Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
GLOSA: Peníze přináší zákazník!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Ivan 28.9.2009 22:28Proč ten rádoby odborník píše místo "značka" slovo "brand"? Typický zbytečný výplod někoho, kdo si o sobě myslí, že něčemu rozumí. |
Patron Divný 28.9.2009 20:34Re: Bla bla bla Jejda, oni ti cenzoři v poslední době nějak změkli. |
Patron Divný 28.9.2009 20:18Re: Bla bla bla Nikoli. Jsem inženýr elektrotechniky a pracuji v soukromé firmě jako programátor. Z pana Pilného jsem si jen chtěl udělat prdel. Že ty peníze, které beru, pocházejí od zákazníků, to je mi věru novina. To bych nevěděl, kdyby mi to nějaký chytrolín neřekl. |
Jura Jurax 28.9.2009 20:06Re: Bla bla bla Hm ... nejste Vy státní zaměstnanec nebo student humanitních věd? |
Patron Divný 28.9.2009 15:55Bla bla bla Blabla blabla blabla bla. Právě jsem napsal totéž, co pan Pilný, ale stručněji. |
kirast 28.9.2009 12:31Docela rád čtu články pana Pilného, i když s ním ne vždy souhlasím, ale dneska mi to připadá jako placená reklama a ta snad má na stránkách NP vyhrazeny jiné sloupce. |
JM 28.9.2009 11:02HRABĚCÍ RADY PILNÉHO IVANA HRABĚCÍ RADY PILNÉHO IVANA který se opeřil na organizaci zakázek a péče o zákazníka u Gatesova MS pro Československé poblitiky tak, že ho tito zločinci, zákonní opatrovníci, ustanovili odpovědným Kecalem, přpravit nevěstu Český Telecom k privatizačním odatvím. Ovšem byly to neobvyklé odatve. Čím více za chudou bude mít občanská veřejnost nevěstu Kecalovým přičiněním, tím větší bude odměna ženicha Kecalovi a zločinným opatrovníkům nevěsty. |
JaS 28.9.2009 10:23Peníze přináší zákazník. To ale neplatí pro poslance, politiky a úředníky. Těm musí platit ti, kdo mají peníze od zákazníků a proto poslanci, politici i úředníci nemusí pracovat pořádně. |
5 O 28.9.2009 10:17Kecy v kleci Malý podnikatel toto ví a pokud prosperuje, tak se tím řídí. Velký podnikatel si systém koupí, naplní a provozuje. Tohle PR asi značí, že se jaksi nedostává zákazníků, kteří by koupili. Ale oni to zase nějak vymyslí, třeba jako s ISO. Dnes si bez něj při výběrovém řízení ani neškrtnete přesto, že se většinou plní naprosto formálně a někdy je vyslovenou brzdou operatívních činností. Znám jednu velkou italskou firmu, ta málem před lety zkolabovala při zavádění ISO na organisaci a podruhé při zavádění SAP finančně. Všecho to směřuje k možnosti absolutní kontroly dění ve firmách všech velikostí, proč asi? |
Ivošek 28.9.2009 9:52Re: Komu ten článek je vlastně určen? No mě osobně se netýká ten odstavec věnovaný těm velkým, ale kdyz si odmyslím ta zbytečná módní anglická slova používaná nejraději zm*dy (pro cenzora - to není sprosté slovo, ale odborný termín), kteří tím maskují vlastní neschopnost, tak tam pořád vidím jen axiomy bez kterých by mi moje drobné podnikání prostě ani nemohlo fungovat. |
x2u 28.9.2009 9:31Tihle týpci Přesně na ně mám pifku. Plná pusa brandu a networkingu, ale "jen proboha nechtějte, abych něco konkrétního udělal, nebo vymyslel. To za těch mejch ušmudlanejch 50k/měs. nemůžete po mě chtít. Článek, to jo, to je jiná." |
Landírek 28.9.2009 8:34Re: Komu ten článek je vlastně určen? No, Ivošku, ne každý, kdo tady po listopadu čuchnul k podnikání, tyto základní pravdy ctí! Tady je mnoho podnikavců, a pro ty ten článek především je! |
Ivošek 28.9.2009 7:58Komu ten článek je vlastně určen? Tyhle základní pravdy jsou snad jasné úplně každému kdo kdy byť jen čuchnul k podnikání, chybí mi tam už jen informace, že sníh je bílý, voda mokrá a v noci bývá tma. |