5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lukavský 9.8.2011 0:00

jen drobnost..

Vážený..

jste schopný co vlastně pan Bátora pověděl? Jste to schopný zopakovat?

Jen pro Vaši informaci.. Prohlásil, že mu nevadí samotný pochod.. nevadilo by mu, že kdyby na radnici prahy sedel socdemák, nebo např komunista .. ale vadí mu, že pan Svoboda je málo konzervativní..takže sprostá lež..Jinak.. víte co je to za neskutečnou lidskou kreaturu ten "dobrý katolík"? ..víte vůbec kolika stranami prošel a co vlastně tvrdí? Víte to? Toto fašizující prase nepatří mezi slušné lidi!

Tak jen pro vši informaci.. a za tímto šmejdem se táhne smrad až z HRADU .. viz profesor Klaus nikdy nepopřel, že mu dělal tlačenku.. tak jako hradní pán, tak Hájek tak Bátora by měli jít do háje..

P. Lukavský 8.8.2011 23:51

jen drobnost..

je hlas jako hlas..

osobně pana profesora rád nemám.. jeho arogantnost.. lži a sebestřednost..

co dál.. jaké máte argumenty?

P. Novák 8.8.2011 23:48

Autorovi též uniklo,

že nemáme "Státní úředníky", protože příslušný zákon se už asi 10 let nedaří protlačit sněmovnou. Takže obyčejný úředník, což jsou zatím všichni úředníci, nemusí projevovat přílišnou loajalitu ke STÁTU, když může být z rozmaru jakékoli OSOBY, vyhozen z práce dokonce snáze, než pracovník v soukromé sféře. Až bude mít od STÁTU nějaká privilegia, např. definitivu, karierní řád, atd., bude jeho postoj nepochybně jiný. Zejména když loajalita bude v nějaké podobě zakotvena v zákoně.

J. Kyselková 8.8.2011 20:57

Re: Dotaz.

Díky za odpověď. Moc se mi líbí. Mám Václava Klause ráda a vážím si ho. Byla to ode mě drobná provokace, protože většinou je slyšet jen ostrá kritika prezidenta. Těší mě Vaše slova.

J. Kanioková 8.8.2011 19:03

A jen aby nebylo pochyb,

homosexuálové jsou mi ukradeni, vůbec je neřeším, jsou a je to fakt, a´t si žijí co jak nejlíp, nevadí mi. Ale ta šaškárna, která pomáhá k umenšení prioritního významu rodiny, ta mi vadí.

Ti, co to pořádají, jsou menšinou své menšiny, protože většina homosexuálů si to nechává pro soukromí a nechtějí, abychom je oslavovali. Nepotřebují exhibovat !

J. Kanioková 8.8.2011 18:54

Vážený pane Zahradile, dosud jsem si vás vážila,

ale tímhle jste mě naštval.  Neřekl to proto, že se ho nějaký redaktor ptal? To měl říct sorry, já nesmím? To je svoboda slova? Řekl svůj názor za svou instituci, či napsal to na úřední papír s razítkem instituce? Nebo to řekl jako svůj soukromý názor?

Nesouhlasím s vámi. Kdyby kritizoval cosi na úseku svého působení, pak by to byl renonc, úředník nemá co kritizovat na venek působení na svém úseku, to je na řešení v té instituci.

Ale kritizoval šaškovskou megaparádu, která s jeho úřadováním nemá nic společného. A že kritizoval primátora? Má plnou pravdu!!! Ten pán nezaštítil nedávnou vědeckou konferenci, ač byl o to žádán.

Ovšem tenthle pochod ano, proč?

Proč kritizovaly Hájkova slova z 13 zahr. ambasád? Kdo to zorganizoval? Proč?

V. Mlich 8.8.2011 17:43

Další manipulátor

Pane Zahradile, proč zkreslujete skutečnost? Proti samotnému buzerantskému průvodu nikdo nic nemá, pan Hájek jen kritizoval přílišnou angažovanost státního aparátu v této parádě deviantů. Jsem zvědav, jestli bude stejně nadšenej, až budou pochod pořádat ti, co si ukájejí své pudy masturbací nebo ve skupinách.

M. Trhlík 8.8.2011 13:27

Re: Dotaz.

Pane Jonáku máte pravdu,jenom si myslím,že často je daleko víc problémů,ke kterým by bylo dobré stanovisko prezidenta.Jenže tam obvykle narážíme na názor,že to nemá prezident v náplni práce.

L. David 8.8.2011 12:57

„Prague Pride“ naši společnost ohrožuje, a to velice pane Zahradile

Neví to pouze ten, komu v Bruseli přeprogramovali mozek.

A statečný je ten, kdo oproti té zhovadilosti v jakékoliv pozici promluví

Kdysi jste býval docela rozumným člověkem. Škoda.

P. Fiala 8.8.2011 11:55

Chybí integrované Ministerstvo Informací státu ČR

Chybí integrované Ministerstvo Informací státu ČR. Proč?

Inu jak se má prostý občan dovědět z médií o dění ve státních institucí: co, kdo, kdy, řekl, když soukromá média jejich vyjádření a komentáře "překroutí" tak, aby to bylo: čtivé, poutavé, sledované, a hlavně aby to vyvolávalo "blbou hádavou náladu" , a to s hodnotou ohlodané kosti, kdy maso si odnáší někdo jiný.

Stačí rozsáhlejší, a hlavně integrovaný na jedno místo soustředěný internetový portál s databází orginálních vyjádření zástupců států ze všech pilířů moci, včetně krajů.

Vzkaz pro poslance: Důvody reforem i jejich důsledky mohou být prezentovány na tomto integrovaném portálu státu s cílem nezkresleného ozřejmnění pro občany všeho možného politického uskupení či víry. Zaúkolujte, prosím, premiéra.

A. Reček 8.8.2011 11:38

Re: Dotaz.

Paní máte do značné míry pravdu. Přesto jsem rád, že jak pan Hájek, tak pan Bátora se ozvali.  Jestli už má primátor máslo na hlavě a několik politiků, tak aspoň občané teď ví, že v Praze nejsou všichni ťuknutí na hlavu.

J. Vozábalová 8.8.2011 10:23

Re: Dotaz.

Dobrý den paní Kyselková,

pana presidenta přece nelze označit za člověka ve státní službě. Pan president je hlava státu a jako takový je vrcholným (a měl by být nadstranickým) politikem. Politici - od těch komunálních v nejmenších vsích až po poslance a senátory - nejsou ve státní službě, jsou voleni a tudíž odpovědni svým voličům, kteří naopak mají právo slyšet jejich názory na nejrůznější věci a děje.

 Ve státní službě jsou úředníci, tedy všichni ti, kteří své místo obsadili jako zaměstnanci, nikoli jako volení členové jakéhokoli orgánu. Je to trochu zjednodušeně napsané, ale v zásadě to tak je. A právě tito úředníci jsou povinni respektovat své postavení v úřednické hierarchii a v žádném případě nemají právo je zneužívat své případné větší veřejné známosti k publikování a prosazování svých vlastních názorů.

R. Jonák 8.8.2011 9:24

Re: Dotaz.

Vážená paní tím snad chcete říct, že pan prezident má držet hubu s krok? Takového prezidenta bych ovšem nechtěl, je jen dobře když prezident své názory vyjadřuje veřejně i když s nimi nemusím vždy souhlasit.

S. Ševeček 8.8.2011 9:13

Re: Jestli to není tím, že možná i pan Zahradil patří k těm 4P odchylům

http://www.macekvbotach.cz/pondelni-glosy-8-8-2011/

S. Ševeček 8.8.2011 9:12

Jestli to není tím, že možná i pan Zahradil patří k těm 4P odchylům

Ale jako aktivní politik si ten kompenzační samoobdiv, hrdost a pýchu hojí jinak než s mávátky v průvodu poloobnažených e-fébů.

J. Schwarz 8.8.2011 8:34

Pitomý příklad -

xxx

J. Kraus 8.8.2011 8:25

V Briseli zřejmě zblbne každý

Kdysi jsem p.Zahradila považoval za schopného politika, který by mohl být i ministrem zahraničí. Když vidím co z něho udělal několikaletý pobyt v centru EU, je mi ho až skoro líto.

M. Procházka 8.8.2011 8:23

Pan Zahradil

Pan Zahradil nosí dříví do lesa,v tomto státě většina státních úředníků,soudců a státních žalobců si běžně navykla žvanit na veřejnosti.Není to jenom nějaké žvanění,ale bohapustě a drze se vyjadřují o svých a jiných kauzách,snažíce se získat snad pomoci veřejnosti,kterou zpracovává tisk ,televize,rádio i reklama.Když je k tomu přiřadíme,co z toho vzniká,galimatyáš a veřejnost vidí jenom negativně,pro všechno má jen jedno hodnocení,jeden jediný bordel ve státě,každý si dělá co chce,zákony se nerespektují,krade se ve velkém i v malém a máme tady, kdyby jenom,Kocourkov.Pan Zahradil je aktivně mimo zemi a ztratil již dávno kontakt.

J. Hejna 8.8.2011 7:36

Mno,

kdo chce psa bít, hůl si najde.

J. Kyselková 8.8.2011 3:59

Dotaz.

pane Zahradile píšete, že je nutnost ve státní službě podřídit se jisté disciplíně a hierarchii ve svých názorech. Neplatí to též o prezidentovi republiky ?