15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

GLOSA: "Ekologové" a revolucionáři - největší škůdci lidstva

Jakmile někde vyvstane nějaká "velká myšlenka" a začne se protlačovat násilím, pak to pro všechny zúčastněné znamená tragédii. A tu největší často pro revolucionáře samotné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Forman 29.7.2012 9:59

:-))

Docela by mne zajímalo, jaký je  průměrný věk všech zde přispívajících (+ autora) bojovníků proti ekologockému přístupu ke světu kolem nás. Dovolím si tvrdit, že bude rozhodně důchodový. A to je moc a moc dobře.

J. Forman 29.7.2012 9:57

Re: :-))

Vy svůj nesmazatelný otisk zanecháváte dnes a denně na NP a rozhodně se není čím chlubit.

P. Zelenka 29.7.2012 8:53

Ctít zákon!

Tvrdíte-li, že se vámi popsaní "ekologové" chovají protizákonně, podávejte trestní oznámení.

Není-li tomu tak, chovají-li se v rámci zákona, nemáte právo jim jakkoliv nezákonně bránit. Vzpomeňte slova Klausova, že co není zakázané je dovolené.

Že se vám zdají pak zákonné průtahy dlouhé a své právo využívající protestující spoluobčany odsuzujete? Chyba, odsuzujte sebe potažmo vámi zvolené zástupce tvořící vaše zákony.

Ad absurdum - ve světle objevujících se informací o předraženosti staveb a jejich nekvalitě produkující další zbytečné NAŠE výdaje, zmínění "ekologisté" svým způsobem šetří NAŠE peníze :-))

Neberme jim jejich právo, ač s nimi nesouhlasíme, vzali bychom to právo sami sobě a kdoví, třeba ho někdy budeme požadovat.

E. Dadák 29.7.2012 8:04

Naprostý souhlas s Vaším článkem !

P. Sulc 29.7.2012 2:53

Re: Pane Hermanku, ted jste tomu dal

A co se obcanske valky tejce, nejhorsi nebyl Grant, ale Sherman.

P. Sulc 29.7.2012 2:50

Re: Pane Hermanku, ted jste tomu dal

Vazeny, nejde vubec o to, kolik lidi padlo v boji, ale kolik civilistu bylo zcela systematicky vyvrazdeno po boji. Vypalovali snad vami zmineni panove klastery? Upalovali nejake civilisty? Tech klasteru nebylo jen par, jen na Slovensku, uz po Zizkove smrti, jich bylo 170.

J. Jurax 29.7.2012 2:45

Re: S demokracií jsme to nepřehnali.

No, stručně řečeno, každý neumětelský blbec múže kecat do čehokoliv, i když tomu naprosto nerozumí. Ono i tohle může být vláda občanů - demos kritos, vláda lidu ... třeba referenda ...

J. Jurax 29.7.2012 2:33

Re: Je vždy dálnice ekologickou stavbou ?

On ten článek a vůbec diskuze tady není o ekolozích, nýbrž o "ekolozích" - tedy  ekologistech či ekoteroristech či ekologických aktivistech ... což je sebranka s ekology nemající nic společného.

A to, že se u nás dálnice stavějí draho - což mimochodem není až tak pravda, nesmíte slepě věřit médiím - nesouvisí s podstatou článku. Ta podstata totiž je, že ona dálnice měla a mohla být už léta dokončena, nebýt ekoteroristů.

J. Jurax 29.7.2012 2:20

Re: Pane Hermanku, ted jste tomu dal

Nojo, zkuste ve Francii pohovořit o velkovrahovi Napoleonovi ... a třeba v Americe, v níž žijete, doporučuji na severu nazvat velkovrahem generála Granta, na jihu pak generála Lee. Máte-li větší přehled o historii občanské války, případně o historii války za nezávislost, můžete to velkovrahounství rozšířit i na další vojevůdce oněch dob.Trefíte-li se do vhodné společnosti nebo budete-li takto opruzovat příliš vytrvale, nelze vyloučit, že si zapištíte taky.

P. Rada 29.7.2012 1:17

Re: Je vždy dálnice ekologickou stavbou ?

Pane Kukla a s jakých prostředků se ty dálnice staví? - přeci právě ze státních! A ve státním rozpočtu tam jde o velké peníze a co se týká dálnic tak právě tam je betonu potřeba hodně - čím víc tím lépe - alespon pro ty kteří dílo staví - ti ostatní na každý kilometr u nás platí o třetinu více než je běžné i v Západní Evropě a to naše firmy zaměstnávají dělníky z východu...

Takže právě u nás se běžně v kolotoči miliard se lecos ztratí - či rozdělí mezi pár vyvolených firem.

S takto lobisticky propojeným velkokapitálem s politikou srovnávat údajné ekonomické a nikoli ekologické zájmy bídně organizovaných nadšenců amatérů, mi přijde dost přitroublé. Ješt větší přitroublosti jsou ale v předkládaných projektech a tak není divu, že i amatér se na těchto chybách chytne. Faktem je totiž to, že kde kdo by rád rychle stavěl za státní kde co a tak projektovou přípravu odflákne s vizí, že to snad projde... Faktem však zůstává, že na monstrozní stavby nejskou především v době krize peníze ... a tak mi navíc přijde vesměs zbytečné a hloupé, se o okologii jako vědní obor otírat. Vždyt problém je především v tom, že jsme jako společnost v technologické pasti a nikdo v celosvětovém měřítku nejrozvinutějších zemí neví jak s ní ven.

Odpověd by mohla ale dát aplikovaná ekologie - ta ale třeba hovoří o službách ekosystémů, které jsou mnohdy významější jak lidské těžební zásahy do krajiny a to není voda na mlýn pro lobisty typu pana autora.

http://www.kosmas.cz/knihy/164356/priroda-nebo-clovek/

J. Kanioková 28.7.2012 21:14

A ano, Havel odmítal západní demokratický systém -

Václav Havel, rozhovor pro Rádio Svobodná Evropa, červenec 1989: "Domnívám se, že žijeme v historické chvíli krize totalitního systému komunistického typu a že se začíná těžce rodit nějaký systém jiný, systém demokratičtější, ale nevím jaký; to ještě nebylo jaksi v histrorii vyzkoušené, co se z toho může zrodit. Rozhodně není myslitelný nějaký návrat do minulosti - taková ta normální parlamentní demokracie, jak funguje na Západě; to asi bude něco jiného, něco nového, ale nevím přesně co. Já mám samosebou své osobní všelijaké představy a vize a nápady, ale to je věc druhá."

Třetí cesta.. a odtud ten odpor...

M. Prokop 28.7.2012 21:09

Re: Proč nadávat na ekology.

Šupáci, to je na ty zelené ekofašistické vyděrače moc lichotivé slovo.

M. Prokop 28.7.2012 21:05

Re: :-))

Raději ne, když vidím vzorek schopností dotyčného .......

J. Kanioková 28.7.2012 21:05

Ano, pan Čech zmínil anarchii a má pravdu...

k tomu jiný případ a články - Aktivista zbil do krve úředníka, když na Vyšehradě fotil stan Occupy - http://jdem.cz/vuwh6

Occupy utopia - http://jdem.cz/vuzw9 - Ano, přímá demokracie může být krásná...ale v podání zástupců hnutí Occupy to trochu skřípalo. Tak nějak mi to přišlo jako směs utopismu, anarchismu, tak trochu diktatury, ovšem vše svobodně, že. Dělení světa dokonale černobílé - my, ti správní - oni, ti špatní. Trochu v duchu hesla "Kdo není s námi, je proti nám."

J. Kanioková 28.7.2012 20:58

Ano, .))))))))))))))))

Odklon od zdravého rozumu, to je to, co odnaučilo lili vnímat optimální míru. Všechno má své meze.

M. Vojtíšek 28.7.2012 19:22

Re: Proč nadávat na ekology.

Nemyslím si , že popisujete reálnou situaci.

Jsem občan, platím daně. Tzn platím i státní správu, tzn kritizovat stát, veřejné činitele, ouřady  je moje občanská povinnost.  Tzn nevím kde jste se naučil tento přístup ke kritice. Když se ti to nelíbí , tak si to udělej sám. Je to blbost. Každej něco dělá a každej je za něco odpovědný. A jen šupák, může jiné nazývat šupáky.

J. Kuka 28.7.2012 18:23

Re: dálnice je ekologickou stavbou

Nejak nechapu , co je to ta betonova loby :D V tedle oblasti zadne velke penize neplavou (Tech par miliard je prd v plynojemu) . Osobne vidim nejvetsi problem v tom ze ZADNEMU z tech nejaktivnejsich ekologistickych hnuti (jako EPS) nejde o ekologii , VSEM jde jen o penize ... :(

J. Kuka 28.7.2012 18:17

Re: Žijete v bludech,

Zajimave , je myslel ze studnicka byl par mesicu ve vazbe a je obvinen s prijimani uplatku . Bude nejspise take odsouzen , ale to vas nejspise nezajima , co? :D

P. Pruner 28.7.2012 18:00

dálnice je ekologickou stavbou

Souhlasím s Vámi v obecné rovině. Nicméně spojovat ekology a revolucionáře mi přijde poněkud demagogické, byť v jednotlivých případech i trefné.

Stavba dálnice jistě pomůže i ekologické situaci v dané oblasti. Například spotřebou PHM a tím nižšími spalinami.

Nicméně občas mají ekologové i pravdu. Nemůže ve všem vyhrávat betonová loby a s ní spojené firmy.

P. Schuster 28.7.2012 14:04

Re: S demokracií jsme to nepřehnali.

Teze o občanské společnosti zesílili hned po listopadu 1989 a hlavním nositelem byl Václav Havel. Začal propagovat společnost, kde se lidé aktivně angažují prostřednictvím spolků, sdružení, neziskových organizací a jiných iniciativ ve věcech obecných.

Jaký to vzalo obrat v současnosti, kdy ekologové (určitě s výbornými advokáty v zádech) dokáži využít každou skulinku v zákonech a sabotovat výstavby dálnic a jiných aktivit, opravdu málokdo čekal. Navíc "ekologové" mají silnou podporu Bruselu i proto je asi reakce státního aparátu (včetně soudů) tak opatrná.

J. Kanioková 28.7.2012 12:51

"Ekologové" a revolucionáři - největší škůdci lidstva

Naprostý souhlas s titulkem článku.. U nás, šedesátitisícové město protnuté středem hlavním tahem na Polsko, se víc než 10 let táhly jejich blokační akce proti obchvatu, syčáci !

Teď, kdy už to konečně všechno skončilo, je ekonomika v piheli a tudíž na obchvat peníze nejsou... Je jich tu nejvýš 6 tis., tudíž 1/10, ale 9/10 bylo vydáno na pospas jejich zvůli!

D. Procházka 28.7.2012 11:53

Re: :-))

A nějaký názor týkající se obsahu článku by k dispozici nebyl?

J. Forman 28.7.2012 11:02

:-))

Popíliť, vysekat, vykácet, srovnat se zemí, vybetenovat, vyasfaltovat, zarovnat podle vodováhy, řádně herbicidovat a klepat si na hruď, jací jsme kabrňáci.

V. Kain 28.7.2012 10:05

Re: Žijete v bludech,

Dal by tomu zdivočelému aktivistovi Studničkovi soud za pravdu kdyby tady nebyly naprosto zmršené zákony? Jenomže kdo by ty zákony navrhnul a kdo by je schválil? Ti co se pravidelně střídají ve vládnutí jistě ne.Ti mají jiné starosti a ne starat o blaho občanů.

E. Heusinger 28.7.2012 9:56

Žijete v bludech,

ti aktivisté se chovají dle zákonů. S porušováním zákonů se račte obrátit na úředníky a stavební firmy.

P. Čech 28.7.2012 9:45

S demokracií jsme to nepřehnali.

Žádná tady totiž není. Ano, je zde určitá míra svobody, mnohem vyšší než před listopadem 1989. To ovšem neznamená, že je zde demokracie - demos krates - vláda občanů. Stále zde totiž přetrvává socialismus, dnes ovšem notně stříklý anarchií. To je totiž ten systém, kde si každý t.zv. aktivista může dovolit dělat co se mu zlíbí a zákony (pokud existují) jej nezajímají. Odvolávajíce se na svobodu a demokracii (aniž by věděl, co to je) páchá nenahraditelné škody a je třeba mu zatnout tipec. Je třeba si uvědomit, že svoboda nerovná se demokracie. Zatímco demokracie svobodu předpokládá, svoboda demokracii nikoliv. a o tom to je.

P. Lenc 28.7.2012 8:49

Re: Proč nadávat na ekology.

Máte pane Bezouško naprostou pravdu.Mohu popsat absurditu z mého bydliště, kdy si dovolil na svém pozemku majitel vysekat náletové dřeviny a byl potrestán pokutou za "zničení části biokoridoru", ačkoliv byl tento pozemek součásti stavby nové kanalizace, při které byl zničen takřka celý tzv. biokoridor.Místní ekofašista ale udělal bodíky ve své do budoucna jistě zářivé budoucnosti.Tato pakáž navíc ví, že pokud se majitel odvolá, tak nejen že ho to bude stát daleko víc, než než pokuta 10 000, ale že soudní výrok alespoň u soudu první instance bude pravděpodobně ve prospěch tohoto "ekologisty".

E. Heusinger 28.7.2012 8:27

"Letmo jsem se seznámil"

s posledním soudním nálezem. Mohu konstatovat, že stavbu zastavil soud. Můžete tedy obrátit svoji kritiku na soud, ale to by nebylo "tak úderné".

E. Heusinger 28.7.2012 8:25

Pane Bezouško,

kdybyste celou kauzu D8 sledoval od začátku, věděl byste, že ten starosta bohapustě lhal. Proč by nelhal když většina lidí má pouze útržkové informace a nebude si nic ověřovat?

M. Bezouška 28.7.2012 7:51

Re: Proč nadávat na ekology.

problém je v tom, milý pane Vojtíšku, že nemáte pravdu. Dokonce ani v konstatování, že to stát "podle soudu dělal blbě", k tomu poznání stačí se i jen letmo seznámit se soudními nálezy. Je to jen pár dní, co televize vysílala moderovaný rozhovor pana starosty obce Velemín a jakéhosi přiblblého šupáka z organizace Děti Země nebo snad Duha, ze kterého také vyplynul pravý opak vašeho tvrzení. Například se ukázalo, že přípravy projektu se "ekologové" vůbec neúčastnili, a to je jen drobnost v celém tom mumraji.

Jaké máte osobní zkušenosti s památkáři? A uměl byste dělat práci volených a jiných veřejných činitelů líp? Pokud ano, proč už nesedíte třeba někde na stavebním úřadě?