4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaime 27.3.2009 23:35

Doplněný obrázek

http://photofile.name/photo/fishki_net/3693117/82985910.jpg

Jenda 27.3.2009 19:58

Re: Vata, seno ... a nic!

Spraven je 4. O tom vasem zasadnim uz stejne pise kazdy kdo udrzi pero nebo se trefi na klabosnici.

IvaA 27.3.2009 18:31

našroubujte obrtlík

VL 27.3.2009 16:29

Re: Dálkový ovladač

Pardon, bod 4)

VL 27.3.2009 16:27

Re: Dálkový ovladač

bod 3) nejde. Opustila mě klasická telvize a nová LCD má tlačítka ovládající programy a hlasitost ze strany a za rantlem. Tam by se s násadou nedostal.

VL 27.3.2009 16:25

Re: Dálkový ovladač

Původní dálkové ovládání, které vyvinuli v USA bylo baterkou. Na televizi byly čtyři fotobuňky, na které jste posvítili. To se principiálně od násady od koštěte moc neodlišuje.

VL 27.3.2009 16:22

Přidal bych ještě jedno tlačítko

A to tlačítko, kterým bych nastavil automatické vypnutí televize, první stisk 120, minut, dále by ubýval čas po 10 nebo 15 minutách. To je pro lidi, kteří usínají u televize jako já důležitější než změna programu.

Míra 27.3.2009 15:50

Vata, seno ... a nic!

Tak by se mohl jmenovat dnešní článek od "novináře a politického komentátora" Miloše Čermáka. Jelikož pan Čermák asi žije v zemi, kde se nic zásadniho neděje a pro novináře je okurková sezóna. Čím to asi je, ptám se.

Vysvětlení bude asi takovéto: (1) Miloš Čermák ztratil rozum. Namítnete, že to ju dávno. Možno souhlasit. (2) Miloš Čermák ztratil rozum. No, mohli byste namítnout totéž, co v předchozím bodě. I tady je možno souhlasit. (3) Miloš Čermák ztratil iluze o pravicovosti českého pravicového prezidenta a tak se politických komentářů vzdal. Myslím, že to by mohl být důvod.

Pokud je (3) správně, moc se M.Č. nedivím. Jenom mne překvapuje, že člověk s přehledem M.Č. na to přišel až teď.

miroslav.vojta@volny.cz

Jenda 27.3.2009 14:59

Re: No to jsem zvedavej kdy se toho nejaky pitomec chytne

Nemam zajem udrzovat pocitac neustale zapnuty a sumici proto, aby mi mohl casem nekdy mozna nahrat cosi co davaji v nejakou nesmyslnou hodinu. Koneckoncu k notebooku se urcite taky da pripojit antena, repraky a mikrofon uz tam mate ... tak na co mobil? Muzete telefonovat z notase.

Jednoucelova zarizeni jsou obcas fajn. Spis vetsinou nez obcas. Jiste, kdyz razite na cundr, tak si nejspis vezmene nejaky velevybaveny svicarak. Kdyz si doma pujdete ukrojit chleba, tak ho kudlou s padesati funkcemi pizlat nebudete. Pouzijete cosi cim se neda otevrit jak pivo tak konzerva, vytahnout spunt z flasky, preriznout vetev, ostrihat nehty, ...

JaS 27.3.2009 14:20

No, jak jsem tak koukal,

tak v mnoha domácnostech se nejvíc používají ta tlačítka s číslicemi - pořád se přepíná z jednoho kanálu na další, aby si vyzkoušeli, jestli náhodou na tom jiném kanálu není menší 3.14čovina než na tom předešlém! Nějak nemohou najít to vypínací! 

princ 27.3.2009 14:18

A co teprve ten joystick,

kterým příroda vybavila pokolení Evino.

analogář 27.3.2009 14:18

Re: Člověk je analogovej kroutič knoflíkovej.

přesně tak.Např.80.léta byla ve znamení "digitalizace"tj.analogové přístroje získaly ovládání tlačítky a senzory místo přepínačů a kroutítek.Přitom podstata zůstala stejná a komfort značně poklesl.Dnes jsou kroutítka za příplatek(desetinásobek reálné ceny)

Dan 27.3.2009 13:18

Re: U Sonyho jsem kdysi dostal k TV dva ovladače,

Ten Sonáckej ovladač máme taky-geniální vynález! (velká tlačítka, hmatově odlišená)

Lukas B. 27.3.2009 13:09

Re: No to jsem zvedavej kdy se toho nejaky pitomec chytne

no jestli teda na bedně vždycky znova ladíte programy, tak běžně potřebujete jiná tlačítka než potřebuji já.

ovladač na dvd přehrávač? co to je? na co to potřebujete? něco takového se přece ovládá myší a klávesnicí, ne? a případně se fyzicky spojí počitadlo s bednou kabelem... (dělám si pochopitelně legraci, ale fakt jsem nepochopil smysl takových krabiček pro osoby počitadlově gramonté, což, pravděpodobně budete)

Gandalf 27.3.2009 12:05

Re: Dálkový ovladač

a nejlepsi je 5) je uzitecna pri vychove potomku

Schumacher 27.3.2009 11:36

To znám.

Více funkcí na jednom tlačítku. Třeba zmáčknout tohle a pak támhleto a takhle dlouho podržet. Když vyměníte baterky, nastavujete znovu. Například u mého discmanu vypnout "implicitně" nastavenou antipřeskakovací paměť co by prznič zvuku. Ovladač od DVD a Digitálního TV tuneru mají odlišné rutiny.

Schumacher 27.3.2009 11:32

Člověk je analogovej kroutič knoflíkovej.

Například world receiver mám plný mačkacích knoflíků a předvoleb. Jenže když potřebuju rychle projet pásma, abych zjistil jak to tam vypadá, sáhnu po rádiu s klasickým laděním. To by trvalo, než bych se tím proskenoval. Takhle  jen blššššblablahvízdšššddddomlahulblbzžmpllblablahžžmlůhlpumlblžžž a vím na čem jsem. Stejně tak kroutítko pro "volume" je rychlejší a pohodlnější než tlačítka a ručičkový ukazatel místo digitálního. Například u hodinek je orientační odečítání času rychlejší z ručiček. Stejné u tachometru.

mackie 27.3.2009 11:26

U Sonyho jsem kdysi dostal k TV dva ovladače,

jeden byl jednoduchý s kolečkem na procházení menu a pár tlačítky. Bohužel se kolečko po nějaké době popsulo. Druhý ovladač byl otáčeci s nastavitelným krytem. Z jedné strany byla větší tlačítka se základními funkcemi a z druhé klasický galimatyáš. Docela nám to vyhovovalo, bohužel pokrok nezastavíš a dnes máme plochou plasmu Panasonic s jedním ovladačem. (nepočítám ovladače dalších heblů kolem). Z neznámých důvodů má prohozená nejpoužívanější tlačítka hlasitosti a programů proti jiným TV, za což už jsem návrháře mnohokrát proklel. Také by mě zajímalo, proč jsou nové ovladače i bez baterií tak těžké. Jistou dobu byly čím dál lehčí, ale např. u nových TV Panasonic a Samsung mohou posloužit jako vražedná zbraň...

Viktor 27.3.2009 10:46

Re: Dálkový ovladač

A vlastně ještě otázečka, vrato. Co máte proti násadě od koštěte? Oproti běžnému dálkovému ovladači má řadu výhod: 1)nepotřebuje baterky; 2)jen tak se nezaběhne; 3)nevadí jí polití čímkoli; 4)lze ji použít na zařízení libovolného výrobce bez programování; ...

Viktor 27.3.2009 10:41

Re: Dálkový ovladač

Ano, existují se jedinci kteří se vyžívají ve složitých přístrojích s horou funkcí. Ale také jsou na světě lidé, kteří chtějí občas přijmout z té bedny trochu informací nebo jen tak vypnout a nechat se chvilku bavit. Nic víc.

Nacpat něco (jedno zda televizor, mobil, software, auto ...) horou funkcí a nastavovátek umí každý debil. Umění je dělat věci jednoduché a přesto funkční.

Jenda 27.3.2009 9:33

Re: No to jsem zvedavej kdy se toho nejaky pitomec chytne

A jste si jisty, ze vasich par tlacitek je stejnych jako mych par tlacitek? Ostatne vy mate ovladac jen na televizi? Z ovladace DVD rekorderu kterym ovladam i televizi pouzivam, kdyz to vezmu z horniho leveho rohu: vysunuti disku, prepnuti mezi ovladanim TV a DVDR, vypinac, prepnuti mezi DVD a HD, cisla programu, PROG+-, Hlasitost+-, 3tlacitka preskocit, prepnuti signalu TV/SCARTY, timer, malokdy display, 2 tlacitka preskocit, system menu malokdy, title list co chvili, tools co chvili (zjistovani mista na HD, finalizace disku, ...), 1 tlacitko preskocit, kurzorove kolecko a Enter, 2 tlacitka preskocit, top menu malokdy, posun kapitol malokdy, 2 preskocit, rychly posun vlevo a vpravo, 1 preskocit, play, pause, stop. Odsunout kryt a pokracujem... record, pause record, stop record, 8 tlacitek a jedno posunovatko preskocit.

To jsme toho moc nevynechali ...

Jenda 27.3.2009 9:24

Re: No to jsem zvedavej kdy se toho nejaky pitomec chytne

Ostatne ... vemte si treba takove monitory. Byvaly doby kdy mel monitor kolecko na jas, kolecko na kontrast, kolecko na posun obrazu vodorovne, kolecko na posun obrazu svisle, ... ted ma tri tlacitka a "On Screen Menu".

anarchista 27.3.2009 9:18

Re: Dálkový ovladač

co takhle nevyužívat vůbec žádné funkce TV...Já to tak dělám již 17 let ....Bo,neni čas,p**o....a už ani zájem

Haui1 27.3.2009 9:06

Re: Tlačítka jiných přístrojů

Jste můj člověk. Zapomněl jste na mobily. Kdysi mi stačilo na to, abych mohl začít psát smsku, stisknout dvě tlačítka a k odeslání taky dvě. Teď jich potřebuju aspoň sedm. :o))

Ašek 27.3.2009 8:44

Re: Dálkový ovladač

... ale v jednoduchosti je krása-ator to napsal.Jen genius dokaže složitost zjednodušit.

Peta 27.3.2009 8:41

Re: Dálkový ovladač

A vy opravdu všechny funkce TV opravdu denně využíváte?

ijáček 27.3.2009 8:02

Re: No to jsem zvedavej kdy se toho nejaky pitomec chytne

Jo, to už jsem taky viděl - klávesnice s 10 tlačítkama a všechno se mělo volit kombinací několika tlačítek.

Ono stačí sednout do auta jiného koncernu, a někdy je to taky veselé. Kde je klakson, mlhovky, výstražné světla, stěrač zadního okna. V klidu to najdete celkem rychle, ale potřebujete to většinou za jízdy.

Lukas B. 27.3.2009 7:22

Re: No to jsem zvedavej kdy se toho nejaky pitomec chytne

jo, zvenku program plus a mínus, zvuk plus a mínus a zapnout/vypnout. ostatních deset tisíc tlačítek a funkcí, které jsem použil naposled hodinu po vybalení gerétu z papírové krabice, můžou bejt uvnitř po krytem.

Petr Kohout 27.3.2009 7:21

Ty přístroje v letadlech jsou většinou zbytečné. Potřeba jsou, jenom, když se to po...e.

Proto bych je tam raději nechal.

vrata 27.3.2009 3:08

Dálkový ovladač

Nechápu, proč tento článek autor vůbec napsal. Jestliže je tak technicky neschopný a neumí využívat všechny funkce televizoru, je to jenom jeho problém. Když se mu to zdá tak náročné, může ovladač zahodit a televizor ovládat na dálku násadou od koštěte.