4.6.2024 | Svátek má Dalibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 11.2.2011 22:05

Ano.

Je to mnohdy složité, ale

jak jste napsal - lepší souzen soudem než nesen v rakvi.

Budu opakovat skvěle napsáno.

F. Eliáš 11.2.2011 19:30

Re: Soudce Lynč.

Lidé, kteří uvažují jako pan Hruška, způsobili smrt mnoha nevinných obětí. Ale že působí ty hloupé kecy docela přitažlivě?

F. Eliáš 11.2.2011 19:27

Skvěle napsáno

M. Vondráček 11.2.2011 19:01

Re: Soudce Lynč.

Umí se krýt ?? Panebože Vy jste ale pako ...

Z. Bureš 11.2.2011 18:31

Re: HH - neboli Hlupák Hruška !!!

I ten neblbější bolševický Kretén musí pochopit, že gauner, páchající úmyslnou trestnou činnost . . . . že se sám a dobrovolně zříká demokracie - a tudíž je s ním možno zacházet jako s lidským odpadem !!!

Pro gaunero-mily Vašeho ražení - ještě jednou . . . a po lopatě : Pokud nachytám . . . ve dvě hodiny v noci . . . zm*da, jak se mi v obýváku hrabe v šuplatech - tak mám PRÁVO jej zastřelit jako psa !!!

A já toto právo ctím . . . a také bych jej bez váhání využil !!! A to prosím . . . mám těžký problém zabít na Vánoce kapra . . . . .

B. Rampír 11.2.2011 15:21

Re: Soudce Lynč.

A před podobnými hlupáky, jako je pan Hruška!

J. Pašek 11.2.2011 14:51

To je povyku a sympatií nad mrtvým grázlem . . .

Kdyby ten grázl zastřelil toho policistu, komentáře by tady byly a lá  . . Patří mu to . . . Mrtvej policista  je dobrej policajt . . . Měl smůlu . . . Neměl bejt policistou . .  . .  atd    atd . .

V. Batala 11.2.2011 14:39

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Ok omlouvám se Vám, já to chápu a z reakcí většiny ostatních USUZUJI, že to vidí stejně. Doufám, že takhle Vám to již bude vyhovovat!?

V. Běhal 11.2.2011 14:26

Re: Soudce Lynč.

Právo mu dává povinost chránit spoluobčany před darebáky porušujícími zákon.

J. Hruška 11.2.2011 13:53

Soudce Lynč.

Opět vítězí krutost a hloupost. Žádný soudce v Evropě neodsoudí "pachatele" sebebrutálnějšího zločinu k trestu smrti, jen soudce lynč,--- a kat či popravčí četa. Kdo dává právo "údajně" vycvičenému policistovi se "účinně" bránit? pronásledovat? zabíjet? .. Právo? Neumí-li policisté jinak "pomáhat a chránit" než bezprostřední bezhlavou střelbou, nelze je označit jinak než za PACHATELE zlého krutého nezodpovědného zbabělého jednání. Zodpovědný vzdělaný vycvičený obezřetný opatrný pomáhající a chránící policista jedná správně, podle práva, nebere spravedlnost do vlastních rukou, nestřílí, nezabíjí, umí se krýt, ne vymlouvat, co ještě? Hezký den, Josef. Mám snad mít strach, když jsou kati v akci? Zdař Bůh.

V. Výmola 11.2.2011 10:07

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Ne 'někdo'. Nebezpeční idioti a pachatelé závažných trestných činů, což je od sebe nerozeznatelné.

J. Stejskal 11.2.2011 9:58

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Neříkejte ostatní. Mluvte za sebe.

J. Stejskal 11.2.2011 9:57

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Vy opravdu chcete, aby se odpoledne ve městě střílelo, protože někdo policii nezastaví? To jste nebezpečný vy!

Já nerozeznám odkud kdo ujíždí, ale tady se soudnost policie limitně blíží nule. A patrně i vaše.

V. Batala 11.2.2011 9:55

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

To je ale Vaše škoda pane Stejskale, ne paní Hájkové, myslím, že ostatní ji chápou, stejně tak, jako autora článku.

V. Výmola 11.2.2011 9:53

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Jak ropoznáte, že auto ujíždí kvůli banálnímu přestupku nebo od právě vyloupené benzínky? Nijak! Pachatel začal ujíždět, ohrožoval všechno v okolí, nereagoval na výstražnou střelbu, co chcete víc? To by bylo keců (neříkám, že od vás), kdyby policisté neudělali nic a ono se ukázalo, že v autě doopravdy sedí mezinárodně hledaný mafián.

Opakuji: Jediný pachatel byl řidič stíhaného auta. Jestli tak ujížděl kvúli prošlému řidičáku, tak je to navíc nebezpečný idiot.

J. Stejskal 11.2.2011 9:14

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Podívejte se. Buď víte víc než ostatní, což je možné. V opačném případě doporučuji číst znovu, od začátku a pomalu.

J. Stejskal 11.2.2011 9:13

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Paní Hájová. Vy si s tím prosím nelamte hlavu. Máte pravdu. Já opravdu při čtení vašich příspěvků většinou nic nechápu.

J. Stejskal 11.2.2011 9:11

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Máte dojem, že ve čtyři odpoledne se kvůli dopravnímu přestupku může střílet? A navíc z jedoucího auta? To je dobrý.

V. Výmola 11.2.2011 9:03

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Souhlasím a ještě bych něco dodal k tomu případu s autem. Ano, bylo to selhání policisty, ale nespočívalo v tom, že střílel, ale že střílel špatně. Příznačné pro celý tehdejší případ navíc bylo, že jméno dotyčného policisty se pak přetřásalo médii ještě řadu týdnů, zatímco jméno toho zmetka v autě, kvůli kterému se to celé stalo, nikoho nezajímalo. On a jenom on byl skutečný pachatel.

B. Uhlich 11.2.2011 8:53

Re: Já tedy... (malá technická poznámečka)

To čím tam tehdy ten dobrý muž na tom slovensku mával, nebyl samopal vz.58..,ale samonabíjecí kulovnice TACTICAL 858...on to je vlastně ten původní samopal, ale je upravený tak, aby splňoval podmínky pro prodej civilním osobám držící ZP. Tato zbraň neumožňuje samočinnou střelbu - tedy střelbu dávkami. Lidé ji smějí držet výhradně pro potřeby sportovní střelby, její použití pro obranu - pokud vím - není dovoleno. 

B. Uhlich 11.2.2011 8:45

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Já se domnívám, že zásadní zprávou vyplývající ze všech takovýhle případů, by mělo jedno - že každý, kdo jakkoliv bude někoho ohrožovat zbraní (byť to bude jen předmět v té podobě) musí počítat, že ho taky někdo může zastřelit. Tedy řečeno lapidárně, každý spratek , který někdé mává bambitkou by měl být srozuměn s tím, že pokud narazí na někoho, kdo je připraven svoji zbraň použít, že se toto setkání pro něj může být dost fatální.

Já samozřejmě chápu, že problematika nutné a adektvátní obrany nebude zřejmě nikdy uspokojivě dořešena, ale rozhodně zajímavým faktem je, že když Policie v minulosti několikrát po sobě zastřelila nějaké pachatele, že byl na nějaký čas pokoj.... Tak asi jediným a hlavním problémem obecně zůstává, že musíme věřit, že policisté absolvují tak dobrý výcvik, aby se nestávalo, že nakonec bude víc mrtvých civilů než zločinců.... mimochodem já sám v tomhle případě musím uznat, že to ovládání těch poldů je bravurní - jinak by mnoho zadržených pachatelů nesedělo v cele - ale leželo by spíš v márnici.....

K. Janyška 11.2.2011 7:44

A proti druhé osobě taky ! Dzp.

V. Hajková 11.2.2011 7:43

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

P.Stejskal-  vámi  popisovaný připad  -neštastné střelby na auto, kde  bylo stříleno na gumy- tam to beru jako selhání policisty- je docela nevhodné v tomto případě srovnání!  NAPROSTO JSTE NIC NEPOCHOPIL-  V tomto případě nejde o závažnost  - co pachatel spáchal-  ale o to, že byl ozbrojen střelnou zbraní -  a je upně fuk, zda byla zbran nabitá!!  Myslíte, že policista ,  který vystřelí do vzduchu a zařve odhodte zbran- má čas  zjištovat  jestli zbran  nabitá je?? Výstřel je otázkou jedné vteřiny!!  Ve spojených státech - když pro nějaký přestupek - honí policie auto-  vytáhne posádku z vozu  ZNÍ  POVEL - RUCE NA KAPOTU!  policista stříli-  při kadém pohybu  třeba sahnutí do kapsy!!!

J. Němec 11.2.2011 7:22

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

A to ti policisté měli čekat, zda to něco v ruce vystřelí? Pokud jakkoliv zmátl pocisty, může za to opět pachatel sám. Koilik času na rozmyšlenou mají? Desetinu vteřiny?

J. Chládek 11.2.2011 7:01

Re: Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

Konečně to jednou obskákal pachatel a ne oběti, nevím jestli se snad nemělo počkat až někoho zabije nebo radši dva, či tři, aby zásah byl adekvátní. vzpomeňte si na Slovensko a toho pána s osmapadesátkou, chodí po mně husí kůže.

J. Stejskal 11.2.2011 1:49

Já tedy nevím, kde je v médiích co popsáno,

ale jak jsem slyšel tu mluvčí, tak se polici chová spíš ambivalentně. Já bych s tím co jste napsal, souhlasil, pokud bychom opravdu věděli, jak to bylo. Takhle je Vaše hodnocení předčasné. Ono totiž zatím není jasné, co "pachatel" spáchal. Všude na světě poléhá policie velmi přísným měřítkům při použití zbraně. Nám najednou jako by stačilo, že někdo vyběhl s něčím v ruce. Pozor na ty palce!

Před několika lety podobní hrdinové pronásledovali v Mělníce tříválcovou Fabií jakousi Oktávku, která "jela rychle" a nezastavila a tak začali na ni pálit z okénka. Trefili přitom matku tří dětí, která šla po chodníku s nákupem domů. Byla na místě mrtvá. Bacha na to střílení pachatelů a ty palce!