22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 28.5.2009 10:14

Re: Hodit

Nezdá, je to pro ni rajská hudba !!! ;-)

Marta 28.5.2009 14:46

Re: Hodit

Nejde o to co kdo četl, nebo slyšel ale co kdo hodil.

JiriH 28.5.2009 8:34

Moje řeč

Pane Kubíku, musím říct, že jste mi snad četl myšlenky. když jsem se včera při poslechu zpráv o té akci na Andělu zamyslel o významu celé tzv. vajíčkiády.

Všichni nepřátelé demokracie se v okamžiku, kdy na ně jejich protivníci najdou účinnou zbraň, začnou bránit argumenty, že to je nedemokratické.

Na jednu stranu je pravdou, že házení vajíček po někom není v souladu se zákonem. Ale můžu na to také nahlížet jako na první z posledních zoufalých kroků lidí, kteří před sebou mají budoucnost a mají z ní díky Paroubkovi spolčenému s komunisty, kupujícím si za peníze budoucích generací voliče. Co když tihle lidé mají dost toho, že se na jejich bedra má v budoucnu přenést důsledek marnotratného rozhazování, ztráta samostatnosti, vrhání nás zpět do područí Ruska, ztráty sebevědomí a vlády lůzy?

A proto považuji celou akci za správnou  jak jinak dát té oranžové squadře najevo, že je tím největším škůdcem státu a že jí zastavíme? Paroubek a spol. ženou vše na ostří nože, chovají se bezohledně ke všem a všemu okolo a očekávají, že jakoukoliv protireakci odvrátí argumentací o nedemokratičnosti. To je ale, doufejme, jen vějička, jíž myslící lidé nespolknou. I když si v jejím kladení notuje s Paroubkem i prezident. Jako kdyby se prezident začal sám bát, že při jeho rusofilním chování a občas narází stejně jako oranžoví a vše neskončí jenom jako hapenning umělců, kterým se on bude z oken Hradu posmívat.

Vilda 28.5.2009 8:41

Re: Moje řeč

Souhlas. Jen dodám: "Co je horší, vajíčko nebo zadlužení budoucích generací"?

ZW 28.5.2009 8:46

Re: Moje řeč

Kdo vám brání jít k volbám? Kdo vám brání ohlásit svůj vlastní mítink a oslovit veřejnost? Kdo vám brání si pronajmout reklamní prostor a vyslovit svůj opačný názor?

A kde končí ty vaše "poslední zoufalé kroky"? Vajíčka očividně nepomohla, Paroubek neodstoupil. Co budete tolerovat příště? Šišky? Jablka? Dlažební kostky? Zápalné láhve? Pistole? Na co všechno ještě mají "tihle lidé" právo?

Sam Křepelka 28.5.2009 8:56

Re: Moje řeč

Už se tolerují psí hovna, brambory. Pak to budou kameny. A potom ?

MLOK 28.5.2009 9:51

Re: Moje řeč

Pokud to "vajíčkové outerý" Samotný Křepelko nebyla akce zorganizovaná přímo KSČSSD, pak by moudrý politik pochopil, že ti, jež chce zastupovat, už o jeho "služby" nestojí a logicky by odstoupil.

        To ovšem člověk, s chorobnou touhou po moci nikdy neudělá. Potom se ale nemůže divit, že se bude i nadále setkávat s projevy nesouhlasu těch, kteří nestojí o to, aby se mermomocí cpal do jejich zastupování.

KK 28.5.2009 9:44

Re: Moje řeč

Správně se ptáte. Příští revoluce už určitě nebude sametová.

Jana 28.5.2009 9:38

Re: Moje řeč

Mladým děkuji předem, doufám, že jim budu moci poděkovat i po volbách.

echidna 28.5.2009 8:02

No nevím.

Mi to ze všeho nejvíce připomíná lůzu, kterou komunisté navozili na své demonstrace v únoru 1948. Násilí není argument. ODS se velice dobře učí od své rudé předchůdkyně.

Navíc většina házejících nebyli studenti, jak přiznává i dnešní MF Dnes, nejvíce "vrhačů" včera na Andělu bylo ve věku 15-16 let.

H.K. 28.5.2009 8:10

Re: No nevím.

 ODS se velice dobře učí od své rudé předchůdkyně. 

ODS vozí studenty na mítinky ČSSD a kupuje jim vajíčka. Radí jim na koho házet.

Oni studenti mají hlavy "vylízaní" a nechají sebou manipulovat

echidna 28.5.2009 8:15

Re: No nevím.

Vy podle pravopisu jste evidentně nikdy studentem nebyl. A ta brýlatá slečna, která včera ve zprávách hovořila za vrhače, také ne.

Tato akce má charakter dobře organizovaného pokusu o lynč. Koneckonců, Češi v tom nejsou žádnými nováčky, v květnu 1945, kdy jim nic nehrozilo, se ukázali být mistry v davovém lynči (třeba umlácení režiséra Svitáka spodinou v Praze). Moravanům a Slezanům se omlouvám, tito se v květnu 1945 podobných "radovánek" neúčastnili.

Jakub Roth 28.5.2009 8:30

Re: No nevím.

Ale účastnili. Viz pochod smrti na Brněnsku

echidna 28.5.2009 9:50

Re: No nevím.

jj, máte pravdu

H.K. 28.5.2009 8:37

Re: No nevím.

...připomíná lůzu, kterou komunisté navozili na své demonstrace v únoru 1948.

Já neumím pravopis  a Vy nechápete psaný text. Vy si květen 1945 pravděpodobně nepamatujete a ta slečna taky taky ne. Já si dobře pamatuji "demokratické" metody lidí, kteří se oháněli demokracií v padesátých letech a potom okradli lidi o svobodu, majetek, zavírali je kriminálů a věšeli.

Pan Paroubek schvaloval počínání poslance EP, který urážel presidenta V.K. Ten házel v roce 1968 po lidech dlažební kostky a dnes je v EP. Možná se ti mladí lidé, kteří hází vejce, se chtějí taky zviditelnit.

jkotek 28.5.2009 9:47

Re: No nevím.

V unoru 1945 sli studenti podporit demokracie beze zbrane a pokojne. Lide jako Paroubek je ztloukli a strileli po nich.

Soucasna generace si to pamatuje a socanum se bude branit i s vajickem v ruce.

echidna 28.5.2009 9:50

Re: No nevím.

V únoru 1945 žádní studenti nebyli (VŠ byly zavřené). Ani dnes se těchto pogromů na jiný názor neúčastní studenti, ale lůza.

R 28.5.2009 10:28

Re: No nevím.

Nevím, jestli to byli studenti VŠ nebo středních škol, je ale historický fakt, že jediní, kdo během Února 1948 demostrovali proti Gottwaldovi a nástupu komunistů, byli právě studenti. Demostrace byla ovšem násilím rozpuštěna pod tlakem fanatických dělnických Lidových milicí vybavených zbraněmi a ostrými náboji, demonstranti byli zmláceni a většina z nich potom z vysokých škol vyhozena.

Stejně jako je fakt, že protestující vajíčkáři proti Paroubkovi jsou vesměs různí studenti, případně vystudovaní lidé s vyššími příjmy, ono totiž lůza o Facebooku toho moc neví a nepoužívá ho.

dino 28.5.2009 11:28

Re: No nevím.

Byli to studenti, zhusta zároveň Sokolové nebo skauti. Stalo se v roce 1948 a nebylo jim to nikdy zapomenuto. Echidno, jste mimo.

ilik1 28.5.2009 11:18

Re: No nevím.

Z lůzy se rekrutují voliči KSČSSD.

vasekpav 28.5.2009 10:58

Re: No nevím.

Když vás tak člověk poslouchá a čte , není divu že to Paroubek zpackal , je to zatatej autoritář , bez smyslu pro humor !Ti mladí to poznali , takhle hloupě se k nim chovají natvrdlí učitelé !!8-o;-O>-

Jakub Roth 28.5.2009 8:28

Re: No nevím.

Bohu žel často nechají. Obvykle jsou trapně rudí, tu a tam ale také trapně "konzervativní".

Musím ale poznamenat, a to tedy nejsem příznivcem JP ani jeho socpartaje, že to, co se dělo včera na Andělu bylo prachsprosté vystoupení lůzy. Stará paní, která neměla s akcí nic společného a dostala dvěma vejci do hlavy a podobně.

H.K. 28.5.2009 8:54

Re: No nevím.

Já nejsem příznivcem házení vajec, ani dlažebních kostek. Mladí lidé bývají radikální ve svých projevech. Nevím co je k tomu vede. Skutečnost je, že ČSSD táhne k moci komunisty, zadlužuje  stát a to je hrozba pro všechny.

Jakub Roth 28.5.2009 9:10

Re: No nevím.

Ano, a proto je důležité jít k volbách. Podle mne ale většina těch, kdo vrhají, na volby peče.

vasekpav 28.5.2009 11:05

Re: No nevím.

Typické blbé reakce !Stačilo si vzít brnění štíty a vajíčka a bojovat a obrátit to ve svuj prospěch ?!8-o8-o:-)ČSSD se nechala zmanipulovat Buranem Paroubkem !?A to jim patří Na zemana by neházeli !Jsou to břídilové , ?!?Rv

Alois 28.5.2009 7:50

Hned se pozná zmodralý mozek autora článku

Demokracie snad spočívá v tom, že nechám prostor oponentovi, aby vyjádřil svůj názor, avšak házení vajíček není vyslovení názoru. Takové akce se budou stupňovat a pak nebude diskuze, ale třeba pouliční bitky, které nikomu nepřinesou užitek.

H.K. 28.5.2009 8:06

Re: Hned se pozná zmodralý mozek autora článku

....nechám prostor oponentovi,.....R^R^

Souhlasím.  To byste měl nechat vytesat do kamene a připevnit na Lidový dům. Snažit se získat přízeň voliče programem ne populistickými sliby a porušováním zákonů ČR.

Alois 28.5.2009 8:29

Re: Hned se pozná zmodralý mozek autora článku

Zákony nebyly porušovány i když takové zákony, které byly prosazeny za pomoci podplacených přeběhlíků nemají valnou hodnotu. Jinak píšete mimo téma o kterém jsem psal a to bylo o násilné formě, která znemožňuje domluvu lidí.

JiriH 28.5.2009 8:38

Re: Hned se pozná zmodralý mozek autora článku

Aloisi, zákon je zákon. Ten nemá hodnotu, ten prostě platí a má být dodržován. A pokud oranžoví zákony porušují (viz. např. opakované rozhodnutí soudu o postupu Drátha), snaží se manipulovat veřejností otevřeným napadáním soudů (viz. zveřejnění telefonního čísla), pak není moc jiných šancí, jak jim ukázat, že existují lidé, kteří si na hlavu dělat nedají.

H.K. 28.5.2009 8:43

Re: Hned se pozná zmodralý mozek autora článku

....populistickými sliby a porušováním zákonů ČR.... Nedodržováním zákonů.