27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

GLOSA: Co po tabáku? Maso

pokrok si chystá další cíl Buřt je cigaretou budoucnosti. O tomto německém hesle jsme psali v LN před rokem. Zajímavé je, že ho použil tradiční velkouzenář, který teď sází na výrobky bez masa – buřty či párky plněné tofu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 19.6.2016 12:33

Už je to tady

Dobroserové se nezastaví - tabák už mají za vyřízený (tedy u nás je zatím ostrůvek rozumu dobrosernými hlupci ovšem vážně ohrožený), takže hledají další cíl.

Maso, najmě tučné a co já vím co, že by cukr ... na alkohol rozvracející rodiny si zatím ti blbečci netroufají, zkušenosti z americké prohibice jsou tristní a taky by je lid po zásluze nakopal do řiti ... ale všeho do času, EU rozhodne a nařídí a lid se jednak nechá zblbnout a zmasírovat a jednak se ho nikdo ptát nebude, dobroserové si klidně prosadí svou ušlechtile žvaníce.

Dobroserům jde jen o naše dobro - nenechme se tedy o něj připravit!

P. Lenc 19.6.2016 14:56

Re: Už je to tady

Ale oni jsou schopni zakázat i alkohol a vepřové, protože jeho jedlíci a pijáci urážejí muslimské "spoluobčany".

Š. Hašek 19.6.2016 17:07

Re: Už je to tady

Tady polemizuji, pane Lenci, do vepřového dělá i Řepkař.

Vepřové zakáže o jednu hodinu dřív Šabatsoudružka. Ona ta diskriminace obecně je na Babiše moc filosofická, on je tady hlavně přes účtenky na trhu.

J. Schwarz 19.6.2016 21:01

Re: Už je to tady

teď už zbývá jen doufat, že "síly reakce a tmy" zvítězí a nasekají dobrosery, pokrokáře a "zodpovědné elity" do psích konzerv...

Z. Frys 19.6.2016 10:16

Tabák, maso, cukr...

Směřování k totalitní společnosti se vždy projeví zákazy, příkazy a omezeními. Je to např. zákaz kouření v soukromých hospodách, kontrolní hlášení DPH, EET, navyšování pokut, omezování držení zbraní...

Autor: Z. Frys Datum: 5.6.2015 13:58 --- Jsem nekuřák a cigaretový dým mě příliš nevoní. Ale ani moje nechuť k cigaretovému dýmu mi nedává žádné právo určovat majiteli soukromé restaurace jak bude se svým majetkem zacházet, tedy jestli tam kouření zakáže nebo povolí.

D. Stirský 19.6.2016 7:32

CO DÁL

SKONČÍ TO TAL,ŽE NEKOLOGICKÁ BUDE SAMOTNÁ EXISTENCE ČLOVĚKA A NEJPRVE SE ZAVEDE DAŇ Z TOHO, ŽE JSME. CO BUDE DÁL....

R. Gramblička 19.6.2016 9:47

Re: CO DÁL

v takovém případě očekávám, že zelenáči půjdou příkladem a jako první začnou páchat sebevraždy

J. Jurax 19.6.2016 12:37

Re: CO DÁL

Na europalácích v bruseli a vlastně všude by mělo být povinné varováni jako na škatulkách cigaret: Pozor! EU škodí lidem! Dlouhodobé setrvání v ní ohrožuje zdraví i život!

A už vidím, jak ti zelenorudí blbečkové budou slastně mlaskat při konzumaci ekologických sójových buřtů :-)

J. Chaloupka 19.6.2016 0:50

To mi připomíná mou tchyni. Ta, když se dočetla, že

je něco škodlivé, tak to vyřadila z jídelníčku. Nakonec s tchánem skončili na bramborách s tvarohem. Pak se tchán vzbouřil, takže bylo zase to vepřo knedlo zelo.

L. Novák 18.6.2016 20:17

A pak přijde na řadu škodlivý dihydrogenoxid!

Jeho páry zásadním způsobem zvyšují skleníkový efekt zemské atmosféry a proto si zaslouží, aby byla zavedena všeobecná povinnost napumpovat tuto škodlivou sloučeninu spolu s CO2 hluboko pod zemský povrch nařízením OSN!

https://www.novinky.cz/veda-skoly/406154-vedci-zmenili-oxid-uhlicity-v-kamen-napumpovali-ho-do-zeme.html

:)

J. Jurax 19.6.2016 12:41

Re: A pak přijde na řadu škodlivý dihydrogenoxid!

ANO!

Je navíc vědecky dokázáno, že všichni, kdož dihydrogenoxid požívali, zemřeli!

Š. Hašek 19.6.2016 17:09

Re: A pak přijde na řadu škodlivý dihydrogenoxid!

Dyť se zatím (nekontrolovaně) pumpuje i do piva!! Zapomněli na to!

To jest ale wirklich průs...........

O. Horák 18.6.2016 17:16

A mezifází je cukr

protože co se toho v dnešní době nakecá o heroinu chudých, bílé smrti a zdravovědě už také leze ušima.

Kdyby se raději mluvilo o škodlivosti biopaliv, o zabírání a degradaci (vyčerpávání) půdy o souvisejícím propadu produkce potravin a růstu jejich ceny a kolik nafty se spálí na výrobu bionafty už na polích. Nebo co OZE, nespolehlivé co do kontinuality dodávky, nutnost nákladů na převod proudu přes celou zemi a sousedy ...

Jak někdo něco začne prosazovat s fanatickým zápalem v oku jak hon na čarodějnice s kouřením, cukrem, vegetariánstvím, ochranou bobra, ochranou stromu před bobrem, ... tak je průser na obzoru.

J. Růžička 18.6.2016 12:09

Dalo se čekat

že po kouření najdou si melouni a eurounijní sociální inženýři další pole působnosti ke svým idiotským zákazům a příkazům.Za rok za dva, dorazí tato fantazmagorie i k nám. A dobře nám tak. Pořádáme hon na kuřáky jako na škodnou zvěř, necháme si od státu nařizovat, že v soukromé hospodě se nesmí kouřit, nechť si tedy užije i celá předposraná česká společnost.

J. Kotlaba 18.6.2016 10:55

Ale má to logiku. ÄŚuchacĂ­ho psa na pašeráky buĹTMtĹŻ nenĂ­ tĹTMeba zvlášť cviÄŤit - vÄ›tší zisk z pokut

J. Kotlaba 18.6.2016 10:55

Ale má to logiku. Čuchacího psa na pašeráky buřtů není třeba zvlášť cvičit - větší zisk z pokut

L. Křivan 18.6.2016 10:16

Co takhle dělat sekanou

ze zelených ?

J. Jurax 19.6.2016 12:42

Re: Co takhle dělat sekanou

Ne. To by byla neekologická sekaná. Kupodivu i zelení cvoci jsou masití ...

D. Ondrejkovič 18.6.2016 9:42

Když se vám to nelíbí.....

"Budete žrát maso i proti své vůli a když se vám to nelíbí, tak odsud vypadněte." (řekl kuřák, který nesmí již nesmí vnucovat svůj kouř jiným proti jejich vůli v prostorách VEŘEJNÉHO stravování)

Š. Hašek 18.6.2016 10:08

Re: Když se vám to nelíbí.....

Vaše poznámka nevystihuje podstatu problému - potravinovou regulaci dospělé, svéprávné populace na základě stranické směrnice. Zkráceno, zjednodušeno.

D. Ondrejkovič 18.6.2016 10:13

Re: Když se vám to nelíbí.....

Máte pravdu - reagoval jsem na celkové pojetí článku vyjádřené v jeho titulku a první větě. Z něho jsem důvodně usoudil, že autor má za to, že zákazem kouření v hospodách je omezována především svoboda kuřáků a analogicky bude dále omezována svoboda lidí i v dalších oblastech. Autor mezi tím udělal logickou spojku - já ne. Chtěl jsem naopak poukázat na skutečnost, že autor tímto spojením naopak popírá zásadní zásadu liberalismu, která by se dala vyjádřit tak, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého, což není možno vykládat tím, způsobem, že si svou svobodu můžeme prosazovat na úkor druhých (když se vám to nelíbí, tak odsud vypadněte). Pokud by autor nedělal mezi cigaretami a masem tu zkratku, zdržel bych se komentáře.

J. Brunner 18.6.2016 15:41

Re: Když se vám to nelíbí.....

A co je Vám do toho, že v kuřácké hospodě lidé kouří?

R. Veselý 18.6.2016 17:55

Re: Když se vám to nelíbí.....

Nebude kuřáckých hospod, troubo.

J. Jurax 19.6.2016 12:43

Re: Když se vám to nelíbí.....

No právě ...

D. Ondrejkovič 18.6.2016 21:03

Re: Když se vám to nelíbí.....

A co je vám do toho, že mi vadí když bezohlední sobci terorizují své spoluobčany a chtějí jim určovat kam mohou a kam nemohou chodit? Když se vám to nelíbí, tak emigrujte do Somálska. To je snad poslední země, kde se ještě kouří ve veřejných prostorách.

R. Gramblička 19.6.2016 9:56

Re: Když se vám to nelíbí.....

Soukromá kuřácká hospoda je veřejný prostor, kam máte právo chodit? A současně právo nebýt obtěžován? Nepovídejte

Z. Frys 19.6.2016 10:19

Re: Když se vám to nelíbí.....

Co byste chtěl od levičáckého parazita a oranžgutana? Aby myslel? Aby byl tolerantní? Aby respektoval vlastnická práva? Aby nechtěl řídit život jiných lidí? To byste chtěl opravdu moc.

J. Jurax 19.6.2016 19:57

Ale kuš

A co je vám do toho, že mi vadí, když bezohlední sobci terorizují své spoluobčany a chtějí jim určovat kam budou moci a kam nebudou moci chodit? Kuřácké hospody prostě zruší - tudíž se do nich chodit nebude. Mně by to docela vadilo.

A jděte do háje se Somálskem - aspoň tam nemají dobrosery.

Když se Vám nelíbí putyka, kde se kouří, zvolte putyku, kde se nekouří. Dopřeji Vám rád tuto svobodu, ale Vy mi chcete upřít svobodu zvolit putyku kuřáckou. Proč?

Vy musíte být vůbec dost terorizován - kupříkladu program v kině Vám určuje, kam můžete a kam ne, neboť je to film pro Vás nestravitelný, obdobně v divadlech, kde Vás navíc terorizují tím, že musíte do parteru, když tam máte vstupenku, a lóže je Vám zapovězena, v cukrárně Vás terorizují tím, že Vám nepředloží buřty z cibulí, zato Vám nutí zákusky - nechtěl byste to taky nějak zákonem ošetřit?

J. Schwarz 19.6.2016 21:11

Re: Když se vám to nelíbí.....

Stále stejné blbosti... ne, zákonem je omezována svoboda podnikatele nabízet zboží které chce klůientům, kteří o ně stojí jen proto, že někdo jiný by si v jeho podniku taky něco koupil... Onehdy jsem četl názor, že kouření efektivně vyhání nekuřáky z veřejných prostor / restaurací, v nichž by se rádi najedli /. Autor názoru něřeší že existuje dost restaurací, kde se nekouří a kde tedy může ukojit své chutě. Ne, on chce zakázat kuřákům zřídit si podniky, ve kterých mohou holdovat svému zlozvyku jen proto, že se tam dá sehnat i něco co pánovi chutná a on není ochoten popojít o podnik dál nebo si nechat zajít chuť. Když něco chce, musí to mít... A tak mne napadlo, že například nahotinky ve striptýzovém baru "efektivně vyhánějí z veřejného prostoru" třeba ortodoxní katolíky kzeří by tam rádi zašli se synkem na kofolu...

D. Ondrejkovič 19.6.2016 21:14

Re: Když se vám to nelíbí.....

V zemích, které jsou civilizované je poměrně obvyklé, že to nejsou vrazi, kteří by určovali pravidla. Na následky pasivního kouření v ČR ročně zemře až 3000 nekuřáků. Vrazi nebudou určovat pravidla....