě proti úsproným žárovkám, ale pouze k jejich použití do lustru ve Vladislavském sále . . . . a vůbec, přemýšlel jste někdy na kolik přijde likvidace úsporných žárovek ?

A co se týče Kaplického blivajzu - tak snad má právo říci i svůj názor president . . . . když ho máte i Vy a já ???

P.S. A to vše říkám při vědomí, že i já mám proti Klausovi spousty výhrad - ale především v zahraniční politice a našemu vztahu k SSSR !!!

J. Kanioková 16.8.2010 19:51

Velmi s vámi souhlasím

V. Pavel 17.8.2010 8:05

Re: Pokud mne paměť nešálí . . .

Bureši! Uvádíte zjevné nepravdy, event. polopravdy, s cílem obhajovat neobhajitelné u Klause! Proto s vámi seriozní diskuze není možná. Končím!

Z. Bureš 16.8.2010 8:54

Autore - nekopal bych do nemocného !!!

Václav Veškrna Havel je duševně těžce nemocný muž !

Už jen ten fakt, že propagoval a dostal do parlamentu ČR takové významné "ekology", jako např. Káťu Jau-Jau, Zubovou, Jakubkovou, Kuchtovou - tak už jen tento fakt hovoří zcela jasně o závažnosti jeho choroby !!!

Bohužel, větrníky a fotovoltaické elektrárny (největší podvod v dějinách Evropy) - budeme všichni ještě spoustu let doplácet v ceně el. energie našich domáctností !!!

V. Pavel 16.8.2010 9:02

Re: Autore - nekopal bych do nemocného !!!

Bureši! Každý občan demokratického státu má právo volit stranu, pokud není zločinecká! Není proto demokratické a ani skutečně "pravičácké" Havla urážet za to, že volil zelené! Zamyslete se a přestaňte být stejný jako někteří primitivní a nesnášenliví spoluobčané účinkující zde, označující se zcestně za "pravičáky" a pokládající se za jediné "oprávněné" k účasti v diskuzích!

Z. Bureš 16.8.2010 9:38

Re: Autore - nekopal bych do nemocného !!!

Pavle, pokud  V.V. Havel neviděl, neslyšel a nechápal, že SZ je banda diletantů, nemající nic společného s ekologií, pouze nahánějící peníze jiným - tak je těžce duševně nemocný !!! A že je "lví silou" pomohl do parlamentu dostat - tak o tom snad ani nebudeme diskutovat !!!

A už vůbec nikde nikomu neupírám právo na to, koho může nebo nemůže volit !!!

A navíc - z diskuse na NP zcela jednoznačně vyplývá, že nesnášenliví spoluobčané . . . jsou i mezi těmi dikutujícími, kteří se nazývají "levičáky" !!! Na ty jste ale ve svém výčtu . . . jaksi pozapomněl !!! To jen pro pořádek . . . a úplnost !!!

V. Pavel 16.8.2010 10:34

Re: Autore - nekopal bych do nemocného !!!

Bureši! Zcela deklasujete serioznost a hodnověrnost své vlastní odpovědi již v jejím úvodu, když o Havlovi tvrdíte, že je "těžce duševně nemocný". Pro korektně uvažující účastníky pro takové tvrzení nemáte nejen žádné skutečné odborné předpoklady /kdybyste je měl, tak byste takové hlouposti samozřejmě nikdy netvrdil/, a rovněž ani žádné skutečně lékařsky respektovatelné indicie. Proto se vše další, co uvádíte, pochopitelně již jeví jako nehodnověrné. Věřím, že intelektuálně máte na to pochopit, čím sám sobě škodíte. Mýlím se?

Z. Bureš 16.8.2010 11:02

Re: Autore - nekopal bych do nemocného !!!

Ano - mýlíte se . . . . a vůbec nic jste nepochopil:  Můj příspěvek (názor) . . . . je pouho-pouhý souhlas s autorem článku, že Havel je žido-zednářský elitář, který vidí svět očima člověka z výšin . . .  a který svou popularitu z dob "disidentství" . . . . vyměnil za presidentské křeslo a komunistickou beztrestnost !!!

A aby toho nebylo málo - tak pomohl na světlo Boží i zelenému Ksindlu, na který budeme všichni - tedy i Vy - ještě velmi dlouho doplácet !!!

Toť vše !!!

V. Pavel 16.8.2010 12:54

Re: Autore - nekopal bych do nemocného !!!

Bureši! Neberu vám vaše diskutabilní názory a nevadí mi, vyjadřujete -li je zde bez primitivních agresí a bez vulgárních nechutností vůči druhým účastníkům, jak je zde praktikováno některými primitivy, které troll Komárek označuje za "diskutéry se zajímavými" názory!

J. Pospíšil 17.8.2010 12:28

Re: Autore - nekopal bych do nemocného !!!

Vážený pane Bureši,když čtu Vaše duševní výplody, způsob vyjadřování, kulturu jazyka a pod., tak bych spíše doporučil psychiatrickou léčbu Vám.