5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

GLOSA: Když to podepíšeš…

Když si něco myslíš, tak to neříkej. Když to říkáš, tak to nepiš. Když to napíšeš, tak to nepodpisuj. Když to podepíšeš, tak se nediv. Ta průpovídka pochází z komunismu, ale uplatní se i dnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 1.3.2019 22:15

Letiště by se mělo jmenovat po letcích, co něco dokázali jako letci. I u nás jich bylo dost - Malkovský, Skála, Novák, Široký, Hubáček, Peřina, Fajtl, Vašátko, Šebela, Mrázek, Doležal, Bláha, Bezák ...

Jenže doba je taková, že letiště se jmenují po politicích, co se v letadle akorát vozili, a po letci se jmenují nanejvýš tenisové kurty.

P. Princ 1.3.2019 22:35

Re:

Pikantní je, že tomuhle "politikovi" byly trnem v oku vybetonované plochy.

J. Novak 1.3.2019 21:02

Jsem pro jinou petici, přejmenovat letiště zpět na Letiště Praha - Ruzyně. Ostatně, co se týče osobnosti a morálního profilu Václava Havla se časem uvidí, že nebyl zrovna nic moc.

M. Krčmář 1.3.2019 21:18

Ale ukáže se jakej pašák byl Novák.

J. Schwarz 1.3.2019 17:51

Divné.

Řek bych, že to funguje přesně naopak - stačí napsat na sociální síť před patnácti lety nějakej vtípek a dneska se na vás vrhnou "jakobíni" alias bojovníci za sociální spravedlnost, genderisti, LGBTQpfsz aktivisti a pokud nepracujete jako kopáč, už si neškrtnete...

Š. Hašek 1.3.2019 18:02

Re: Divné.

Zcela samozřejmě.

V. Patkoš 1.3.2019 19:14

Re: Divné.

A máte i nějaké reálné případy takovýchto lidí v ČR nebo jen tak povídáte pohádky?

M. Šejna 1.3.2019 14:43

podezřelá kauza od Feniče

Sedm let stará petice za přejmenování letiště byla furt na internetu. Už před 7 lety letiště přejmenovali, ale petice furt visela na webu. Nejspíš proto, aby se signatáři mohli plácat po ramenou, jak skvěle to přejmenování zařídili. Nikoho jiného tapetice už v současnosti nezajímala, ani seznam signatářů

A teď najednou po 7 letech mají signatáři problém v zaměstnání? Tomu máme věřit?

R. Langer 1.3.2019 15:22

Re: podezřelá kauza od Feniče

Tentokrát s vámi výjimečně souhlasím...

V. Patkoš 1.3.2019 19:13

Re: podezřelá kauza od Feniče

Na internetu visí řada starých peticí, které se organizátoři neobtěžovali sundat. Na tom není nic konspiračního ani překvapivého. Před 7 lety nebyla atmosféra, kdy rádoby vlastenci mají plnou hubu havloidů a vlastizrádců, takže to že se to vytahuje až teď není taky nic překvapivého.

P. Kubáč 1.3.2019 14:01

Fenič chtěl plivnout na

všechny fašisty, xenofoby a frustrované nevzdělance, kteří nemají ten správný politický názor a majitelé správného názoru mu na to 100% skočili a jsou celí pohoršení.

Mimochodem Havel sám podepsal daleko horší věci v daleko horší době a taky nesl daleko horší následky, takže jeho fanoušci spíše ukazují jak daleko jsou od svého guru.

J. Kraus 1.3.2019 13:35

Něco tady nesedí.

Od přejmenování letiště už uběhla léta a věc je odbyta, koho by ještě zajímaly nějaké hlasovací stránky? Takové věci se mažou nebo ukládají do archivu, ale demonstrativní smazání se může hodit i k vylití kýblu špíny na nepřátele.

K tomu: Zemanovci, Putinovci, vlastenci, xenofobové, rasisté se nesnaží, kromě výjimek, nějak takříkajíc zviditelnit. Jejich reakce na počínání protivné strany je spíše odtažitá útrpnost a ať nám prostě dají pokoj. Představa, že by někdo vůbec četl ta kvanta podpisů a pak někomu kvůli tomu dělal profesní potíže, svědčí spíše o projikci vlastních představ a hodnot páně publicisty, nehledě k tomu, že by se nějaká diskriminace, uchopena a rozmáznuta, obrátila velmi pravděpodobně proti diskriminujícímu. Naproti tomu lidé pokrokoví, souznějící s touto dobou a rázně ji pohánějící vpřed, velmi neradi vidí ty, které považují za brzdu vývoje a dávají jim to najevo, zatím jen slovně a profesně. "Kdyby tak věděli", říká nejeden bývalý kolega. Jak jsi mohl volit Zemana (?) je otázka, po níž následuje smršť odsudků a negace - tedy pokud se k tomu dotyčný volič přizná. Jak jsi mohl volit Drahoše (?) je otázka, kterou nikdo soudný nepoloží. Dohledná budoucnost ale skutečně patří těm bořícím a pokrokovým, vždy tomu tak bylo, a proto neprodlužujme agonii a přiznejme jim právo na výběr zbraní, které by jiným mohly připadat nečestné. Zkoušejme si spíše představit svět po té agonii, už bez nich, tvořme budoucnost.

Š. Hašek 1.3.2019 13:46

Re: Něco tady nesedí.

Pan Fenič nějak zjistil, že dlouho nebyl v tisku, TV, na náměstí, ...... (co natáčí???). Vyštrachal pár rezavých nábojů a střílí. Obdivný potlesk zaručen, skoro jak "bojovník s útlakem".

Dle mého osobního, cestovatelského výzkumu to letiště zůstává Ruzyní. Samozřejmě pro občany ČR. A pro ty cestovatele, kteří se zajímají, kde tedy přistanou a kterak se dostati do štatlu, že? Havlov jest geograficky značně neurčitý.

J. Lepka 1.3.2019 11:44

To se nám tu vyrojilo kritiků a pobitevních generálů.

Kde jste se flákali, když byl V.Havel nejen naživu, ale i při síle vám odpovědět sám a přiměřeně řízně? Jste jen banda hadrníků, co se chtějí svézt na vlně vychýleného kyvadla, kdy se snažíte za každou cenu přenést jakousi vinu na někoho, kdo se už nemůže bránit. Jak přízemní a české!

Ś. Svobodová 1.3.2019 12:27

Re: To se nám tu vyrojilo kritiků a pobitevních generálů.

Ono ano - emh, tedy.. řízně, by se chtělo ehm říct, tož tedy tak. :-)))

J. Lepka 1.3.2019 13:21

Re: To se nám tu vyrojilo kritiků a pobitevních generálů.

...tož tedy tak. Nebyl to náhodou Masaryk ?

Š. Hašek 1.3.2019 13:52

Re: To se nám tu vyrojilo kritiků a pobitevních generálů.

Ehm, nikde jsme se neflákali, kolego Lepko.

V roce 1989 jsem měl službu u podpisových archů pro Václava Havla. .............. Potom jsem už jen v klidu zíral na Veškrnu )řádně zvoleného). Stačilo pár let jeho nepolitiky s bombardéry, servilnosti k Západu, předání zbrojního průmyslu normálně chytrým, ....... . Kulisák vykládá o světopolitice! Tibet do každé rodiny. Multimišung.

Ty kyvadlové vlny ..... tím myslíte co???

M. Prokop 1.3.2019 16:05

Re: To se nám tu vyrojilo kritiků a pobitevních generálů.

Brečíte na špatném hrobě. Jak nemám Veškrnu příliš v lásce, tak většinu vámi uváděného udělali jiní, nebo je to naprostá pitomost.

Š. Hašek 1.3.2019 18:01

Re: To se nám tu vyrojilo kritiků a pobitevních generálů.

Byl Václav Havel presidentem ČR? Nebo nebyl? Kdo udělal? Jací jiní?

Na delší pokec.

V. Patkoš 1.3.2019 19:16

Re: To se nám tu vyrojilo kritiků a pobitevních generálů.

A kdo byl premiér? Prezident nedělá zahraniční politiku, to si stěžujte na tehdejší vládu (kterou vedl současný prezident).

M. Šejna 1.3.2019 14:50

hadrníku Lepko

Když byl Havel naživu, tak jsme přistávali na Letišti Praha-Ruzyně. A věřte tomu, že kdyby za Havlem tehdy přišli jeho oddaní zbožňovatelé s návrhem, aby se ruzyňské letiště přejmenovalo podle něho, tak by je Havel poslal do hajzlu. Havel totiž nesnášel kult osobnosti, takže patologičtí zbožňovatelé Havla mohli tu svou úchylku projevit až po Havlově smrti.

Š. Hašek 1.3.2019 15:03

Re: hadrníku Lepko

Budete blízko pravdě. Velice blízko.

R. Langer 1.3.2019 15:23

Re: hadrníku Lepko

Souhlas!

M. Prokop 1.3.2019 16:07

Re: hadrníku Lepko

Možná poslal, ale tak, aby to prošlo.

Sláva Vašíkovi nebyla nijak cizí.

J. Lepka 1.3.2019 11:31

Myslím že zásadní chyba je těm tlakům podléhat.

Vzhledem k tomu, že ony tlaky a negativní reakce jsou produkovány PR jistých stranických sekretariátů (aspoň u nás nesporně) a rozšiřovány několika profesionálními trolly, je podle mě chybou reagovat předposraně a stáhnout se z veřejného prostoru i ze sítě.

Což se samozřejmě týká i mezinárodních afér typu transgender a Martiny Navrátilové.

M. Šejna 1.3.2019 14:53

stranický sekretariáte Lepko

stačí, abyste se projevil jako hrdina a na vlastní náklady obnovil webovou stranku se seznamem hrdinných signatářů, jejichž tlakům jsme my ostatní podlehli a nechali jsme si přejmenovat na základě toho vašeho nátlaku největší české letiště.

Š. Hašek 1.3.2019 15:08

Re: Myslím že zásadní chyba je těm tlakům podléhat.

Začínám litovat, že jsem kdy věnoval svůj volný čas panu Havlovi v jeho předpresidentské době. To ještě ale byl Havlem a nikoliv všetibetským Veškrnou.

Za trolly si jeďte do Norska.

V. Pokorný 1.3.2019 11:18

Tady snad

stačí jen říci, v tomto případě, na adresu pana Feniče a jemu podobných lidí: pravdoláskařský mimoň. Pobavilo mne, jak kdosi píše, že dal V.H. tvář té, prý snad dokonce, revoluci.

J. Lepka 1.3.2019 11:21

Re: Tady snad

Na rozdíl od vás : "všechno zná, všechno ví líp a od všeho má klíče", že?

Š. Hašek 1.3.2019 15:09

Re: Tady snad

Trefná poznámka, pane Pokorný.