2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

GLOSA: O ohrožení svobody 30 let po listopadu 1989

Moje odpověď na anketní otázku Institutu Václava Klause: „Po třiceti letech od roku 1989 se řada z nás cítí v mnoha ohledech opět nesvobodnými. V čem konkrétně vidíte po ‚třiceti letech svobodyʻ její největší ohrožení?“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 4.11.2019 17:22

Běžte už do háje s tou svou Klausofobijí

Š. Hašek 4.11.2019 21:20

Nemáte, náhodou, tu despocii doma?

Pozoruji, že s ruskou/čínskou despocií vstáváte i usínáte! Cedíte si od ní kafe?

Musí to bét?? Maryšo!!

P. Aron 4.11.2019 9:07

Pane Břicháčku. Mohu jen naprosto souhlasit. Lidé dnes opravdu mají tendence bojovat minulé boje a zatím nám hrozí nová nebezpečí zcela aktuální. Na FB se elfové chlubí otevřeně udáváním a my řešíme co bylo před 30 lety.

Š. Hašek 4.11.2019 21:21

Tak.

F. Kusák 4.11.2019 9:03

Včera jsem četl názor jednoho významného německého vydavatele. Na otázku, co říká tomu, že 75 % Němců se bojí vyjádřit svobodně svůj názor, říká: "Němci mohou i nadále svobodně vyjadřovat své názory, jenže nemají k tomu dost odvahy". Myslím, že jsme na tom podobně, protože, řeknete-li něco v rozporu s názorem mainstreamu, tvrdě narazíte.

P. Aron 4.11.2019 9:06

Narazíte ano. Na FB vám hrozí blokování profilu na 30 dní nebo i jeho vymazání. Můžete mít i horší problémy. Hamáček vyhrožuje trestáním za názory na sociálních sítích. Atd.

F. Kusák 4.11.2019 9:14

Ano, ano. Řekl jsem A a nedořekl B. A ještě tvrdší opatření se chystá právě v Německu. Tam chtějí rovnou "nenávistné" útoky na FB hlásit přímo policii. Jenže jediná obrana proti tomu je právě odvaha se ozvat. Jiné řešení nevidím.

J. Chaloupka 4.11.2019 10:07

I z tohoto důvodu na FB nikdy nejsem a nebudu.

I. Mertl 4.11.2019 7:49

Božíčku, to je blábol, pane doktore Břicháčku! Jste exemplárním příkladem čtenářů "Newxsletteru" IVK, popletených polopravdami i vyslovenými fake statementy onoho hanspaulského zdroje. Místo Vašich klišé o levicovém progresivismu a marxismu upíjejícímu svobodu po malých doušcích, frontových liniích bych rád věděl, kde si myslíte, že je Vaše místo na oné frontové linii "Západ - anti-západ"?

Vrchní ministerský rada v legislativním odboru Ministerstva spravedlnosti ČR Proboha!

F. Kusák 4.11.2019 9:09

Možná, že blábol, ale Vaše reakce je výplod nenávistných emocí. To není argumentace, ale stoka špíny. Kdy už s tím proboha lidé jako vy, přestanou.

I. Mertl 4.11.2019 9:56

Příteli, viděl jste stoku? Nenávistné emoce? Dr. Břicháček je mi ukradený, jeho vliv na cokoliv, byť je ministerským radou, je nicotný. Spíše jeho výplod je pln nenávistných emocí a klišé, vynecháme-li ty emoce, není v něm nic. Nic. Dobře, Vám se to líbí, je to Vaše nezcizitelné právo, ale nechte mi můj názor. Mimochodem, kdo jsou lidé "jako vy"? Ti, co netrhají mouchám nožičky, nevolí Zemana a Babiše, neblázní při vyslovení slova emigrant, homosexuál nebo ekologie, Ano, k takovým se hlásím.

J. Chaloupka 4.11.2019 10:09

Já mouchám nožičky netrhám a volím Zemana.

Tak kam vlastně patřím?

I. Mertl 4.11.2019 10:28

No, rozhodněte se svobodně, nikdo to za Vás (zatím) nedělá.

J. Schwarz 4.11.2019 19:14

Ale vy byste se toho jistě rád ujal, pane Mertle, není-liž pravda?

V. Chrastina 4.11.2019 11:22

Inu, nás dolních deset milionů, co jsme volili Zemana, pane Chaloupko, holt ti "lepší" nemají v lásce, proto nám to dávají vyžrat pod Vlakoslávou Cvilkařů. Tož tak!!

I. Mertl 4.11.2019 11:54

Tydlecty počty, co, pane Chrastino? A pak že jen mladí absolventi počty nezvládají, respektive jako snad čtyřicátí šestí na světě! I Vy mezi ty čtyřicáté šesté (byť ze škol dávno, že?) mezi ně patříte. A čeština taky nic moc. Holt nejste "lepší".

P. Aron 4.11.2019 13:13

No vy i já podle lidí jako je pan Mertl sice z jejich milosti stále můžeme volit svobodně, to nám zatím dovolí ale jsme burani, Putinofilové, agenti Kremlu a Číny a někdy pro změnu aby se to jen neopakovalo tak nahnědlí, náckové atd. Jemu to nevysvětlíte. On má jasno.

I. Mertl 4.11.2019 14:23

Co to breptáte, pane? Neumíte jednoduše říci, že se mnou nesouhlasíte, považujete-li to za důležité? Co je navíc, je jen exhibice. Buďte zdráv.

J. Kanioková 4.11.2019 17:31

No, exhibujete vy a s vašimi komentáři většinou velmi nesouhlasím

I. Mertl 4.11.2019 20:44

No, jednak je mi to jedno a současně jsem rád, svědčí to o tom, že mám pravdu. Díky.

J. Schwarz 4.11.2019 19:15

Víte co, pane Mertle? Vylučte nás z EU!!!

I. Mertl 4.11.2019 20:39

To by se Vám líbilo, co?

Š. Hašek 4.11.2019 21:22

Líbilo! Mluvím za sebe.

J. Hanzal 4.11.2019 10:22

Ano, pane Merle, jste ten správný neomarxistický liberál, který ví naprosto přesně jaký mají míti všichni ostatní správný náhled.;-DRv

I. Mertl 4.11.2019 10:42

Neschopnost správně přečíst jméno nebo je správně napsat je projev vulgarity, příp. hlouposti. Emotikony to nespraví.

J. Hanzal 4.11.2019 12:19

Ouu, omlouvám se panu spisovateli R.Merlemu i Vám p. Mertle, leč můj pohled na neomarxisticky smýšlející jedince vašeho typu se nezmění!!:-)

F. Kusák 4.11.2019 10:26

Jaký názor se mně líbí či nikoliv, je věc jiná. A jen tak mimochodem, názory se mi nemusí líbit a přesto s nimi mohu souhlasit. Je to otázka argumentů. Vám vyčítám nezvládnuté emoce, nikoliv názory. Chápete to?

I. Mertl 4.11.2019 10:39

Opakuji, pane Kusáku, Břicháčkovy ani vaše názory mne nezajímají, kritizoval jsem hloupost a nekonkrétnost Břicháčkovy prezentace bez argumentace. Nesouhlas s prezentací neznamená nezvládnuté emoce, chápete to (opakuji po Vás - jako projev nezvládnutých emocí)? Buďte vesel.

J. Kanioková 4.11.2019 17:35

Tak proč Břicháčkovy názory čtete ? On vás někdo nutí ?

J. Kanioková 4.11.2019 17:27

R^