22.5.2024 | Svátek má Emil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kukulín 23.6.2009 12:45

Re: No ono, nějaké ty druhy mizí :)

V Brazílii nekácí ani tak kvůli dřevu, ale výrobě uvolnění plochy na pěstování biomasy na výrobu lihu, do alternativních paliv.

princ 23.6.2009 12:04

Co je to za logiku ?

Ty negativní věci, které popisuje Alois Rašín, Vám a dr.Bakalovi nepůsobí blbou náladu? Ale to by snad měly, ne? Váš příspěvek také mohu číst jako rezignaci : už Rašín věděl, co jsme za xindl, tak proč se rozčilovat - s tím nic nenaděláme.

Že s námi Slovany opravdu není něco v pořádku věděli dlouho před Rašínem středověcí a renesanční panovníci, kteří ve snaze pozvednout civilizační úrověn zdejších krajů, museli zvát cizí kolonizátory, stavební hutě, architekty, bankéře, umělce a vědce.

Mně tohle tedy rozhodně náladu nezvedá - asi jsem špatnej Slovan.

Cizinec 23.6.2009 12:36

Re: Co je to za logiku ?

To jste tomu dal princi. Jistě si dokážete představit běsnění všech českých velevlastencu a slovanistu jak si přečtou co jste napsal. Samozřejmě že máte pravdu,ale pravda smrdí, zvláště v Čechách.

Sunny 23.6.2009 13:18

Re: Co je to za logiku ?

Proč si hned nadáváte do ksindlů? Dobrá, možná jste naštvaný, že jste se narodil jako Čech, ale mohlo být hůř a mohl jste být třeba Francouz (brrrr....):-) Baci chtěl nejspíš poukázat na to, že vždycky tu byla početná skupina lidí, která toužila žít na úkor ostatních a očekávala všeobjímající státní péči. Na druhou stranu je i dost  takových, co si rádi vystačí sami. Je jich sice méně než těch prvních, ale jsou. Díky Bohu...My můžeme udělat jen to, že se opravdu budeme starat co nejlépe sami o sebe a své rodiny a když narazíme na parazita, odkážeme ho do patřičných mezí. Vždyť už Konfucius říkal, že " kdo chce udělat pořádek na Zemi, musí nejprve udělat pořádek v národě, kdo chce udělat pořádek v národě, musí nejprve udělat pořádek v rodině, kdo chce udělat pořádek v rodině, musí nejprve udělat pořádek v sobě a kdo chce udělat pořádek v sobě, musí nejprve udělat pořádek ve své mysli..." Není to úplně přesné, ale významově to sedí. Takže věřím, že šance tu je:-) 

Johnyz 23.6.2009 13:51

Re: Co je to za logiku ?

Děkuji, to je moudré, jen se obávám, že toto voliči KSČSSD nikdy nepochopí, a dál jen budou natahovat ruku. Již se mně plete - který americký prezident řekl: "Neptejte se co může Amerika udělat pro vás, ptejte se, co můžete pro Ameriku udělat vy". Tak by měli hovořit naši politici...

Sunny 23.6.2009 13:53

Re: Co je to za logiku ?

:-) To byl Kennedy...

Tomáš 23.6.2009 19:05

Re: Co je to za logiku ?

Ale ne, to nebylo o Americe ale o Anglii a nebyl to Kennedy, ale Churchili, když začala válka s Německem.

T.

baci 23.6.2009 13:23

Re: Co je to za logiku ?

mně to taky nezvedá náladu,ale chtěl jsem poukázat na paralelu mezi první republikoua dneškemm,a protože první republika si relativně vedla dobře nemám blbou náladu.Dále vždycky píši,že největší škudci země české byli 1.Husite 2.Josef II.3.komunisté jinak přeji hezký den.

P.S.Nerezignoval jsem

barča 23.6.2009 13:32

Re: Co je to za logiku ?

Možná nejste Slovan, těch je u nás v Čechách méně než polovina, jinak jsme namíchaní tak jak čas  a migrace šly

BORG 23.6.2009 18:45

Re: Co je to za logiku ?

Mýlíte se, SLOVAN je v Bratislavě. V Praze je  Slovanka.

varan 23.6.2009 10:23

Všechno je jinak,

což mne nijak nepřekvapuje. Pánové diskutující, možná byste se měli informovat o celém podniku, než se začnete (zase) zlobit. Co třeba tady? http://lesprace.silvarium.cz/content/view/2330/190/

Komentovat se mi to nechce, není to moje parketa. Pokud jde o negativní přístup médií prakticky ke všemu a o jejich naprostý nezájem o věci kladné, z nichž nekape krev a skandály, s autorem souhlasím.

varan 23.6.2009 10:25

Re: Všechno je jinak,

Ale pardon, mám moc rychlé ruce (tentokrát rychlejší než hlavu). Odkaz patřil pod jiný článek a diskutujícím se omlouvám.

marbal 23.6.2009 10:08

Vazeny autore - souhlasim s Vami

Sdilim Vase znechuceni. Nestiham uklidnovat sve stare rodice - jedna pandemie stiha druhou! Jednotlive staty a Cerveny kriz nakoupi leky, a farmaceuticke firmy se zbavi zasob. A novinari jakoby pracovali za penize farmaceutickych firem ...Ten zpusob, jakym predkladaji informace o chripce je fakt na zalobu. ;-€

Jančara. 23.6.2009 9:43

Děkuji.

Mluvíte mi z duše.V

Stredocech 23.6.2009 9:19

Jistě, umělci si se svou neznalostí hlavu nelámou

Jako příklad bych uvedl "světelný rok," což není jednotka ČASU ale VZDÁLENOSTI. Je to vzdálenost, kterou světlo urazí za jednen rok.

Ale o tom, že něco "trvá světelný rok" se i zpívá...

toogood 23.6.2009 10:13

Re: Jistě, umělci si se svou neznalostí hlavu nelámou

plně vás chápu, ale je to boj s větrnými mlýny. I když nakrásně jednotlivou příslušnou osobu vyvedete z jejího omylu, nic tím pro všeobecnou vzdělanost obyvatelstva neuděláte. 1/3 informaci vůbec neporozumí, 1/3 jí porozumí, ale udrží řádově jen po dobu minut (potom se vrátí zpět k písničce - tam to dává lepší smysl, protože se to rýmuje) a 1/3 je to naprosto šumák a upřímě se pdivují, proč jim kazíte debatu (nebo písničku) nějakým šťouráním.

Jenda 24.6.2009 0:00

Re: Jistě, umělci si se svou neznalostí hlavu nelámou

Jiste, protoze ta posledni tretina to samozrejme vi a neciti potrebu se tim vzrusovat. V pisnickach je podobnych nesmyslu spousta, tenhle je jen nejznamejsi. U nas.

Informace 23.6.2009 9:11

A proč bychom se nezlobili

když je to škodlivé pro játra. Alespoň něco vydělá i farmaceutický průmysl.

Libor.w 23.6.2009 8:36

Síla zvyku.

Lidé už si na mediální masáže zvykli a panikářské řeči o pandémiích a tajících ledovcích je nechávají v klidu.Ono se nic nejí tak horké jak se to uvaří.

Pejsátko 23.6.2009 8:47

Re: Síla zvyku.

:-/ Ono to má i druhou stránku: pokud by OPRAVDU přišla nějaká pandemie nebo katastrofa, tak lidé právě kvůli té síle zvyku tomu nebudou vůbec věnovat pozornost a škody budou o to větší. Vzpomeňte si na toho pasáčka, který pořád křičel: "Vlk!" ;-)

Historik 23.6.2009 9:11

Re: Síla zvyku.

R^R^R^

Talián 23.6.2009 14:15

Re: Síla zvyku.

Všeho do času. Mediální masáži už také zvoní hrana. Klesá prodej tisku a roste návštěvnost internetových versí. Tam si každý snadno vyzobá jen to, co chce. Totéž s rozhlasem. Stoupá obliba stanic a bloků jen s hudbou bez kecání a reklam. Dnešní technika také podřezává větev TV. Odpoledne naprogramuji DVD a večer jdu na decku. Po návratu zběžně přejedu nahrané. Co se nelíbí vymažu, co chci uchovat zbavím reklam a vypálím. Projedu to až na to budu mít tu pravou chuť. Nezačal jsem s tím jako průkopník, ale nechal jsem si poradit. Zjistil jsem, že nás valem přibývá. Na TV přijdou horší časy. Zase se vrátí: Kdo platí, poroučí. A platí koncesionáři.

Kiki 23.6.2009 15:22

Re: Síla zvyku.

My to děláme stejně jako vy. Když to máme nahrané alespoň můžeme přeskakovat ty stupidní reklamy.

Saul 23.6.2009 8:24

Druhá stránka věci

Možná by se slušelo upozornit, že média nejen vyvolávají (často neopodstatněné) obavy, ale na druhé straně také také (často neméně neopodstatněné) nadšení, když vytvářejí "osobnosti" - ať v oblasti zábavy (málem jsem napsal kultury!) nebo v oblasti politické, v níž ovšem mohou pěstovat nadšení i pro různá hnutí, strany apod. Je pozoruhodné, jak to stále funguje.

jirka.s. 23.6.2009 9:27

Re: Druhá stránka věci

;-D ;-D ;-D Třeba "nejoblíbenějšího" politika, smradlavou tlamu sobotku, že??? ;-(;-(;-(

Karolus 23.6.2009 14:04

Re: Druhá stránka věci

Jiříku, běžte si vypláchnout hubu. Strašně vám z ní smrdí.

princ 23.6.2009 9:30

Re: Druhá stránka věci

Máte pravdu. Domyšleno dále, media vlastně do značné míry rozhodují např. o složení parlamentu. Myslím, že o volebních výsledcích, spíše než volební programy, rozhoduje střihač na Kavčích horách.

KHB 23.6.2009 11:36

Re: Druhá stránka věci

A právě proto mají Kavčí a podobné hory naši politici dávno pod palcem. A kruh se uzavírá, takže jen člověk naivní se může divit, proč média informují tak, jak je to pro politiky výhodné.

J.B.Marconi 23.6.2009 5:35

Další jednotkový lumen

je Robert Bakalář. Blíží se cyklo závody ve Francii to se zase dozvíme na Eurosportu  spoustu nových informací o fyzikálních jednotkách. J. Watt se bude v hrobě obracet.